Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 28 June 2007, 20:05   #1
kimberleyyx
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy Ongesteld En zwanger kan dat samen?

Lieve liefdesmoderator/en mensen ik heb namelijk een vraagje ik en mijn vriendje lagen in bed bij hem thuis en hadden geen kleding aan op dat moment was k ongesteld en had hij zn lul bij mn vagina gedaan met vocht denk ik! En ik maak me echt erg veel zorgen kvoel me echt helemaal zwanger ofzo!

Kmoet steeds naar de wc, me blaas steeds vol en gevoelig als of ik steeds moet plassen, En ook borrelende gevoel in me buik ook voel ik me wat warm als of ik griep heb ik ben echt bang dat ik zwanger ben!
Ik wil morgen een zwangerschap test halen want gister is namelijk dat ene gebeurd bij hem thuis! Ben ik nou zwanger of niet..?
terwijl ik de symptomen wel heb

HELP MIJ AUB!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Laatst aangepast door kimberleyyx : 28 June 2007 om 20:46
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2007, 20:08   #2
kimberleyyx
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Reageer iemand aub.. weet iemand hier meer over..?

Laatst aangepast door kimberleyyx : 28 June 2007 om 20:45
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2007, 20:49   #3
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Ja flikker eens gouw op, denk jij dat er mensen reageren binnen 3 minuten? Enne, hoe moeten wij nou weer weten of jij zwanger bent omdat je een beetje aansteld? Morgen haal je die test/ga je naar de huisarts en dan weet je het toch? Geen probleem lijkt me. En zwanger zijn heeft voor zover ik weet niks te maken met je blaas.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2007, 21:01   #4
sandraatje
Girlpower!!
 
sandraatje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 April 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 1.418
Standaard

Je kan zwanger zijn, maar om daar zeker van te zijn moet je even een zwangerschapstest halen bij de huisarts en dan weet je het zeker. Wij kunnen je verder ook niet helpen.. laat nog wel even van je horen als je wilt.. wil wel even weten hoe het met je gaat..
__________________
Tot over een poosje :).
sandraatje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2007, 21:12   #5
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Na 1 dag krijg je nog niet de symptomen, ik vraag me zelfs af of een zwangerschaps test nu al betrouwbaar is. Daarnaast staat in je topic titel dat je ook ongesteld bent.
Al met al lijkt mij de kans dat je zwanger erg klein is, die klachten die je beschrijft lijken mij meer op een griepje dan wel iets wat tussen je oren zit omdat je denkt dat je zwanger bent. Doe over een week of 2 zo'n test en zie dan verder....
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2007, 21:14   #6
kimberleyyx
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer Bekijk Bericht
Na 1 dag krijg je nog niet de symptomen, ik vraag me zelfs af of een zwangerschaps test nu al betrouwbaar is. Daarnaast staat in je topic titel dat je ook ongesteld bent.
Al met al lijkt mij de kans dat je zwanger erg klein is, die klachten die je beschrijft lijken mij meer op een griepje dan wel iets wat tussen je oren zit omdat je denkt dat je zwanger bent. Doe over een week of 2 zo'n test en zie dan verder....
Thnx voor je antwoord
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2007, 21:48   #7
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

Als je toch besluit om een zwangerschapstest te kopen, op de verpakking staat vermeld dat je het eigenlijk pas moet doen als je overtijd bent.

En door stress kan de ongesteldheid wegblijven, dus probeer gewoon een beetje te ontspannen. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar toch.
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2007, 09:40   #8
kimberleyyx
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja, denk da het ook door mn stress komt -.-
dat ik daarom allemaal van die gevoelens heb
  Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2007, 10:06   #9
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door blabla1993 Bekijk Bericht
Ja flikker eens gouw op, denk jij dat er mensen reageren binnen 3 minuten?
En dan vooral hier
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2007, 17:53   #10
Iessie
Stopwoordjesverslaafde
 
Iessie's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 October 2003
Berichten: 1.219
Standaard

Volgende keer gewoon veilig doen.
__________________
Ik ben blond. Wat is jouw excuus?
Iessie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2007, 18:12   #11
Rebelleke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door kimberleyyx Bekijk Bericht
Lieve liefdesmoderator/en mensen ik heb namelijk een vraagje ik en mijn vriendje lagen in bed bij hem thuis en hadden geen kleding aan op dat moment was k ongesteld en had hij zn lul bij mn vagina gedaan met vocht denk ik! En ik maak me echt erg veel zorgen kvoel me echt helemaal zwanger ofzo!

Kmoet steeds naar de wc, me blaas steeds vol en gevoelig als of ik steeds moet plassen, En ook borrelende gevoel in me buik ook voel ik me wat warm als of ik griep heb ik ben echt bang dat ik zwanger ben!
Ik wil morgen een zwangerschap test halen want gister is namelijk dat ene gebeurd bij hem thuis! Ben ik nou zwanger of niet..?
terwijl ik de symptomen wel heb

HELP MIJ AUB!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lees je biologieboek nog maar eens door, het deel over ovulatie b.v.!
Tjonge zeg als je nu al denkt dat je zwanger bent van een piemel die een beetje te dicht in de buurt komt, terwijl je ongesteld bent, dan kom je vast in het Quinness Book of Records onder het hoofdstuk zwanger door piemel-magnetisme!
Iets anders kan ik er niet van maken!

Laatst aangepast door Rebelleke : 30 June 2007 om 18:16
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2007, 08:27   #12
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Die symptonen die je hebt klinken eigenlijk eerder als een ordinaire blaasontsteking of iets dergelijks.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2007, 16:51   #13
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Rebelleke Bekijk Bericht
Lees je biologieboek nog maar eens door, het deel over ovulatie b.v.!
Tjonge zeg als je nu al denkt dat je zwanger bent van een piemel die een beetje te dicht in de buurt komt, terwijl je ongesteld bent, dan kom je vast in het Quinness Book of Records onder het hoofdstuk zwanger door piemel-magnetisme!
Iets anders kan ik er niet van maken!
For your information: Idd, meestal is de ovulatie 14 dagen voor je ongesteldheid, maaarrrrrr: Het wijkt veel te vaak af. Er zijn mensen die doen aan periodieke onthouding, maar het is te onbetrouwbaar.

Als je aan de pil bent, heb je 1 keer in de maand een stopweek, dat betekent dat je dan niet de pil hoeft te slikken: Je wordt ongesteld. Dan kun je in de bewuste stopweek/week van ongesteldheid niet zwanger worden.

Als je niet aan de pil bent ( !!! ) bestaat alsnog de kans dat je zwanger kunt worden/zijn.

Tip voor topicstarter: Calm down Ga naar de huisarts en vraag aan hem wat je het beste kan doen. Waarschijnlijk zal hij adviseren om een zwangerschapstest te doen en vertellen welke het meest betrouwbaar is.
Doe het voor je eigen gemoedsrust!

Nu let je op alles wat er met je lichaam gebeurd en denk je dat je zwanger bent, maar waarschijnlijk is er niks aan de hand.

En voor de volgende keer weet je het: Ook als je ongesteld bent kun je zwanger raken. Doe het altijd veilig. Gebruik pil en condoom.

Laatst aangepast door Jamiel : 1 July 2007 om 16:54
  Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2007, 14:41   #14
_JustOMe_
HAAII! xD
 
_JustOMe_'s Avatar
 
Geregistreerd op: 14 November 2007
Locatie: In ut Noordn
Berichten: 33
Standaard

Heej laiverd als je gewoon Ongesteld bent over 4 weken ben je niet zwanger want als je zwanger bent ben je niet meer ongesteld voor 9 maandjes iniedergeval dat zij een meidetijdschrift dus haal maar voor de zekerheid een zwangerschapstest op dan weet je het zeker maak je maar geen zorgen!! komt goed!
__________________
Bij iedere stap die ik neem kom ik een stukje dichter bij mijn bestemming maar ook een stukje verder dan vanwaar ik kwam...
_JustOMe_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2007, 15:05   #15
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2007, 16:43   #16
frankie011
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

volgens mij kan dat niet.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:20.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.