Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 3 June 2002, 16:37   #1
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard "internet daten ?"

Zouden jullie dat doen via internet iemand ontmoeten ?

en waarom ?
 
Oud 3 June 2002, 16:38   #2
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: "internet daten ?"

Citaat:
Originally posted by klootzak
Zouden jullie dat doen via internet iemand ontmoeten ?

en waarom ?
Jonge.. dat moet je zeker doen, als je met iemand echt lang chat en het gevoel heb dat het een vriendschap/relatie kan worden dan moet je geheid diegene gaan ontmoeten
 
Oud 3 June 2002, 16:48   #3
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: "internet daten ?"

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X


Jonge.. dat moet je zeker doen, als je met iemand echt lang chat en het gevoel heb dat het een vriendschap/relatie kan worden dan moet je geheid diegene gaan ontmoeten
effe voor de duidelijkheid, tis een algemeene vraag geen persoonlijke..

(klein onderzoekje)
 
Oud 3 June 2002, 16:51   #4
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Nee, doe ik niet.
Nickchange is offline  
Oud 3 June 2002, 16:51   #5
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: "internet daten ?"

Citaat:
Originally posted by klootzak


effe voor de duidelijkheid, tis een algemeene vraag geen persoonlijke..

(klein onderzoekje)
okey.. ik doe het wel
 
Oud 3 June 2002, 17:42   #6
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

ik doe t wel maar alleen als ik diegene heel goed ken
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 3 June 2002, 17:45   #7
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Citaat:
Originally posted by Direwolf
ik doe t wel maar alleen als ik diegene heel goed ken
same 2 me
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline  
Oud 3 June 2002, 19:02   #8
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Antwoorden als:

als ik diegene goed ken, waar baseren jullie dat dan op, m.a.w. wat is die defenitie van "goed kennen"
 
Oud 3 June 2002, 19:07   #9
smaragdje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb mijn ex-vriend en huidige vriend via het internet leren kennen... Na lang chatten met elkaar hebben we elkaar ontmoet..
 
Oud 3 June 2002, 19:08   #10
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Hmmz ik meet zowiezo een hoop mensen..maar dat doe ik niet met in me achterhoofd het idee dat het wordt met een van die mensen.

Verliefd worden via internet gaat gewoon niet..misschien wel nadat je die persoon later in real life ziet.

Voor mij is de definitie van iemand goed kennen: Iemand die je door en door vertrouwt, die je alles durft te vertellen en waarbij je je op je gemak voelt. Andersom moet dat dan natuurlijk ook zijn
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Oud 3 June 2002, 19:14   #11
Super
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

OK, en als dat dan via internet blijkt te zijn? En je hebt van elkaar foto's, dan kun je toch best wel verliefd worden of niet soms?
 
Oud 3 June 2002, 19:18   #12
Miss_Sweetgirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

neejjjj zou ik nooit doen.......
 
Oud 3 June 2002, 19:24   #13
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe


Verliefd worden via internet gaat gewoon niet..misschien wel nadat je die persoon later in real life ziet.

Verliefd over internet gaat degelijk wel.. spreek uit ervaring
 
Oud 3 June 2002, 19:31   #14
BWM
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tuurlijk ontmoeten, wat heb je te verliezen???

Verliefd worden via internet, waarom zou dat niet kunnen... Het is en blijft een gevoel hoor... Als er talloze jongens en meisjes verliefd worden op Brad Pitt of Britney Spears (dit is het laatste wat ik daarvan heb meegemaakt, vergeef me als ze nu "uit" zijn), waarom kun je dan niet verliefd worden op iemand via internet???
 
Oud 3 June 2002, 19:37   #15
Super
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Kan ook zeker wel, ik vind zelf ook persoonlijk dat innerlijk voor mij meer betekend dan uiterlijk. (mooi uiterlijk is natuurlijk mooi meegenomen maar zeker niet het belangrijkste) En op internet tijdens lang chatten kun je elkaar best wel heel goed leren kennen.
 
Oud 3 June 2002, 19:52   #16
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Verliefd worden via internet gaat gewoon niet..misschien wel nadat je die persoon later in real life ziet.

Voor mij is de definitie van iemand goed kennen: Iemand die je door en door vertrouwt, die je alles durft te vertellen en waarbij je je op je gemak voelt. Andersom moet dat dan natuurlijk ook zijn
net zoals !Y!US!C!30X heb ik er ervaring mee dus t kan wel degelijk maar goed deze discussie hebben we al een keer gevoerd

voor de rest ga ik met je mee met t laatste deel van je post
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 3 June 2002, 20:29   #17
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 24 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

ja....zeker doen


op niet sexueel gebied zeg maar heb ik al 100+ mensjes ontmoet...wat zeker ook koel is om te kennen : )
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 3 June 2002, 20:35   #18
Sheila
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Super
Kan ook zeker wel, ik vind zelf ook persoonlijk dat innerlijk voor mij meer betekend dan uiterlijk. (mooi uiterlijk is natuurlijk mooi meegenomen maar zeker niet het belangrijkste) En op internet tijdens lang chatten kun je elkaar best wel heel goed leren kennen.
Idd..ja..Ik zou het wel doen, kbedoel als je idd echt t gevoel hebt dat t iets gaat worden of kan worden..dan is t meestal heel gezellig, en verlegen gedoe ben je na een halfuurtje wel heen.
 
Oud 3 June 2002, 21:05   #19
Linnea
athanatos
 
Linnea's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 March 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.910
Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard

ja. als je heel erg goed met iemand kan opschieten wordt je meetal wel benieuwd hoe iemand in het echt is
alleen je moet altijd wel uitkijken, en voorzichtig zijn. Ik heb het al heel vaak gedaan het is nog nooit fout gegaan gelukkig
__________________
She's back...!!

missed me?
Linnea is offline  
Oud 3 June 2002, 21:51   #20
spearitt
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

kzou het wel doen, maar dan alleen als die persoon niet te ver weg woont en als ik het gevoel heb dat ik hem/haar kan vertrouwen.
 
Oud 3 June 2002, 22:07   #21
Irene!!!!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jah ik zou het wel doen
Het gaat gewoon
 
Oud 3 June 2002, 23:57   #22
Aristootjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Kweenie.. Heb wel een meid ontmoet via mail want die woont toevallig in de buurt duz dat kon wel. Maar een jongen?? Ik ben eerder bang dat IK voor hem tegenval..
 
Oud 4 June 2002, 13:28   #23
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja, maar alleen mensen die ik goed. Zo heb ik ooit 2 voetbalfans ontmoet, en mijn huidige vriendin (al 11 maanden) heb ik ook zo leren kennen.
 
Oud 4 June 2002, 13:41   #24
swampfox
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up doen doen doen

het lijkt misschien een beetje raar maar het is heel gewoon. k heb mijn huidige vriend er ontmoet en we hebben nu altijd heerlijke seks !!!wow man bij hem kom ik wel 10 keer achterelkaar klaar.
 
Oud 4 June 2002, 15:26   #25
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Heb ooit es een vrouwtjeh ontmoet die ik bvia internet kende, ze wou noooit een foto sturen en toen ik haar ontmoet had begreep ik ook waarom.... ze was donders gek op me...

vanaf dat moment ben ik heel voorzichtig met het ontmoeten van vrouwen die ik ken via het internet en die wat van me willen... gewoon een meeting vinnik nie erg maar liefde... dat gaat niet zo 123...

that's my € 0.02
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline  
Oud 4 June 2002, 15:45   #26
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb weleens dates gehad via internet.. Bijna allemaal waren het kwallen.. ook al ontmoete ik ze naar een jaar het waren kwallen toen had ik besloten dat ik geen jongens meer zou ontmoeten via internet.. tot dat ik op zaterdag avond toen ik ziek was een pizza bestelde en een mooie jongen voor de deur stond waar ik al meer dan 9 maanden mee chatte.. ik herkende hem meteen.. hij had namelijk al een foto gestuurd.. en sinds die dag heb ik en rich al meer dan ander half jaar verkering..


dit is mijn antwoord hoop dat je er wat aanhebt..
 
Oud 4 June 2002, 17:34   #27
MarkNMGN
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

TUURLIJK NIET!!!
DoH!!
niet persoonlijk bedoeld ofzo maar ik vind meetings echt zwaar zielig...... je hebt toch ook vrienden gewoon op school, buurt enz. dan hoef je toch geen lui van inet te ontmoeten???
vind ik dan he?!
 
Oud 4 June 2002, 17:39   #28
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by markiey_nmgn
TUURLIJK NIET!!!
DoH!!
niet persoonlijk bedoeld ofzo maar ik vind meetings echt zwaar zielig...... je hebt toch ook vrienden gewoon op school, buurt enz. dan hoef je toch geen lui van inet te ontmoeten???
vind ik dan he?!
Ten eerste je kan nooit genoeg vrienden hebben enneh een meeting doe ik niet zomaar, alleen als ik met diegene van het internet heel intiem ben of dat ik zie dat het echt iets kan worden, (reken minimaal 8 maanden internet-contact) voordat ik ga meeten..
 
Oud 4 June 2002, 17:43   #29
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

je kan meetings ook zien als een soort van uitdaging als je t tenminste aankan en durft
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 4 June 2002, 18:12   #30
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by markiey_nmgn
TUURLIJK NIET!!!
DoH!!
niet persoonlijk bedoeld ofzo maar ik vind meetings echt zwaar zielig...... je hebt toch ook vrienden gewoon op school, buurt enz. dan hoef je toch geen lui van inet te ontmoeten???
vind ik dan he?!

echt verliefd worden via internet is best wel weird ja, maar ik bijvoorbeeld ben na een jaartje Forummen en MSN'en toch maar een meeting met 4 man aangegaan, en dat was wel tof..
En dan nog over dat verliefd worden via internet, daarvoor heb je dus meetings. Om zo te kijken of het wat is waarmee je een tijd lang heb zitte ouwehoeren..
 
Oud 5 June 2002, 01:01   #31
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

een meeting vinnik heel wat anders dan internet-daten...

meeten doe ik wel gewoon... daten niet zomaa maar dat had ik reeds gemeld..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline  
Oud 5 June 2002, 08:37   #32
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

meeten is lachen
tenminste ik heb nog maar twee meetings gehad die echt vresuluk waren dus het valt nog wel mee
verder...
daten dat doe ik niet echt zo van date, ow nu heb ik een date

maar mijn vriend heb ik ook half om half op internet leren kennen (na veel meeten werdt het wat)
 
Oud 5 June 2002, 09:12   #33
Chesta
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb het een keer gedaan. Toch is het altijd oppassen. Als je voor de eerste keer met iemand afspreekt doe dat dan in een openbare plaats en spreek met bijvoorbeeld een vriend(in) af dat je na 5 min belt (1x laten overgaan) of het goed gaat, dan weer over 10 min (1 keer laten overgaan), 15 (echt bellen) etc. Het klinkt wel een beetje overbodig maar dat is het niet... Er lopen tenslotte genoeg vreemde mensen rond.... En dat verliefd worden... Tjah, ik ken iemand en die was verliefd, en na een jaar bleek het een ander meisje te zijn... Dus kweenie... Je kan wel een soort persoon verheerlijken in je hoofd en daar dus ook verliefd op worden, maar dan kan het in het echt toch flink tegenvallen (spreek uit eigen ervaring)
 
Oud 5 June 2002, 18:22   #34
xta-rulezzz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard tuulk!

Tuulk is meeten nie verkeerd! Als jij je op msn `prettig´ voelt bij die persoon en zn/haar uiterlijk je ook bervalt, waaorm niet?! Maar ik (als meisje) zou wel eerst met meerdere peeps meeten. Dat je date bijv een vriend meeneemt en jij een vriendin. Stel dat het een enge creep is!! En met meerdere peeps heb je ook meer gespreksstof wat op n 1e date meestal een probleem is.

Je kan ook best verliefd worden op iemand van internet!! En ook ik spreek uit ervaring. Ik chatte heel lang met iemand van school alleen wist ik niet wie het was. Na pas 2 maanden wist iemand me te vertellen dat HIJ (onwijs lekkerding) het was. Dat was in n discotheek en ach jah.... van het een kwam het ander ennuh... naja de rest laat ik geloof ik maar te raden over!
Maaruh tim!? jij vraagt dit vast niet zomaar? Veel suc6 als je n date aangaat!!
KuZ
 
Oud 5 June 2002, 18:24   #35
xta-rulezzz
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy jah jah jah!!!

Je kan wel een soort persoon verheerlijken in je hoofd en daar dus ook verliefd op worden, maar dan kan het in het echt toch flink tegenvallen (spreek uit eigen ervaring) [/B][/QUOTE]

Jah jah jah jij hebt egt helemaal gelijk... ik ken dat.. dat je die persoon verheerlijkt in de hoofd.. damn.. en dan maar denken dat je zo heel erg verliefd op hem bent.. SSSSHHHIIITTT.....
KuZ
 
Oud 5 June 2002, 21:37   #36
Chesta
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: jah jah jah!!!

Citaat:
Originally posted by xta-rulezzz
in de hoofd.. damn.. en dan maar denken dat je zo heel erg verliefd op hem bent.. SSSSHHHIIITTT.....
KuZ
*rolls eyes* lieve schat, ik weet dat het moeilijk te geloven is, maar soms weetje, heb je van die mensen, die zijn dan 13 (of 56 wat jij wil!) en die doen zich voor als 20... Waar je op het internet "superverliefd" op wordt, en dan is het toch oeps iemand van 53... Je gaat mij toch niet vertellen dat je er dan iets mee begint omdat je "zo verliefd" bent? Dacht ik ook.

( Ik zit je ook maar te stangen hoor)
 
Oud 5 June 2002, 22:14   #37
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: jah jah jah!!!

Citaat:
Originally posted by xta-rulezzz
knip

maar ben je dan verleift op die persoon, of op het verheerlijkte beeld wat je van die persoon hebt ?
 
Oud 5 June 2002, 22:15   #38
Irene!!!!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: jah jah jah!!!

Citaat:
Originally posted by Xissez


*rolls eyes* lieve schat, ik weet dat het moeilijk te geloven is, maar soms weetje, heb je van die mensen, die zijn dan 13 (of 56 wat jij wil!) en die doen zich voor als 20... Waar je op het internet "superverliefd" op wordt, en dan is het toch oeps iemand van 53... Je gaat mij toch niet vertellen dat je er dan iets mee begint omdat je "zo verliefd" bent? Dacht ik ook.

( Ik zit je ook maar te stangen hoor)
daarom moet je ook in openbare plaatsen meeten

ik zou namelijk nooit iemand in een spookstad gaan meeten, behalve als ik die persoon eerder heb gemeet..
 
Oud 6 June 2002, 08:10   #39
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: jah jah jah!!!

Citaat:
Originally posted by Xissez


*rolls eyes* lieve schat, ik weet dat het moeilijk te geloven is, maar soms weetje, heb je van die mensen, die zijn dan 13 (of 56 wat jij wil!) en die doen zich voor als 20... Waar je op het internet "superverliefd" op wordt, en dan is het toch oeps iemand van 53... Je gaat mij toch niet vertellen dat je er dan iets mee begint omdat je "zo verliefd" bent? Dacht ik ook.

( Ik zit je ook maar te stangen hoor)
mja daarmee moet je ook goed uitkijke. Maar ik ken mensen die irene al hebben ontmoet en mij ook en via die mensen kan ik er zeker van zijn dat irene 13 jaar is en female
 
Oud 6 June 2002, 08:44   #40
xta-rulezzz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: jah jah jah!!!

Citaat:
Originally posted by klootzak



maar ben je dan verleift op die persoon, of op het verheerlijkte beeld wat je van die persoon hebt ?
Euhm.. tja met die vraag zit ik zelluf dan ook. Ik denk dat ik egt verliefd ben maar ben het waarschijnlijk niet zo heel erg..
snaps?! neeh he....ik zit weer s stom te lullen..
 
Oud 6 June 2002, 08:46   #41
xta-rulezzz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: jah jah jah!!!

Citaat:
Originally posted by Xissez


*rolls eyes* lieve schat, ik weet dat het moeilijk te geloven is, maar soms weetje, heb je van die mensen, die zijn dan 13 (of 56 wat jij wil!) en die doen zich voor als 20... Waar je op het internet "superverliefd" op wordt, en dan is het toch oeps iemand van 53... Je gaat mij toch niet vertellen dat je er dan iets mee begint omdat je "zo verliefd" bent? Dacht ik ook.

( Ik zit je ook maar te stangen hoor)
Oke maar ik wor nie verliefd op mensen die ik nog nooit eerder heb ontmoet. Op dit moment bijv. >> kijk bij onderwerp "whaa"!
 
Oud 6 June 2002, 08:47   #42
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: jah jah jah!!!

Citaat:
Originally posted by klootzak



maar ben je dan verleift op die persoon, of op het verheerlijkte beeld wat je van die persoon hebt ?
ik herken dit wel uit mijn ervaringen, je creërt eerst in je hoofd een beeld bij iemand, die vaak mooier is dan diegene ook is, maar met middelen als foto sturen, telefoon kan je weten hoe hun zo ongeveer zijn, zo kan je dus verliefd worden op het persoon.. en niet op dat beeld
 
Oud 6 June 2002, 13:47   #43
Bloemetjeh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hmmz...ik zou niet zo snel
iemand gaan daten via internet!
Ik vind het niet zo betrouwbaar!
Maar meetings ensow wel!
 
Oud 6 June 2002, 16:25   #44
xta-rulezzz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard huh

Citaat:
Originally posted by Bloemetjeh
Hmmz...ik zou niet zo snel
iemand gaan daten via internet!
Ik vind het niet zo betrouwbaar!
Maar meetings ensow wel!
xplain the differents between daten en meeten!?
thnx
 
Oud 6 June 2002, 16:26   #45
Chesta
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat kunnen we daar allemaal uit concluderen?

Ik ben gewoon goed

Eigenlijk kan je op het internet sommige mensen helemaal niet peilen....
 
Oud 6 June 2002, 16:29   #46
BWM
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik gok dat daten 1 andere persoon is
en meeten meer dan 4 ofzo...

 
Oud 6 June 2002, 16:38   #47
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

iemand meeten is gewoon voor de lol.....daten is t als beide vinden dat er wat achter zit....ofzo
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 6 June 2002, 16:42   #48
Chesta
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Meeten is een boel lol, wat je bijvoorbeeld kunt doen met een deel van dit forum, of een ander forum, wat dan ook, daten is gewoon daten alleen ken je die persoon niet in het echt. Een soort blind date dus, maar dan andersl.
 
Oud 6 June 2002, 17:30   #49
Bloemetjeh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: huh

Citaat:
Originally posted by xta-rulezzz


xplain the differents between daten en meeten!?
thnx
Kijk daten is dat je alleen met
1 persoon op stap gaat..
Je weet niet goed wie en
wat hij/zij is zeg maar
Meeten is met een hele groep
Mij lijkt meeten gewoon ehm..
veiliger?
 
Oud 6 June 2002, 18:33   #50
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: jah jah jah!!!

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X


ik herken dit wel uit mijn ervaringen, je creërt eerst in je hoofd een beeld bij iemand, die vaak mooier is dan diegene ook is, maar met middelen als foto sturen, telefoon kan je weten hoe hun zo ongeveer zijn, zo kan je dus verliefd worden op het persoon.. en niet op dat beeld
ben ik niet met je eens, je krijgt wel een beeld maar naar mijn mening geen "liefdesband" via een telefoon.

maar dat kan natuurlijk ook door mijn denkwijze komen
 
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:04.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.