Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 3 June 2002, 18:22   #1
ahjah
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard de pil...

ej weet iemand of je ook an de pil kunt gaan zonder dat je ouders erachter komen?En kost dat ding ook geld of hoe zit dat?ik mag nl nie an de pil van me pa en ma en zeeeeeker geen sex voor t huwelijk (doe ik ook egt nie hoor ) maar jee ik word nie goed van die kutcondooms...
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2002, 18:37   #2
Super
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zover ik weet, heb je een recept nodig van je huisarts. Aangezien de huisarts een geheimshoudingplicht heeft, kunnen je ouders er nooit achter komen.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2002, 18:47   #3
Sannuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja je kan zeker aan de pil gaan zonder dat je ouders derachter komen. Ff naar de huisarts gaan, die vraagt je een paar dingetjes zodat ie weet welke pil je moet krijgen, dan krijg je een receptje en kan je et ophalen bij de apotheek. Huisarts heeft zwijgplicht dus hij mag niks tegen je ouders zeggen.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2002, 18:51   #4
ahjah
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

owja maare kost dat ding nou ook geld???
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2002, 18:54   #5
Spook
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja dat "ding" ---> pil is het! kost geld ja!
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2002, 19:03   #6
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Hoeft niet..ligt eraan hoe je verzekerd bent, maar ik krijg hem helemaal vergoed. Ik ben er gewoon zonder dat me ouders het wisten voor naar de dokter gegaan..en toen kwam me ma dat dus uiteindelijk toch van me te weten, maar ze zei alleen maar van: Goed dat je erover nagedacht hebt, beter nu dan dat je dadelijk te laat bent..

Ze wou zelfs eigenljk dat ik er al aan ging toen ik bijna 15 was ofzo! Maar ik wou dat dus niet Je dokter heeft zowiezo een beroepsgeheim, hij mag zoiets niet aan je ouders doorvertellen..doet ie dat wel, dan kun je hem voor de rechter slepen ofzo en dan verdien je nog een hoop geld als je het bewezen krijgt ook

Maar goed..als jij niet wil dat je ouders erachter komen, dan gebeurt dat niet
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2002, 19:34   #7
BWM
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tenzij ze nu natuurlijk over dit forum kijken wat hun dochter (ik neem aan dat het dochter is) allemaal post...
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2002, 19:47   #8
Rijntje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by BWM
tenzij ze nu natuurlijk over dit forum kijken wat hun dochter (ik neem aan dat het dochter is) allemaal post...
ehh...zal tog ni
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2002, 19:54   #9
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Op recept
Tegenwoordig is de pil alleen op recept te verkrijgen. Daarvoor moet je naar de huisarts of naar een consultatiebureau van de Rutgers Stichting. Sommige soorten zijn gratis, andere niet. Veel jonge meiden vinden dat het tijd wordt de pil te gaan gebruiken als zij een vriendje hebben. Op die manier is in Nederland het gebruik van voorbehoedmiddelen een normale zaak geworden en dat heeft ervoor gezorgd dat er in ons land verhoudingsgewijs de minste abortussen plaatsvinden.

Zow, sommige moet je dus voor betalen en sommige niet !
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2002, 20:34   #10
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 24 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

fijn als je het dan wilt declareren bij je verzekering en er een brief naar je postadres komt. ;]
en je ouders toevallig je verzekerings betalenden zijn als je niet zelf je verzekering betaalt (ziektefonds via werk o.i.d )
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2002, 22:25   #11
Melch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Waarom mogen je ouders er niet achter komen?! Wack...
  Met citaat antwoorden
Oud 4 June 2002, 06:24   #12
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Hoeft niet..ligt eraan hoe je verzekerd bent, maar ik krijg hem helemaal vergoed. Ik ben er gewoon zonder dat me ouders het wisten voor naar de dokter gegaan..en toen kwam me ma dat dus uiteindelijk toch van me te weten, maar ze zei alleen maar van: Goed dat je erover nagedacht hebt, beter nu dan dat je dadelijk te laat bent..

Ze wou zelfs eigenljk dat ik er al aan ging toen ik bijna 15 was ofzo! Maar ik wou dat dus niet Je dokter heeft zowiezo een beroepsgeheim, hij mag zoiets niet aan je ouders doorvertellen..doet ie dat wel, dan kun je hem voor de rechter slepen ofzo en dan verdien je nog een hoop geld als je het bewezen krijgt ook

Maar goed..als jij niet wil dat je ouders erachter komen, dan gebeurt dat niet
Mits je een goede rechtsbijstandsverzekering hebt .
Maja ff ontopic: je kunt wel aan de pil zonder dat je ouwe t merken, maar moet je wel uitkijke dat ze niet opeens die dingen op je kamer zien liggen of zo...
Btw zijn je ouwe streng gelovig of zo dat je niet aan sex voor t huwelijk mag doen?
  Met citaat antwoorden
Oud 5 June 2002, 14:15   #13
ahjah
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja man sex voor t huwelijk oeh dat moe je nie proberen want dan ga je naar de hel.....denken mijn ouders dus...
  Met citaat antwoorden
Oud 5 June 2002, 16:55   #14
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 24 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

als ze echt goed gelovig waren wisten ze ook dat de hel niet bestaat...en dat ook niet alle mensen naar de hemel gaan.. maar , maar een bepaald aantal....(144.000) de rest zal een leven op aarde bekoren zijn

althans...dat is wat er in de bijbel staat.. ; )

maar dan hoort dit stukje text niet meer thuis in sexualiteit maar in discussieforum ofzo : ))
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 June 2002, 20:10   #15
Melch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hehe, dit is wel ERNSTIG off/topic

Maar het staat er wel jah...
  Met citaat antwoorden
Oud 6 June 2002, 00:20   #16
Smarthezz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Gelul

Citaat:
Originally posted by dext0r
als ze echt goed gelovig waren wisten ze ook dat de hel niet bestaat...en dat ook niet alle mensen naar de hemel gaan.. maar , maar een bepaald aantal....(144.000) de rest zal een leven op aarde bekoren zijn

althans...dat is wat er in de bijbel staat.. ; )

maar dan hoort dit stukje text niet meer thuis in sexualiteit maar in discussieforum ofzo : ))
Hmm.. mag jij zeggen waar dat staat Ik kan het niet vinden.. Maar goed.. ga idd maar naar discussie
  Met citaat antwoorden
Oud 6 June 2002, 01:14   #17
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 24 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard Re: Gelul

Citaat:
Originally posted by Smarthezz


Hmm.. mag jij zeggen waar dat staat Ik kan het niet vinden.. Maar goed.. ga idd maar naar discussie
moet ik eerst online bijbel vinden om stukjes van te quoten : P
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 June 2002, 07:48   #18
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Gelul

Citaat:
Originally posted by Smarthezz


Hmm.. mag jij zeggen waar dat staat Ik kan het niet vinden.. Maar goed.. ga idd maar naar discussie
kdurf te wedden dat je nie eens hebt gekeken in de bijbel...
  Met citaat antwoorden
Oud 6 June 2002, 16:52   #19
LifeSucks
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tering ik heb de bijbel hier gewoon liggen want da moest voor men oude school. het enige wa ik er ooit mee heb gedaan is er een sjekkie van gedraait want da papier is net vloei
  Met citaat antwoorden
Oud 6 June 2002, 23:35   #20
Melch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Maar dan zonder plakrandje
  Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2002, 00:16   #21
Smarthezz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Gelul

Citaat:
Originally posted by RickClan

kdurf te wedden dat je nie eens hebt gekeken in de bijbel...
Ik weet niet hoor, ik zit 2 keer per zondag in de kerk.. Klinkt zwaar, maar valt best mee..
  Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2002, 10:47   #22
Melch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mwah ieder z'n hobby

Anyway, mag ik vragen waarom je dat doet? En wat je er te horen krijgt...
  Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2002, 15:14   #23
xta-rulezzz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Melch
Mwah ieder z'n hobby

Anyway, mag ik vragen waarom je dat doet? En wat je er te horen krijgt...
hehe dit wor idd very off topic.
ik was vroeger ook nar kerk omdat mn parents dah wouden. je krijgt er te horen hoe goed god is en al die verhalen van vroeger. Wat Hij allemaal gedaan zou hebben enzoow. Maar toen mn pa hierweg ging, vond mn moeder de kerk ook onzin. En ik ook toen ik ouder wer. Ik wenie wat ik geloof maar ik heb de kerk er cker niet voor nodig.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2002, 16:46   #24
Chesta
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
fijn als je het dan wilt declareren bij je verzekering en er een brief naar je postadres komt. ;]
en je ouders toevallig je verzekerings betalenden zijn als je niet zelf je verzekering betaalt (ziektefonds via werk o.i.d )
Ah dat hoeft allemaal niet... Maar de vraag is of je dat wil. Ik weet niet hoe oud je bent en wat je allemaal meegemaakt hebt... Maar je moet het er toch met je ouders over hebben. Wat je overigens ook kan proberen is het trucje met ik-ben-zo-onregelmatig-ongesteld, als het perse geheim moet zijn voor je ouders, maar is niet aan te raden. Probeer gewoon eerlijk te zijn.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:19.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.