Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 10 October 2002, 18:36   #1
Sgatje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Ik zit zwaar in de put en ik lijk er niet uit te kunnen komen...:(

Zoals jullie wel weten heb ik een tyfus jeugd gehad...Veel gepest op school enzow...Ik heb vorg jaar ook een vreselijk jaar gehad..De scheiding van mijn ouders, verhuizen, blijven zitten, mijn zus die haar kindje verloor...Alles bij elkaar...
Ik leek er boven op te komen..Turkije, toen vakantie (Tunesie)..Ik heb zo fucking veel gefeest en zo`n super vakantie gehad...Ik dacht..Oke nieuw schooljaar, wordt leuk en ik ga heel goed me best doen..
Nouw ik kwam trug van Tunesie..Ziek...Dus gelijk de 1e dagen gemist...Toen ging ik naar schoool..gatverdamme..wat een vreselijke klas...die meisjes die zich zo aanstelden, die me negeerden en ik hen ook...Ik dacht...sorry hoor..Maar dit wordt een kut jaar...Ik heb het een paar dagen geprobeerd..Maar nee hoor..Sorry maar ik voelde me totaal niet lekker in mijn klas...
Gelukkig had ik een gesprek met mijn hulpverlener (Psycholoog) die zei misschien is het een verborgen depressie ofzoiets..Ik dacht nee hoor ik wéét gewoon niet wat het is..!
Toen kwam het...Ik werd steeds moeier en zieker...Ik was té moe om naar school te gaan..Ik sliep de hele dag door en niemand wist meer wat ze met me aanmoesten...Ik ging niet meer naar school, terwijl ik in het weekend wel gewoon flink ging stappen...Omdat ik mijn vrienden wou zien en lekker wou zuipen...
Ik heb onlangs bloedtest gedaan bij het ziekenhuis en daar blijkt dat ik lichamelijk niet ziek ben...twas allemaal in orde...Dus blijkt toch dat er in mijn hoofd iets niet goed zit...Maar ik weet niet wat het is...Ik voel me eenzaam..Vooral nu me moeder verliefd is en de aandacht niet meer zoveel aan mij geeft...Voor mijn werk ga ik in de ziektewet..Misschien moet ik naar een andere school..een speciale school voor mensen die in de put zitten en veel problemen hebben...
Toch zei mijn hulpverlener dat ik vooral niet de dingen die ik leuk vind moest laten schieten...ze zegt je moet vooral blijven zingen en uitgaan omdat dat goed voor je is..Als je moeder je dat blijft verbiede..je 2 grootste hobbys...dan word je alleen maar ongelukkiger..

En nu zit ik hier...Thuis..Alleen...En ik heb geen flauw idee wat ik er allemaal mee aanmoet...

Dit was mijn verhaal..Is heerlijk om het hier gewoon kwijt te kunnen...
Liefs....
  Met citaat antwoorden
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:52.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.