Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 13 November 2003, 14:50   #51
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb geen tijd om alles te lezen, maar zie in elke post van maupster mijn naam staan
  Met citaat antwoorden
Oud 13 November 2003, 15:13   #52
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Waar heb ik dat eerder gehoord? had iets te maken met 'ignore' ofzo


Laatst aangepast door maupstar : 13 November 2003 om 15:19
  Met citaat antwoorden
Oud 13 November 2003, 15:33   #53
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar
Waar heb ik dat eerder gehoord? had iets te maken met 'ignore' ofzo

Bij GregoorvanDijk sta je niet op ignore
  Met citaat antwoorden
Oud 13 November 2003, 15:38   #54
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by GregoorvanDijk
Bij GregoorvanDijk sta je niet op ignore
je heb wel veel posts bart?
  Met citaat antwoorden
Oud 13 November 2003, 15:40   #55
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Phitje
je heb wel veel posts bart?
Ja, tragisch man Maar phitje had er ook meer, alleen die mist er veelt
  Met citaat antwoorden
Oud 13 November 2003, 15:46   #56
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by GregoorvanDijk
Ja, tragisch man Maar phitje had er ook meer, alleen die mist er veelt
nee hoor jonge, ik heb er sinds de verfrissing van t forum juist een heleboel bijgekregen omdat BW eerst mijn post aantal had verlaagd naar onder de 1000 ofzo
  Met citaat antwoorden
Oud 13 November 2003, 16:07   #57
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by GregoorvanDijk
Bij GregoorvanDijk sta je niet op ignore
Zit er verschil in dan? of jij iemand op ignore hebt of niet? Je las/leest de berichten toch wel. Is vroeger al vaak genoeg gebleken

Vandaar dat ik net zei "waar heb ik dat eerder gehoord". Geen hond die natuurlijk geloofd dat jij geen 'tijd' hebt om berichten te lezen.

Wat ben ik jou zat zeg. Zet me maar op ignore ofzo en hou je er dit keer aan.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 November 2003, 16:16   #58
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar

hahahah
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 November 2003, 16:29   #59
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

maupistar is echt lief

  Met citaat antwoorden
Oud 13 November 2003, 16:44   #60
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dankje
  Met citaat antwoorden
Oud 13 November 2003, 19:42   #61
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Maupi geen interesse om elke week een eigen journaal te houden in het WJD topic, en ff te voorspellen hoeveel elke club ga spelen?

oh vergeet dan niet de wissels en de minuten waarin gescoord wordt!

__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 November 2003, 20:36   #62
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

geen tijd voor joh ik zit op knikkeren
  Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2003, 00:29   #63
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hou het eens ontopic
  Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2003, 10:18   #64
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
Maupi geen interesse om elke week een eigen journaal te houden in het WJD topic, en ff te voorspellen hoeveel elke club ga spelen?

oh vergeet dan niet de wissels en de minuten waarin gescoord wordt!

Je vergeet nog elke week de opstellingen van elke club te openen

En Maupstar, je bent me zat? De meesten hier waren jou al binnen 2 dagen zat Bovendien heb iki een zware studie, waardoor ik mijn tijd nuttiger kan besteden dan het lezen van jou ajax-reclame-replys
  Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2003, 12:42   #65
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by GregoorvanDijk
De meesten hier waren jou al binnen 2 dagen zat
daar staat dan weer tegenover dat er aan vast wel een aantal zullen zijn die bart al 3 jaar zat zijn..ofzow
  Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2003, 13:46   #66
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by GregoorvanDijk


De meesten hier waren jou al binnen 2 dagen zat
Oja omdat ik een Ajaxfan ben (vooroordeel gezanik). Dat je had je me al eens eerder verteld
  Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2003, 15:44   #67
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman
daar staat dan weer tegenover dat er aan vast wel een aantal zullen zijn die bart al 3 jaar zat zijn..ofzow
Ik was jou eerder zat anders

@ Maupstar, niet omdat je voor Ajax bent, maar omdat je ons je mening op wil dringen. Je opent een topic, deze bijvoorbeeld, en zet in je openingspost gelijk:

Als je het daar niet mee eens bent, dan ben je een egoïst. Kijk, als dit je eerst geopende thread was, dan kun je stellen: hij weet niet welke doelgroep hij hier bereikt. Namelijk, een aantal mensen die het niet op Ajax hebben. Een aantal ook weer wel, maar die hoef je hier niet te bereiken, dat wist je al. En Feyenoord en PSV steunt sowieso eigenlijk iedereen hier al wel. Het doel is dus dat wij gaan zeggen: accoord, in dat geval zijn we allemaal voor Ajax. Enfin, als je het zo geopend had; geen enkel probleem. Dan nog hadden bijvoorbeeld Theo, ik, en ik geloof ook Bon en AntiKezman gezegt: wij zijn onder geen voorwaarde voor ajax. Maar je zegt meteen: je bent egoïst als je zo denkt, en zo werkt het dus niet
  Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2003, 18:40   #68
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by GregoorvanDijk
Ik was jou eerder zat anders
echt niet!
  Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2003, 23:29   #69
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

In principe is het toch ook egoistisch. Je vind je eigen belang (het feit dat je het leuk vind dat ajax verliest) belangrijker dan dat het club belang dat meer kans kan krijgen op Europees voetbal . En er is een verschil tussen een mening hebben en willen dat iedereen dat denkt. Het interesseert mij namelijk vrij weinig of jij Ajax steunt. Ik vind het alleen leuk om erover te discussieren.

En het is een forum. Je hoort toch een mening aan te nemen waardoor andere erop kunnen reageren (of ie nou in het begin is of aan het eind, hoort niet uit te maken (en zo shockerend was ie nou ook weer niet). Zo krijg je een discussie (die nu aan de gang is. Ik snap dus niet waarom je daar zo moeilijk over moet doen) En als het je echt dwars zit als ik meteen zo'n standpunt in neem, had je daar ook meteen over kunnen beginnen. Ik begin echt niet meteen te schelden ofzo hoor, als je me daarop aanspreekt. Ik probeer naar mijn weten alles nog op een fatsoenlijke manier uit te praten. Dus daar had ik heus voor open gestaan. Ik had dan alleen wel gezegd wat ik hierboven heb getypt.

Ps Waarom kan een ander toch altijd zeggen dat iemand zijn mening opdringt terwijl die 2 personen beide blijven reageren op elkaars berichten. Als ik dan mijn mening opdring bij jou, doe jij dat dan toch ook bij mij. Jij probeert mij nu toch ergens van te overtuigen. Ik kan genoeg momenten opnoemen dat je je mening opdrong bij mij. Het heeft alleen totaal geen om zoiets te melden dus...

Als laatst wil ik even zeggen dat ik echt geen rekening ga houden met welk doelgroep ik hier bereik. Kom op hey! Dat zou leuk zijn en veel gesprekstof opleveren . En niet iedereen bevind zich in de doelgroep waar jij in zit. Laat staan dat je moet spreken/denken voor hun.

Laatst aangepast door maupstar : 15 November 2003 om 00:35
  Met citaat antwoorden
Oud 15 November 2003, 13:41   #70
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar
In principe is het toch ook egoistisch. Je vind je eigen belang (het feit dat je het leuk vind dat ajax verliest) belangrijker dan dat het club belang dat meer kans kan krijgen op Europees voetbal . En er is een verschil tussen een mening hebben en willen dat iedereen dat denkt. Het interesseert mij namelijk vrij weinig of jij Ajax steunt. Ik vind het alleen leuk om erover te discussieren.

En het is een forum. Je hoort toch een mening aan te nemen waardoor andere erop kunnen reageren (of ie nou in het begin is of aan het eind, hoort niet uit te maken (en zo shockerend was ie nou ook weer niet). Zo krijg je een discussie (die nu aan de gang is. Ik snap dus niet waarom je daar zo moeilijk over moet doen) En als het je echt dwars zit als ik meteen zo'n standpunt in neem, had je daar ook meteen over kunnen beginnen. Ik begin echt niet meteen te schelden ofzo hoor, als je me daarop aanspreekt. Ik probeer naar mijn weten alles nog op een fatsoenlijke manier uit te praten. Dus daar had ik heus voor open gestaan. Ik had dan alleen wel gezegd wat ik hierboven heb getypt.

Ps Waarom kan een ander toch altijd zeggen dat iemand zijn mening opdringt terwijl die 2 personen beide blijven reageren op elkaars berichten. Als ik dan mijn mening opdring bij jou, doe jij dat dan toch ook bij mij. Jij probeert mij nu toch ergens van te overtuigen. Ik kan genoeg momenten opnoemen dat je je mening opdrong bij mij. Het heeft alleen totaal geen om zoiets te melden dus...

Als laatst wil ik even zeggen dat ik echt geen rekening ga houden met welk doelgroep ik hier bereik. Kom op hey! Dat zou leuk zijn en veel gesprekstof opleveren . En niet iedereen bevind zich in de doelgroep waar jij in zit. Laat staan dat je moet spreken/denken voor hun.
Het gaat om de stelling waarmee je opent. Kijk je wel eens het lagerhuis? Daar geeft dhr. Van Dam altijd de stelling waarover gediscusiëerd kan worden. Als hij zoals jij wil discusiëeren over de punten die voor de Uefa-ranglijst verdient kunnen worden, dan opent hij met de stelling:
'We zouden allemaal voor alle clubs moeten zijn, want dat levert voor iedereen meer punten op'.
Of zo'n onderwerp op dit forum relevant is, daar heb je gelijk in, das een 2e. Je kunt hem inderdaad openen, daar ben je helemaal vrij in. Ander punt is natuurlijk of het zin heeft. Als we eens de namen doornemen van de mensen die hier komen kun je eigenlijk (correct me if I'm wrong) het volgende zeggen:
Arthur en Bazzemans (beiden Graafschap) zullen volgens mij wel voor iedere club zijn.
HugoBoss (tukkert ) volges mij ook Alsie al tijd heeft om te kijken gezien zijn bijzonder drukke baan
Thea Tank, AntiKezman, Arie-Kanarie (feyeneurd) zullen volgens mij nooit voor Ajax zijn, volges mij enkelen zelfs sowieso niet voor een Nederlandse club
Bertus (roda), zal ook niet voor Ajax zijn, wel voor de rest
Phitje: is een halve jood
Superjood: ahum Maar volges mij echt nie voor Feyenoord
Bruggi, Tyskie (psv): geen idee eigk
En jijzelf bent dus klaarblijkelijk wel altijd voor een Nederlandse club.
Ik hoop niet dat ik een zeer prominent iemand nu ben vergeten Maar volgens mij heb ik ze dan allemaal nu. Waarom open je de discussie dan eigenlijk? Je kunt veel voetbal-onderwerpen, of andere sporten, openen, maar om die mensen nu te gaan vragen voor Ajax te zijn, lijkt me een beetje vechten tegen de bierkaai. Dat worden ze met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid toch nooit..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:17.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.