Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 21 February 2004, 13:40   #1
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard waarom ook niet

fnoord is aan het versterken, en ja hoor ze halen een aanvaller voor in de verdediging. (Y) mtiliga , de 23-jariga aanvaller van excelsior zal per onmiddelijke ingang in de verdediging gaan spelen. kalou zal de omgekeerde stap maken naar excelsior. zal hij als aanvaller ook in de verdediging gaan spelen? is er een nieuwe trend gaande? wanneer haalt fnoord een keer een middenvelde die ze op de goal plaatsen? volgens mij snappen ze het spelletje niet helemaal in r`dam

bron teletekst
  Met citaat antwoorden
Oud 21 February 2004, 16:27   #2
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Vreemd dat Feyenoord en Rotterdam te veel moeite vergen om voluit te schrijven, terwijl Ajax en Amsterdam met de regelmaat van de klok zelfs de caps lock vinden
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 February 2004, 18:12   #3
2-D
The Consultant
 
2-D's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.927
Standaard

Ajax schoolt zelf ook soms een aanvaller om naar een verdedigende positie.

2 bekendste voorbeelden zijn Winston Bogarde (van linksbuiten naar linksback) en Michael Reiziger (rechtsbuiten naar rechtsback).

Als Mtiliga zich verdedigend goed kan opstellen kan hij wel een versterking zijn voor F'noord. Maar niet iedere aanvaller is een goede verdediger. Dus we zien wel hoe het uitpakt.
2-D is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 February 2004, 18:26   #4
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Emerton was eerst rechtshalf voor hij als rechtsback succesvol werd. Reizigier was geloof ik zelfs spits. Voordat Bouma als linksback kwam te spelen was hij linkshalf/linker vleugelspeler.

Kortom: er zijn zat voorbeelden te noemen van spelers die het als omgetoverde verdediger zo slecht niet doen. Niet iedereen is daar weliswaar voor weggelegd, maar (zoals 2-D al zei) als Mtiliga over voldoende verdedigende capaciteiten beschikt om een verdedigende positie goed op te kunnen vullen en als Feyenoord (momenteel) de middelen niet heeft om een verdediger te kopen/huren, waarom niet?
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 February 2004, 18:50   #5
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Vreemd dat Feyenoord en Rotterdam te veel moeite vergen om voluit te schrijven, terwijl Ajax en Amsterdam met de regelmaat van de klok zelfs de caps lock vinden
Kan het nog vergezochter?
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 February 2004, 19:30   #6
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
Kan het nog vergezochter?
Kijk zijn posts er maar op na

Ontopic: een waardeloze aankoop. Hebben ze die Féhèr nu al, en Vayrynnen?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 February 2004, 19:43   #7
Red_Scorpion
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Volgens mijn loopt daar bij dat Excelsior ook ene Loovens... die kerel is beter dan dat hele zooitje wat er nu in de verdediging loopt, maar nee die hoeven we niet.

We kopen liever B aanvallers van Den Haag als we ook nog een Lazovic van 7 miljoen op de bank hebben. En een speler die minstens zo goed is als die castelen hebben we bij NAC lopen in de vorm van Elmander

  Met citaat antwoorden
Oud 21 February 2004, 20:51   #8
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Ik las dit afgelopen week op voetbalzone.nl:

Citaat:
Feyenoord geïnteresseerd in Mexès en Pieroni

Volgens verschillende Franse media heeft Feyenoord interesse in Philip Mexès, dat meldt de supporterssite FR-fans.nl. De vijfvoudig international van Auxerre heeft al 125 competitiewedstrijden gespeeld bij de Franse club.

Ook de Belg Luigi Pieroni staat nog altijd in de belangstelling van de Rotterdammers. Vanavond stuurt Feyenoord scouts naar de wedstrijd België - Frankrijk om zowel Pieroni als Mexès aan het werk te zien.
Dat zouden goede aankopen zijn. Mexès is een hele goede, maar lijkt me onwaarschijnlijk omdat ook Roma, Arsenal en AC Milan interesse zouden hebben. Pieroni is ook goed, Belgisch topscorer, maar om nou weer een spits te halen?
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 February 2004, 23:54   #9
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Van die Mexes kan ik me nog wel wat herinneren van wedstrijden tegen PSV en in de Franse competitie op Eurogoals. Goede voetballer, maar vraag me af of die categorie nog haalbaar is voor Nederlandse topclubs

Mtiliga is op het eerste oog een vreemde zet, maar zoals eerder gezegd zijn er genoeg voorbeelden van succesvol 'omgeschoolde' aanvallers. Maar Feyenoord zou er alsnog verstandig aan doen te investeren in Pascal Bosschaart...
  Met citaat antwoorden
Oud 22 February 2004, 01:25   #10
Incubus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Omscholen? Hij speelde vorig seizoen toch als rechtsback bij Excelsior in de HCE?

anyhoe: Mexes gaat eeeeecht niet komen, daar issie veel en veel te goed voor. En je denkt toch niet dat Feyenoord een echt goede verdediger gaat halen? LOL, dan heb je toch liever een speler a la Robert-Jan Ravensbergen ofzo?
  Met citaat antwoorden
Oud 22 February 2004, 22:14   #11
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Tjah ben allang blij dat types als Melchiot en Bogarde niet komen. Maar om nou te zeggen dat ik dit de oplossing vind??

Denk dat dit technische duo bij Feyenoord wel eens eerder het krediet kan gaan verspelen als er nu gedacht wordt.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 February 2004, 22:17   #12
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
Tjah ben allang blij dat types als Melchiot en Bogarde niet komen. Maar om nou te zeggen dat ik dit de oplossing vind??
Aan Bogarde heb je misschien inderdaad niet zoveel meer, maar voor een waardevolle verdediger die jullie nu goed kunnen gebruiken zou zijn Ajax verleden toch graag even door de vingers zien
  Met citaat antwoorden
Oud 22 February 2004, 22:23   #13
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Aan Bogarde heb je misschien inderdaad niet zoveel meer, maar voor een waardevolle verdediger die jullie nu goed kunnen gebruiken zou zijn Ajax verleden toch graag even door de vingers zien
Zie ik liever niet door de vingers, zeker als in mijn ogen ook andere opties zijn (jonge garde)
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 February 2004, 23:14   #14
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Bogarde is na Stam de beste verdediger die Oranje de laatste 10 jaar heeft gehad.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 February 2004, 23:56   #15
Incubus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
Tjah ben allang blij dat types als Melchiot en Bogarde niet komen. Maar om nou te zeggen dat ik dit de oplossing vind??

Denk dat dit technische duo bij Feyenoord wel eens eerder het krediet kan gaan verspelen als er nu gedacht wordt.
Melchiot is Nederlands elftal-waardig hoor.
Hij hoort dan ook een basisplaats te hebben bij Chelski, waar die blunderaar van een Johnson nu staat...
  Met citaat antwoorden
Oud 23 February 2004, 00:33   #16
Red_Scorpion
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

weet jij wel zeker dat je in Rotterdam woont?
  Met citaat antwoorden
Oud 23 February 2004, 00:37   #17
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Bogarde, in godsnaam
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 February 2004, 11:23   #18
Incubus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Red_Scorpion
weet jij wel zeker dat je in Rotterdam woont?
Nee, ik woon eigenlijk in Krimpen, dat ligt er praktisch naast
Maar ik ben wel Ajacied...
  Met citaat antwoorden
Oud 23 February 2004, 13:21   #19
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by Incubus
Nee, ik woon eigenlijk in Krimpen, dat ligt er praktisch naast
Maar ik ben wel Ajacied...
En je leeft nog?
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 February 2004, 13:37   #20
Incubus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
En je leeft nog?
Ja hoor
die Feyenoord-hoolies slaan liever die buitenlanders hier dan een paar Ajacieden
  Met citaat antwoorden
Oud 24 February 2004, 17:13   #21
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Ontopic: een waardeloze aankoop.


naja ik vind het ook helemaal nix..is weer zo'n ventje van 1 meter 60 met spillebeentjes als ik het me goed herriner...hebben we er al genoeg van
  Met citaat antwoorden
Oud 29 February 2004, 19:56   #22
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Voor zover je dat uit een samenvatting kunt opmaken vond ik Mtiliga een prima partij spelen op linksback. Hij hield Dennenboom aardig uit de wedstrijd..
  Met citaat antwoorden
Oud 29 February 2004, 19:58   #23
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Voor zover je dat uit een samenvatting kunt opmaken vond ik Mtiliga een prima partij spelen op linksback. Hij hield Dennenboom aardig uit de wedstrijd..
zeker. vond hem meevallen. maarja k weet niet of zo een jongen ook tegen de (europese)top goed zal spelen. de toekomst zal dat leren
  Met citaat antwoorden
Oud 29 February 2004, 20:05   #24
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Hij viel niet tegen, maar hij had toch wel een aantal overtredingen nodig...
En dan hebben wij alleen maar de samenvatting gezien...

Maar het is volgens mij toch alleen maar een noodoplossing, net als Addo bij PSV..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 February 2004, 20:11   #25
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Hij viel niet tegen, maar hij had toch wel een aantal overtredingen nodig...
En dan hebben wij alleen maar de samenvatting gezien...

Maar het is volgens mij toch alleen maar een noodoplossing, net als Addo bij PSV..
overtredingen waren smerig ja. maarja hij moet denneboom uitschakelen en dat deed ie goed
  Met citaat antwoorden
Oud 29 February 2004, 20:16   #26
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superjood
zeker. vond hem meevallen. maarja k weet niet of zo een jongen ook tegen de (europese)top goed zal spelen. de toekomst zal dat leren
Feyenoord speelt voorlopig toch niet tegen de Europese top
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 March 2004, 22:37   #27
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

En wederom een topspeler die naar Rotterdam verhuist... Saeijs is voor 5 jaar aangetrokken, waarvan hij de eerste twee bij Excelsior zal spelen..
Deze Saeijs (25 jaar oud) heeft dit seizoen al 4 duels op zijn naam bij degradatiekandidaat Ado Den Haag (bron vi). Weet iemand trouwens of dit een reden heeft (blessure of gebrek aan kwaliteit?)
Ik vraag me werkelijk af of deze Saeijs beter is dan een Loovens of een Olfers...

Verder heeft men Jack Tuyp op het oog.. Op zich een alleraardigste jonge spits, maar ik vraag me ten zeerste af of deze jongeman Feyenoord naar een hoger niveau zal tillen. Ik vraag me af wat de meerwaarde van deze speler is als je bedenkt dat men Castelen al heeft vastgelegd en dat men met Lurling, van Persie, Buffel, Lazovic, Kuijt, Smolarek en nog enkelen al veel te veel jonge talentvolle spitsen heeft rondlopen.

Ik vraag me af wat het beleid van Feyenoord is... Twee stabiele middenmoters creëren met Excelsior en Feyenoord ofzo?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 March 2004, 22:50   #28
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

JP Saeijs en Jack Tuyp zijn wel 2 talentvolle NEDERLANDSE spelers. Feyenoord kopieërt min of meer het beleid van PSV; jonge talentvolle binnenlandse spelers halen. Mensen uit mijn klas die voor ADO zijn zijn bijkans lyrisch over Saeijs. Je weet het nooit, maar het risico dat je loopt is een stuk lager dan een dure aankoop uit Zuid-Amerika. Mochten Saeijs en Tuyp niet voldoen is er altijd wel een subtopper die ze overneemt. Tuyp is zeker talentvol trouwens. Was Bosvelt dan zo'n gevestigde naam voordat hij naar de Kuip ging?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 March 2004, 22:58   #29
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Bosvelt had al wel 5 seizoenen in de Eredivisie op zijn naam en was een dragende speler bij Twente...

Saeijs heeft maar liefst 4 duels in de eredivisie op zijn naam... En ik kan me werkelijk geen beeld vormen bij die man..

Maar je hebt inderdaad gelijk dat men beter een Saeijs kan halen dan een Jean Carlos Dondé...

En Tuijp, inderdaad een talentvolle speler... Hoewel hij de laatste wedstrijden zelfs bij Volendam tot wisselspeler verworden is... Maar heeft hij een meerwaarde boven het ongelooflijk grote aantal aanvallers dat nu rondloopt bij Feyenoord/ Excelsior?

Volgens mij heeft Feyenoord nu toch echt spelers nodig die het elftal beter maken.. Geen jeugdige talenten die over een jaar of drie wel eens terug gehaald zouden kunnen worden van Excelsior..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 March 2004, 23:16   #30
Red_Scorpion
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

heb we ene Saeijs en Tuyp gekocht?

weet ik niks van, weet niet eens wie ze zijn

Ik weet wel dat Woerts weg is, dat lijkt me rede voor een feestje
  Met citaat antwoorden
Oud 8 March 2004, 23:18   #31
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Schreuder heeft vele seizoenen bij NAC Breda op zijn CV, tilt hij Feyenoord naar een hoger plan? Nog niet. Tuyp is trouwens aanvallende middenvelder, zou prima op de plek van een Acuña kunnen spelen. Saeijs is verdediger geloof ik, en slechter dan wat er nu loopt kan bijkans niet.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2004, 11:57   #32
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het heeft ook alles te maken met de economische situatie denk ik. Het is wel schrijnend dat Feyenoord zijn heil moet gaan zoeken bij spelers van die categorie. Het zijn geen toptalenten als Robben of John, en ook niet gevestigde jonge subtoppers zoals Bosschaart. Dat soort spelers zijn denk ik te duur, of willen liever naar het buitenland, of willen liever naar PSV of Ajax. Daarom vind ik de vergelijking met het beleid van PSV maar ten dele opgaan. PSV (en Feyenoord voorheen ook) kocht gevestigde subtoppers, bepalende spelers bij eredivisieclubs of grote talenten. In geen van deze categoriëen kan men Saeijs of Tuijp plaatsen vrees ik
  Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2004, 12:04   #33
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
JP Saeijs en Jack Tuyp zijn wel 2 talentvolle NEDERLANDSE spelers. Feyenoord kopieërt min of meer het beleid van PSV; jonge talentvolle binnenlandse spelers halen. Mensen uit mijn klas die voor ADO zijn zijn bijkans lyrisch over Saeijs.
Mijn vriend en zn pa zijn ook ADOers: zelfde mening. Schijnt echt een talent te zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2004, 12:31   #34
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Het heeft ook alles te maken met de economische situatie denk ik. Het is wel schrijnend dat Feyenoord zijn heil moet gaan zoeken bij spelers van die categorie. Het zijn geen toptalenten als Robben of John, en ook niet gevestigde jonge subtoppers zoals Bosschaart. Dat soort spelers zijn denk ik te duur, of willen liever naar het buitenland, of willen liever naar PSV of Ajax. Daarom vind ik de vergelijking met het beleid van PSV maar ten dele opgaan. PSV (en Feyenoord voorheen ook) kocht gevestigde subtoppers, bepalende spelers bij eredivisieclubs of grote talenten. In geen van deze categoriëen kan men Saeijs of Tuijp plaatsen vrees ik

Saeijs:
1998/99 ADO Den Haag 5 1 Eerste divisie
1999/00 ADO Den Haag 33 1 Eerste divisie
2000/01 ADO Den Haag 25 1 Eerste divisie
2001/02 ADO Den Haag 9 0 Eerste divisie
2002/03 ADO Den Haag 29 3 Eerste divisie
2003/04 ADO Den Haag 4 0 Eredivisie

In de eerste divisie was Saeijs basisspeler, en begin dit jaar wasie geblesseerd geloof ik. Dus best een ervaren speler. Ik zou trouwens ook geen gevestigde subtopper behalve Vayrynnen kunnen noemen die een versterking voor Feyenoord zou kunnen zijn, dus, dan vind ik het halen van de talenvolste jongens een nobel streven
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2004, 14:12   #35
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Over Saeijs zal ik mijn mening enigzins bijstellen... ADO-fans zijn laaiend enthousiast over deze speler... Zijn terugkeer zou voor een deel de goede prestaties na de winterstop verklaren...
Ben benieuwd in dat geval, hoewel twee jaar bij Excelsior ballen me niet goed lijkt voor zijn ontwikkeling...

Maar Tuyp snap ik nog steeds niet.. Nota bene een reserve van Volendam... En dat terwijl ze al zo godsgruwelijk veel jonge aanvallers hebben rondlopen...
Maar die hebben ze dus ook nog niet binnengehaald.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2004, 14:29   #36
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Feyenoord lijkt heel veel redelijke jonge spelers te halen er op te gokken dat er 1 of 2 echt doorbreken ofzo, al worden de aankopen van Saeijs en Tuyp nu ontkent.
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2004, 15:29   #37
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ik zou trouwens ook geen gevestigde subtopper behalve Vayrynnen kunnen noemen die een versterking voor Feyenoord zou kunnen zijn, dus, dan vind ik het halen van de talenvolste jongens een nobel streven
Jongens als Landzaat, Mathijssen, Bosschaart, Vayrynnen, die categorie.

Je hebt gelijk Nickchange:

Citaat:
Feyenoord ontkent belangstelling
[ www.feyenoord.nl ]


Feyenoord heeft geen belangstelling in ADO Den Haag-verdediger Jan-Paul Saeijs en ook niet in Jack Tuyp van Volendam. In het programma Voetbal Insite van maandagavond werd gemeld dat Feyenoord beide spelers voor het nieuwe seizoen zou hebben aangetrokken. De leiding van Feyenoord meldt dat met beide spelers geen enkel contact is en dat er ook niet van zal komen.

Gepubliceerd dinsdag 9 maart 2004
  Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2004, 19:10   #38
Incubus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ze komen idd niet.

anyhoe: Tuyp zie ik echt wel een goeie worden hoor. bij Volendam doet ie het ook goed, en dat is erg moeilijk, aanvallende speler zijn bij Volendam... Maar Saeijs zie ik niet echt zitten.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2004, 13:20   #39
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Jongens als Landzaat, Mathijssen, Bosschaart, Vayrynnen, die categorie.
Landzaat en Mathijssen komen mijns inziens net te kort Leuk voor AZ, maar net niet goed genoeg voor Feyenoord als je t mij vraagt
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2004, 13:27   #40
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Landzaat en Mathijssen komen mijns inziens net te kort Leuk voor AZ, maar net niet goed genoeg voor Feyenoord als je t mij vraagt
Dan kun je je ook afvragen of spelers als Tuijp, Castelen, De Graaf, Saeijs en dergelijken ook al meekunnen bij Feyenoord. Er zal best potentie in deze spelers ziten, ze zijn jong en doen het goed bij hun clubs, maar het zijn geen toptalenten en die stap naar een topclub is best groot. Al is het natuurlijk bewust beleid om dergelijke spelers eerst weer te verhuren aan eredivisieclubs en hen te laten rijpen.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2004, 13:50   #41
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Dan kun je je ook afvragen of spelers als Tuijp, Castelen, De Graaf, Saeijs en dergelijken ook al meekunnen bij Feyenoord. Er zal best potentie in deze spelers ziten, ze zijn jong en doen het goed bij hun clubs, maar het zijn geen toptalenten en die stap naar een topclub is best groot. Al is het natuurlijk bewust beleid om dergelijke spelers eerst weer te verhuren aan eredivisieclubs en hen te laten rijpen.
Landzaat en Mathijssen zijn al een stuk ouder natuurlijk. Tuyp en Saeijs zijn geen toptalenten, maar zijn hun status van talent nog niet ontgroeid. Ik kan ook niet garanderen dat ze het gaan maken, hoor. Maar ik zou het geen onnozele aankopen willen noemen, als 1 van de 2 slaagt heb je het geld er namelijk wel al uit
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 March 2004, 09:50   #42
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het is allemaal wel heel leuk en aardig dat er jonge nederlandse gasten gehaald worden voor excelsior, maar het maakt voor de ontwikkeling van die jongens wel ontzettend veel uit of ze komend seizoen in de 1e of eredivisie spelen

zal een tuyp/saeijs er op vooruit gaan als excelsior niet promoveert? lijkt me amper...

dus dat gaat nog best wel een probleem worden als excelsior in de 1e divisie blijft lijkt mij

of zal Feyenoord alles op alles zetten om Excelsior te laten promoveren? dat zal ongetwijfeld wel...dus de spanning om de titel in de 1e divisie is voorbij
  Met citaat antwoorden
Oud 13 March 2004, 11:26   #43
Incubus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Landzaat en Mathijssen zijn al een stuk ouder natuurlijk. Tuyp en Saeijs zijn geen toptalenten, maar zijn hun status van talent nog niet ontgroeid. Ik kan ook niet garanderen dat ze het gaan maken, hoor. Maar ik zou het geen onnozele aankopen willen noemen, als 1 van de 2 slaagt heb je het geld er namelijk wel al uit
hmm, Saeijs is toch al 2 jaar ouder dan Mathijsen?
  Met citaat antwoorden
Oud 13 March 2004, 12:49   #44
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AntiKezman

of zal Feyenoord alles op alles zetten om Excelsior te laten promoveren? dat zal ongetwijfeld wel...dus de spanning om de titel in de 1e divisie is voorbij
Onderschat die Jantje van Dijk nu niet
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 March 2004, 13:54   #45
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Die Saeijs is 25 jaar, en moet twee jaar rijpen op Woudenstein, en dan praten we nog over talent??

Dat Feyenoord niet het geld heeft om gevestigde namen te kopen, geloof ik best maar om dan koopjes te gaan jagen in de kelder van eredivisie gaat me ook weer ver.

Al moet ik wel zeggen dat ik die de Graaf wel aardig vind voetballen de laatste tijd.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 March 2004, 14:00   #46
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo tank
Die Saeijs is 25 jaar, en moet twee jaar rijpen op Woudenstein, en dan praten we nog over talent??

Dat Feyenoord niet het geld heeft om gevestigde namen te kopen, geloof ik best maar om dan koopjes te gaan jagen in de kelder van eredivisie gaat me ook weer ver.

Al moet ik wel zeggen dat ik die de Graaf wel aardig vind voetballen de laatste tijd.
Voor mij hoeft Saeijs ook geen 2 jaar naar Woudenstein trouwens En als je het over RBC hebt, heb je het tegenwoordig al niet meer over de kelder, misschien speelt in het Gelredome nog wat nuttigs dat je dan ff kan laten rijpen bij Excelsior?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:27.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.