Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 1,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 28 June 2006, 13:23   #1
Satanisch_girl
Guest
 
Berichten: n/a
Red face Vooroordelen

heej, ik snap iets niet.
Er zijn hier al veel vooroordelen gemaakt over gothic en satanisme. Deze 2 zijn onstaan in de middeleeuwen. In de middeleeuwen ontstonden er vooroordelen door christenen zoals:
goths:
drinken bloed
snijden zichzelf
zijn altijd depri
enz ...
Ik heb al enkele van deze terug gevonden bij verschilende onderwerpen. van leden die beweren dat ze niet in god geloven noch in iets anders. Maar zij maken de zelfde vooroordelen dan de christenen van vroeger. de christenen doen dat omdat gothics en satanisten zogezegt vijanden van de kerk zijn.
Maar waarom doen sommige leden dit dan? zij geloven niet in god dus heeft de kerk ook geen waarde.

Hoe leg je dat uit

(ik vraag me al lang af waarom er zoveel vooroordelen zijn...misschien kom ik het nu eindelijk te weten.)
 
Oud 28 June 2006, 13:37   #2
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Omdat mensen niet beter weten
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline  
Oud 28 June 2006, 13:41   #3
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

vooroordelen zijn vaak nuttig
 
Oud 28 June 2006, 14:34   #4
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

omdat vooroordelen keer op keer bevestigd worden.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 28 June 2006, 18:27   #5
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Satanisch_girl
Hoe leg je dat uit
Het is niet omdat je ongelovig bent, dat je ook de christelijke waarden niet hebt meegekregen. Het christendom en het christelijk denkpatroon zit zo ingebakken in onze samenleving dat het gewoon onmogelijk is om ongelovig te zijn zoals jij het voorlegt.
Denk maar bijvoorbeeld aan onze kalender: de meeste feestdagen zijn gebaseerd op de christelijke feesten.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline  
Oud 28 June 2006, 18:32   #6
Satanisch_girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dus ze worden steeds bevestigd? heb jij ooit al eens een gothic bloed zien drinken.
vooroordelen zijn:
- goth's aanbidden satan(niet allemaal)
- goth's zijn altijd depressief(never)
- goth's zijn homo of lesbisch(gewoone mense ook)
- goth's hebben geen vrienden(jawel meer dan je denkt)
- goth's haten iedereen(nee niemand)
- goth's zijn allemaal satanisten(niet waar, ik per toeval)
- goth's zijn heksen(geen een! dan ben je wicca)
- goth's snijden zichzelf allemaal(gewoone mensen ook)

(tussen () staat wat ik vind )
 
Oud 28 June 2006, 18:47   #7
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zeggen dat goths nooit depressief zijn is ook een vooroordeel, zie je niet dat je precies hetzelfde doet
 
Oud 28 June 2006, 20:23   #8
Satanisch_girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

das toch geen vooroordeel? kben zelf gothic en geen enkele van mijn vrienden is depri. als een gothic depri is is dat niet apnormaal. iemand die niet tot deze subcultuur behoort kan ook depri zijn.
dus het is niet typerend aan deze cultuur. ik bedoel vooroordelen op een bepaalde subcultuur he. en zeggen dat goth's altijd depri zijn is kwetsend. zeggen dat ze het nooit zijn is mss niet 100 % waar (ok!) maar goths zijn in de meeste gevallen happy. je leert "mediteren" in gothic "dagdromen" waardoor je je zorgen kan verwerken. dat kan en doet elke gothic je leert het gewoon door andere goths. depressies komen zelden voor.
i.p.v te piekeren moet je op een andere manier denken ik kan het je niet leren, je ondervind onbewust hoe dat moet door omgang met andere goths en sites over goths

xxx
 
Oud 28 June 2006, 20:38   #9
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Satanisch_girl
apnormaal
Geniaal
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 28 June 2006, 21:48   #10
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

apsoluut!
 
Oud 28 June 2006, 22:52   #11
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

Dat je jezelf gothic kunt noemen! Ik ben ook gothic joh

ik heb nog een vooroordeel:
- gothics lopen allemaal bij de pshycholoog of zouden dat moeten doen
- hebben allemaal een zogenaamde moeilijke jeugd gehad
- nee ik zeg niks meer
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline  
Oud 29 June 2006, 08:29   #12
TwenteGirl65
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
- gothics lopen allemaal bij de pshycholoog of zouden dat moeten doen
- hebben allemaal een zogenaamde moeilijke jeugd gehad
er zullen er heus wel wat zijn die bij de psycholoog lopen, maar lang niet allemaal, en ook 'normale' mensen lopen er wel
goth's hebben niet persee een zogenaamde moeilijke jeugd gehad hoor. Natuurlijk zijn er goth's die 't wel gehad hebben, maar netzoals bij dat andere vooroordeel, ook 'normale' mensen kunnen een moeilijke jeugd gehad hebben.
 
Oud 29 June 2006, 08:48   #13
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door TwenteGirl65
er zullen er heus wel wat zijn die bij de psycholoog lopen, maar lang niet allemaal, en ook 'normale' mensen lopen er wel
goth's hebben niet persee een zogenaamde moeilijke jeugd gehad hoor. Natuurlijk zijn er goth's die 't wel gehad hebben, maar netzoals bij dat andere vooroordeel, ook 'normale' mensen kunnen een moeilijke jeugd gehad hebben.
waarom zijn ze dan goffics geworden Als je een goeie jeugd heb gehad of niet bij een psycholoog loopt hoef je er toch niet bij te lopen als een....
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline  
Oud 29 June 2006, 08:48   #14
Forza
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

maar aan je naam te zien aanbid jij satan wel, waarom?
 
Oud 29 June 2006, 12:22   #15
TwenteGirl65
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
waarom zijn ze dan goffics geworden Als je een goeie jeugd heb gehad of niet bij een psycholoog loopt hoef je er toch niet bij te lopen als een....
al een wat? Het is heel normaal om d'r zo bij te lopen hoor? Oke dr zullen wel mensen zijn die t niet mooi vinden ofzo. maar waarom draag jij de kleren die jij normaal draagt? Omdat je ze mooi vind of fijn vind zitten neem ik aan. Zou dit niet hetzelfde antwoord zijn op de vraagt waarom goth's gothic kleding dragen? Oke uitzonderling daargelaten. maar ik denk dat je dit antwoord ook wel beetje zelf had kunnen bedenken Je gaat toch geen andere kleren dragen omdat je bij de psycholoog loopt ofzo?:S
 
Oud 29 June 2006, 13:18   #16
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Forza
maar aan je naam te zien aanbid jij satan wel, waarom?
ze is vroeger veel gepest. Zegt genoeg lijkt mij
Pakspul is offline  
Oud 29 June 2006, 13:29   #17
TwenteGirl65
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
ze is vroeger veel gepest. Zegt genoeg lijkt mij
was dit dan weer voor antwoord? waarom zegt dat genoeg? dat hoeft er niet persee te maken mee te hebben hoor. als iemand satan aanbid hoeft dit niets met de vroegere gebeurtenissen te maken hebben
 
Oud 29 June 2006, 13:43   #18
Satanisch_girl
Guest
 
Berichten: n/a
Talking

Ik aanbid satan niet! SATAN in SATANisme staat voor "tegenhanger"(satan is hebreuws voor tegenhanger). Ik aanbid niemand enkel mezelf. trouwens er zijn 3 soorten satanisme:
-satanisten die alles gelijk stellen. dus het maakt niet uit in wat je geloofd want alles is toch hetzelfde.
-satanisten die zichzelf boven alles zetten. en de 4 kroonprinsen als broers aanschouwen (satan, lucifer, belial,Leviathan).
tijdens een ritueel zal de zin: "greet me as your brother and friend" horen.(tot deze behoor ik)
-satanisten die in geen goden geloven. zien is geloven is hun motto.
Mensen denken dat wij satan aanbidden MAAR wij stellen hem gelijk als een broer. daarom geloofde ik niet dat op 06/06/2006 de wereld zou vergaan. satan is onze broer hij zou de satanisten niet doden.

>>Gothics vallen op met hun zwarte kleren, ringen en make-up. Wat is de betekenis ervan?<<

«Gothics uiten hun gevoelens via hun uiterlijk en de muziek waar ze van houden. Dat is bij hiphoppers, rasta's of skaters niet anders. Maar het is meer dan alleen kledij, muziek en imago. Je hoeft je ook helemaal niet donker te kleden om gothic te zijn. Ik ken er die altijd in jeans en T-shirt gekleed gaan, maar toch 100% gothic zijn. Gothic zit vanbinnen. Je kan het niet faken.»
De kleur staat bij ons niet voor de dood of voor verdriet(bv rouwen). Als een gothic die altijd in het zwart gekleed is polts in felle kleurtjes rondloopt dan kan je zeggen dat hij depri is! trouwens rood, blauw, (donker)geel, (donker) groen, paars zijn ook gothic kleuren.

En moest het je interesseren ik studeer voor psycholoog.
en ik werd niet gepest omdat ik gothic was maar door overgewicht wat nu al 4 jaar geleden is. ben toen same met mn ma op dieet gegaan en nu? geen killo te veel meer.

xxx

Laatst aangepast door Satanisch_girl : 29 June 2006 om 13:50
 
Oud 29 June 2006, 15:01   #19
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

gothics zeggen altijd dat alles wat mensen over ze denken vooroordelen zijn
en dat is geen vooroordeel
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline  
Oud 29 June 2006, 15:20   #20
TwenteGirl65
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wel een beetje maar lang niet helemaal. als het voor oordelen zijn zullen ze het wel zeggen. maar als het geen vooroordeel is, zeggen ze toch ook niet dat dat het wel is? Toevallig wordt er hier vaak gezegt dit is vooroordeel, en dit ook enz. maar dat zijn het ook echt! er zijn ook zat dingen die geen vooroordeel zijn, maar vaak is dit per persoon verschillend
 
Oud 29 June 2006, 16:21   #21
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Satanisch_girl
Ik aanbid satan niet! SATAN in SATANisme staat voor "tegenhanger
U hebt gezocht op satanisme:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

sa·ta·nis·me (het ~) 1 aanbidding van Satan

Sa·tan (de ~ (m.)) 1 het hoofd van de duivels, verpersoonlijking van het kwaad => duivel
Dus wat hang je nu eigenlijk aan?
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 29 June 2006, 17:30   #22
Satanisch_girl
Guest
 
Berichten: n/a
Talking

Zo wordt het misschien beschreven in een woordenboek.
en volgens het CHRISTENDOM is satan= het kwade, en de duivel, duivelaanbidding,...
Je moet het woord vertalen volgens het geloof. jij vertaald het volgens de bijbel! ik volgens het satanisme.
zo kan je blijven discuteren ze. bij jij satanist? nee, hoe kan jij dan weten wat satan betekend voor een satanist?
1 woord betekend niet altijd hetzelfde voor 2 verschillende mensen.

xxx
 
Oud 29 June 2006, 17:37   #23
TwenteGirl65
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

en zo is't maar net
 
Oud 29 June 2006, 18:58   #24
TwenteGirl65
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Ik denk niet dat je geloof of wat er dan ook maar mee te maken heeft hier ooit geaccepteerd zal worden.
door mij wordt ze wel 110% geaccepteerd!
 
Oud 29 June 2006, 19:04   #25
TwenteGirl65
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als je haar geloof niet accepteerd, accepteer je haar dus ook voor een deel niet maargoed, satanisme wordt door mij ook net zo goed geaccepteerd hoor
 
Oud 29 June 2006, 19:20   #26
Marie-Jean
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben dan wel een christen, maar heb een vriendin die een gothic is. Toen ik haar leerde kennen was ze dat nog niet, maar de afgelopen jaren is ze dat langzamerhand wel geworden. In het begin had ik er moeite mee, als christen zijnde. Maar waarom zou ik haar niet accepteren?? Ze is en blijft dezelfde persoon. Ik hou nog steeds van haar.

Ik ben ook blij dat ze nog steeds mijn vriendin is, ook al hebben we allebei onze eigen principes. We zijn het niet over alle dingen eens, maar in een hoop zaken kunnen we elkaar juist goed vinden. Ik ben het niet eens met het satanisme. Dat zou ook niet mogelijk zijn. Dan zou ik mijn eigen God verloochenen. Maar ik kan me er wel in vinden, ik begrijp ook wel waarom mensen die leer achtervolgen. Dat is denk ik het hele punt, dat je in iemand kunt verdiepen. Dan pas ga je diegene accepteren.
 
Oud 29 June 2006, 19:54   #27
Satanisch_girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Lief van jullie dat jullie me toch verdedigen
Ik ben normaal ook een christen ik ben gedoopt heb m'n 1ste communie en m'n plechtige gedaan en k'wil ook trouwen later. Ik heb nooit echt gelooft in een oppegod. maar de laatste jaren ben ik gaan nadenken over god enz en dan kwam ik tot de colclusie dat er al veel bloed verloren is gegaan. bv de kruistochten vechten tegen de vijanden van de kerk tegen de islam da ketters en de heidennen, maar de islam gelooft toch ook ik god en nu in Irak is er nog steeds ruzie vanwegen de godsdiensten. Als je de 9 verklaringen, de regels der aarde, de 9 zonden en de satanistische punten eens zou lezen wordt echt wel duidelijk dat wij satanisten niet zo "wreed" zijn als wordt gedacht. enkel in de regels der aarde staat dat als je wordt lastig gevallen op open terein je die persoon moet vragen daar mee op te houden doet die dat niet, vernietig die gene. das de enige "bizzare" regel. maar de 11 regels der aarde zijn richlijnen en worden zelden na geleeft door satanisten.
(als je wil zet ik ze hier wel is neer misschien helpt dat om m'n geloof te begrijpen )
xxx
 
Oud 29 June 2006, 21:47   #28
Kwak
Lid
 
Kwak's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 August 2003
Locatie: Waar je woont
Berichten: 1.445
Standaard

Ik vind satanisten bijna nog kanslozer dan 'gewone' gelovigen, met name omdat ze afschuw hebben tegen god omdat door hem veel oorlog, verdriet, onenigheid enz. enz. komt. Maar wat zou er gebeuren als alle christenen in een keer naar satan overliepen? Dan heb je toch nog steeds hetzelfde probleem? (en ga nou niet beginnen dat die regels van satan wel voor vrede zullen zorgen)
__________________
I gave up drugs, sex and alcohol.... Those were the worst 15 minutes of my life
Kwak is offline  
Oud 29 June 2006, 21:58   #29
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door TwenteGirl65
als je haar geloof niet accepteerd, accepteer je haar dus ook voor een deel niet maargoed, satanisme wordt door mij ook net zo goed geaccepteerd hoor
Ik geloof in kannibalisme en pedofillie
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 29 June 2006, 22:12   #30
Satanisch_girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ga niet zeggen dat ze vrede zullen brengen maar mss wel heel wat dingen veranderen. natuurlijk mag je niet alles letterlijk nemen, het is zoals in de bijbel achter elke regel zit een diepere verklaring. EN NU GA IK HET NOG EEN KEER ZEGGEN SATANISTEN AANBIDDEN NIET DE DUIVEL OF SATAN ZE STELLEN ZICHZELF BOVEN ALLES EN SATAN ZIEN ZE ALS EEN BROER. DUS PLZ GA EERST WAT OPZOEKEN OF RONDVRAGEN VOOR JE IER KOMT VOOROORDELEN MAKEN SATANISTEN AANBIDDEN SATAN NIET! MENSEN DIE DAT DOEN ZIJN HOPELOOS!!! en je hebt dan nog drie soorten ook:

Satanisme is een soort religie die op de mens is gericht. Satanisten 'aanbidden' zichzelf, ze staan vaak nogal wantrouwig tegenover anderen en geloven dat je alleen staat in de wereld en niet te hard op anderen moet bouwen. Een satanist houdt ervan om kennis te verwerven en te filosoferen. Spijtig genoeg bestaan er, net als over goths, enkele domme vooroordelen over satanisten. Ze zouden de duivel aanbidden, bloed drinken, baby's offeren,... dit is dus allemaal niet waar, als je wel baby's offert ben je namelijk een psychopaat, en geen satanist

De satanisten hebben ook een teken, namelijk het omgekeerde pentagram of Baphomet. Zoals je weet geloven wiccans in een geest (god/godin). Satanisten geloven hier niet in, het bovenste punt van het pentagram is dus bij de Baphomet naar beneden gericht, om aan te tonen dat ze op de aarde gericht zijn. Satanisten zijn realisten en geloven niet snel in het bovennatuurlijke.

†Soorten satanisme:
Het Gnostische Satanisme:

Deze Satanisten gaan er van uit dat alles voortkomt uit een en hetzelfde.

Het Traditionele SatanismeIK)

Deze geloven in het bestaan van godheden en/of hogere levensvormen. Deze worden wel niet aanbeden, maar eerder als een broer of helper gezien.

Het Moderne Satanisme:

Deze Satanisten leven volgens de regels van Lavey, ze geloven niet in het bestaan van goden of hogere levensvormen. "Zien is geloven" is zo'n beetje het motto van deze mensen.
IER STAAT NERGENS DAT SATANISTEN SATAN AANBIDDEN!!
in het satanisme staat satan voor tegenhanger niet voor duivel.
(satanisten geloven in de duivel maar niet als oppermacht of bovennatuurlijk iets, het is een broer net zoals belial, lucifer en Leviathan)

De 11 regels der aarde

1. Geef geen mening of advies, tenzij u dit gevraagd wordt.
2. Vertel uw problemen niet aan anderen, tenzij u zeker weet dat zij hiernaar willen luisteren.
3. Wanneer u zich in iemands territorium bevindt, betoon dan uw respect of blijf er anders weg.
4. Indien een gast in uw territorium u vernedert, behandel diegeen wreed en zonder mededogen.
5. Maak geen sexuele toenadering, tenzij een teken van andere zijde is gegeven.
6. Neem niet datgene wat een ander toebehoort, tenzij het een last voor de ander is en de ander smeekt ervan verlost te worden.
7. Erken de Krachten der Magie indien u deze krachten succesvol heeft gebruikt om datgene te verkrijgen wat u wenste. Indien u echter deze Krachten ontkent nadat u ze met succes heeft gebruikt, zult u alles weer verliezen.
8. Klaag nooit over zaken die niet direct met uzelf te maken hebben.
9. Mishandel nooit kinderen.
10. Dood nooit dieren, tenzij men aangevallen wordt of voor voedsel.
11. Al lopend in open of neutraal terrein, val niemand lastig. Indien iemand u lastig valt, vraag diegeen daar mee op te houden. Doet die persoon dat dan niet, vernietig diegeen!!
Satanische punten
01: Respecteer geen medelijden of zwakheid, want deze zijn een ziekte die de sterken zwak maakt.
02: Test altijd je kracht, want hierin ligt succes.
03: Zoek vreugde in overwinning, maar nooit in vrede.
04: Geniet van een korte rust, beter dan van een lange.
05: Kom als een oogster, want zo zul je zaaien.
06: Houd nooit zoveel van iets dat je het nooit kan zien sterven.
07: Bouw niet op zand, maar op steen, en bouw niet voor vandaag of gisteren, maar voor eeuwig.
08: Strijd altijd voor meer, want verovering is nooit af.
09: En sterf liever dan je over te geven.
10: Maak geen werken van kunst, maar zwaarden van dood, want hierin ligt grote kunst.
11: Leer om jezelf boven jezelf te verheffen, zodat je iedereen kan overwinnen.
12: Het bloed van de levenden is goede mest voor de zaden van de nieuwen.
13: Hij die op de hoogste piramide van schedels staat kan het verst zien.
14: Verwerp liefde niet, behandel haar als een indringer, maar wees altijd eerlijk.
15: Al wat groot is, is gebouwd op verdriet.
16: Ga niet alleen voorwaarts, maar ook naar boven, want grootsheid ligt het hoogst.
17: Kom als een verse sterke wind, die breekt maar ook creeert.
18: Laat liefde voor het leven een doel zijn, maar laat je hoogste doel grootsheid zijn.
19: Niets behalve man is mooi, maar het meest mooi is vrouw.
20: Verwerp alle illusies en leugens, want die hinderen de sterken.
21: Dat wat je niet doodt, maakt je sterker.
 
Oud 29 June 2006, 22:19   #31
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Wie kraamt er eigenlijk meer onzin uit? die gast met z'n microkosmos of satan girl
Pakspul is offline  
Oud 29 June 2006, 22:28   #32
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Satanisch_girl
DUS PLZ GA EERST WAT OPZOEKEN OF RONDVRAGEN VOOR JE IER KOMT VOOROORDELEN MAKEN SATANISTEN AANBIDDEN SATAN NIET! MENSEN DIE DAT DOEN ZIJN HOPELOOS!!!
Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer
U hebt gezocht op satanisme:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

sa·ta·nis·me (het ~) 1 aanbidding van Satan

Sa·tan (de ~ (m.)) 1 het hoofd van de duivels, verpersoonlijking van het kwaad => duivel
Dus wat hang je nu eigenlijk aan?
Ik heb dus wel degelijk wat opgezocht, en dat strookt dus niet direct met jouw verwoording.
Daarnaast ben ik eerder geneigd om een woordenboek te geloven dan een meisje van 15 dat zichzelf een "echte" gothic vindt, humane wetenschappen studeert en ook nog eens beweert dat satanisme eigenlijk niets te maken heeft met de satan als duivel...
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 29 June 2006, 22:48   #33
Satanisch_girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Geloof wat je wilt, wat intereseerd het mij? Ik weet dat ik gelijk heb. En woordenboeken zijn ook maar uitgevonden net zoals het geloof. dus als je zo rot gaat doen als jij en zo gaat denken kan je NIETS OF NIEMAND meer geloven.
en ik bedoelde ga wat opzoeken over HET satanisme
en niet het WOORD satanisme! das een supper groot verschil!

http://groups.msn.com/satanisme/watissatanisme.msnw
http://www.kerkvansatan.nl/

deze sites zijn mijn laatste pogingen om alle ja-knikkers uit onze maatschappij die nergens nog in geloven en het alitijd beter denken te weten dat de personen die satanist zijn te overtuigen dat satanisten, satan niet aanbidden.

xxx
 
Oud 29 June 2006, 22:59   #34
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Het derde niveau is dat van de Magiër. U leeft als Satanist, en voegt daar de Satanistische rituelen aan toe. Satanistische Magie stelt U in staat meer, directer en beter vorm te geven aan Uw leven

Sorry hoor maar als er dit soort dingen staan kan je die sekte toch al niet meer serieus nemen.
En wat intresseert het jou? Geen idee, maar blijkbaar toch wel iets anders liep je er niet zo over door te zeiken.
En waar haal je het nou vandaan dat ik dan niets of niemand meer kan geloven?

Ik vind dit gewoon weer zo'n kansloos excuus om je belangrijk te vinden dat hele satanisme wat jij beschrijft.

Oh kijk naar mij ik ben een gothic en een satanist. Neeeheee ik drink geen bloed!!! Ik ben gewoon een normaal iemand.
Ja ik geloof in het satanisme.
Neeeheee dat is niet met satan enzo. Het is cool!!!
Want ik heb een kut jeugd gehad en ga me nu lekker afzonderen met al mn mede sekte vrienden.
Echt ik word niet goed van al dat kansloze oeverloze theatrale gedoe
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 29 June 2006, 23:08   #35
Satanisch_girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Eum srr hoor maar ik heb helemaal geen kut jeugd gehad
Ik las er wat over en kwam in contact met andere goth's en satanisten en het was gwn super leuk om al hun verhalen te horen hun kledingsstyl vond ik mooi en hun muziek is mega

nu maak je weer een vooroordeel niet elke gothic had een kut jeugd en dan nog ik zit nog MIDDEN in m'n jeugd
ik heb het echt gehad met al die mensen die zich 100000 keer beter vinden dan mensen die deel zijn van een subcultuur
ik heb goed nieuws voor je mij zie je hier niet meer terug ik zit hier al een hele kut week m'n best te doen mense uit te leggen wat het is maar nog steeds zijn er mensen die het een sekte noemen of ik aanbid de duivel voel me beter dan andere...
je zou voor minder jezelf weg draaien van de wereld je zou voor minder je zelf afzonderen goths durven tenminsten nadenken over mensen zoals jij. en hun en mijn conclusie? DE MENSHEID IS OM ZEEP ZE HEBBEN GEEN VERDRAAGZAAMHEID MEER ZE KEUREN ALLES AF WAAR ZE NOG NOOIT VAN GEHOORD HEBBEN ZE BREKEN ME AF TOT ELK LAATSTE GOTHIC BOT IN MIJN LICHAAM!! en nu kan je weer gaan zieken dat ik vooroordelen maak. geef toe je zeikt me al heel de week af bij elk onderwerp

hopelijk zien sommige in wie hier nu de zeikerd is ...
 
Oud 29 June 2006, 23:12   #36
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Satanisch_girl
Eum srr hoor maar ik heb helemaal geen kut jeugd gehad
Citaat:
Origineel gepost door Satanisch_girl
En dan nog als je nog nooit zelfmoord hebt willen plegen. kun je er niet over oordelen. kheb het 3 jaa geleden willen doen. de problemen zijn weg maar de littekens op mn polsen zijn er nog.
Ik probeer ook altijd zelfmoord te plegen als het allemaal geweldig mee zit
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 29 June 2006, 23:14   #37
Satanisch_girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

TOEN WAS IK NOG GEEN GOTHIC
en daar heeft het niet mee te maken

jij bent gewoon hopeloos weet je dat

toedeloe en hopelijk komt m'n broer is op bezoek ...(6)
 
Oud 29 June 2006, 23:22   #38
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Satanisch_girl
TOEN WAS IK NOG GEEN GOTHIC
en daar heeft het niet mee te maken

Nee hoor absoluut niet vooroordeel bevestigend. Maar dan nog steeds jij zei dat je geen kutjeugd had gehad. Als je zelfmoord probeert te plegen denk ik toch echt van wel. Of telt je leven pas sinds je gothic "bent geworden"

Citaat:
Origineel gepost door Satanisch_girl
toedeloe en hopelijk komt m'n broer is op bezoek ...(6)
Oei, looks like someone had an imaginary friend!!!
All hail Satan
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 30 June 2006, 08:13   #39
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer

Nee hoor absoluut niet vooroordeel bevestigend. Maar dan nog steeds jij zei dat je geen kutjeugd had gehad. Als je zelfmoord probeert te plegen denk ik toch echt van wel. Of telt je leven pas sinds je gothic "bent geworden"
Dat iemand zelfmoord wil plegen heeft niet altijd iets te maken met wel of niet een kutjeugd gehad te hebben hoor. Een vriend van mijn broertje heeft pas zelfmoord gepleegd en die jongen was echt heel normaal. Veel vrienden, nooit gepest op school, altijd goede cijfers. En toen ineens had hij er geen zin meer in.

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer
Oei, looks like someone had an imaginary friend!!!
All hail Satan
Nou nou, wees maar trots op jezelf hoor. Weer een potentieel veel postend lid weg gepest. En dat nog wel door een staff lid.
Wat zul jij jezelf een grote jongen voelen nu zeg.
Sander is offline  
Oud 30 June 2006, 09:02   #40
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Sander0201
Nou nou, wees maar trots op jezelf hoor. Weer een potentieel veel postend lid weg gepest. En dat nog wel door een staff lid.
Wat zul jij jezelf een grote jongen voelen nu zeg.
Daar kan ik mij enkelt bij aansluiten
nothing more 2 say
insanity is offline  
Oud 30 June 2006, 10:25   #41
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Sander0201
Nou nou, wees maar trots op jezelf hoor. Weer een potentieel veel postend lid weg gepest. En dat nog wel door een staff lid.
Wat zul jij jezelf een grote jongen voelen nu zeg.
Oh god, we gaan weer even lekker de politiek correcte gozer uithangen hoor...
Joh dat verhaal rammelt aan alle kanten en is gebaseerd op onzin.
Maar joh als jij dat niet ziet, geen probleem hoor
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 30 June 2006, 11:02   #42
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Sander0201


Nou nou, wees maar trots op jezelf hoor. Weer een potentieel veel postend lid weg gepest. En dat nog wel door een staff lid.
Wat zul jij jezelf een grote jongen voelen nu zeg.

dit soort domheid moet met vuur bestreden worden ( ) hij bewijst ons een dienst
 
Oud 30 June 2006, 11:25   #43
Forza
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Sander0201
Dat iemand zelfmoord wil plegen heeft niet altijd iets te maken met wel of niet een kutjeugd gehad te hebben hoor. Een vriend van mijn broertje heeft pas zelfmoord gepleegd en die jongen was echt heel normaal. Veel vrienden, nooit gepest op school, altijd goede cijfers. En toen ineens had hij er geen zin meer in.



Nou nou, wees maar trots op jezelf hoor. Weer een potentieel veel postend lid weg gepest. En dat nog wel door een staff lid.
Wat zul jij jezelf een grote jongen voelen nu zeg.
homo
 
Oud 30 June 2006, 12:02   #44
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer
Oh god, we gaan weer even lekker de politiek correcte gozer uithangen hoor...
Joh dat verhaal rammelt aan alle kanten en is gebaseerd op onzin.
Maar joh als jij dat niet ziet, geen probleem hoor
Ik zie wel dat het verhaal niet helemaal klopt, maar om iemand daar in elk topic waar ze serieus reageert nu op aan te gaan zitten vallen vind ik echt onzin.
Sander is offline  
Oud 30 June 2006, 12:02   #45
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door PFP
dit soort domheid moet met vuur bestreden worden ( ) hij bewijst ons een dienst
Nee, jij hebt hier zoveel zinnigs te melden.
Sander is offline  
Oud 30 June 2006, 12:03   #46
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Forza
homo
Sander is offline  
Oud 30 June 2006, 13:21   #47
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Sander0201
Ik zie wel dat het verhaal niet helemaal klopt, maar om iemand daar in elk topic waar ze serieus reageert nu op aan te gaan zitten vallen vind ik echt onzin.
Je zegt zelf al dat het niet klopt, dan reageert ze toch niet serieus?
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 30 June 2006, 13:49   #48
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer
Je zegt zelf al dat het niet klopt, dan reageert ze toch niet serieus?
Elk geloof is wel op meerdere punten onderuit te halen. Van wat er in de bijbel staat klopt ook niet alles. Dat hoeft dan toch nog niet te betekenen dat iedereen die christen, katholiek, islamiet of whatever is niet serieus genomen hoeft te worden?
Sander is offline  
Oud 30 June 2006, 14:57   #49
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Sander0201
Elk geloof is wel op meerdere punten onderuit te halen. Van wat er in de bijbel staat klopt ook niet alles. Dat hoeft dan toch nog niet te betekenen dat iedereen die christen, katholiek, islamiet of whatever is niet serieus genomen hoeft te worden?
Als je nu even verder leest zie je dat ik het niet alleen over dat "geloof" heb dat aan alle kanten rammelt
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 30 June 2006, 15:26   #50
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

ik ben sinds gister gothic geworden
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline  
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:51.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.