Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Bekijk resultaten enquête: De straf van loeloe is
veel te licht 10 35,71%
voldoende 18 64,29%
Stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 19 March 2004, 13:37   #1
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard en toch vind ik het raar dat loeloe

er weer zo makkelijk mee wegkomt. Terwijl als ik precies hetzelfde zou doen ik 100% zeker een ban zou krijgen

http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=44299

of krijg ik nu een OW van de beheerders omdat dit een taboe onderwerp is.

wat vinden jullie er nu van?
  Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2004, 13:44   #2
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

er zijn al 2 dingen tegen LoeLoe genomen en dat is al zwaar genoeg. echter ben jij een normaal lid en behalve dat jij hier gewoon kan posten heb jij.....niks
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2004, 13:48   #3
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

een ban hoeft niet te volgen. als je eerdere kwesties bekijkt van bijv. Miss Sweetgirl ( ? ) dan zie je dat ook daar miss sweetgirl niet de toegang is gebanned, maar wel tot de prive fora..
loeloe verliest nu al haar +je (wat ze gerust zal betreuren) en verliest ook nog eens toegang tot het voor meiden heilige meidenforum.

naar mijn inziens komt ze er niet eens zo goed vanaf.

maar stel dat jij je password laat rondslingeren op een computer en er is een meid die zonder jou weten bijv. info uit het mannenforum door zou spelen/te weten komen. Dan ook zou er op dezelfde wijze gehandeld worden. Jij zou een berisping krijgen en toegang tot mannenforum kwijtraken, en de dame in kwestie zou gebanned worden voor een bepaalde tijd.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2004, 13:52   #4
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

Ik vind het voldoende. (zie dextor's post voor argumenten)
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2004, 14:14   #5
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard Re: en toch vind ik het raar dat loeloe

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
er weer zo makkelijk mee wegkomt. Terwijl als ik precies hetzelfde zou doen ik 100% zeker een ban zou krijgen

http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=44299

of krijg ik nu een OW van de beheerders omdat dit een taboe onderwerp is.

wat vinden jullie er nu van?
ik snap niet helemaal hoe je kunt spreken over er te licht van af komen. Heb je mijn mededeling post wel gelezen? realiseer je wel dat ze zelf geen actieve deelname heeft genomen aan het hele verhaal maar "slechts" vergeten is een keer uit te loggen.

Verder sluit ik me bij dextor aan en vind de straf wel zwaar genoeg.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2004, 14:18   #6
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt met leoleo, ze krijgt toch binnen een maand haar FB+ wel weer terug
  Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2004, 14:29   #7
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vertrouw die loeloe niet, en ga dus ook eerder van uit dat ze zelf haar pass aan ridder gegeven heeft. Als ridder en loeloe het verhaal zo vertellen, is dat alleen maar zodat ridder loeloe kan beschermen want ridder heb toch zowizo een ban te pakken en als je goed liegt kan je er voor zorgen dat t net lijkt of t niet loeloes schuld was.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2004, 15:09   #8
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

kijk, de straf die loeloe heeft gekregen valt uitstekend te verdedigen met koelkast's argumenten.. hij heeft natuurlijk helemaal gelijk als hij zegt dat het een zware straf is voor 'slechts' nalatigheid. ik vergeet op school zo vaak om mezelf uit te loggen, en daar riskeer ik dus mee dat ik nooit meer op een privé forum mag komen. in dat opzicht was ik zelfs verrast door de straf, ik vond em vrij hoog.

maar ik weet niet of dit de waarheid is. misschien gaf loeloe wel met opzet haar pass door en vice versa waardoor loeloe ook op het mannenforum is geweest. als je het zo bekijkt is de straf veel te licht, maar dit is alleen maar speculeren.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2004, 16:04   #9
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Of Riddler in zijn verhaal gelogen heeft om LoeLoe te beschermen, zullen we nooit te weten komen we kunnen hier heel lang over speculeren maar zullen het nooit te weten komen.

Echter het resultaat en verhaal zoals ik het in mijn mededeling heb weergegeven is de meest logische verklaring alle uitspraken / verklaringen en speur werk op een rij zettend. hieruit komt naar voren dat het naar aller waarschijnlijkheid zo is gegaan als beschreven in mijn mededeling.

Over het verhaal dat LoeLoe binnen een maand haar + terug zou krijgen is natuurlijk weer een losse rel kreet en nergens op gebaseerd tenzij deze persoon een glazen bol heeft en betrouwbaar in de toekomst kan kijken. Indien dit wel het geval is stuur me even een mailtje dan heb ik nog wat interesante vragen voor je over de toekomst en de beurs noteringen.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2004, 16:22   #10
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koelkast
Over het verhaal dat LoeLoe binnen een maand haar + terug zou krijgen is natuurlijk weer een losse rel kreet en nergens op gebaseerd tenzij deze persoon een glazen bol heeft en betrouwbaar in de toekomst kan kijken. Indien dit wel het geval is stuur me even een mailtje dan heb ik nog wat interesante vragen voor je over de toekomst en de beurs noteringen.
het is maar een verwachting, vorige keer toen ze haar + verloor had ze die ook weer binnen no time terug, dus zou het me niet verbazen dat het nu niet zo is

over de beurs, internet aandelen zullen kelderen, olieprijs gaat omhoog en shell verliest heel veel marktaandeel, aandelen van amerikaanse bedrijven gaan achter uit door een bomaanslag in brussel en tegen amerika gericht
dus probeer te handelen in olie en europese bedrijven die niets met internet te maken hebben
  Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2004, 16:36   #11
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Ik vind de straf wel goed, als ze maar niet weer binnen een maand haar +je terug krijgt
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2004, 17:01   #12
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koelkast

Over het verhaal dat LoeLoe binnen een maand haar + terug zou krijgen is natuurlijk weer een losse rel kreet en nergens op gebaseerd tenzij deze persoon een glazen bol heeft en betrouwbaar in de toekomst kan kijken. Indien dit wel het geval is stuur me even een mailtje dan heb ik nog wat interesante vragen voor je over de toekomst en de beurs noteringen.
Kom jij ook weer aan met je "rellen".. Hou daar nou eens mee op joh, als er mensen vraagtekens zetten bij jullie handelen is het direct "rellen". Volgens jou ben ik ook een echte "rel-master" of niet?

Daarnaast is LeoLeo al eens eerder haar + status kwijtgeraakt om ongeveer hetzelfde en toen had ze hem ook binnen een aanzienlijk korte tijd weer terug. Wat dat betreft begrijp ik waarom men dit punt aanhaalt. Ik vind eigenlijk dat LeoLeo wederom heeft bewezen niet betrouwbaar te zijn. Ze was FB+, maar bijkt toch niet betrouwbaar. Is het dan niet belangrijker dat je FB's(+) hebt die betrouwbaar zijn dan dat je haar straft met wat redelijk is ten op zichte van een FB en een gewoon lid. Ik kan me niet indenken dat het normaal is dat onbetrouwbare personen nog FB zijn. Dus zie het FB af maken van LeoLeo niet als straf voor wat ze gedaan heeft, maar als het opzeggen van de vertrouwen. Dat lijkt me niet meer dan logisch (zeker omdat ze in herhaling viel).

Edit: Ik stemde voldoende, omdat het gezien de feiten natuurlijk wel zo is, maar je kan je afvragen of je nog wel vertrouwen kan hebben in de persoon LeoLeo als FB..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2004, 17:11   #13
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r

loeloe verliest nu al haar +je (wat ze gerust zal betreuren) en verliest ook nog eens toegang tot het voor meiden heilige meidenforum.
ja, dat +je krijgt ze binnen een maand weer terug en dan kan ze ook weer gewoon op meidenforum

ik vind eigenlijk ook dat riddler niet op mannenforum mag, want ga me nou niet vertellen dat loeloe nooit een keer in het mannenforum heeft gekeken onder riddler's ip bij hem thuis
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2004, 17:15   #14
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Kom jij ook weer aan met je "rellen".. Hou daar nou eens mee op joh, als er mensen vraagtekens zetten bij jullie handelen is het direct "rellen". Volgens jou ben ik ook een echte "rel-master" of niet?
hoogstens nog kleine rel nicht hoor, Maar serieus vraagtekens zetten bij handelen is voor sommige mensen een echte sport geworden. terwijl er naar mijn idee in dit geval nu eens geheel rechtvaardig vlot en netjes is gehandeld. zonder enige blijk van vriendjes politiek. en nu blijkt het alsnog weer niet goed te zijn. dat is wel weer een diepe zucht waard hoor.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans

Daarnaast is LeoLeo al eens eerder haar + status kwijtgeraakt om ongeveer hetzelfde en toen had ze hem ook binnen een aanzienlijk korte tijd weer terug. Wat dat betreft begrijp ik waarom men dit punt aanhaalt. Ik vind eigenlijk dat LeoLeo wederom heeft bewezen niet betrouwbaar te zijn. Ze was FB+, maar bijkt toch niet betrouwbaar. Is het dan niet belangrijker dat je FB's(+) hebt die betrouwbaar zijn dan dat je haar straft met wat redelijk is ten op zichte van een FB en een gewoon lid. Ik kan me niet indenken dat het normaal is dat onbetrouwbare personen nog FB zijn. Dus zie het FB af maken van LeoLeo niet als straf voor wat ze gedaan heeft, maar als het opzeggen van de vertrouwen. Dat lijkt me niet meer dan logisch (zeker omdat ze in herhaling viel).

Edit: Ik stemde voldoende, omdat het gezien de feiten natuurlijk wel zo is, maar je kan je afvragen of je nog wel vertrouwen kan hebben in de persoon LeoLeo als FB..
Dit is idd een vraag die de huidige staff bezig houd. er zijn mensen die het vertrouwen opgezecht hebben en er zijn mensen die nog wel vertrouwen hebben in haar als Forum Baas. Deze discussie wordt intern gevoerd omdat het een staff aangelegenheid is dunkt me.

Om meteen maar met open kaart te spelen voordat mensen straks weer helemaal de verkeerde indruk krijgen. Mijn mening als beheerder is dat LoeLoe idd geen Forumbaas status zou moeten hebben uit veiligheids overwegingen voor het forum. ik vind het security risico bij haar te groot gezien deze gebeurtenissen en verleden.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2004, 17:43   #15
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Kijk ik denk dat je nu goed bezig bent.. Ik denk dat PFP dit ook bedoelde. Het klinkt tamelijk makkelijk om te zeggen dat je ze niet meer in privé-fora's mag komen en haar + status kwijtraakt en dat dus voldoende is. Ik denk dat men het raar vind dat iemand die al 2x op een soortgelijk iets betrapt is nog steeds FB is. Nu geven jullie aan dat die discussie gaande is en dat lijkt me volkomen terecht en de taak van de crew en niet van ons als users zijnde..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2004, 17:48   #16
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koelkast
hoogstens nog kleine rel nicht hoor, Maar serieus vraagtekens zetten bij handelen is voor sommige mensen een echte sport geworden. terwijl er naar mijn idee in dit geval nu eens geheel rechtvaardig vlot en netjes is gehandeld. zonder enige blijk van vriendjes politiek. en nu blijkt het alsnog weer niet goed te zijn. dat is wel weer een diepe zucht waard hoor.

Naja.. Waar ik bang voor ben is dat je soms door dingen die zich afspeelde in het verleden te snel grijpt naar het woord: "rel". Sommige mensen zetten ergens hun vraagtekens bij en jij beschuldigt ze meteen van rellen, kan me voorstellen dat je je daarmee niet geliefd maakt..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2004, 18:23   #17
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Er is al genoeg gezegt en geschreven, en ik sluit me geheel aan bij Bazzemans. 2x in de fout gaan is wat veel mijns inziens..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2004, 23:21   #18
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik vind dit wel een passende straf. Plusje had al lang eerder afgenomen moeten zijn op grond van kwaliteiten, maar ach...

Maat wat ik me afvraag, ze krijgt geen toegang meet tot prive-fora... Dat betekent dus ook geen toegang tot Staff meer voor LoeLoe?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2004, 23:34   #19
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Ik vind dit wel een passende straf. Plusje had al lang eerder afgenomen moeten zijn op grond van kwaliteiten, maar ach...

Maat wat ik me afvraag, ze krijgt geen toegang meet tot prive-fora... Dat betekent dus ook geen toegang tot Staff meer voor LoeLoe?
dat vroeg ik me ook af. wat is nou een fb zonder toegang tot staff?
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2004, 23:44   #20
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

ze heeft geen toegang meer tot Meidenforum
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2004, 23:56   #21
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
ze heeft geen toegang meer tot Meidenforum
Dus wel tot staff (om de eigenlijke vraag ff te beantwoorden)
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2004, 00:22   #22
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

ja tuurlijk want zoals gezegd, wat is een fb/beheerder nu zonder toegang tot staff?
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2004, 09:00   #23
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ze blijft FB ofzo? Dat vind ik wel zwaar fout,iedereen gelijk voor de wet...
  Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2004, 14:39   #24
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
ja, dat +je krijgt ze binnen een maand weer terug en dan kan ze ook weer gewoon op meidenforum

ik vind eigenlijk ook dat riddler niet op mannenforum mag, want ga me nou niet vertellen dat loeloe nooit een keer in het mannenforum heeft gekeken onder riddler's ip bij hem thuis

riddler zal natuurlijk als het aan mij ligt niet terugkeren in het mannenforum als zijn bantijd verstreken is..

en loeloe haar +je terugkrijgen?
bovendien. het zijn van FB+ geeft je nog niet direct acces tot het meidenforum
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2004, 17:05   #25
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
ja tuurlijk want zoals gezegd, wat is een fb/beheerder nu zonder toegang tot staff?
Waarom wordt er dan eerder gesproken over privé-forums
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2004, 18:15   #26
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

wellicht een vergissing aangezien ze nog steeds bij de Staff hoort blijft ze uiteraard toegang hebben tot Staff (zie mijn eerdere retorische vraag voor de reden) maar verliest ze weldegelijk toegang tot Meiden.
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2004, 21:25   #27
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
wellicht een vergissing aangezien ze nog steeds bij de Staff hoort blijft ze uiteraard toegang hebben tot Staff (zie mijn eerdere retorische vraag voor de reden) maar verliest ze weldegelijk toegang tot Meiden.
Het ging om deze reactie op mededelingen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koelkast
Gezien het niet de 1e keer is dat LoeLoe in opspraak komt omtrend acounts wachtwoorden en veiligheid. is door de beheerders van ll.com forum besloten LoeLoe de toegang tot de prive fora te ontzeggen en haar FB+ status te schrappen.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2004, 21:30   #28
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
ja tuurlijk want zoals gezegd, wat is een fb/beheerder nu zonder toegang tot staff?
wat is een user nou zonder meiden/mannenforum?
ze moet gewoon een privé-forum ban krijgen, net als riddler
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2004, 22:28   #29
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Het ging om deze reactie op mededelingen
I know maar voor de duidelijkheid, ze heeft alleen geen toegang meer tot Meiden, wel Staff

misschien ook gelijk een reactie op Headliner
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 March 2004, 11:33   #30
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

onrecht
  Met citaat antwoorden
Oud 22 March 2004, 14:05   #31
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

http://forum.leerlingen.com/vbb/memb...fo&userid=2790
  Met citaat antwoorden
Oud 22 March 2004, 15:59   #32
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

handig...zo'n gecensureerde link
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 March 2004, 16:33   #33
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

ach ja
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 March 2004, 17:05   #34
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Kan daar neits aan gedaan worden?

Waarom is dat trouwens uberhaupt?

Zo irritant...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 March 2004, 17:37   #35
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Kan daar neits aan gedaan worden?

Waarom is dat trouwens uberhaupt?

Zo irritant...

het is ooit is ingevoerd met een oudere versie van het forum.. omdat je zo dingen kon executen via een URL

dingen met password bijv.

anywayz.. ik vraag me af of die bugs nog steeds in deze versie van het forum zitten..en of dat die censuratie nodig is..
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:20.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.