Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 18 June 2002, 17:38   #1
Bobba.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Roken

gatverdamme ik word stront ziek van die mensen die gaan zitten roken als ik zit te eten, ik vind het zo smerig, ik laat dan gewoon mijn eten staan, en dat is een restaurant waar roken verboden is, dus ik vraag gewoon normaal of ze op zouden kunnen houden. Krijg ik een grote bek terug. Word er schijt ziek van!!

En dan ook nog blowen, waar is dat goed voor, dat je soms een biertje pakt 1 of 2 is nog wel normaal. Maar waarom soft-drugs gebruiken? Je verneukt er alleen maar je longen mee!
  Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2002, 17:49   #2
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

yup, roken sux:r
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2002, 17:56   #3
Preatorian
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Een beetje goeie restaurant kan je dat melden zodat die mensen worden weg gehaalt.

Citaat:
En dan ook nog blowen, waar is dat goed voor, dat je soms een biertje pakt 1 of 2 is nog wel normaal. Maar waarom soft-drugs gebruiken? Je verneukt er alleen maar je longen mee!
dat blowen is voor sommige mensen als medicijn bedoelt en voor andere is het een iets van "escape from reality" gebeuren.

Als je van een gemiddelt persoon uitgaat zou een gemiddelde drinker een slechtere gezondheid hebben dan een zware roker.

Nicotine is iets minder slecht voor je dan Alcohol.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2002, 18:20   #4
Bobba.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Waarom mag van nicotine dan geen reclame gemaakt worden en van drank wel?
  Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2002, 18:21   #5
Bobba.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ennuh, ik weet niet hoor, maar ik heb nog nooit gehoort van Passief drinken, en wel van Passief roken, dus roken is ook slecht voor de mensen om je heen, drank niet. (zolang je niet agressief word!)
  Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2002, 18:57   #6
admiral95
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Roken

Citaat:
Originally posted by Ruffryder
gatverdamme ik word stront ziek van die mensen die gaan zitten roken als ik zit te eten, ik vind het zo smerig, ik laat dan gewoon mijn eten staan, en dat is een restaurant waar roken verboden is, dus ik vraag gewoon normaal of ze op zouden kunnen houden. Krijg ik een grote bek terug. Word er schijt ziek van!!

En dan ook nog blowen, waar is dat goed voor, dat je soms een biertje pakt 1 of 2 is nog wel normaal. Maar waarom soft-drugs gebruiken? Je verneukt er alleen maar je longen mee!
je bent duidelijk kortzichtig of slecht geinformeerd, als je eens in de zoveel tijd een jointje rookt ( wiet) dan zuivert dat je longen)
  Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2002, 18:58   #7
admiral95
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

btw als het goed is heb jij van blowende mensen geen last!!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2002, 21:14   #8
Bobba.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Roken

Citaat:
Originally posted by admiral95


je bent duidelijk kortzichtig of slecht geinformeerd, als je eens in de zoveel tijd een jointje rookt ( wiet) dan zuivert dat je longen)
? Raar dan, roken verbrand toch je haartjes weg? en dan heeft het vuil vrije doorgang, en het teer blijft aan de binnekant van je ader vast zitten, op den duur loopt die dicht en sterft een deel van je lichaam af omdat t zonder bloed kan komen te zitten, kan dodelijk zijn --> hartinfarct
En heb ik geen last van iemand die wiet rookt? Check zo'n stank!
  Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2002, 21:15   #9
Aristootjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Bleeeghh ik snap niet wrom mensen roken lekker vinden... Is only bad for u, en het stinkt ook nog eens..
  Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2002, 21:23   #10
Koekenpan
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tja, het is bij mij begonnen met uitgaan.

Af en toe een sigaretje erbij, is gezellig he. Maar ja toen werd het steeds meer en meer en nu ben ik verslaafd.

Zeker wanneer ik uitga, drank en nicotine is voor mij een zeer goede combi.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2002, 21:43   #11
smaragdje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik rook gelukkig niet.. En ga het ook nooit doen.. Vind het al erg genoeg dat mijn moeder en der vriend roken..
  Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2002, 21:45   #12
Bobba.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ouders die roken, en je kan er zelf niet tegen ... ERGGG !!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2002, 21:45   #13
Koekenpan
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja ik heb me ook voorgenomen om na deze zomer te stoppen.

Kan ik iig in mijn vakantie nog even lekker genieten van mijn siggaretje
  Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2002, 21:49   #14
admiral95
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: Roken

Citaat:
Originally posted by Ruffryder


? Raar dan, roken verbrand toch je haartjes weg? en dan heeft het vuil vrije doorgang, en het teer blijft aan de binnekant van je ader vast zitten, op den duur loopt die dicht en sterft een deel van je lichaam af omdat t zonder bloed kan komen te zitten, kan dodelijk zijn --> hartinfarct
En heb ik geen last van iemand die wiet rookt? Check zo'n stank!
wiet mag niet in het openbaar aleen in je huis of in een cofee shop dus als je er last van ehbt moet je er politie bij halen
  Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2002, 21:50   #15
admiral95
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

en jah wiet is serieus goed om je longen te reinigen, die verbranden je haartjes niet
  Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2002, 22:23   #16
Koekenpan
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by admiral95
en jah wiet is serieus goed om je longen te reinigen, die verbranden je haartjes niet
OWJAH??

Moet ik dat ook maar eens een keer doen, ze zijn al zo vervuild door het roken
  Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2002, 22:28   #17
admiral95
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Koekenpan


OWJAH??

Moet ik dat ook maar eens een keer doen, ze zijn al zo vervuild door het roken
erieus wiet zuivert je lonegn
  Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2002, 22:32   #18
Koekenpan
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by admiral95


erieus wiet zuivert je lonegn
Dus mijn longen worden schoner als ik wiet rook??

Wiet meng je toch met tabak en tabak vervuilt je longen...
  Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2002, 22:36   #19
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

ach, als je dr zelf maar in gelooft, maar mij maak je niet wijs dat het 'gezond' is
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 June 2002, 09:29   #20
admiral95
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Koekenpan


Dus mijn longen worden schoner als ik wiet rook??

Wiet meng je toch met tabak en tabak vervuilt je longen...

owjah, als je een pure joint rookt meng je het dan met tabak, of een waterpijp???
  Met citaat antwoorden
Oud 19 June 2002, 09:31   #21
admiral95
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by the6thgate
ach, als je dr zelf maar in gelooft, maar mij maak je niet wijs dat het 'gezond' is
naja gezond is misshien een groot woord, maar nog niet zo lang geleden was er een disscusie om wiet voor bepaalde patieten te legaliseren
  Met citaat antwoorden
Oud 19 June 2002, 09:45   #22
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

Citaat:
Originally posted by admiral95


naja gezond is misshien een groot woord, maar nog niet zo lang geleden was er een disscusie om wiet voor bepaalde patieten te legaliseren
ja ok, maar dat was om de pijn te verzachten
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 June 2002, 12:08   #23
Preatorian
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ruffryder
Ennuh, ik weet niet hoor, maar ik heb nog nooit gehoort van Passief drinken, en wel van Passief roken, dus roken is ook slecht voor de mensen om je heen, drank niet. (zolang je niet agressief word!)
ik heb nog nooit iemand agresief zien worden van nicotine . alsof dat niet slecht is voor de mensen om je heen
  Met citaat antwoorden
Oud 19 June 2002, 12:19   #24
smaragdje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ruffryder
Ouders die roken, en je kan er zelf niet tegen ... ERGGG !!!!!

Is het ook... En ze houden er geneens rekening mee.. Dat vind ik zo erg he.. Daarom ben ik blij dat ik eind juli eindelijk op mezelf zit in een leuk flatje.. Waar absoluut niet gerookt mag wordrn binnen.. gaan ze maar lekker op balkon staan Zodat ik er geen last van heb binnen...
  Met citaat antwoorden
Oud 19 June 2002, 13:52   #25
Mindy
Guest
 
Berichten: n/a
Post idd,"escape from reality"

idd blowen is n "escape from reality" ik heb het 4 maanden lang gedaan en tot nu toe heeft het mn leven verziekt.dus...en over dat roken: tijdens het eten is het inderdaad smerig.dan moet je dat gewoon zeggen,dat je het vies vindt en dat ze het dan maar in n andere ruimte doen ofzow.wees gewoon eerlijk.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 June 2002, 13:59   #26
Preatorian
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: idd,"escape from reality"

Citaat:
Originally posted by Traantje
idd blowen is n "escape from reality" ik heb het 4 maanden lang gedaan en tot nu toe heeft het mn leven verziekt.
ik heb het 3 jaar gedaan , en het heeft mij toch wel door me leven heen geholpen , anders zou ik er echt een eind aan hebben gemaakt. Daar ken ik ook meerdere in dus om nou te zeggen dat slecht voor je is ....
  Met citaat antwoorden
Oud 19 June 2002, 14:40   #27
QQQ
krrraak
 
QQQ's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 June 2002
Locatie: Mijdrecht
Berichten: 1.122
Standaard

Wiet is alleen goed voor je longen als je het zuiver binnenkrijgt. Met tabak is het dus NIET goed voor je.
Roken is vies. Het ruikt vies. En het is slecht. Je krijgt er ook nog is een slechte adem van.
Mensen die roken zijn er ooit mee begonnen doordat ze stoer wilde doen.
Blowen beginnen de meesten mee doordat ze willen ontsnappen aan de werkelijkheid.

Conclusie: Alle vormen van roken zijn niet goed voor je en het is heel stom om het te gaan doen. Bovendien hebben andere niet-rokers last van je.
QQQ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 June 2002, 15:34   #28
Preatorian
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by QQQ
Mensen die roken zijn er ooit mee begonnen doordat ze stoer wilde doen.
alsof dat het enige reden zou kunnen zijn om te gaan roken.

tot een aantal jaren terug was nicotine een medicijn tegen migraine. Het kan zijn dat sommige daardoor zijn gaan roken.

Roken is wetenschappelijk bewezen een middel om minder gestresst te zijn.

verveling kan ook een middel tot roken zijn.

en zo zijn er nog een aantal redenen waarom mensen zouden kunnen roken.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 June 2002, 19:31   #29
Irene!!!!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

van nicotine wordt je niet aggressief hoor, mijn moeder rookt al iets van 30 jaar en zij is echt alles behalve aggressief
  Met citaat antwoorden
Oud 19 June 2002, 19:35   #30
Aristootjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by QQQ
.
Roken is vies. Het ruikt vies. En het is slecht. Je krijgt er ook nog is een slechte adem van.
Daarbij krijg je er ook nog es gele tanden en vingerz van.. Yagh
  Met citaat antwoorden
Oud 19 June 2002, 20:03   #31
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind dat wiet wel goed ruikt eigenlijk.
Sigaretten ruiken echt vies, eiks!
Tuurlijk is wiet gebruiken niet goed voor je, dat van die longen zal wel waar zijn, maar takak, da ge dus ook in een joint hebt, is echt slecht voor u longen, en wiet beschadigt u hersens.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 June 2002, 00:16   #32
admiral95
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

waterp9jip roken is ook niet super slecht voor je als je dat heel weinig doet, wiet is misshien niet goed voor je hersenen alchohol wel dan?????

( ik weet het is verkeerde vergelijking, maar gaat erom dat wel meer dinegn slecht voor ej zijn )
  Met citaat antwoorden
Oud 20 June 2002, 10:57   #33
Bobba.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Preatorian


ik heb nog nooit iemand agresief zien worden van nicotine . alsof dat niet slecht is voor de mensen om je heen
dat agressief sloeg op drank ... drank heeft dus niemand last van zolang je niet agressief van drank word!
  Met citaat antwoorden
Oud 20 June 2002, 11:02   #34
Mindy
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation

ik sluit me aan bij ruffryder...
als je gewoon niet zoveel alcohol drinkt dan wordt je ook niet aggressief maar als je echt veel gaat drinken kan je best agressief worde ja...
  Met citaat antwoorden
Oud 21 June 2002, 08:08   #35
Preatorian
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ruffryder


dat agressief sloeg op drank ... drank heeft dus niemand last van zolang je niet agressief van drank word!
Dat roken heeft ook niemand last van zolang je dat niet bij iemand in de buurt doet die er moeite mee heb...

en er zijn zeker gegoeg dan wel niet teveel mensen die agressief worden van drank. Hoevaak hoor je wel niet dat mensen in elkaar zijn geslagen omdat er iemand te veel had gedronken. Of aangereden zijn doordat er iemand dronken achter het stuur zit. Als je zo zou bekijken dan zou er zeker 3 x zoveel doden vallen dmv drank dan door nicotine.

Citaat:
Originally posted by Traantje
ik sluit me aan bij ruffryder...
als je gewoon niet zoveel alcohol drinkt dan wordt je ook niet aggressief maar als je echt veel gaat drinken kan je best agressief worde ja...
Er zijn ook zat mensen die hun grens niet weten en dan door drinken.

Ook zijn er mensen die stoer willen doen en met de rest mee willen drinken en dan teveel drinken.

Mensen die er niet tegen kunnen drinken al snel te veel.

Laatst aangepast door Preatorian : 21 June 2002 om 08:11
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:56.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.