Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 1 March 2004, 15:07   #1
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Question Hugo Borst

Wat vinden jullie nou van deze spraakmakende voetbalanalyticus of kenner, die samen met Youri Mulder en Jack van Gelder op zondagavond Studio Voetbal doet?

Ik mag altijd graag kijken naar dat programma, vooral Youri Mulder heeft een onbevangen, eerlijke en enthousiaste manier van vertellen en ze zijn op de één of andere manier verfrissend. Maar die Hugo Borst is aan de andere kant ook wel een cynisch mannetje die nog wel eens wil overdrijven, relletjes wil aandikken en trots is op zijn lijntjes met de voetbalwereld. Het is altijd wel vermakelijk hoe hij de studiogasten het vuur aan de schenen legt, maar af en toe vind ik hem wat vervelend..
  Met citaat antwoorden
Oud 1 March 2004, 15:10   #2
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Hij is ook vervelend, maar tegelijk ook leuk. Hij brengt wat leven in het programma, maar heeft daarbij zijn irritante trekjes. Zolang het niet erger wordt is hij best te pruimen. Maar af en toe mag het wel wat minder..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 March 2004, 15:12   #3
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Altijd dat geouwehoer met Jack van Gelder, soms is dat leuk maar niet het hele programma en altijd die cynische houding van "Ik vind het saai".
  Met citaat antwoorden
Oud 1 March 2004, 15:18   #4
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Hugo Borst is een zielig mannetje en ik irriteer me echt wekelijks aan die vent..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 March 2004, 15:25   #5
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Nee man.. Hugo is wel ok.
Ik verbaas me telkens weer hoe hij bepaalde dingen te weten is gekomen..

Ze zouden hem eens bij meneer Johan Derksen moeten neerzetten.. dan is meneer Johan Derksen inhoudelijk nergens meer.. want daar begin ik me steeds meer aan te ergeren..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 March 2004, 20:19   #6
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Gister was hij wel leuk met die woorden die Jack het meeste zegt
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 March 2004, 20:20   #7
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
Nee man.. Hugo is wel ok.
Ik verbaas me telkens weer hoe hij bepaalde dingen te weten is gekomen..

Ze zouden hem eens bij meneer Johan Derksen moeten neerzetten.. dan is meneer Johan Derksen inhoudelijk nergens meer.. want daar begin ik me steeds meer aan te ergeren..
Derksen heeft ook vaak nieuwtjes hoor.
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 March 2004, 22:12   #8
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

een eikel is het, volgens mij mocht ie ook ooit van die korte talks doen vroeger ergens (weet niet meer waar). Verder weet ik dat meerdere mijn mening delen, zwarma kan die kerel bijvoorbeeld ook wel schieten.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 March 2004, 22:16   #9
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nickchange
Derksen heeft ook vaak nieuwtjes hoor.
dat klopt maar meneer Derksen zegt vaak dingen die hij later moet terug trekken..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 March 2004, 22:45   #10
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
Nee man.. Hugo is wel ok.
Ik verbaas me telkens weer hoe hij bepaalde dingen te weten is gekomen..

Ze zouden hem eens bij meneer Johan Derksen moeten neerzetten.. dan is meneer Johan Derksen inhoudelijk nergens meer.. want daar begin ik me steeds meer aan te ergeren..
HAHA.. Johan Derksen is niet één van mijn favorieten, maar Hugo Borst die Johan Derksen eruit lult.. Op welke planeet leef jij joh? Ow.. Ik zie het al, ze noemen het Groningen .

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phitje
een eikel is het, volgens mij mocht ie ook ooit van die korte talks doen vroeger ergens (weet niet meer waar). Verder weet ik dat meerdere mijn mening delen, zwarma kan die kerel bijvoorbeeld ook wel schieten.
Helemaal met je eens
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 March 2004, 11:01   #11
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Helemaal met je eens
  Met citaat antwoorden
Oud 2 March 2004, 11:35   #12
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
HAHA.. Johan Derksen is niet één van mijn favorieten, maar Hugo Borst die Johan Derksen eruit lult.. Op welke planeet leef jij joh? Ow.. Ik zie het al, ze noemen het Groningen .
Luister maar eens goed inhoudelijk naar meneer Derksen.. hij kan goed lullen maar hij moet te vaak terug komen op gedane uitspraken van hem..

Meneer Derksen vind ik schitterend om naar te luisteren maar inhoudelijk is het niet altijd wat..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 March 2004, 11:50   #13
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Hugo Borst is Rotterdammer, en daarom alleen al vind ik hem een verademing bij Studio Ajax. Youri Mulder begin ik steeds minder te waarderen. Als het over Oranje gaat dan heeft hij meestal een positieve inbreng, en zegt hij waar het op staat. Maar als het over de HCE gaat trapt hij louter open deuren in of zegt hij dingen die feitelijk onwaar zijn.
Borst zegt ook regelmatig onzin, maar is de enige die Van Gelder enigzins tegenspraak biedt. Zijn jullie trouwens ook blij dat NOS-opperhoofd Chris van Nijnatten eindelijk weg blijft? Wát een verschijning zeg.
De studiogasten zouden op zijn zachtst gezegt wel iets afwisselender mogen. Wekelijks Ronald Koeman/Van der Vaart/Hiddink/Robben/Van Marwijk en dan weer van voren af aan beginnen word ik een beetje moe. Ohw, daar vergeet ik natuurlijk nog Petrovic, die komt ook elke 14 dagen met zijn kop op de buis (en dan niet in het shirt van RKC!)
Hugo Borst zegt waar het wat hem betreft op staat, en daar kun je het mee oneens zijn. Maar hoe hij Van der Sar vorige week aanpakte was smullen geblazen! Rechtstreeks vragen of hij dat boekje had gelezen over pingels, en daar was ik het helemaal mee eens!!

Wat Derksen daarentegen gisteren liet zien was ronduit beschamend. In elk betoog kwam geld terug.
Robben gaat naar Chelsea, mijns inziens de verkeerde keuze, maar volgens Derksen volstrekt logisch, immers, hij verdiend daar geld. Het sportieve belang van 's lands toptalent telt in de wereld van Derksen niet meer mee.

Van Nistelrooij juicht uitbundig en enthousiast na zijn goal voor Man. Utd. Kan niet volgens Derksen, want de shirtsponsor Vodafone betaald dik geld ervoor. Alsof we na 20 seconden niet zien dat Van Nistelrooij en zijn 10 ploegmakkers Vodafone op de borst hebben staan Nee, Ruud is blij met zijn goal, en puur van de adrenaline denkt hij er gewoon even niet aan dat de sponsor meekijkt. Dat heet emotie, Johan!!

Ook had hij nog een kul-argument over dat hij zijn pagina's in zijn blad gevuld moest krijgen. Het ging in ieder geval om geld.

Mooi dat dit naadloos aansluit op mijn collumn op contest, waar Arthur nog steeds op moet reageren met een collumn van hem
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 March 2004, 12:26   #14
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Ik ben ook een voorstander van Borst, heerlijk hoe hij z'n mening kan neerleggen. Mooi ook dat vooral de mensen in Noord-Holland hem uit kotsen.

Borst legt het vuur aan de schenen bij de gasten, en waarom niet? Zie ik toch een stuk liever dan de gezellig huiskamerjournalistiek van Jack van Gelder, die niet verder komt dan te vragen naar de gezondheid van de hond van een willekeurige voetballer...

Overigens Borst en Derksen in 1 kamer zetten, das vragen om problemen. Bij beide heren zit er nog wat oud zeer jegens de ander.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 March 2004, 12:28   #15
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo tank
Ik ben ook een voorstander van Borst, heerlijk hoe hij z'n mening kan neerleggen. Mooi ook dat vooral de mensen in Noord-Holland hem uit kotsen.

Borst legt het vuur aan de schenen bij de gasten, en waarom niet? Zie ik toch een stuk liever dan de gezellig huiskamerjournalistiek van Jack van Gelder, die niet verder komt dan te vragen naar de gezondheid van de hond van een willekeurige voetballer...

Overigens Borst en Derksen in 1 kamer zetten, das vragen om problemen. Bij beide heren zit er nog wat oud zeer jegens de ander.
Ik leer trouwens dat in een groepsgesprek de interviewer niet zijn eigen mening eerst uitspreekt. Maar Van Gelder heeft daar lak aan, hij is belangrijker dan de kijker of het gesprek.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 March 2004, 12:29   #16
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Hugo Borst is Rotterdammer, en daarom alleen al vind ik hem een verademing bij Studio Ajax. Youri Mulder begin ik steeds minder te waarderen. Als het over Oranje gaat dan heeft hij meestal een positieve inbreng, en zegt hij waar het op staat. Maar als het over de HCE gaat trapt hij louter open deuren in of zegt hij dingen die feitelijk onwaar zijn.
Borst zegt ook regelmatig onzin, maar is de enige die Van Gelder enigzins tegenspraak biedt. Zijn jullie trouwens ook blij dat NOS-opperhoofd Chris van Nijnatten eindelijk weg blijft? Wát een verschijning zeg.
De studiogasten zouden op zijn zachtst gezegt wel iets afwisselender mogen. Wekelijks Ronald Koeman/Van der Vaart/Hiddink/Robben/Van Marwijk en dan weer van voren af aan beginnen word ik een beetje moe. Ohw, daar vergeet ik natuurlijk nog Petrovic, die komt ook elke 14 dagen met zijn kop op de buis (en dan niet in het shirt van RKC!)
Hugo Borst zegt waar het wat hem betreft op staat, en daar kun je het mee oneens zijn. Maar hoe hij Van der Sar vorige week aanpakte was smullen geblazen! Rechtstreeks vragen of hij dat boekje had gelezen over pingels, en daar was ik het helemaal mee eens!!
Borst zegt zelden iets wat klopt. De manier waarop hij het brengt is nog veel ergerlijker. Mooi trouwens hoe Guus Hiddink hem de mond snoerde.

Citaat:

Wat Derksen daarentegen gisteren liet zien was ronduit beschamend. In elk betoog kwam geld terug.
Robben gaat naar Chelsea, mijns inziens de verkeerde keuze, maar volgens Derksen volstrekt logisch, immers, hij verdiend daar geld. Het sportieve belang van 's lands toptalent telt in de wereld van Derksen niet meer mee.
Of iets een logische keuze is of niet verstandig is fundamenteel verschillend. Het is voor een voetballer inderdaad logisch als ze zo'n keuze maken, want ze kunnen daar inderdaad meer verdienen. Of het verstandig is komt dan totaal niet ter spraken. Dat is een volledig andere discussie. Waarschijnlijk is het inderdaad niet verstandig om dat te doen, maar logisch is het wel. Welke voetballer zal NIET voor het grote geld kiezen. Het is en blijft hun baan waarmee ze in ongeveer 10 jaar binnen moeten zijn voor de rest van hun leven. Een overstap naar Chelsea maakt de situatie wel zo dat hij zich daar totaal geen zorgen meer over hoeft te maken.

Citaat:

Van Nistelrooij juicht uitbundig en enthousiast na zijn goal voor Man. Utd. Kan niet volgens Derksen, want de shirtsponsor Vodafone betaald dik geld ervoor. Alsof we na 20 seconden niet zien dat Van Nistelrooij en zijn 10 ploegmakkers Vodafone op de borst hebben staan Nee, Ruud is blij met zijn goal, en puur van de adrenaline denkt hij er gewoon even niet aan dat de sponsor meekijkt. Dat heet emotie, Johan!!
Je rukt dit ook weer totaal uit zijn verband. Hij zei dit er echt naast en niet als hoofdargument. Hij zei: "En Vodafone betaalt ook flink geld als shirtsponsor en zal hier ook niet zo blij mee zijn". Natuurlijk heeft hij hierin gewoon gelijk. Je weet natuurlijk wel wat voor sponsor op zijn shirt staat, maar daar gaat het niet om. De herhaling van dit doelpunt gaat de hele wereld over en telkens is de sponsor niet te zien en dat is niet helemaal de bedoeling volgens hen. Een wielrenner is ook verplicht om, als hij een etappe wint, zijn jasje netjes te doen en in ieder geval zo te juichen dat de sponsor goed te zien is. Op zo'n moment zit hij toch ook vol adrenaline en kan hij daar toch ook aan denken? Natuurlijk vind ik het ook prachtig dat Ruud zo uit zijn dak gaat en zijn doelpunt viert, geen probleem. Maar dat betekent niet dat Johan Derksen weer onzin uitspreekt.

Citaat:

Ook had hij nog een kul-argument over dat hij zijn pagina's in zijn blad gevuld moest krijgen. Het ging in ieder geval om geld.
Ik weet neit wat je vandaag hebt, maar dit is weer iets wat je uit zijn verband rukt . Hij maakte gewoon een grapje hierover. Jan Mulder vond het belachelijk dat er, in de toekomst, geen wedstrijden meer afgelast zouden worden door stadions met daken en kunstgras. Waarop Johan Derksen zei dat een Bedrijf (wat dat is een voetbalclub tegenwoordig) als Man. UTD niet vind dat kunstgras en het spelen onder een dak te vergelijken is en dus nauwelijks verschilt van de huidige situatie dan pas zal gaan spelen in dit soort situaties. Waarop Jan zei dat afgelasting van een wedstrijd hoort bij het voetbal, wat ik overigens een beetje een raar argument vind. Hierop reageerde Johan Derksen als geintje door te zeggen: "Nee, want dan zit ik met lege pagina's". Dit bedoelde hij dus zeker niet serieus.

Citaat:

Mooi dat dit naadloos aansluit op mijn collumn op contest, waar Arthur nog steeds op moet reageren met een collumn van hem
Ik begripj hieruit dat je niet zo'n goed collumn hebt geschreven? Ik vond overigens dat Jan Mulder zichzelf gisteren meer tegensprak. Eerst zeggen dat men zich weer aan de regels moet gaan houden, dan bij de penalty van Zenden (waarbij hij de bal 2x raakt) zeggen dat dit dan wel getollereerd moet worden; je kan nu eenmaal uitglijden. Waarbij hij ook nog zegt dat een klein beetje (2 centimeters tussen de vingers aangevende) ook volgens hem geen buitenspel is. Vervolgens weer zeggen dat scheidsrechters en spelers de regels neit kennen en weer meer moeten toepassen. Wat dat laatste punt betreft had hij mijns inziens wel enigszins gelijk, maar feit blijft dat hij zichzelf beetje tegensprak.

Over dat stukje van Jan. Ze maken zo'n beetje elk jaar de regels strenger en bedenken zelfs belachelijke regels. Als scheidsrechters gewoon alle regels zoals ze bedoelt zijn zouden gebruiken zou er nooit gezeik mogelijk zijn op een scheidsrechter en zouden vele situaties veel duidelijker zijn. Zoals bijvoorbeeld het geven van een indirecte vrije trap in de 16-meter. Er worden vaak genoeg overtredingen gemaakt waarvoor je eigenlijk geen penalty kan geven, maar wat wel een overtreding is die buiten de 16 bestraft zou worden. Scheidsrechter mogen daarvoor een indirecte vrije trap geven in de 16. Wat mij betreft mogen ze dat ook gewoon doen. Je krijgt er prachtige situaties bij. Daarnaast kwam hij met het punt dat je in een wedstrijd voor alleen al situaties bij een corner wel 15 penalty's per wedstrijd zou kunnen geven. Daar heeft hij inderdaad ook gelijk in. Vaak genoeg zie ik van alles gebeuren bij een corner waarvan ik denk dat het een penalty zou moeten zijn, maar geen scheidsrechter durft het tegenwoordig nog te geven. Hetzelfde geld voor obstructie, het verkeerd gebruiken van de schouderduw enz. Als scheidsrechters zich gewoon volledig aan de regels zouden houden (en dan bedoel ik eigenlijk niet de regels van nu, want die zijn doordat dit al enkele jaren bezit is strenger gemaakt), dan zouden ze ook niet elk jaar weer de regels strenger moeten maken. Maar ja.. De Fifa he.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 March 2004, 12:30   #17
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ik leer trouwens dat in een groepsgesprek de interviewer niet zijn eigen mening eerst uitspreekt. Maar Van Gelder heeft daar lak aan, hij is belangrijker dan de kijker of het gesprek.
En Borst doet precies hetzelfde

Owjah nogmaals.. Ik ben allesbehalve een fan van Johan Derksen..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 March 2004, 12:44   #18
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Borst zegt zelden iets wat klopt. De manier waarop hij het brengt is nog veel ergerlijker. Mooi trouwens hoe Guus Hiddink hem de mond snoerde.
Ik word ook sprakeloos als ik hoor hoe Guus Hiddink zijn Koreanen verdedigt.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Of iets een logische keuze is of niet verstandig is fundamenteel verschillend. Het is voor een voetballer inderdaad logisch als ze zo'n keuze maken, want ze kunnen daar inderdaad meer verdienen. Of het verstandig is komt dan totaal niet ter spraken. Dat is een volledig andere discussie. Waarschijnlijk is het inderdaad niet verstandig om dat te doen, maar logisch is het wel. Welke voetballer zal NIET voor het grote geld kiezen. Het is en blijft hun baan waarmee ze in ongeveer 10 jaar binnen moeten zijn voor de rest van hun leven. Een overstap naar Chelsea maakt de situatie wel zo dat hij zich daar totaal geen zorgen meer over hoeft te maken.
Robben is nu zelfs bij PSV al binnen. Daar heeft hij NIET die ton per week bij Cheslea voor nodig. Van Robben snap ik het nog wel, hij is een kwajongen die nu ineens dat geld kan gaan verdienen, logisch. Maar is hetr niet erg dat wij dat al logisch vinden? Gaat niet hieraan juist onze favoriete sport kapot?
Ik vind die discussie totaal niet relevant of het verstandig is om voor het gled te kiezen. Feit is dat Derksen nergens anders over praat. Elk betoog is terug te voeren op geld. Over ziel en zaligheid en passie voor de sport hoor je Derksen nooit meer. Kraaij wel, daarom is hij er ook uit gewerkt.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Je rukt dit ook weer totaal uit zijn verband. Hij zei dit er echt naast en niet als hoofdargument. Hij zei: "En Vodafone betaalt ook flink geld als shirtsponsor en zal hier ook niet zo blij mee zijn". Natuurlijk heeft hij hierin gewoon gelijk. Je weet natuurlijk wel wat voor sponsor op zijn shirt staat, maar daar gaat het niet om. De herhaling van dit doelpunt gaat de hele wereld over en telkens is de sponsor niet te zien en dat is niet helemaal de bedoeling volgens hen. Een wielrenner is ook verplicht om, als hij een etappe wint, zijn jasje netjes te doen en in ieder geval zo te juichen dat de sponsor goed te zien is. Op zo'n moment zit hij toch ook vol adrenaline en kan hij daar toch ook aan denken? Natuurlijk vind ik het ook prachtig dat Ruud zo uit zijn dak gaat en zijn doelpunt viert, geen probleem. Maar dat betekent niet dat Johan Derksen weer onzin uitspreekt.
Jíj rukt het uit zijn verband. Ik heb Chipolini zich in een massasprint nooit zien bekommeren om zijn shirt. Alleen een wielrenner die in zijn eentje op een berg aankomt, díe wel ja. In een sprint gebeurt dat nooit. Ruud schiet die bal binnen, en weet pas dat het een doelpunt is als bij wijze van spreke het net bolt. Bovendien hebben wielrenners oortjes in van een zenuwachtige ploegleider die even kan vertellen dat hij zijn shirt nog moet dichtdoen. Van Nistelrooij heeft diet niet, en al had hij dat, dan hoorde hij het toch niet boven het gejuich uit.
Ook hier heeft Derksen het niet over het mooie van de sport. De enthousiasme, en emotie. Ik verdenk hem er sterk van dat hij eerder zit te kijken naar de sponsor dan naar een prachtige goal. Ik word doodziek als ik al dat commerciële gebral aan hoor. Ik wil spelers zien die helemaal wild worden van emotie. Als ik Sjaak Polak zie in de Arena vorige week.. Hoe die man baalt na die bal op de lat, dan is dat prachtig. Derksen heeft het alleen maar over geld geld geld en nog eens geld En dát is wel onzin. Waarom dacht je dat al die clubs met hun prachtige gelikte managers nu ineens zo in de shit zitten? Júist door dit soort types die het alleen maar over het 'product' voetbal hebben.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Ik weet neit wat je vandaag hebt, maar dit is weer iets wat je uit zijn verband rukt . Hij maakte gewoon een grapje hierover. Jan Mulder vond het belachelijk dat er, in de toekomst, geen wedstrijden meer afgelast zouden worden door stadions met daken en kunstgras. Waarop Johan Derksen zei dat een Bedrijf (wat dat is een voetbalclub tegenwoordig) als Man. UTD niet vind dat kunstgras en het spelen onder een dak te vergelijken is en dus nauwelijks verschilt van de huidige situatie dan pas zal gaan spelen in dit soort situaties. Waarop Jan zei dat afgelasting van een wedstrijd hoort bij het voetbal, wat ik overigens een beetje een raar argument vind. Hierop reageerde Johan Derksen als geintje door te zeggen: "Nee, want dan zit ik met lege pagina's". Dit bedoelde hij dus zeker niet serieus.
Vooralsnog helemaal niets dus. Die geintjes van derksen en die smakeloze grijns die hij erbij had maakte zijn hierboven gedane wanuitspraken zo mogelijk nóg verwerpelijker. Geintje of niet. Overigens wist hij ooit (ALS EERSTE!!) ook te melden toen Nederland het EK haalde (en toen wel serieus) dat hij in de eerste plaats blij was dat zijn blad nu tenminste een goede oplage tegenmoet ging. Dat hij dat op kantoor verteld vind ik prima, maar niet in een programma voor voetballiefhebbers.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans

Ik begripj hieruit dat je niet zo'n goed collumn hebt geschreven?
Juist niet.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 March 2004, 12:45   #19
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
En Borst doet precies hetzelfde

Owjah nogmaals.. Ik ben allesbehalve een fan van Johan Derksen..
Dit ruk je uit zijn verband. Borst zít daar om zijn mening te geven, Van Gelder is gespreksleider
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 March 2004, 13:02   #20
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

En dat kan Borst dus beter niet doen.. Het gaat er niet om WAT hij zegt, maar de manier waarop hij het brengt. Het is de toon die de muziek maakt.

Guus verdedigt zijn Koreanen idd, zoals elke trainer zijn spelers zou (moeten) verdedigen. Volkomen LOGISCH. Toen hij bij PSV kwam vroeg hij zich af of elke positie dubbel bezet was. Twee posities niet en daarvoor kon hij goedkoop zo twee spelers meenemen waarvan hij weet wat ze kunnen. Het is logisch dat een trainer liever spelers heeft waarvan hij weet wat ze kunnen dan zich te begeven op een markt waarvan hij niets kent en dus nog maar moet kijken wat ze kunnen. Logisch dus..

Hey, ik mag Derksen ook niet. Maar jij beoordeeld daarop zijn argumenten. Je luister niet meer naar WAT hij zegt, je bent volkomen bevooroordeelt in je reacties. Beetje jammer van je. Hij geeft aan dat het wel logisch is voor zo'n jongen als Robben om voor het geld te kiezen en natuurlijk voor het voetballend gezien veel interessantere Engeland. Of het verstandig is kwam op dat moment niet ter sprake. Hij had het over dat juichen betreft helemaal niet alleen maar over geld. Nogmaals je rukt het uit zijn verband. Hij zei dat HIJ het niet VIND kunnen. Daarnaast zei hij dat de sponsor er waarschijnlijk ook niet zo blij mee zal zijn, waar ik inderdaad wel in kan komen. Los daarvan vind ik dat een vreugde-uitbarsting prachtig is en hoort bij het voetbal.

Nu kom je eindelijk bij een punt waarvan ik zeg dat je het niet zo gek bekijkt. Zijn smakeloze grijns is inderdaad verschrikkelijk. Snap trouwens daarnaast weer niet wat je ertegen hebt dat hij eerlijk verteld dat hij blij is dat 'we' naar het EK gaan. Lijkt me bedrijftechnisch nogal logisch dat hij blij is, want hij moet inderdaard zoveel mogelijk van die blaadjes verkopen. Hij vind het in de eerste plaats belangrijker dat zijn blaadje goed loopt dan dat zijn land het internationaal goed doet, tja.. Zijn mening is zijn goed recht he..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 March 2004, 13:51   #21
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
En dat kan Borst dus beter niet doen.. Het gaat er niet om WAT hij zegt, maar de manier waarop hij het brengt. Het is de toon die de muziek maakt.
Kun je over van mening verschillen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Guus verdedigt zijn Koreanen idd, zoals elke trainer zijn spelers zou (moeten) verdedigen. Volkomen LOGISCH. Toen hij bij PSV kwam vroeg hij zich af of elke positie dubbel bezet was. Twee posities niet en daarvoor kon hij goedkoop zo twee spelers meenemen waarvan hij weet wat ze kunnen. Het is logisch dat een trainer liever spelers heeft waarvan hij weet wat ze kunnen dan zich te begeven op een markt waarvan hij niets kent en dus nog maar moet kijken wat ze kunnen. Logisch dus..
Ze waren wel goedkoop, maar verdienen een astronomisch salaris (buiten EU). Voor dat salaris kan ik een aantal spelers halen die minstens zo goed zijn. Vreemd dat niemand Hiddink dáár ooit naar gevraagd heeft trouwens

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Hey, ik mag Derksen ook niet. Maar jij beoordeeld daarop zijn argumenten. Je luister niet meer naar WAT hij zegt, je bent volkomen bevooroordeelt in je reacties. Beetje jammer van je. Hij geeft aan dat het wel logisch is voor zo'n jongen als Robben om voor het geld te kiezen en natuurlijk voor het voetballend gezien veel interessantere Engeland. Of het verstandig is kwam op dat moment niet ter sprake. Hij had het over dat juichen betreft helemaal niet alleen maar over geld. Nogmaals je rukt het uit zijn verband. Hij zei dat HIJ het niet VIND kunnen. Daarnaast zei hij dat de sponsor er waarschijnlijk ook niet zo blij mee zal zijn, waar ik inderdaad wel in kan komen. Los daarvan vind ik dat een vreugde-uitbarsting prachtig is en hoort bij het voetbal.
Je leest dan niet goed Ik beoordeel hem júist op wat hij zegt. Dát is van een smakeloos niveau dat zijn weerga niet kent. Het gaat bij deze man, die vroeger VI sierde met uitstekende collumns over VOETBAL. Tegenwoordig alleen nog maar over geld. En dáár gaat onze sport aan kapot. ik beoordeel hem dus op wat HIJ VINDT. Dat MAG hij vinden, maar daarom VIND IK dus ook dat HIJ zo snel mogelijk van de buis moet verdwijnen. Mijn pa kan daar ook gaan zitten zeggen wat hij vindt, maar dat is niet van toegevoegde waarde. Hij zit in een voetbalprogramma, en dan wordt hij geacht om over voetbal te praten. Maar Derksen heeft het sinds enkele jaren nog slechts over geld.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Nu kom je eindelijk bij een punt waarvan ik zeg dat je het niet zo gek bekijkt. Zijn smakeloze grijns is inderdaad verschrikkelijk. Snap trouwens daarnaast weer niet wat je ertegen hebt dat hij eerlijk verteld dat hij blij is dat 'we' naar het EK gaan. Lijkt me bedrijftechnisch nogal logisch dat hij blij is, want hij moet inderdaard zoveel mogelijk van die blaadjes verkopen. Hij vind het in de eerste plaats belangrijker dat zijn blaadje goed loopt dan dat zijn land het internationaal goed doet, tja.. Zijn mening is zijn goed recht he..
Zoals ik al zei, ik vind het ronduit beschamend dat iemand zoiets op TV zegt. Dat dat het eerste is waar je aan denkt. Trek een fles wijn open met je medewerkers, maar ga dit niet lopen te brallen op de televisie

Eindelijk, weer eens een discussie op sport
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 March 2004, 17:06   #22
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wat een (verband)rukkers ook he die bartje en basje
  Met citaat antwoorden
Oud 2 March 2004, 21:16   #23
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik kan spijtig genoeg niet meer mee komen met de discussie, aangezien ik de aflevering met Derksen niet gezien heb en de boel nogal afdwaalt
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:05.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.