Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 31 July 2003, 19:41   #1
simon1982
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Gepest als homo zijnde

Hoi allemaal, ik ben in het verleden nog wel eens gepest (en vooral op mn sportclub) omdat ik homo ben. Nu ben ik benieuwd of jullie ervaring hebben met homo's (of lesbies) in jullie vereniging en of ze daar ook gepest worden enzow.
Of misschien ben je zelf homo/ lesbi en heb je er ervaringen mee. Hoe gaan ze binnen jullie club om met homo's en lesbis?
groetjes simon
  Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2003, 19:45   #2
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

ik heb niet echt veel contact met echte homo's of lesbiennes, maar mijn beste vriend had een keer tegen mij verteld dat hij er achter is gekomen dat hij bi was en dat ie ook een tijdje op mij verliefd is geweest.

en toen hadden we een vette lachkick.
maarja. dat is onze humor

erm. om even terug te komen op je vraag.
ik zit niet op een club of vereniging ofzo, maar t is wel bagger dat je gepest wordt op een sport wat je graag speelt.
t ligt er ook aan wat voor sport. als je judo doet, dan zullen de meeste het wel een beetje raar vinden denk ik, maar als je voetbalt ofzo zullen ze het vast minder erg vinden.

ik weet t niet. ik heb er niet zoveel ervaring mee.
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2003, 19:53   #3
earshot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb er nooit echt last van, behalve dan als ik met mn vriendin op straat loop ofzo. op school wisten de meesten het wel, en het werd gewoon geaccepteerd. als mensen zien dat jij er positief tegenover staat, en dat je jezelf als normaal beschouwt zullen ze vaak ook positief reageren.
binnen de sportschool waar ik zit weet bijna niemand het, maar goed, die mensen ken ik ook niet goed.

er blijven natuurlijk altijd mensen die het niet accepteren, maar het gaat erom dat JIJ gelukkig bent.
  Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2003, 21:04   #4
sk888er
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

fok de rest ben gewoon jezelf
  Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2003, 21:08   #5
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

yup laat ze lekker pesten jij kan ze ook terug pesten hoor als je snapt wat ik bedoel dat doet de homo bij ons op school ook niemand durft meer wat verkeerds tegen hem te zeggen



__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2003, 21:16   #6
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

Een vriend van mij is homo en wordt op school zelfs getreiterd door de adjunct-directeur.
Hij heeft het op school aan een paar goede vrienden verteld, maar iedereen dacht al dat die het was en hij wordt er heel erg mee gepest.
Hij zelf heeft het nooit tegen die adjunct-directeur gezegd, maar wordt vaak genoeg door hem uitgescholden voor homo of flikker
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2003, 21:17   #7
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

je kan in amerika (new york) naar een school gaan die speciaal voor homo's, bi's en transexuelen is, daar word niemand gepest om zijn/haar geaardheid, maar das hier in nederland niet

je moet alleen geen prototype homo zijn, eentje die zo verwijfd is, dan is der niets aan de hand, dan zien ze niet dat je homo bent en laten mensen je gewoon met rust

mijn ervaring met homo's is trouwens wel goed, had er 2 als collega en die waren "gewoon"
  Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2003, 21:23   #8
earshot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
je kan in amerika (new york) naar een school gaan die speciaal voor homo's, bi's en transexuelen is, daar word niemand gepest om zijn/haar geaardheid, maar das hier in nederland niet

je moet alleen geen prototype homo zijn, eentje die zo verwijfd is, dan is der niets aan de hand, dan zien ze niet dat je homo bent en laten mensen je gewoon met rust

mijn ervaring met homo's is trouwens wel goed, had er 2 als collega en die waren "gewoon"
je moet zijn wie je wil zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2003, 21:27   #9
xLesjuhx
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by earshot


je moet zijn wie je wil zijn.
Ja, maar tis gewoon een feit dat als het niet zo duidelijk is dat je homo bent, je er dus ook niet zo mee gepest wordt.
  Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2003, 21:32   #10
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by earshot
je moet zijn wie je wil zijn.
tuurlijk, maar je hoeft toch niet over the top te zijn, het kan ook gewoon, hetro's zie je ook niet de hele tijd schreeuwen dat ze hetro zijn, en dat doen sommige homo's wel, dat is ook vaak de reden waarom ze dan gepest worden
  Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2003, 21:36   #11
sk888er
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
tuurlijk, maar je hoeft toch niet over the top te zijn, het kan ook gewoon, hetro's zie je ook niet de hele tijd schreeuwen dat ze hetro zijn, en dat doen sommige homo's wel, dat is ook vaak de reden waarom ze dan gepest worden
das nie waar wat jij zegt hetro's die laten het gewoon op een andere manier merken dat ze hetro zijn

en trouwens je kunt als homo zijnde toch ook al de hetro's uitschelden
  Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2003, 21:44   #12
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

Citaat:
Originally posted by sk888er
en trouwens je kunt als homo zijnde toch ook al de hetro's uitschelden
jah maar hetero's zijn normaal en homo's niet.
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2003, 21:49   #13
sk888er
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Instructio4

jah maar hetero's zijn normaal en homo's niet.
voor een homo is een hetro niet normaal (denk ik) dus het is et hoe je het bekijkt
  Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2003, 21:51   #14
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

jah dat is waar.

maar als je het gaat bekijk zoals moeder aarde het heeft bedoelt, is de hetero normaal en de homo niet.

ff voor de duidelijkheid ik ben er niet tegen, maar ik ben er zeker ook geen voorstander van, omdat het 'niet natuurlijk' is.
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.

Laatst aangepast door Setragasj : 31 July 2003 om 22:46
Setragasj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2003, 22:29   #15
earshot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
tuurlijk, maar je hoeft toch niet over the top te zijn, het kan ook gewoon, hetro's zie je ook niet de hele tijd schreeuwen dat ze hetro zijn, en dat doen sommige homo's wel, dat is ook vaak de reden waarom ze dan gepest worden
ik zie een hele hoop hetero's overdreven doen, net als een heleboel homo's. laat die mensen lekker lol hebben in hun leven, dat zouden meer mensen moeten doen.
  Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2003, 22:39   #16
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ga iig niet van die nichtendagen (gay parade o.i.d.) want dan vraag je erom anders behandelt te worden
  Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2003, 23:01   #17
FiZz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light
ga iig niet van die nichtendagen (gay parade o.i.d.) want dan vraag je erom anders behandelt te worden
Daar ben ik het wel deels mee eens. MAAR aan de andere kant, juist omdat ze nog niet helemaal geaccepteerd zijn is het misschien wel eens goed om af en toe die mensen compleet hun gang te laten gaan.

Maar ze moeten zich inderdaad niet echt zo afzonderen met dat soort dagen. Zit wel wat in. Maar ik kan me wel voorstellen dat ze graag een dag willen hebben waarbij ze feest kunnen vieren met (bijna) alleen maar mensen van hun "soort"
  Met citaat antwoorden
Oud 1 August 2003, 08:40   #18
Forza
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik zou hetero worden, dat heeft later veel meer voordelen
  Met citaat antwoorden
Oud 1 August 2003, 13:30   #19
simon1982
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

merken jullie ook dat er in een sportvereniging anders wordt omgegaan met homos als binnen school?
  Met citaat antwoorden
Oud 1 August 2003, 17:17   #20
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
je kan in amerika (new york) naar een school gaan die speciaal voor homo's, bi's en transexuelen is, daar word niemand gepest om zijn/haar geaardheid, maar das hier in nederland niet
En gelukkig maar. Van discriminatie gesproken in het "democratische" Amerika. De maatschappij moet het leren aanvaarden, en dat gebeurt niet door holebi's af te zonderen.

Citaat:
Originally posted by Instructio4
ik ben er niet tegen, maar ik ben er zeker ook geen voorstander van, omdat het 'niet natuurlijk' is.
Dat is dikke bullshit. In de natuur bij dieren komen ook homoseksuele dieren voor, dat is wetenschappelijk bewezen. En de meeste mensen die 'er niet tegen zijn', zitten met een hoop vooroordelen, en er volgt altijd een onterechte 'maar'.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2003, 21:17   #21
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
je kan in amerika (new york) naar een school gaan die speciaal voor homo's, bi's en transexuelen is, daar word niemand gepest om zijn/haar geaardheid, maar das hier in nederland niet
Zoiets vind ik dus idioot... Typisch amerika. Ik vind dat je mensen moet aanvaarden voor wie ze zijn. No mather what... Binnekort kunnen ze daar nog scholen gaan openen voor jongeren die niet van spagetti houden Het *hokjesgeprop* word blijkbaar wel erg... Aanvaard elkaar gewoon
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2003, 21:50   #22
Kamui
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18


Zoiets vind ik dus idioot... Typisch amerika. Ik vind dat je mensen moet aanvaarden voor wie ze zijn. No mather what... Binnekort kunnen ze daar nog scholen gaan openen voor jongeren die niet van spagetti houden Het *hokjesgeprop* word blijkbaar wel erg... Aanvaard elkaar gewoon
helaas zijn er veel mensen die tegen de homo's zijn
  Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2003, 08:46   #23
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Kamui


helaas zijn er veel mensen die tegen de homo's zijn
...wat erg spijtig is...
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2003, 19:50   #24
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
...wat erg spijtig is...
en helaas vind niet iedereen dat

gewoon lekker jezelf zijn en je nix aantrekken van wat andere mensen vinden.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 August 2003, 08:44   #25
Sydney
Guest
 
Berichten: n/a
Angry Onder de douche...

Ik vind wel dat ze apart moeten douchen....stel dat zo'n jongen of meid ineens zo'n bevlieging krijgt!

En als je homo/lesbie bent dan kies je er toch voor dat je niet of moeilijk geaccepteerd wordt of niet dan?!

  Met citaat antwoorden
Oud 4 August 2003, 10:15   #26
sk888er
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Onder de douche...

Citaat:
Originally posted by Sydney
Ik vind wel dat ze apart moeten douchen....stel dat zo'n jongen of meid ineens zo'n bevlieging krijgt!

En als je homo/lesbie bent dan kies je er toch voor dat je niet of moeilijk geaccepteerd wordt of niet dan?!

hoezow KIES je er dan voor
  Met citaat antwoorden
Oud 4 August 2003, 10:38   #27
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard Re: Onder de douche...

Citaat:
Originally posted by Sydney
Ik vind wel dat ze apart moeten douchen....stel dat zo'n jongen of meid ineens zo'n bevlieging krijgt!

En als je homo/lesbie bent dan kies je er toch voor dat je niet of moeilijk geaccepteerd wordt of niet dan?!

Apart doesjen? omg, get a life...

Homo's of lesbiennes zijn geen dieren hoor. Denk jij dat ze iemand onder de doesje gewoon gaan bespringen? Fout beeld dat jij hebt hoor. En het wil niet zeggen omdat ze daar ineens een andere naakte jongen/meisje zien staan, dat ze daar ineens met een stijve staan huh. Jij word toch ook niet van iedereen opgewonden?
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 August 2003, 10:56   #28
Sydney
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy Keuze

Oké misschien verkeerd woord....

Maar je weet dat het moeilijker is om geaccepteerd te worden...

Dat bedoelde ik eigenlijk....

  Met citaat antwoorden
Oud 4 August 2003, 11:23   #29
sk888er
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Onder de douche...

Citaat:
Originally posted by Saartje18


Apart doesjen? omg, get a life...

Homo's of lesbiennes zijn geen dieren hoor. Denk jij dat ze iemand onder de doesje gewoon gaan bespringen? Fout beeld dat jij hebt hoor. En het wil niet zeggen omdat ze daar ineens een andere naakte jongen/meisje zien staan, dat ze daar ineens met een stijve staan huh. Jij word toch ook niet van iedereen opgewonden?
go saar
  Met citaat antwoorden
Oud 4 August 2003, 17:36   #30
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Keuze

Citaat:
Originally posted by Sydney
Oké misschien verkeerd woord....

Maar je weet dat het moeilijker is om geaccepteerd te worden...

Dat bedoelde ik eigenlijk....
Je kiest er niet voor om holebi te zijn en je wordt het ook niet, je kiest dus ook niet voor problemen.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 August 2003, 17:52   #31
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18


Zoiets vind ik dus idioot... Typisch amerika. Ik vind dat je mensen moet aanvaarden voor wie ze zijn. No mather what... Binnekort kunnen ze daar nog scholen gaan openen voor jongeren die niet van spagetti houden Het *hokjesgeprop* word blijkbaar wel erg... Aanvaard elkaar gewoon
Hen je in enderland ook al hoor.
Al die turkse scholen, speciaal voor turken en marrokanen, kunnen ze lekker integreren.
Maar als je een "witte" school wil stichten, Ho maar das discriminatie. Maar goed das een heeeel ander verhaal
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 August 2003, 21:29   #32
sk888er
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Chrizlybeer

Al die turkse scholen, speciaal voor turken en marrokanen, kunnen ze lekker integreren.
Maar als je een "witte" school wil stichten, Ho maar das discriminatie. Maar goed das een heeeel ander verhaal
das weer een andere discussie maar het is wel waar en zo zijn er nog honderde dingen die als "nederlander" in nederland niet zouden mogen en als turken en marokanen enz. wel mogen
anders is het discriminatie en zeggen ze dat wij ze nie accepteren.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 August 2003, 07:59   #33
Karma-Killer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind het belachelijk als homo's, lesbiennes, biseksuelen of wat dan ook van de wereld afgezonderd worden. Een mens is een mens en daarmee basta, WTF scheelt het nou op wat voor soort mens dat mens valt??? Wat nou tegen de natuur...ik vind het tegen de natuur als mensen 'gedwongen' worden hun natuurlijke geaardheid te verbergen!
  Met citaat antwoorden
Oud 5 August 2003, 13:35   #34
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Chrizlybeer

Hen je in enderland ook al hoor.
Al die turkse scholen, speciaal voor turken en marrokanen, kunnen ze lekker integreren.
Maar als je een "witte" school wil stichten, Ho maar das discriminatie. Maar goed das een heeeel ander verhaal
Belgie heeft ze niet :respect:
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 August 2003, 01:16   #35
ik_ben_de_man
www.funing.nl
 
ik_ben_de_man's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 February 2001
Locatie: Arnemuiden
Berichten: 1.475
Stuur een bericht via AIM naar ik_ben_de_man Stuur een bericht via Yahoo naar ik_ben_de_man
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18


Belgie heeft ze niet :respect:
maar wel friet
ik_ben_de_man is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 August 2003, 01:31   #36
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

die zijn toch wit?
  Met citaat antwoorden
Oud 6 August 2003, 07:56   #37
simon1982
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ben wel benieuwd of jullie het in de sportvereniging ook zien en of er ook sporten zijn waarbij het minder gebeurd dan bij voetbal.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 August 2003, 10:14   #38
Sydney
Guest
 
Berichten: n/a
Question Jongens....

Ik denk dat jongens eerder pesten dan meiden.

Zij accepteren het toch makkelijker dat iemand lesbies of homo is, toch??
  Met citaat antwoorden
Oud 7 August 2003, 13:11   #39
Rijntje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

laat ze gewoon lekker in hun waarde, tis al moeilijk genoeg om dr achter te komen en dr mee om te gaan voor hunzelf
  Met citaat antwoorden
Oud 7 August 2003, 14:26   #40
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

Citaat:
Originally posted by simon1982
ik ben wel benieuwd of jullie het in de sportvereniging ook zien en of er ook sporten zijn waarbij het minder gebeurd dan bij voetbal.
ballet

maar sommige mensen moeten gewoon is een keer inzien dat niet iedereen hetzelfde is Homoseksualiteit bestaat al zo ontzettend lang, en in het dierenrijk komt het ook voor. En waarschijnlijk komt het voor, omdat er teveel mensen zijn, maar das een theorie.
Ik heb bij biologie geleerd dat het waarschijnlijk gewoon een genetische afwijking is. Iets is misgegaan in de eerste 3 maanden, doe je niets aan als dat allemaal klopt....
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 09:52   #41
Sydney
Guest
 
Berichten: n/a
Question Misgaan/dierenrijk

Hoezo er is 'iets' misgegaan??

Het is gewoon een modeverschijnsel: zo van 'kom laat ik me uitgeven voor homo, dan krijg ik aandacht'. En dan zielig doen als je gepest wordt op de sportschool....



En wat is dat voor een bullshit dat het in het dierenrijk ook voorkomt?!
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 10:03   #42
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

het is tegenwoordig ook 'in' om bi of homo te zijn.

en met 'niet natuurlijk' bedoel ik dat je met twee mannen of twee vrouwen bijvoorbeeld geen kinderen kunt krijgen en dus niet kunt voortplanten.
dat bedoel ik ermee te zeggen.
en kom dan niet met dat je ook kinderen kunt adopteren, want dat gaat al helemaal ver.

oja. en over t dierenrijk. dieren zijn onbewust bezig (behalve de aap en de dolfijn dan..) en die neuken gewoon wat ze tegen komen en weten niet dat t een mannetje of vrouwtje is.
en mensen kunnen BEWUST DENKEN. dus daar zit wel een verschil tussen.

maja.
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 17:48   #43
earshot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Misgaan/dierenrijk

Citaat:
Originally posted by Sydney
Hoezo er is 'iets' misgegaan??

Het is gewoon een modeverschijnsel: zo van 'kom laat ik me uitgeven voor homo, dan krijg ik aandacht'. En dan zielig doen als je gepest wordt op de sportschool....



En wat is dat voor een bullshit dat het in het dierenrijk ook voorkomt?!
jij weet blijkbaar niet zoveel van de wereld.

er is bewezen dat homoseksualiteit ook voorkomt bij dieren.

en verder noem ik mensen zoals jou gewoon ignorant.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 20:28   #44
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Instructio4
het is tegenwoordig ook 'in' om bi of homo te zijn.

en met 'niet natuurlijk' bedoel ik dat je met twee mannen of twee vrouwen bijvoorbeeld geen kinderen kunt krijgen en dus niet kunt voortplanten.
dat bedoel ik ermee te zeggen.
en kom dan niet met dat je ook kinderen kunt adopteren, want dat gaat al helemaal ver.

maja.
Kom niet lullen over de natuur, want dan zouden onvruchtbare paren ook onnatuurlijk zijn

Ik ken amper homo's maar ik weet wel dat er een grote domme afkeer is in deze maatschappij tegen homofielen. Het zit vooral in de oudere generatie die het afkeurt en dat doorgeeft aan hun kinderen. Een voorbeeld is: dat ik bij een vriend voetbal zit te kijken en de scheidsrechter werd voor homofiel uitgemaakt, zowel door zijn ouders als hij zelf. Zelf zegt mijn vader ook van dat soort dingen als hij bijvoorbeeld Jos brink of iemand anders op de TV ziet. Ik vind dit zulk dom gedrag ik kan er echt niet tegen
  Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2003, 14:14   #45
(pis)Paul
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb heel veel ervaring met het pesten. Ikzelf ben ook homofiel en wordt er vaak door gepest. Mij raakt het niet meer, ik heb een muur om mij heen gebouwd. Mijn vriend Dennis heeft er veel meer moeite mee. We zitten samen ook op voetbal, daar zitten we tussen de hetero's en die vinden ons smerig. Sommige willen geeneens tegelijk douchen, sommige zijn nog erger en zijn naar een ander elftal gegaan.

WIJ ZIJN OOK MAAR MENSEN!
  Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2003, 14:20   #46
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Ik snap zowiezo niet wat mensen moeilijk doen om te zeggen dat homo's niet normaal zijn, het komt ook gewoon bij dieren voor. Ik heb nergens problemen mee als mensen homo of lesbies zijn en als er mensen zijn die daar wel problemen mee hebben dan ligt het probleem bij die mensen zelf en niet bij de homo of lesbies.
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2003, 14:33   #47
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

ik heb er ook geen problemen mee.
ze moeten ze doen wat ze willen.
ik wil alleen zeggen dat 'moeder natuur' het zo heeft gemaakt dat het man/vrouw is en niet man/man of vrouw/vrouw.
en dan kijk ik nu naar 'sexueel gebied' en niet naar 'de liefde' tussen twee mensen.

tuurlijk kan het zo zijn dat je op iemand van hetzelfde geslacht verliefd wordt en dat je met diegene wil trouwen en alles.
maar het is (tussen haakjes!) 'niet natuurlijk' zoals het bedoelt is.

en ik denk dat er homo's of lesbiennes zijn, omdat sommige mensen gewoon 'meer man zijn' of 'meer vrouw' in hun genen en hormonen en al dat ingewikkelde gedoe
dus dat is dan wel weer natuurlijk.. maarja.. ik heb er twee ideeën over dus.
ik heb er niks op tegen, maar ik vind dat het niet het 'ultieme stel' kan zijn, omdat het 'ultieme stel' een man en een vrouw is.

ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.

Laatst aangepast door Setragasj : 15 August 2003 om 14:36
Setragasj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2003, 15:41   #48
earshot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Instructio4
ik heb er ook geen problemen mee.
ze moeten ze doen wat ze willen.
ik wil alleen zeggen dat 'moeder natuur' het zo heeft gemaakt dat het man/vrouw is en niet man/man of vrouw/vrouw.
en dan kijk ik nu naar 'sexueel gebied' en niet naar 'de liefde' tussen twee mensen.

tuurlijk kan het zo zijn dat je op iemand van hetzelfde geslacht verliefd wordt en dat je met diegene wil trouwen en alles.
maar het is (tussen haakjes!) 'niet natuurlijk' zoals het bedoelt is.

en ik denk dat er homo's of lesbiennes zijn, omdat sommige mensen gewoon 'meer man zijn' of 'meer vrouw' in hun genen en hormonen en al dat ingewikkelde gedoe
dus dat is dan wel weer natuurlijk.. maarja.. ik heb er twee ideeën over dus.
ik heb er niks op tegen, maar ik vind dat het niet het 'ultieme stel' kan zijn, omdat het 'ultieme stel' een man en een vrouw is.

ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.
maar ik voel mij wel ultiem gelukkig met mijn vriendin
  Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2003, 15:45   #49
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

tuurlijk dat zal best
je kan ook 'een ultiem stel' hebben als homo of lesbie zijnde.

maar snap je mijn point..?
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2003, 15:47   #50
earshot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Instructio4
tuurlijk dat zal best
je kan ook 'een ultiem stel' hebben als homo of lesbie zijnde.

maar snap je mijn point..?
ik begrijp wel wat je bedoelt, maar ik ben het er niet mee eens.
ik vind niet dat er zoiets is als natuurlijk en onnatuurlijk.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:20.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.