Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 16 March 2004, 00:00   #1
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Ban/OW beleid van dit forum

Het valt mij op dat er mensen snel gebanned worden, terwijl een stervend forum als dit al zijn actieve leden kan gebruiken als een laatste maal. Ik denk ook dat er kromme vergelijkingen zijn tussen elvenkindje en w00t en anderzijds arie die hier nog gewoon kan posten onder een andere nickname
maar ook voor het onderspammen van slowchat

denk daar maar eens over na
  Met citaat antwoorden
Oud 16 March 2004, 00:06   #2
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

zullen we jou als brigadier online zetten en iedere keer op het ban-knopje laten drukken als arie onder een andere naam en host weer op dit forum terugkeert?

anyway.. wij kunnen er niet zo veel aan doen dat een dergelijke user geen leven heeft en er alles aan doet om weer op dit forum te verschijnen..

overigens..die OWs voor elvenkindje/stevie/w00t waren terecht... bij elvenkindje / w00t resulteerde dit in een 3e OW > ban

niemand die in zijn eenmans actie in het slowchat topic bezig was heeft ook een OW gehad..en terecht.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 March 2004, 00:09   #3
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
zullen we jou als brigadier online zetten en iedere keer op het ban-knopje laten drukken als arie onder een andere naam en host weer op dit forum terugkeert?

anyway.. wij kunnen er niet zo veel aan doen dat een dergelijke user geen leven heeft en er alles aan doet om weer op dit forum te verschijnen..

overigens..die OWs voor elvenkindje/stevie/w00t waren terecht... bij elvenkindje / w00t resulteerde dit in een 3e OW > ban

niemand die in zijn eenmans actie in het slowchat topic bezig was heeft ook een OW gehad..en terecht.
ik vond het wel leuk voor zolang het duurde
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 March 2004, 08:20   #4
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Los van het feit of de OW's en bans waarover dit gaat terecht zijn of niet, is een 'afstervend forum' natuurlijk geen argument om dan maar alles toe te laten. Verder ben ik te weinig op ADB om daar iets zinnigs over te zeggen, het is wel knap om daar OW's te krijgen omdat het al zo'n onzin forum is. Van mij mag op dát forum dan best een soepel beleid gevoerd worden, maar goed ik ben er te weinig en ga er niet over
  Met citaat antwoorden
Oud 16 March 2004, 08:41   #5
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Ik vind het ook een beetje te streng hoor. Als ik in een tijdsbestek (heerlijk woord ) van pak em beet een halfjaar 3x zin heb om te spammen, of zin heb "om het forum te vervuilen" zoals dat dan in vaktermen heet, wordt ik weer 2 weken geband. Vooral op adb vind ik het een beetje onzin om daar zo snel een OW voor te geven.

Vervolgens kom ik terug onder een naam wat me weer 2 weken oplevert. Dat vind ik helemaal onzin. Geef dan iedereen meteen een ip ban.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 March 2004, 10:02   #6
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

nee, iedereen moet zichzelf gewoon onder bedwang zonder IP-ban, bij een extra account krijgt diegene gewoon een langere ban + IP-ban, simpel zat
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 March 2004, 11:54   #7
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

doordat je geen ip ban hebt kun je wel nog gewoon de site en het forum bezoeken en zo dus bij alles mee lezen. bij een ip ban kun je dat niet meer.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:29.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.