Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Games
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2?

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 29 April 2003, 18:03   #1
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Zelda:The Wind Waker

Ik heb um ( + bonusdisc 1080degrees 2 en f-zero GX ownen ) , en hij is fantastisch need i say more
  Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2003, 18:34   #2
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard Re: Zelda:The Wind Waker

Citaat:
Originally posted by lou
Ik heb um ( + bonusdisc 1080degrees 2 en f-zero GX ownen ) , en hij is fantastisch need i say more
is ie nu uit?
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2003, 18:39   #3
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

In sommige winkels is hij al binnen . Bij mij in Rotterdam wel . Ik weet niet of elke winkel hem voor de release verkoopt , maar de meeste doen dat volgens mij wel
  Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2003, 19:56   #4
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

Citaat:
Originally posted by lou
In sommige winkels is hij al binnen . Bij mij in Rotterdam wel . Ik weet niet of elke winkel hem voor de release verkoopt , maar de meeste doen dat volgens mij wel
hij was toch pas2/3mei uit?
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2003, 21:31   #5
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Alle spellen komen meestal een paar dagen eerder in winkels binnen . Sommige winkels verkopen het pas op de officiele releasedatums en sommige niet. Meestal koop ik al mijn games 2 dagen voor de officiele releasdatum , morgen is het koningine dag , dus komt het nog een dag eerder. Maar de officiele datum is 2 mei .( of 3 )Maar nog niet alle winkels hebben het binnen , dus misschien krijgen sommige winkels het wel wat later binnen , maar 3 mei moet het er wel zijn ( denk ik )
  Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2003, 22:40   #6
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

ik kijk morgen wel als ie er niet is krijg je een bitchslap
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2003, 13:28   #7
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

thnx lou 2 mei was het wel i ow you one:respect:
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2003, 14:31   #8
Soundwave
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb hem gisteren gekocht
  Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2003, 17:31   #9
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by SpiNe
thnx lou 2 mei was het wel i ow you one:respect:
Your welcome
  Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2003, 01:54   #10
infamous
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by lou
In sommige winkels is hij al binnen . Bij mij in Rotterdam wel . Ik weet niet of elke winkel hem voor de release verkoopt , maar de meeste doen dat volgens mij wel
in Rotterdam ? Future Zone ?
Daar haal ik altijd me spellen

Ik ga ook maar Cube kopen nu,
zeldaaaaaaaaaaaaa
  Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2003, 09:28   #11
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by infamous


in Rotterdam ? Future Zone ?
Daar haal ik altijd me spellen

Ik toevallig ook
  Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2003, 14:40   #12
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb hem sinds donderdag, maar pas sinds gister ben ik aan het spelen (werk en andere dingen)
ik heb der ook meteen OOT en master quest bij

hij is wel erg leuk, maar wel erg moeilijk, ik kom nu al niet echt verder, ik moet een zeil kopen, maar dan moet het eerst nacht worden en weet wel hoe dat moet, maar ik heb geen idee waar ik het apperaat kan vinden waar de danser de nachtdans mee kan doen
  Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2003, 14:45   #13
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat zeil kan je kopen onder dat caffee voor 80 rupees
  Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2003, 14:51   #14
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by lou
Dat zeil kan je kopen onder dat caffee voor 80 rupees
dat gastje wil mij niks verkopen (het is toch dat gastje dat op een eskimo lijkt)
  Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2003, 17:22   #15
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Weird, Ik weet zeker dat ik het daar heb gekocht . Misschien met een paar mensen praten uit het dorp en je moet ook nog ''iemand'' bevrijden uit een gevangenis . Ik denk dat je het daarna wel kan kopen .Voor de rest zeg ik maar niks , ander is er geen hol meer aan ^^.



Misschien een mini spoiler voor sommige









Het verhaal in deze zelda is trouwens dit keer veel beter als alle andere verhalen van de voorgaande delen ( Voor mij dan ) , nu word er meer uit de doeken gedaan over Link .
  Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2003, 17:50   #16
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

ik zit vast in dat forest haven ik heb net de boomerrang en nu heb ik zo'n ding naar beneden laten flikkeren maar nu weet ik niet meer welke deur ik moet nemen



@stapper je moet aan de ballie staan he niet bij de opening want hij duwt je ook naar achteren voor een reden
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2003, 18:39   #17
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by SpiNe
@stapper je moet aan de ballie staan he niet bij de opening want hij duwt je ook naar achteren voor een reden
ik heb het gemerkt, beetje dom van mij , maarja, ik ben nu in dungeon 2 (met dat vuur) (let nooit op namen) is wel grappig alleen niet echt moeilijk, maarja ik moest eten en dan moet ik de cube verlaten, als je dan weer terug wilt, zit der opeens een broertje achter
  Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2003, 20:20   #18
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

gvd zit ik weer vast ik heb de eerste bug gevonden hoor
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2003, 20:48   #19
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by SpiNe
gvd zit ik weer vast ik heb de eerste bug gevonden hoor
vertel, vertel

btw, der zit volgens mijn broertje een kleine bug bij het opslaan van the master quest, maar dat heb ik nog niet kunnen bekijken
  Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2003, 21:02   #20
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb OoT nog maar 1 keer gespeeld . TOen drukte ik gewoon op B en het deed het opslaan .
  Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2003, 12:58   #21
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
vertel, vertel

btw, der zit volgens mijn broertje een kleine bug bij het opslaan van the master quest, maar dat heb ik nog niet kunnen bekijken
ok als je op zo'n gondel staat dan heb je van die wind switches die je met dat blad moet omschakelen maar ik met mijn domme kop was vergeten dat link sterk genoeg is om gewoon tegen de muur te blazen dan kan je ook vooruit ach je ziet het zelf wel
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2003, 13:19   #22
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by SpiNe
ok als je op zo'n gondel staat dan heb je van die wind switches die je met dat blad moet omschakelen maar ik met mijn domme kop was vergeten dat link sterk genoeg is om gewoon tegen de muur te blazen dan kan je ook vooruit ach je ziet het zelf wel
niet gemerkt, was alleen wel ff bezig voordat ik merkte dat je dat ding met een windvlaag moest omzetten, maarja, ik zie der geen bug in
  Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2003, 14:16   #23
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
niet gemerkt, was alleen wel ff bezig voordat ik merkte dat je dat ding met een windvlaag moest omzetten, maarja, ik zie der geen bug in
komt later wel
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2003, 17:32   #24
Black-Phoenix
wat is kunst?
 
Black-Phoenix's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 May 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.106
Stuur een bericht via ICQ naar Black-Phoenix
Standaard

Zelda worde echt wel de max...het heeft een nieuwe recort behaalt...voor alleer ze op de markt was !

Dit word gewoon het spel van de eeuw...echte zeldas van zullen zich hier mee zot amuseren...i know i will
__________________
MARIFA ARTS
Black-Phoenix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2003, 19:36   #25
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

ligt het aan mij of voelt dit spel een beetje kort ik bedoel ik heb het sins 2 mei ik speel 2 uur per dag (reken maar uit) en ik heb de m.............. z........... al ik vind dit wel jammer bij oot dee ik er veel langer over om dat ding te krijgen maar ja ik ben nu ook ouder misschien ligt het daaraan
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2003, 19:59   #26
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het is idd wat kort . Maar het speelt wel beter en een stuk vlotter dan OoT.OoT had soms veels te lange filmpjes die de flow er uit haalden en OoT Had veels te irritante dungeons ( Water temple anyone )In TWW zitten gelukkig geen underwater dungeons meer . Alleen ik speel het niet meer zo vaak , want waar ik ben is het vreselijk lame .
  Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2003, 22:00   #27
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

Citaat:
Originally posted by lou
Het is idd wat kort . Maar het speelt wel beter en een stuk vlotter dan OoT.OoT had soms veels te lange filmpjes die de flow er uit haalden en OoT Had veels te irritante dungeons ( Water temple anyone )In TWW zitten gelukkig geen underwater dungeons meer . Alleen ik speel het niet meer zo vaak , want waar ik ben is het vreselijk lame .
wat is de geschatte tijds duur van het spel?
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2003, 12:43   #28
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by SpiNe
wat is de geschatte tijds duur van het spel?
volgens mij 24 uur, iig ik ken iemand die der zolang over heeft gedaan, maar het klopt dat het sneller speelt dan OOT, maar dat komt doordat der minder site quest zijn, maar het is wel erg leuk

trouwens ik heb pas de 2 dungeon uit gespeeld en ik vind niet echt dat het zo kort duurt, maar ik ben ook nu al bezig om alle sea charts te gebruiken en ben lekker aan het zoek naar alle heart peaces (heb der al 4 van de 44 )
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2003, 17:19   #29
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
volgens mij 24 uur, iig ik ken iemand die der zolang over heeft gedaan, maar het klopt dat het sneller speelt dan OOT, maar dat komt doordat der minder site quest zijn, maar het is wel erg leuk

trouwens ik heb pas de 2 dungeon uit gespeeld en ik vind niet echt dat het zo kort duurt, maar ik ben ook nu al bezig om alle sea charts te gebruiken en ben lekker aan het zoek naar alle heart peaces (heb der al 4 van de 44 )
ik snap echt niet hoe die sea charts werken en ik heb al een heel mooi voorwerp gehaalt iets wat heel goed van pas komt
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2003, 18:12   #30
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
maar dat komt doordat der minder site quest zijn
Er zijn der juist meer. Je kan Tingle Statues zoeken , foto's maken en nog veel meer. Maar de main quest is wel korter . Ik denk dat het ongeveer 15 tot 20 uur duurt. Nintendo zegt zelf dat het met 100% uitspelen 50 uur duurt, maar ik denk dat 40 uur ook haalbaar is . Ik zelf moet nu een paar dingen zoeken en dan naar de laatste tempel .

Citaat:
ik snap echt niet hoe die sea charts werken en ik heb al een heel mooi voorwerp gehaalt iets wat heel goed van pas komt
Same here . Weirde shit
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2003, 20:27   #31
sk888er
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als je m..... z..... hebt dan ben je pas ongeveer op 1/3
(ff voor duidelijkheid)
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2003, 21:35   #32
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

lou heb ej dat grijze wereld gedeelte al gehad dat was vet man daar kon je vet asskicken
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2003, 22:05   #33
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jup, maar dat had ik niet vermeld , omdat dat een spolier kon zijn . Voor zulke dingen kan je beter een spoiler topic starten . Maar dat level is ZO mooi . Net als de schaakwereld in American Mcgee's alice ( Fantastisch spel , zieke sfeer ). Waar jij nu bent, ben ik ongeveer 2 of 3 dungeons verder .
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2003, 12:09   #34
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

mensen het is m..... S.... en niet met een z

maarja, ik heb die ook en ben nu van plan om naar de earth en wind tempel te gaan, maar daar kan ik niet komen omdat ik geen ice en vuur pijlen heb, die kan ik dan weer ergens anders halen, maar dan heb ik geen zus die ik weer daar kan halen, maar dan heb je weer iets anders nodig

ik heb al een paar keer de hele map overgevaren met als resultaat niks (nou ja, paar heart containers) (9 hartjes)

die sea charts zijn echt simpel

je gaat naar dat springende visje, gooit wat voer in het water, hij tekent iets der op en als je dan naar je sea chart gaat kan je met Y naar de speciale kaartjes gaan (treacher charts enzo) daarmee kan je heel makkelijk schatten opsporen, gewoon een beetje schuifwerk over de sea chart en bij de schatten, dan zie je het vanzelf wel, alleen die stomme triforce chart heb ik nog niet echt door
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2003, 15:55   #35
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

Citaat:
Originally posted by lou
Jup, maar dat had ik niet vermeld , omdat dat een spolier kon zijn . Voor zulke dingen kan je beter een spoiler topic starten . Maar dat level is ZO mooi . Net als de schaakwereld in American Mcgee's alice ( Fantastisch spel , zieke sfeer ). Waar jij nu bent, ben ik ongeveer 2 of 3 dungeons verder .
dude ik heb nisk vertelt hoor als ze het zien dan verbaasd het hun nog steeds dat garendeer ik je
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2003, 16:02   #36
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

hoe werkt dat meeuwen lok ding trouwens(das dat ding wat link op zijn hoofdt zet)
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2003, 17:15   #37
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by SpiNe
hoe werkt dat meeuwen lok ding trouwens(das dat ding wat link op zijn hoofdt zet)
dat ding zet je gewoon op je hoofd als der meeuwen in de buurt zijn, maar tot nu toe heb ik hem alleen nog maar gebruikt bij forsaken forest, daar heb je een eilandje waar een luik zit (draai ding op de grond), die kan je openen door met een meeuw naar een swits te vliegen, dan vliegt het luik open en kan je naar binnen, alleen is het wel handig om de deluxe picture box te hebben, anders heb je der niks aan



btw, ik kom nu echt niet meer verder, net na het halen van de ice en fire arows (was wel grappig), maar ik heb geen idee wat ik nu moet doen
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2003, 17:48   #38
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Je moet naar ice ring ( een eilandje waar alles is bevroren) en je moet naar een vuur eiland . Spuit allemaal vuur uit .Ik weet niet meer precies waar ik die had gehaald
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2003, 19:10   #39
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by lou
Je moet naar ice ring ( een eilandje waar alles is bevroren) en je moet naar een vuur eiland . Spuit allemaal vuur uit .Ik weet niet meer precies waar ik die had gehaald
bij de ice ring heb ik iron boots (of iets dergelijks hebben) en bij het vuur eiland heb ik de power bracelet nodig

maar ik weet al hoe ik verder moet, ik moet naar dat gaste dat in de forest tempel gevallen was toe gaan
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2003, 19:25   #40
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
bij de ice ring heb ik iron boots (of iets dergelijks hebben) en bij het vuur eiland heb ik de power bracelet nodig

maar ik weet al hoe ik verder moet, ik moet naar dat gaste dat in de forest tempel gevallen was toe gaan
argh ikke niet dit lezen
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2003, 20:07   #41
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
bij de ice ring heb ik iron boots (of iets dergelijks hebben) en bij het vuur eiland heb ik de power bracelet nodig

Je hebt de iron boots en de power bracelet nodig om in de earth en wind temple tekomen. Bij de ice ring en bij dat vuur eiland krijg je die 2 dingen .
  Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2003, 13:10   #42
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by lou
Je hebt de iron boots en de power bracelet nodig om in de earth en wind temple tekomen. Bij de ice ring en bij dat vuur eiland krijg je die 2 dingen .
I know , heb ze ook allebei gezien de schatkisten dan

en SpiNe, je hoeft niet alles te lezen
het zijn allemaal spoilers, maar je merkt zelf wel wat der allemaal gebeurt, als je ooit zo ver komt
  Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2003, 14:35   #43
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

arg dit is kippig ik moet naar de ice nog wat 5 south 1 east en dan kom ik bij zo'n lijp eilandje met een tuinstoel en huis met rupees eronder ik denk niet dat dit de goede is
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2003, 17:07   #44
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by SpiNe
arg dit is kippig ik moet naar de ice nog wat 5 south 1 east en dan kom ik bij zo'n lijp eilandje met een tuinstoel en huis met rupees eronder ik denk niet dat dit de goede is
volgens mij heb je het verkeerd gedaan, want volgens mij moet je naar mother en child eiland en dat is ergens anders (noordelijker)
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:42.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.