Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > The Lounge
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 4 October 2004, 16:54   #1
silverchair
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Scooter ongeluk

Ik weet niet echt waar het thuishoort, maar hebben jullie nog gehoord van het scooterongeluk hier in Zeewolde..
3 jongens opslag dood doordat ze op elkaar zijn geknald, 2 uit Harderwijk en 1 uit Zeewolde.

Even ter herdenking/ respect ..ofzo (kreeg ik trouwens via mail , niet zelf gemaakt ofzo hoor)

Laatst aangepast door silverchair : 4 October 2004 om 17:54
  Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2004, 16:55   #2
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb het idd gehoord. Was een tijd terug al op het nieuws.

R.I.P guys.. maar ergens is het hun eigen schuld natuurlijk..
  Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2004, 16:55   #3
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Echt zielig ja.. Hoorde het ook, je schrikt zo van zulke dingen.
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2004, 16:59   #4
silverchair
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Ik heb het idd gehoord. Was een tijd terug al op het nieuws.

R.I.P guys.. maar ergens is het hun eigen schuld natuurlijk..
was gisteren op het nieuws hoor
en hoezo hun eigen schuld? oorzaak is niet bekend hoor, ze hadden alle 3 helm op en lichten aan, alleen jeremy had drank op en die zat achterop. Verder was scooter nog origineel (nog niet opgevoerd dus) dus hebben waarschijnlijk ook niet te hard gereden...
Ze gaan trwouens ook niks onderzoeken omdat ze toch alle 3 overleden zijn..
  Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2004, 17:00   #5
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

edit;
oh dan is het wel heel erg! En echt freaky.. dat ze frontaal op elkaar zijn gebotst!

Laatst aangepast door K@rima! : 4 October 2004 om 17:04
  Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2004, 17:00   #6
silverchair
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chica
Echt zielig ja.. Hoorde het ook, je schrikt zo van zulke dingen.
ja idd, ik heb 3 jongens in de klas zitten met alle 3 een scooter en komen ook uit zeewolde..dus toen ik het hoorde en hoorde dat het bij zeewolde was gebeurt dacht ik meteen dat zij het waren, niet dat het er minder erg om maakt dat het ze niet waren maarja..was wel even schrikken...
2 vriendinnen van mij kenden ze alle 3 ook heel goed was dus wel even rare sfeer vandaag in de klas.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2004, 17:02   #7
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

echt friekie Hoe kunnen ze nou frontaal botsen
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2004, 17:02   #8
silverchair
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Oh, dan is dit een ander geval.. Maar drank op hebben en achter het stuur gaan.. sorry hoor maar dat is dus niet zo slim!!

dr staat:

ALLEEN jeremy had drank op en die zat ACHTEROP..
  Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2004, 17:04   #9
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Bwaa weetje, ook had het hun eigen schuld zelfs geweest, ik denk dat het de pijn voor de nabestaanden er zowiso niet lichter op maakt. Wat je kwijt bent, ben je kwijt, of het nu eigen schuld is of niet...
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2004, 17:05   #10
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

kende je ze?
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2004, 17:19   #11
Sanne
Whooohooo
 
Sanne's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
Standaard

vreselijk
__________________
Well they said it changes when the sun goes down
Around here
Sanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2004, 17:23   #12
silverchair
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
Bwaa weetje, ook had het hun eigen schuld zelfs geweest, ik denk dat het de pijn voor de nabestaanden er zowiso niet lichter op maakt. Wat je kwijt bent, ben je kwijt, of het nu eigen schuld is of niet...

Ja inderdaad..

@ frox: kennen kennen, wat is kennen ik heb die jeremy in de zomer voor het laatst gesproken want die vriendin van mij kent hem heel goed en hij kwam weleens bij haar.. Heb hem dus weleens gezien en gesproken..maar echt kennen, nee.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2004, 17:25   #13
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door silverchair
Ja inderdaad..

@ frox: kennen kennen, wat is kennen ik heb die jeremy in de zomer voor het laatst gesproken want die vriendin van mij kent hem heel goed en hij kwam weleens bij haar.. Heb hem dus weleens gezien en gesproken..maar echt kennen, nee.
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2004, 17:25   #14
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

het is natuurlijk vreselijk, maar ook wel weer hun eigen schuld
waarschijnlijk waren het van die typetjes "kijk mij eens stoer doen 80 km p/u binnen de bebouwde kom zonder helm"
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2004, 17:27   #15
silverchair
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
het is natuurlijk vreselijk, maar ook wel weer hun eigen schuld
waarschijnlijk waren het van die typetjes "kijk mij eens stoer doen 80 km p/u binnen de bebouwde kom zonder helm"
Hadden wel helm op.. en die ene gast had net een nieuwe scooter en die was nog niet opgevoerd dus..waarschijnlijk ging die ene niet 80..
en ik denk eigenlijk niet dat het hun eigen schuld is...maar het is echt raar want wat kan er gebeurt zijn, verblind door andermans licht, misschien dat ze op elkaar af reden en zoals je zelf misschienwel eens hebt van : welke kant gaat die nou op dat je dan half zit te slingeren omdat je niet weer welke kant die ander nou op gaat...
kan van alles geweest zijn..
  Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2004, 17:29   #16
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Hoorde net dat ze naar alle waarschijnlijkheid te hard hebben gereden. iig harder dan de toegestane 45 km p/u daar.
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2004, 17:31   #17
silverchair
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chica
Hoorde net dat ze naar alle waarschijnlijkheid te hard hebben gereden. iig harder dan de toegestane 45 km p/u daar.
Hms ja, en dat te bedenken dat als ze wel 45 hadden gereden dat alsnog samen een knal van 90 is geweest... dus als ze echt nog harder reden, hoe hard dat wel niet is geweest...
  Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2004, 17:42   #18
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

iemand hier wel eens met de scoot op debek gegaan?

ik best vaak, en ook harder dan 45 km, zonder helm, met helm...en ik lag wel goed los, maar niet dood. ik begrijp dus echt niet hoe die lui in godsnaam het leven gelaten hebben.

het eerste waar ik aan dacht, was een wedstrijdje, op mekaar afrijden vol gas en dan kijken wie het eerst wegstuurd.

misschien dat dat het was...

ze hadden allebei licht dus ze moeten mekaar gezien hebben, de plek waar het gebeurd was was toch verlicht? dus ze MOETEN mekaar gezien hebben.

of er is iets anders aan de hand geweest. maar wat.


dit blijft gokken, jammer voor hun famillie.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2004, 17:47   #19
silverchair
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
iemand hier wel eens met de scoot op debek gegaan?

ik best vaak, en ook harder dan 45 km, zonder helm, met helm...en ik lag wel goed los, maar niet dood. ik begrijp dus echt niet hoe die lui in godsnaam het leven gelaten hebben.

het eerste waar ik aan dacht, was een wedstrijdje, op mekaar afrijden vol gas en dan kijken wie het eerst wegstuurd.

misschien dat dat het was...

ze hadden allebei licht dus ze moeten mekaar gezien hebben, de plek waar het gebeurd was was toch verlicht? dus ze MOETEN mekaar gezien hebben.

of er is iets anders aan de hand geweest. maar wat.


dit blijft gokken, jammer voor hun famillie.
Ja dat zou het ook geweest kunnen zijn, ze zijn nog aan het kijken of er getuigen zijn, schijnt dat een man het heeft gezien in mn achteruitkijkspiegel ofzo..
Ik zou als familie denk ik best wel willen weten hoe het nou zit , wat er gebeurt is enzo..
  Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2004, 18:04   #20
silverchair
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mag deze dicht?
  Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2004, 18:07   #21
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Dat het een kansloze opmerking is, die dus dom overkomt.
dom?

hoe kan iets wat je uit eigen ervaring meemaakt, ooit dom zijn?

ik heb best lang pizza's rondgebracht, en dan overkomt je wel eens wat. en als mijn rijstijl bekijkt i dat ook niet vreemd, dus ik ben echt vaak gevallen. en wel dikke schaafwonden, kneuzingen, en me nek is dr ook neit beter op geworden. maar ik ben neit dood.

en 45, dat is neit zo hard. dus ik kan me het moeilijk voorstellen.

dat kan nooit dom zijn.


duidelijk genoeg voor je?
  Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2004, 18:07   #22
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
iemand hier wel eens met de scoot op debek gegaan?

ik best vaak, en ook harder dan 45 km, zonder helm, met helm...en ik lag wel goed los, maar niet dood. ik begrijp dus echt niet hoe die lui in godsnaam het leven gelaten hebben.

het eerste waar ik aan dacht, was een wedstrijdje, op mekaar afrijden vol gas en dan kijken wie het eerst wegstuurd.

misschien dat dat het was...

ze hadden allebei licht dus ze moeten mekaar gezien hebben, de plek waar het gebeurd was was toch verlicht? dus ze MOETEN mekaar gezien hebben.

of er is iets anders aan de hand geweest. maar wat.


dit blijft gokken, jammer voor hun famillie.
Hangt ervan af hoe je valt, je kan van een ladder vallen, en totaal nix hebben, maar de nonkel van mijn moeder viel van het derde trapje van zo'n huisladdertje, en had iets in zn nek gebroken.
Kwestie van geluk en ongeluk denk ik
  Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2004, 18:10   #23
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wat de fok is een nonkel?
  Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2004, 18:27   #24
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Topic opgeschoond.

Hou nu maar op met op elkaar te vitten...

@PFP, als jij de dicipline én de argumenten niet hebt om een deftige discussie te hebben, hou je er dan gewoon buiten. Topics verkloten en mensen persoonlijk aanvallen ga je maar op een ander doen.
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2004, 18:28   #25
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
wat de fok is een nonkel?
Een ander woord voor "oom", dus de man van je tante
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2004, 18:50   #26
Lampie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Echt erg dat. Zag het gisteravond op sbs..

Erg omdat ze zo jong waren. En dat het ook zo vreemd is de manier waarop. Als familie blijf je echt in het ongewisse over de toedracht enzo. Waren ze een wedstrijdje aan het houden of echt een ongeluk en dus elkaar niet gezien. Het blijft echt vreemd. Brrr

En silverchair: voor jou ook moeilijk he?? Ook al kende je ze dan niet zo goed je weet wie er zijn overleden
  Met citaat antwoorden
Oud 5 October 2004, 15:18   #27
silverchair
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lampie
Echt erg dat. Zag het gisteravond op sbs..

Erg omdat ze zo jong waren. En dat het ook zo vreemd is de manier waarop. Als familie blijf je echt in het ongewisse over de toedracht enzo. Waren ze een wedstrijdje aan het houden of echt een ongeluk en dus elkaar niet gezien. Het blijft echt vreemd. Brrr

En silverchair: voor jou ook moeilijk he?? Ook al kende je ze dan niet zo goed je weet wie er zijn overleden
Ja nou ja ik zet me er wel overheen, dr word nu nergens anders over gepraat maarja, het is vooral erg voor de gene die ze echt gekent hebben en dat zijn er nog wel een paar...
Vandaag zat een jongen uit mn klas nog te huilen erom..echt zielig allemaal..
  Met citaat antwoorden
Oud 5 October 2004, 15:50   #28
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
Topic opgeschoond.

Hou nu maar op met op elkaar te vitten...

@PFP, als jij de dicipline én de argumenten niet hebt om een deftige discussie te hebben, hou je er dan gewoon buiten. Topics verkloten en mensen persoonlijk aanvallen ga je maar op een ander doen.
leer nederlands

Als je niet begrijpt dat je dood kan gaan als je met 2 scooters frontaal op elkaar botst dan heb je wel een heel groot probleem
  Met citaat antwoorden
Oud 5 October 2004, 18:20   #29
Debedo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het valt me op dat altijd als er iets gebeurd waar bijvoorbeeld iemand overlijd, die gene er ineens een hele hoop "goeie vrienden"bij heeft. (niet persoonlijk naar silverchair ofzo hoor).

ontopic: ik zag het op het nieuws, maar kan me dus ook niet zo goed voorstellen dat ze alledrie dood zijn als ze niet te hard reden enzo.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 October 2004, 20:49   #30
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Heb nu gehoord dat ze veel te hard hebben gereden.. kon ook haast niet anders.. maar wel zielig:S
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 October 2004, 22:32   #31
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

door zoiets als dit gaan die kneuzen in alkmaar op hun scooters misschien eens nadenken waarmee ze eigenlijk bezig zijn. Daar knallen ze met rotgang (50 a 60) bovenop fietsers (lees, ik met kwak achterop en ik met nog iemand anders achterop. 2 keer dus al gebeurd).
Jammer voor de familie van die jongens, maar dat t ooit eens zou gebeuren kan je niet omheen.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 October 2004, 10:09   #32
silverchair
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Debedo
Het valt me op dat altijd als er iets gebeurd waar bijvoorbeeld iemand overlijd, die gene er ineens een hele hoop "goeie vrienden"bij heeft. (niet persoonlijk naar silverchair ofzo hoor).

ontopic: ik zag het op het nieuws, maar kan me dus ook niet zo goed voorstellen dat ze alledrie dood zijn als ze niet te hard reden enzo.
Ja dat is inderdaad zo, goede vriendin van mij kent hem net zo goed als ik (alleen van gezicht en af en toe spreken) en die zat allemaal verhalen op te hangen dat ze hem super goed kende enzo, dat soort dingen, dan denk ik echt van: ja jammer joh ::S
  Met citaat antwoorden
Oud 6 October 2004, 10:19   #33
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

is is hier een paar jaar terug ook zoiets gebeurd... eentje had het overleefd.... die heeft een verlamde arm, de andere 3 zijn overleden.

Maar wat je zegt, ene scooter is nieuw en ndus niet opgevoert.... hoe zit het met die andere? Er waren ook geen rem sporen dus de impact moet minstens!!! 90kmh geweest zijn! en niet opgevoerde scooters kunnen toch wel harder als 45..... 50 - 55 ofzo? nouja dan nog die misschien opgevoerde scooter.....dat is best een harde klap dan en kan me wel voor stellen dat je dan overlijd, met ongeveer 100kmh (als het niet 120 of meer is)tegen een muur aan pleuren heeft een helm ook niet meer veel nut.

Tsja medeleven aan de ouders. (ben nooit voor scooters oid geweest koop gewoon je rijbewijs en/of een auto als je 18 bent)
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 October 2004, 13:30   #34
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheGroovMaster
koop gewoon je rijbewijs en/of een auto als je 18 bent)
tsja dat zou makkelijk zijn als je je rijbewijs gewoon kon kopen

__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 October 2004, 16:06   #35
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Deze kneus had t wel verdiend, zonder helm op inrijden op een groep fietsers. Jammers dat ie zoveel vriendjes had op dat moment anders was hij misschien inderdaad zo'n slachtoffer geworden
  Met citaat antwoorden
Oud 8 October 2004, 18:00   #36
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
Deze kneus had t wel verdiend, zonder helm op inrijden op een groep fietsers. Jammers dat ie zoveel vriendjes had op dat moment anders was hij misschien inderdaad zo'n slachtoffer geworden
ok dat stukje volg ik niet helemaal....leg is uit.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 October 2004, 23:50   #37
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
ok dat stukje volg ik niet helemaal....leg is uit.
nou, ik reed met kwak op achterop en forza en joeyB reden achter ons. We reden door het bos, en toen reden er zomaar scooterts op het FIETSpad (verboden voor gemotoriseerde voertuigen). Deze knul reedt dus zo op ons in . Zijn vriendjes reden in eerste instantie door, dus wij dat gassie van die foto bedreigen en geld eisen voor mijn kapotte fiets. Maar effe later kwamen die andere gastjes terug met een grote groep vriendjes. dus tja, zo blijven die scooterbende's die naar de stad gaan voor drugs en weer terug gaan naar t dorp overeind, en dat is jammer.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 October 2004, 17:12   #38
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
nou, ik reed met kwak op achterop en forza en joeyB reden achter ons. We reden door het bos, en toen reden er zomaar scooterts op het FIETSpad (verboden voor gemotoriseerde voertuigen). Deze knul reedt dus zo op ons in . Zijn vriendjes reden in eerste instantie door, dus wij dat gassie van die foto bedreigen en geld eisen voor mijn kapotte fiets. Maar effe later kwamen die andere gastjes terug met een grote groep vriendjes. dus tja, zo blijven die scooterbende's die naar de stad gaan voor drugs en weer terug gaan naar t dorp overeind, en dat is jammer.
ow dat stukje, dat heb ik gelezen idd, maar ik ben nogsteeds van mening dat jullie met zn drieen die sukkels aan hadden moeten pakken.

maarja, wie ben ik.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 October 2004, 17:57   #39
silverchair
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
ow dat stukje, dat heb ik gelezen idd, maar ik ben nogsteeds van mening dat jullie met zn drieen die sukkels aan hadden moeten pakken.

maarja, wie ben ik.
Black Turtle?

Anyway, spannend verhaal hoor, maar idd ik had ze geklapt
  Met citaat antwoorden
Oud 11 October 2004, 22:02   #40
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja, maar joeyB en Forza waren al weggerend En ik heb ternauwenood Kwakkie kunnen redden van een wurging in de brandnetels en dan nog met zn 2tjes tegen een stuk of 8 ga ik niet aan
  Met citaat antwoorden
Oud 16 October 2004, 18:27   #41
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hmm 4 tegen 8...ik lees bos. dus lees ik stokken. moet je is kijken hoever je komt als je genadeloos er op los slaat met een dikke tak.

fijne vrienden heb jij....

weggerend,allejezus....en die durven jou en kwak nog recht in de ogen aan te kijken?
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:03.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.