Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 6 October 2011, 17:20   #1
Lexxiee91
Lid
 
Geregistreerd op: 6 October 2011
Berichten: 3
Exclamation Dilemma in de liefde

Hallo allemaal ik wil me bij deze ook meteen even voor stellen. Mijn naam is Lex ik ben net 19 jaar en ben op zoek naar een actieve forum over liefde omdat ik zelf namelijk met een heel erg dilemma zit!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Via een vriendin heb ik een heeel leuk meisje leren kennen (17 jaar oud). We hebben ongeloofelijk veel gepraat en doen het nog steeds met elkaar dagelijks al ruim een half jaar. We zijn eigenlijk ook best gek op elkaar en we zouden allebij best wel graag een relatie met elkaar aan gaan... maaar..!

Ze heeft vertelt dat haar vader extreem in het geloof is van het christendom naja wat is extreem.. haar vorige relatie met iemand die ze geheim hield was dus stuk gegaan. En daar voelt ze zich nog best rot over en ze durft het eigenlijk niet aan om het weer zo te proberen.

Natuurlijk ben ik wel een heel ander persoon en haar vader van rond de zestig zal wellicht ook wel ietsje veranderd zijn? Maarja het punt is, ik weet alleen wat zij mij vertelt. En helaas krijg ik die vader wss nooit te ontmoeten.
Onze droom zou zijn om met haar een relatie aan te kunnen gaan op een normale manier, niet in het geheim. En ik ben zo'n lieve jongen die alles voor d'r zou doen!
Zelfs al zou ik christen moeten worden. Want opzich vind ik het wel interessant? Maar dan zou ik het echt alsnog voor haar doen. En ik zou hoe dan ook die vader willen ontmoeten als dat kan helpen.

Zelfs is ze niet er niet zo mee bezig en haar moeder eig. ook niet, en ze zegt dat ze ook wel wat regels wilt breken. Omdat wij laatst een heeele leuke date hebben gehad samen.

Is het mogelijk? zo ja hoe/vanaf wanneer?
Iemand een idee of een goed plan? help!!
Lexxiee91 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 October 2011, 17:23   #2
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

nee.
ouders zijn stijfkoppige idioten.
ze durft het nu al niet aan, dus stop er nou in godesnaam geen moeite in.
uiteindelijk moet ze dan kiezen tussen dr familie/vader en jou.
die keus verlies je.
altijd.
been there done that.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 October 2011, 17:27   #3
Lexxiee91
Lid
 
Geregistreerd op: 6 October 2011
Berichten: 3
Standaard

Graag zou ik wat meer te weten komen over het geloof of er toch niet een manier is. Anders zouden we bereid zijn om op elkaar te wachten tot wanneer het wel mogelijk zou zijn. Iemand die wat meer kan vertellen?

Oh en de moeder is zelf ook niet gelovig ze staat best wel aan haar dochters kant heb ik begrepen.

Laatst aangepast door Lexxiee91 : 6 October 2011 om 17:45
Lexxiee91 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 October 2011, 11:21   #4
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Ga elke zondag netjes naar de kerk waar zij ook heen gaat? En dan ga je in het bijzijn van die vader een keurig gesprek met dat meisje aan, alsof je haar nog nooit eerder hebt gezien. Begin over een project dat je hebt opgestart voor jongeren in de kerk, of ze ook wil deelnemen enzo?
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 October 2011, 18:47   #5
Lexxiee91
Lid
 
Geregistreerd op: 6 October 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door ash-hôôle Bekijk Bericht
Ga elke zondag netjes naar de kerk waar zij ook heen gaat? En dan ga je in het bijzijn van die vader een keurig gesprek met dat meisje aan, alsof je haar nog nooit eerder hebt gezien. Begin over een project dat je hebt opgestart voor jongeren in de kerk, of ze ook wil deelnemen enzo?
Goeed idee!, maar ze gaat zondags volgens mij ook niet naar de kerk. Heb ik het eigenlijk nooit met 'r over gehad, zal ik eens vragen.
Lexxiee91 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:54.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.