Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 8 March 2002, 23:49   #1
bennie
Lid
 
bennie's Avatar
 
Geregistreerd op: 24 September 2000
Locatie: Veldhoven
Berichten: 6
Standaard indien er dringend oude onderwerpen opgevraagd willen worden

We hebben de oude berichten nog en aangezien dit best een hevig forum is voor sommigen kunnen we desgewenst oude berichten (handmatig, dus wel veel werk) terugzetten.

Maar als het nodig is laat het dan weten!
__________________
We zijn bezig met het design van dit forum en de vertaling
bennie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2002, 01:24   #2
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Misschien kan je enkel de nieuwste omzetten ?
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2002, 01:17   #3
Wolfhawk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind dit wazig, alle forum behouden alle berichten, of de meeste. Maar de intiemste forum, die ook bedoeld is voor andere mensen om te zien dat hun niet alleen staan wordt alles weg gezet, en kunnen door aanvraag terug gehaald worden.

Ik denk dat de mensen 3 redenen hadden om hier hun verhaal te vertellen.

1. Om te kijken of er meer mensen zijn die ervaring ermee hadden en anderen kunnen helpen.

2. Om anderen te laten zien dat ze niet alleen zijn en meer mensen er zijn die ermee kunnen zitten en zo elkaar te steunen.

3. Om het van hun af te schrijven, en zo een stuk het te kunnen verwerken.

Mijn mening: Het weghalen heeft een negatieve aspect, aangezien de aansporing voor anderen om het van hun af te schrijven weg is.. Zoals je misschien in de begin posts ziet kwamen in het begin niet veel berichten, alleen toen meer mensen het durfde hun levensverhaal te schrijven kwamen er steeds meer posts.

Veel posts hebben een hoge gevoelswaarde, maar de meeste hebben het toch geschreven om zowel hun zelf als anderen te helpen.

Door te zeggen dat het terug geplaatst wordt, als men er om vraagt vind ik zelf een slechte beslissing.

Iedereen heeft de mogelijkheid om te vragen om een post te verwijderen, zoals er wel eens in het verleden gebeurd is. Dit was hun keuze en hun recht. En is toen ook wel gebeurd.

Ik vraag daarom als zowel forumbaas van deze forum gedeelte alsmede als een van de schrijvers, om alle topics terug te plaatsen. Dit is dan wel extra werk, maar was niet extra werk geweest als er eerst navraag erover gedaan was..

Diegene die het willen verwijderen van hun topics, kunnen dat vragen, en ik zal ze dan verwijderen...


Met groet

Wolfhawk
  Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2002, 09:12   #4
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Of aan mij
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2002, 09:16   #5
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Citaat:
Originally posted by Wolfhawk
Ik vind dit wazig, alle forum behouden alle berichten, of de meeste. Maar de intiemste forum, die ook bedoeld is voor andere mensen om te zien dat hun niet alleen staan wordt alles weg gezet, en kunnen door aanvraag terug gehaald worden.

Ik denk dat de mensen 3 redenen hadden om hier hun verhaal te vertellen.

1. Om te kijken of er meer mensen zijn die ervaring ermee hadden en anderen kunnen helpen.

2. Om anderen te laten zien dat ze niet alleen zijn en meer mensen er zijn die ermee kunnen zitten en zo elkaar te steunen.

3. Om het van hun af te schrijven, en zo een stuk het te kunnen verwerken.

Mijn mening: Het weghalen heeft een negatieve aspect, aangezien de aansporing voor anderen om het van hun af te schrijven weg is.. Zoals je misschien in de begin posts ziet kwamen in het begin niet veel berichten, alleen toen meer mensen het durfde hun levensverhaal te schrijven kwamen er steeds meer posts.

Veel posts hebben een hoge gevoelswaarde, maar de meeste hebben het toch geschreven om zowel hun zelf als anderen te helpen.

Door te zeggen dat het terug geplaatst wordt, als men er om vraagt vind ik zelf een slechte beslissing.

Iedereen heeft de mogelijkheid om te vragen om een post te verwijderen, zoals er wel eens in het verleden gebeurd is. Dit was hun keuze en hun recht. En is toen ook wel gebeurd.

Ik vraag daarom als zowel forumbaas van deze forum gedeelte alsmede als een van de schrijvers, om alle topics terug te plaatsen. Dit is dan wel extra werk, maar was niet extra werk geweest als er eerst navraag erover gedaan was..

Diegene die het willen verwijderen van hun topics, kunnen dat vragen, en ik zal ze dan verwijderen...


Met groet

Wolfhawk
Euhm Wolf ze staan hier niet, niet omdat bennie en gijs dat niet wilden, maar omdat dat niet automatisch ging zoals bij de andere, en net omdat het zo'n intiem forum is willen ze het ook handmatig terugzetten, wat ze voor de andere fora niet zouden doen
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2002, 21:09   #6
Wolfhawk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jip ik las die post van Gijs later.....

En het is fijn als ze het willen doen, maar nog fijner als ze het doen zonder dat iedereen het weer aan moet vragen!
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:51.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.