Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 12 January 2003, 12:12   #1
Duffie
Guest
 
Berichten: n/a
Angry nieuwe pc

Hier kan ik helemaal gek van worden hè!!! Koopt mijn vader een nieuwe pc, waar hij en mijn broertje razend zot van waren, zit het enige wat ik gebruik en nodig heb aan een computer, er niet in! Zij maar zagen over hoeveel kiloherts enzo erin kon (ik wist nieesn wat dat was ), kan me toch nix schelen! Er zit geen diskette dinges in!!!! wat een achterlijk ding. En dan kost-ie ook nog zoveel!!! Wie heeft nog al zoiet aan de hand gehad dat je er gewoon begaaid aan uit komt nadat je wat koopt?
  Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2003, 12:33   #2
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ten eerste: Begaaid is toch stoned ?

Ten tweede: Dat kan je er toch gewoon ff inbouwen dat kan ik zelfs !
  Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2003, 13:34   #3
LifeSucks
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: nieuwe pc

Citaat:
Originally posted by Duffie
Hier kan ik helemaal gek van worden hè!!! Koopt mijn vader een nieuwe pc, waar hij en mijn broertje razend zot van waren, zit het enige wat ik gebruik en nodig heb aan een computer, er niet in! Zij maar zagen over hoeveel kiloherts enzo erin kon (ik wist nieesn wat dat was ), kan me toch nix schelen! Er zit geen diskette dinges in!!!! wat een achterlijk ding. En dan kost-ie ook nog zoveel!!! Wie heeft nog al zoiet aan de hand gehad dat je er gewoon begaaid aan uit komt nadat je wat koopt?
voor het eerst da ik da meemaak da een PC geen floppy drive heeft zeg, en waarom zet je het niet gewoon op CD?

en trouwens ook mooi da je het hebt hebt over kilohertz want die maatstaaf is wel heeeeel erg weinig
  Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2003, 20:04   #4
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hij zij toch dat hij er geen verstand van had
  Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2003, 21:45   #5
Karliene
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat klinkt als een MAC
  Met citaat antwoorden
Oud 13 January 2003, 15:46   #6
Duffie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: nieuwe pc

Citaat:
Originally posted by LifeSucks


voor het eerst da ik da meemaak da een PC geen floppy drive heeft zeg, en waarom zet je het niet gewoon op CD?

en trouwens ook mooi da je het hebt hebt over kilohertz want die maatstaaf is wel heeeeel erg weinig
Wat bedoel je dara nou mee met die maatstaaf is wel heel erg weinig? En ik kan toch niet telkens als ik ergens naar toe ga ofzo en mijn diskette nomaal zou gebruiken, iets op een cd zetten? Daar ben ik trouwens niet zo goed in hoor!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 13 January 2003, 16:00   #7
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

kilohertz? looooool de computers van tegenwoordig zitten nu in de megahertz en de gigahertz
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2003, 17:34   #8
Duffie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nou ja, ik bedoelde ook gigaherts, maar zoals ik al zei, weet ik er nx van... En begaaid is stoned, maar ook zo eeehm hoe zeg je dat..... Dat ja zo iet hebt gekocht en er uitzeindelijk nx mee kan doen. Snappie?
  Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2003, 19:04   #9
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

eerst goed kijken of dat ding er wel in zit

maarja, zo'n ding is zo te inbouwen
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:32.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.