|
Films, Tv en Radio Praat hier over jouw favoriete films, de nieuwste tv-series en de leukste radio-programma's! |
|
Onderwerpopties | Waardering: | Weergavemodus |
27 August 2004, 22:50 | #1 |
Lid
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
|
Leerlingen.com Film Top 100 [2]
De eerste film top 100: klik
* We volgen dit keer zoveel mogelijk de richtlijnen die ze op Fok! ook gebruiken. * Je maakt een lijstje met 10, 25, 50 of 100 films en post hem in dit topic. Top 100 1. 100 ptn 2. 99 ptn etc. 99. 2 ptn 100. 1 ptn Top 50 1. 100 ptn 2. 98 ptn etc. 49. 4 ptn 50. 2 ptn Top 25 1. 100 ptn 2. 96 ptn etc. 24. 8 ptn 25. 4 ptn Top 10 1. 100 ptn 2. 90 ptn etc. 9. 20 ptn 10. 10 ptn * Geen restricties wat betreft films. Alléén films, dus geen (mini)series zoals Band Of Brothers. * Als je neerzet: LOTR weet ik niet wat je bedoelt. De titel dus zo volledig en duidelijk mogelijk! * Als je zegt: de hele The Godfather-trilogie diskwalificeer ik je. Het is óf 1 óf 2 óf 3. Niet alle drie bij elkaar. Het zijn aparte films. * LIEVER GEEN EDITS! Alsjeblieft, bespaar me extra rekenwerk. Als je toch je lijst wil wijzigen, dan in een NIEUWE post de OUDE en de NIEUWE lijst. * In principe werk ik niet met een deadline; als het topic een beetje doodbloed meld ik wel wanneer de telling stopt. Ik wens jullie veel succes met het maken van de lijst. Ik ben benieuwd of American History X opnieuw het goud verovert, of dat zilveren medaille winnaar The Shawshank Redemption of nummer 3 The Matrix er nu met de eer vandoor gaat. We zullen zien! NB: Insturen kan uiterlijk tot zondag 26 september 20:00 Dan zal Stevie overgaan tot het verwerken van een uitslag en die zo snel mogelijk publiceren.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold. Laatst aangepast door Tyskie : 11 September 2004 om 23:31 |
28 August 2004, 13:38 | #2 |
Guest
Berichten: n/a
|
1. The Sixth Sense
2. Shrek 3. The Matrix Reloaded 4. Scary Movie 5. Austin Powers in Goldmember 6. The Green Mile 7. Pulp Fiction 8. Dawn of the Dead(het origineel uit 1978 ) 9. Stargate 10. The Blues Brothers 11. Willow 12. Batman Returns 13. Toy Story 2 14. Shrek 2 15. Ace Ventura 16. Bruce Almighty 17. The Truman Show 18. The Matrix 19. Beetlejuice 20. Jurassic Park 21. Poltergeist 22. A bug's Life 23. Back to the Future 24. Austin Powers 2: The spy who shagged me 25. Star Wars Episode IV: The Return of The Jedi 26. The Night of the Living Dead(het origineel uit 1986) 27. Mission Impossible 2 28. Back to the Future 2 29. Final Fantasy: The Spirits Within 30. Finding Nemo 31. The Godfather 32. Poltergeist 2: The other Side 33. Hellraiser III: Hell on earth 34. Hellbound: Hellraiser II 35. Hellraiser 36. The Matrix Revolutions 37. Lord of the Rings: The Return of the King 38. Lord of the Rings: The Two Towers 39. Austin Powers: International Man of Mysterie 40. Ace Ventura 2: When Nature Calls 41. The Cable Guy 42. Anger Management 43. Signs 44. Monty Python and the Holy Grail 45. Pirates of the Carribean: The Curse of the Black Pearl 46. The Mask 47. The Muppets Christmas Carol 48. Mars Attacks! 49. Mary Poppins 50. Robin Hood: Men in Tights 51. Casper 52. Batman 53. The exorcist 54. Leprechaun 55. The Shining 56. Wes Cravens New Nightmare 57. Evil Dead 2 58. Army of Darkness 59. Dirty Dancing 60. Titanic 61. The Addams Family Values 62. The Godfather Part 2 63. Alien 64. Aliens 65. Alien 3 66. Ghost Busters 67. Hocus Pocus 68. Mrs. Doubtfire 69. Who Framed Roger Rabbit 70. Cocoon 71. E.T. - The Extra Terrestial 72. Close Encounters of the Third Kind 73. Demolition Man 74. Mad Max 2: The Road Warrior 75. Mad Max Beyond Thunderdome 76. Charlie's Angels 77. Unbreakable 78. Star Wars Episode V: The Empire Strikes Back 79. Scary Movie 2 80. Star Wars Episode II: The attack of the Clones 81. Sister Act 2: Back in the Habit 82. Sister Act 83. Toy Story 84. Monsters Inc. 85. Day of the Dead 86. Asterix en Obelix tegen Caesar 87. Bean: The Ulimate Disaster Movie 88. X-men 2 89. X-men 90. Robocop 91. Starship Troopers 92. What's love got to do with it 93. The Sound of Music 94. Grease 95. Dante's Peak 96. Independance Day 97. Men in Black 98. Scream 3 99. Scream 100. Tales from the Crypt: Demon Night Dit zal wel een van de vreemdste lijstjes zijn, maar dit is dus mijn lijstje. |
28 August 2004, 23:20 | #3 | |
Amsterdam Original
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
|
Citaat:
#01 fight club #02 requiem for a dream #03 donnie darko #04 the usual suspects #05 schindler's list #06 memento #07 the shawshank redemption #08 apocalypse now #09 the matrix #10 american beauty #11 the life of david gale #12 one flew over the cuckoos nest #13 l.a confidential #14 lock stock and 2 smokin barrels #15 the pianist #16 full metal jacket #17 goodfellas #18 the shining #19 fargo #20 lawrence of arabia #21 american history x #22 a clockwork orange #23 raging bull #24 arlington road. #25 about schmidt #26 once upon a time in the west #27 amores perros #28 amelie #29 battle royal #30 la vita e bella #31 confessions of a dangerous mind #32 the godfather (1) #33 the silence of the lambs #34 psycho #35 dr strangelove #36 the good, the bad and the ugly #37 se7en #38 reservoir dogs #39 gladiator #40 the abyss #41 shrek #42 star wars episode 5: the empire strikes back #43 kill bill #44 2001: a space oddysey #45 snatch. #46 adaptation #47 the truman show #48 saving private ryan #49 finding nemo #50 star wars episode 4: a new hope ik stop maar bij de 50. ik heb nu een gevoel dat ik op populariteit of op klassiek ga indelen. straks zitten er films als casablance, citizen kane of zelfs godfather 2 bij. zijn wel goeie films maar jah
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4 But the IV that leads to the funeral floor |
|
29 August 2004, 12:44 | #4 |
Guest
Berichten: n/a
|
1#Boondock Saints
2#Pulp Fiction 3#The Last Emperor 4#The Doors Film (love het camerawerk) 5#U-turn 6#Dragonfly 7#Scarface 8#American History X 9#Shrek 10#Trainspotting mijn lijstje wisselt nog wel eens |
29 August 2004, 13:33 | #5 |
Amanda
|
1. Green mile
2. pulp fiction 3. American history X 4. The Shawshank Redemption 5. Rose red 6. Schindler's list 7. The shinging 8. American beauty 9. Shrek 10. Finding nemo
__________________
Lowlands ja! |
29 August 2004, 20:11 | #6 | |
Guest
Berichten: n/a
|
Re: Leerlingen.com Film Top 100 [2]
Citaat:
|
|
29 August 2004, 20:44 | #7 | |
Lid
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
|
Re: Re: Leerlingen.com Film Top 100 [2]
Citaat:
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold. |
|
29 August 2004, 22:42 | #8 |
Trots van het noorden.
|
1.braveheart
2.saving private ryan 3.troy 4.alien 2 5.gladiator 6.pulp fiction 7.american beauty 8.the patriot 9.desperatos 10.dawn of the dead 2004
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park. |
30 August 2004, 18:57 | #9 | |
Lid
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
|
Re: Re: Re: Leerlingen.com Film Top 100 [2]
Citaat:
__________________
"Groetjes terug." |
|
31 August 2004, 16:42 | #10 |
Lid
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
|
ik verwacht wel wat meer lijstjes
vooral die van dex, sedes, arthur, headliner en ambypur wil ik graag hebben!
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold. |
31 August 2004, 16:45 | #11 |
veteraan
|
mag ik beginnen, en hem later afmaken? want tot de 20 kom ik zo wel, over d erest moet ik wat meer nadenken..
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl |
31 August 2004, 16:46 | #12 |
Guest
Berichten: n/a
|
pff dat zijn dr zo veel, nu even geen tijd om opte noemen, sorry
|
31 August 2004, 17:05 | #13 |
Lid
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
|
hey als ie maar komt he!
neej dex je hoeft ze niet te posten.. tenzij je al weet hoe groot je lijst word...
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold. |
31 August 2004, 19:14 | #14 |
Guest
Berichten: n/a
|
Ik zal -onder protest, maar die discussie ga ik niet opnieuw voeren - binnenkort ook eens gaan werken aan een mooi lijstje.
|
31 August 2004, 23:04 | #15 | |
Lid
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
|
Citaat:
Ik zal er asap ook aan beginnen... maar ik heb nog zoveel films die ik nog niet gezien heb en die wel in mijn kast staan... en waarvan ik zeker verwacht dat ze wel in mijn lijstje zouden komen te staan zodra ik ze gekeken heb..
__________________
"Groetjes terug." |
|
1 September 2004, 11:02 | #16 |
Lid
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
|
ja maar op die van jou rekende ik eigenlijk al omdat dit min of meer jouw initiatief is
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold. |
2 September 2004, 15:49 | #17 | |
Amanda
|
Citaat:
1. Green mile 2. pulp fiction 3. American history X 4. The Shawshank Redemption 5. Rose red 6. Schindler's list 7. The shinging 8. American beauty 9. se7en 10. memento 11. fight club 12. trainspotting 13. the silence of the lambs 14. Saving Private Ryan 15. the 6h sense 16. psycho 17. swat 18. gladiator 19. saving private ryan 20. shrek 21. grease 22. finding nemo 23. the pianist 24. signs 25. interview with the vampire
__________________
Lowlands ja! |
|
4 September 2004, 20:23 | #18 |
Lid
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
|
waar blijven de lijstjes
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold. |
4 September 2004, 20:26 | #19 | |
Meest gerespecteerde forummer
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
|
Citaat:
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day. |
|
5 September 2004, 00:17 | #20 | |
Guest
Berichten: n/a
|
Citaat:
Geduld is een schone zaak |
|
5 September 2004, 08:26 | #21 |
Meest gerespecteerde forummer
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
|
1. Amélie (Le fabuleux destin d'Amélie Poulain)
2. The silence of the lambs 3. Pulp Fiction 4. Valentin 5. Shrek 6. Lord of the rings: The felowship of the ring 7. A fish called Wanda 8. K-Pax 9. Insomnia 10. The Matrix 11. Hannibal 12. The full monty 13. Phone Booth 14. Moulin Rouge 15. Chicago 16. Pauline en Paulette 17. Stigmata 18. The mummy 19. Austin Powers: The spy who shagged me 20. Monty Python: Life of Brian 21. Reservoir dogs 22. Finding Nemo 23. Mrs. Doubtfire 24. From hell 25. The Blues Brothers
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day. |
5 September 2004, 10:52 | #22 |
Slechtst Geklede Forummer
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
|
1. The Shawshank Redemption
2. Godfather I 3. The Usual Suspects 4. The Deer Hunter 5. The life of David Gale 6. American Beauty 7. A Clockwork Orange 8. Star wars: Empire strikes back 9. Memento 10. The Silence of the lambs 11. Pulp Fiction 12. the Matrix 13. Taxi driver 14. The talented Mr. Ripley 15. Gladiator 16. Sling Blade 17. Apocalypse Now 18. Braveheart 19. La vita é Bella 20. Forrest Gump 21. Abre los Ojos 22. Saving Private Ryan 23. Seven 24. The Shining 25. Eyes wide Shut er is niks veranderd nee edit: toch wel iets veranderd Laatst aangepast door Headliner : 5 September 2004 om 10:54 |
5 September 2004, 11:55 | #23 | |
Lid
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
|
Citaat:
maar bootje en headliner, bedankt
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold. |
|
5 September 2004, 12:06 | #24 |
Guest
Berichten: n/a
|
Misschien had ik achteraf beter een top 25 kunnen maken, maar ook dit is een aardige lijst, met veel historische films als ik het nog eens bekijk . Eigenlijk verdient Band of Brothers de volle mep, maar goed, ik zal er mee moeten leven.
#01 Pulp Fiction #02 The Shawshank redemption #03 The Godfather #04 Enemy at the gates #05 American History X #06 Das Boot #07 Kill Bill 2 #08 Schindler's list #09 The Matrix #10 Master & Commander #11 Saving private Ryan #12 Gladiator #13 Lord of the Rings: Return of the King #14 The 6th Sense #15 Fight club #16 The pianist #17 Kill Bill #18 Reservoir dogs #19 Bridge over the river Kwai #20 Lord of the Rings: Two towers #21 Braveheart #22 The longest day #23 Boondock saints #24 The truman show #25 The Godfather II #26 The Green Mile #27 Dr. Strangelove #28 Lord of the Rings: The fellowship of the ring #29 To end all wars #30 Shrek #31 Jurassic park #32 Donnie Darko #33 Apocalypse now #34 A Beautiful mind #35 U571 #36 Van god los #37 Face/Off #38 Troy #39 Full metal jacket #40 Signs #41 Angela's ashes #42 Minority report #43 Twelve monkeys #44 Black hawk down #45 Shrek 2 #46 Taxi #47 Unbreakable #48 The last Samurai #49 Philedelphia #50 A bridge too far |
5 September 2004, 14:46 | #25 | |
Lid
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
|
Citaat:
__________________
"Groetjes terug." |
|
5 September 2004, 17:00 | #26 |
Guest
Berichten: n/a
|
1. Dances with wolves
2. Labyrinth 3. Trainspotting 4. Nagtevagten 5. Forrest Gump 6. For a few dollars more 7. the good, the bad and the ugly 8. Karakter 9. Predator 10. the Last Samurai 11. Longest day 12. the 12 Monkeys 13. the Abbys 14. Last of the Mohicans 15. Robin Hood - Price of Thieves 16. Nightmare on Elmstreet 4 (dreammaster) 17. Name of the Rose 18. Tales from the crypt (ben vergeten welk deel ) 19. Devils Advocate 20. Total Recall 21. Fresh 22. The Frighteners 23. American History X 24. Lord of the Rings (fellowship) 25. Matrix I 26. Gladiator 27. Three Kings 28. Monster 29. 50 first dates 30. Seven |
5 September 2004, 17:17 | #27 |
Lid
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
|
wat moet ik nou met een lijst van 30?
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold. |
5 September 2004, 17:33 | #28 | |
Guest
Berichten: n/a
|
Citaat:
like d0h |
|
5 September 2004, 17:51 | #29 | |
Lid
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
|
Citaat:
nee, phit moet snel een lijst van 50 posten anders pak ik alleen de eerste 25
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold. |
|
8 September 2004, 18:44 | #30 |
Lid
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
|
kom ik met mijn oninteressante lijstje die morgen al niet meer klopt.. maar ja.
1. fear and loathing in las vegas 2. kill bill 2 3. the godfather 1 4. forrest gump 5. lock, stock and two smoking barrels 6. pulp fiction 7. jeux d'enfants 8. the lord of the rings: the two towers 9. kill bill 1 10. memento en momenteel geen zin een langere lijst te maken
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale |
8 September 2004, 19:15 | #31 | |
Guest
Berichten: n/a
|
Citaat:
mtja, haal die laatste 5 anders maar weg hoor. Tis best wel ruk zo'n lijst samenstellen trouwens, krijg nu opeens allemaal ingevingen van andere lijstjes van films die er ook wel tussen kenne , en wil eigenlijk ook heel graag "Freddy got fingered" er nog tussenklatsen |
|
8 September 2004, 19:20 | #32 | |
Meest gerespecteerde forummer
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
|
Citaat:
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day. |
|
8 September 2004, 19:24 | #33 | |
Guest
Berichten: n/a
|
Citaat:
|
|
8 September 2004, 20:23 | #34 |
Lid
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
|
dan wacht ik ff voordat ik de lijst van phit invoer.
@bivvy: ik moet óók nog die van arthur invoeren dus je mag je lijstje nog aanpassen/langer maken
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold. |
10 September 2004, 22:31 | #35 | |
Guest
Berichten: n/a
|
Citaat:
|
|
10 September 2004, 22:50 | #36 | |
Lid
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
|
Citaat:
maar de vorige keer was het de taak van whizzcat die na een halfjaar nog niks van zich liet horen dus toen heb ik het maar gedaan.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold. |
|
10 September 2004, 23:12 | #37 |
Guest
Berichten: n/a
|
We hebben toch geen haast? Hoe meer inzendingen, des te representatiever de uitslag. Maar goed, ik kan natuurlijk niet inschatten of er nog veel inzendingen kunnen komen en dus of we dan niet wachten tot we spreekwoordelijk een ons wegen
|
11 September 2004, 00:22 | #38 | |
Lid
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
|
Citaat:
Ik denk dat je er beter een tijdslimiet op kunt zetten. Voorstel: zondag 19 september 20:00?
__________________
"Groetjes terug." |
|
11 September 2004, 11:18 | #39 | |
Lid
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
|
Citaat:
als jij dat ook ff duidelijk in de openingspost wilt zetten
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold. Laatst aangepast door Stevie : 11 September 2004 om 16:35 |
|
11 September 2004, 14:58 | #40 |
Whooohooo
Geregistreerd op: 17 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
|
01. American History X
02. Don't say a word 03. Green Mile 04. The Shawshank Redemption 05. Schindler's list 06. Matrix 1 07. LOTR 08 Pulp Fiction 09. Ik ook van jou 10. Gladiator 11. The Others 12. Phileine zegt sorry 13. Discovery of heaven 14. Pirates of the caribbean 15. The ring 16. Shaft 17. The Bonecollector 18. Silence of the lambs 19. Armageddon 20. Analyze this 21. The game 22. Saving Private Ryan 23. Finding Nemo 24. Kill Bill 1 25. Cast away
__________________
Well they said it changes when the sun goes down Around here |
11 September 2004, 23:30 | #41 | |
Lid
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
|
Citaat:
Voor mij persoonlijk werkt een tijdslimiet wel het beste, dan moet ik op een gegeven moment wel iets opsturen en kan ik niet blijven wachten op 'die ene film die ik toch nog moet zien.'
__________________
"Groetjes terug." |
|
12 September 2004, 00:31 | #42 | |
Guest
Berichten: n/a
|
Citaat:
kmoet nog een filmpje of wat kijken die ik er misschien wel / niet in wil hebben |
|
13 September 2004, 15:44 | #43 | ||
Lid
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
|
Re: Leerlingen.com Film Top 100 [2]
Citaat:
Citaat:
HOE KAN IK HET DUIDELIJKER OMSCHRIJVEN?
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold. |
||
15 September 2004, 14:18 | #44 | |
The Consultant
Geregistreerd op: 29 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.927
|
Re: Re: Leerlingen.com Film Top 100 [2]
Citaat:
|
|
15 September 2004, 14:26 | #45 |
The Consultant
Geregistreerd op: 29 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.927
|
1 Goodfellas
2 The City of God 3 The Godfather 1 4 Pulp Fiction 5 The Brotherhood of the Wolf 6 The Boondock Saints 7 Alien 8 Memento 9 Reservoir Dogs 10 Training Day 11 The Terminator 12 Once upon a time in America 13 Aliens (Alien 2) 14 The Boys From Brazil 15 Papillon 16 The Untouchables 17 Cube 18 Traffic 19 American History X 20 LotR Return of the King 21 LotR The 2 Towers 22 Pi 23 Minority Report 24 Blow 25 LotR The Fellowship of the Ring |
15 September 2004, 14:51 | #46 | |
Lid
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
|
Re: Re: Re: Leerlingen.com Film Top 100 [2]
Citaat:
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold. |
|
15 September 2004, 18:22 | #47 | |
The Consultant
Geregistreerd op: 29 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.927
|
Re: Re: Re: Re: Leerlingen.com Film Top 100 [2]
Citaat:
|
|
18 September 2004, 10:43 | #48 |
Jopjopjopjopjopjop...
Geregistreerd op: 7 September 2002
Locatie: Belgie
Berichten: 3.784
|
1.Pulp Fiction
2.Lord of the Rings:Return of the king 3.The Matrix 4.the Mummy 5.Reservoir dogs 6.Kill Bill Volume1 7.Pirates of the Caribbean 8.Ice Age 9.The Matrix Reloaded 10.Lord of the Rings:Fellowship of the ring 11.Finding Nemo 12.Training day 13.Saving private Ryan 14.Minority report 15.The Ring 16.Three kings 17.Signs 18.the postman 19.Gladiator 20.Mission Impossible 2 21.Jurassic park1 22.Troy 23.The core 24.Star wars episode VI:return of the Jedi 25.Toy story
__________________
I'm THE Bomb Disposal Expert If you see me running...try to keep up |
18 September 2004, 11:26 | #49 |
Guest
Berichten: n/a
|
Okeej Stevie hier me top 30 aangevuld tot een top50
1. Dances with wolves 2. Labyrinth 3. Trainspotting 4. Nagtevagten 5. Forrest Gump 6. For a few dollars more 7. the good, the bad and the ugly 8. Karakter 9. Predator 10. the Last Samurai 11. Longest day 12. the 12 Monkeys 13. the Abbys 14. Last of the Mohicans 15. Robin Hood - Prince of Thieves 16. Nightmare on Elmstreet 4 (dreammaster) 17. Name of the Rose 18. Tales from the crypt (ben vergeten welk deel ) 19. Devils Advocate 20. Total Recall 21. Fresh 22. The Frighteners 23. American History X 24. Lord of the Rings (fellowship) 25. Matrix I 26. Gladiator 27. Soldaat van Oranje 28. Monster 29. 50 first dates 30. Seven 31. Freddy Got Fingered 32. the 4 Feathers 33. Lek 34. the Girl next door 35. Platoon 36. Saving private Ryan 37. Apocalypse now 38. IT 39. Silence of the Lambs 40. Starship Troopers 41. Schindlers list 42. Jurasic park 43. Green Mile 44. Das Boot 45. Nothing Hill 46. Big Fish 47. James Bond - tomorrow never dies 48. Commando 49. Shrek 50. All stars Laatst aangepast door The Phit : 18 September 2004 om 11:30 |
21 September 2004, 09:45 | #50 |
Whooohooo
Geregistreerd op: 17 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
|
Sorry ik had je inleiding niet gelezen
Ik ben een echt vrouw...pas als het fout gaat in de handleiding kijken Maar ik zie lord of the rings dan ook echt als 1 grote film en ik kan er nou niet 1 kiezen die ik het beste vond. Ik haal Lord of the rings dan ook maar uit mijn lijstje en dan krijg je dit: 01. American History X 02. Don't say a word 03. Green Mile 04. The Shawshank Redemption 05. Schindler's list 06. Matrix 1 07 Pulp Fiction 08. Ik ook van jou 09. Gladiator 10. The Others 11. Phileine zegt sorry 12. Discovery of heaven 13. Pirates of the caribbean 14. The ring 15. Shaft 16. The Bonecollector 17. Silence of the lambs 18. Armageddon 19. Analyze this 20. The game 21. Saving Private Ryan 22. Finding Nemo 23. Kill Bill 1 24. Cast away 25. shrek
__________________
Well they said it changes when the sun goes down Around here |