Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 2 stemmen, 4,50 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 4 June 2016, 13:02   #1
keepsmiling
Lid
 
Geregistreerd op: 16 April 2016
Berichten: 6
Standaard hem meer laten werken? (fwb)

Heey iedereen,

Ik zit dus eigenlijk met een probleem:
Ik ben nu 15 jaar, en ik heb al zo'n 3 maanden een fwb. We zitten in dezelfde vriendengroep, komen goed overeen met elkaar en op 2 mensen na (elk iemand waar we het tegen verteld hebben) weet niemand van "ons". We praten dus veel, chatten soms wel eens en we spreken wekelijks buiten school af en dan zijn we alleen...

We hebben al voorspel gehad enzo, aftrekken, vingeren, zoenen en dat soort dingen (geen (orale) seks dus). Meestal is dit op een beschut plaatsje buiten, omdat we bijna nooit naar mijn of zijn huis kunnen. Hij is wel al een paar keer bij me thuis geweest toen we alleen waren, dus toen hadden we wel een bed enzo en konden we dus ook meer doen enzo.

Alleen denk ik nu, als ik erbij nadenk, dat ik hem iets teveel laat doen. Ik bedoel, meestal als hij iets wil ofzo dan laat ik het toe (vgm druk ik me verkeerd uit haha) maar ik bedoel dus, ik denk dat ik te snel heb toegezegd met bepaalde dingen, als hij bv iets nieuws of anders weet wat we kunnen doen, ga ik hierin mee.. hij neemt en heeft wel altijd de leiding, ik ben niet zo goed met initiatief nemen en ben dus wel blij dat hij dat kan want anders stonden we nergens
hij is dus wel de eerste persoon waar ik dit bij doe, ik heb nog nooit echt een lief gehad ofzo en hij ook niet, maar het voelt niet fout aan. Hij is eigenlijk echt niet zo knap, maar wel lief dus het gaat meer om het innerlijk.. Ik weet wel dat hij al (orale) seks zou willen, maar hij weet dat ik hier nog niet klaar voor ben en dit nog niet wil, dus daarmee wacht hij wel... Alleen denk ik soms dat ik hem meer moeite zou moeten laten doen, maar ik heb geen idee hoe.. hem meer laten werken of verlangen zeg maar...

Verder weet ik ook dat hij denkt dat fwb kan uitlopen op een echte relatie (dit denk ik overigens ook) maar hier hebben we al over gepraat en de "juiste" gevoelens zijn er (nog) niet.. verder ben ik ook bang over wat anderen dan zullen denken als ze het weten (als we een relatie zouden hebben, of over het feit dat we voorspel hebben met elkaar) want hij is echt niet zo knap en veel mensen zijn een beetje "tegen" hem (lang verhaal die er niet toe doet)

dusja... Wat is jullie mening?
keepsmiling is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 June 2016, 13:52   #2
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

Wat de rest van de wereld ervan vindt dondert niet zo heel veel.
Voor jullie voelt het goed, en het is dan ook een afweging die je zelf ( en daarna samen ) moet maken.

Waar jij nu volgens mij een beetje mee zit is dat je nog niet helemaal voor jezelf vast hebt staan waar je grenzen liggen.
Je weet dat je nog geen trek hebt in orale seks, dus daar ligt in ieder geval een grens, maar bij andere dingen weet je het nog niet goed.
Maar je zegt tegelijkertijd wel dat je je voelt alsof je hier en daar te makkelijk op dingen 'ja' hebt gezegd.
Dat betekent dat je daar tegen je grenzen aan het oplopen bent.
Het gaat allemaal nog net, maar het moet voor jou even niet veel verder gaan dan nu.
Probeer uit te zoeken waar je grenzen liggen, je zegt zelf dat hij je grens voor orale seks respecteert, dus andere grenzen zou hij dan ook moeten kunnen accepteren ( en zo niet is het einde verhaal lijkt me).

Die grenzen vind je overigens door dingen te proberen, dus probeer gewoon dingen uit en stop als het niet goed voelt, je kan altijd nee zeggen, ook als je al begonnen bent.

Zolang je hem vertrouwt en het voelt goed ( uiterlijk is minder belangrijk als er gewoon aantrekkingskracht is) dan moeten je vrienden zich er niet zo mee bemoeien. Advies geven mag altijd ,maar uiteindelijk moet jij de beslissing nemen.

En over dat er harder voor laten werken...is dat de echte reden of vind je het vooral vervelend dat hij telkens met alle ideeën komt?
Als het dat laatste is dan kan je daar aan proberen te werken en eens voorzichtig gaan zoeken naar dingen die JIJ wel eens wilt proberen.

En verder niet al te moeilijk doen, het moet wel leuk blijven.

Antwoord ligt een beetje in het verlengde van de antwoorden die je ooit hier hebt gekregen"
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!

Laatst aangepast door the_darkness : 4 June 2016 om 13:55
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:33.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.