Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 29 June 2006, 12:57   #1
nieuwe
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Gebruikt en bestolen door 'vriendin'

Ik ben gebruikt en bestolen door iemand die zegt mijn vriendin te zijn, ze laat me werkelijk alles betalen, pusht me geld van mijn moeder te 'gebruiken' en op de een of andere manier lukt het haar, ik ben het zat, gisteren heb ik alles voor haar betaald, bios, snoep, drinken, ben&jerry's, ik ben het zat, ze vroeg het niet eens ze ging ervan uit, hoe dom kon ik zijn dat te laten gebeuren? nu heeft ze ook nog een 25 euro van me gestolen.. ik ben niet blij.. verder moet ik mijn moeder nu uitleggen wat er met die 50 (!!) euro is gebeurt.. ik ben het echt zat, ze gaat alleen met me om zolang ik alles betaal, dat ik geen vriendschap.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2006, 13:11   #2
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Dat klinkt verdacht veel als een ex van mijn broertje.
Ze komt toch niet toevallig uit Oosterhout he?

Maar ik zou het contact verbreken als ik jou was, dit is inderdaad geen vriendschap zo.
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2006, 13:57   #3
Satanisch_girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Met haar "bevriend" blijven zou heel dom zijn. Het zou eerlijk zijn moest ze alles terug betalen. maar dat zal ze waarschijnlijk niet doen. Misschien moet je je moeder gewoon vertellen hoe het gegaan is ze zal het vast wel begrijpen denk ik. je had die vriendin misschien beter eens voor gek gezet. als je vriendin er van uit gaat dat je alles betaald. doe dan alsof je geen geld bij hebt wat gaat ze doen? zij heeft het gekocht niet jij.
xx
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2006, 13:31   #4
patriesje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zou naar haar moeder stappen en het eens uitleggen en zeggen dat je het geld snel terug wilt hebben en misscien heb je ook nog de kans dat ze een tijdje het huis niet uit mag. Dus ook nog eens 2 vliegen in 1 klap slaan
  Met citaat antwoorden
Oud 20 July 2006, 21:50   #5
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nou als ik jou was zou ik gewoon haar er ff op aanspreken, boeiend als zij een zielig verhaal gaat houden over vriendschap en een "eventuele relatie", je moet gewoon even op je strepen gaan staan en duidelijk laten merken dat er met jou niet te fucken valt.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2006, 22:13   #6
n0sf3ratu
Lid
 
Geregistreerd op: 27 November 2004
Locatie: jj
Berichten: 868
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door MrInsane
Nou als ik jou was zou ik gewoon haar er ff op aanspreken, boeiend als zij een zielig verhaal gaat houden over vriendschap en een "eventuele relatie", je moet gewoon even op je strepen gaan staan en duidelijk laten merken dat er met jou niet te fucken valt.
mooie uitleg
n0sf3ratu is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:15.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.