Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 25 June 2004, 19:32   #101
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard



Tja dat krijg je dan
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2004, 21:48   #102
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Hoe kansloos slecht kun je trouwens penalties nemen
was duidelijk te zien dat die bal van david nog weg rolde, maarja. Ik was voor Engeland en de scheids heb t natuurlijk gedaan . Ja, Rooney's voet wordt geplet door zo'n portugees, en krijgen die Engelsen een vrije trap tegen en die doelpunt in de 89e minuut van Engeland was zuiver.... Onterechte winnaar dus eigenlijk, maar dat mag niet gezegd worden natuurlijk

Vandaag wel terechte winnaar, en ooooh wat ben ik blij!!!! Iedereen mag van mij kampioen worden, behalve France
  Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2004, 23:10   #103
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Die overtreding van Rooney was er natuurlijk geen. Het viel mij ook op dat Portugal inderdaad steeds de vrije trappen mocht nemen met een muur van 9 meter, terwijl bij de vrije trap van Beckham (rand 16!) de muur precies op de strafschopstip stond. 5 meter dus maar!! Maargoed, het was niet zo opvallend als Zuid-Korea steeds
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2004, 00:39   #104
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phitje
Onterechte winnaar dus eigenlijk, maar dat mag niet gezegd worden natuurlijk
Heeft ook weinig nut, gedane zaken nemen geen keer.

Ik had ook liever Engeland in de halve finale gehad. Dat lijkt mij voor Oranje, als zij winnen van de Zweden, een makkelijkere tegenstander.

Is het niet omdat dan tenminste niet praktisch het hele stadion tegen je is, is het wel omdat die Engelsen naar mijn idee makkelijker te verslaan zijn dan de Portugezen. Zeker nu Rooney met een gebroken middenvoetsbeentje genoodzaakt aan de kant had moeten blijven.

Citaat:
Vandaag wel terechte winnaar, en ooooh wat ben ik blij!!!! Iedereen mag van mij kampioen worden, behalve France
Precies. die Fransen speelden het hele toernooi al niet echt op een wijze zoals we dat van ze gewend waren van 4 en 6 jaar geleden. Daarnaast speelde Griekenland gewoon goed en gaven ze de Fransen maar weinig ruimte en dus mogelijkheden om terug in de wedstrijd te komen.

Maar goed, Griekenland in de halve finale van het EK (nota bene pas het 2e EK waar ze aan meedoen). Wie mij dat voorafgaand aan het toernooi had verteld, had ik voor gek verklaard... :S
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2004, 16:21   #105
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Talking

Duitse tegoedbon voor Nederlandse linksrijders

De grootste Duitse krant Bild trakteert Nederlanders op een uur links rijden op de Duitse autosnelwegen. Het dagblad kwam gisteren met een tegoedbon om de westerburen te feliciteren met hun succes bij het EK. De coupon zinspeelt op de Duitse kritiek dat Nederlanders altijd de linker weghelft van de Autobahnen klokkeren omdat ze te langzaam inhalen. De afkorting NL wordt in Duitsland vaak als Nur Links (uitsluitend links) bespot.
De tegoedbon geldt ook voor auto's met caravans.

bron: www.ld.nl

__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2004, 15:01   #106
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Robben is nu toch wel definitief nationale held geworden. Respect, ook voor Heitinga, dat ze als jonge spelers die net komen kijken gewoon een penalty nemen. En dat met zo'n penalty-verleden als Nederland. Ook respect voor Ed, fantastisch in vorm dit toernooi en gewoon een penalty bijna klemvast
  Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2004, 15:02   #107
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Toch mooi dat ik ff voorspelde dat ze doorgingen met penalties
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2004, 19:10   #108
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Duitse tegoedbon voor Nederlandse linksrijders

De grootste Duitse krant Bild trakteert Nederlanders op een uur links rijden op de Duitse autosnelwegen. Het dagblad kwam gisteren met een tegoedbon om de westerburen te feliciteren met hun succes bij het EK. De coupon zinspeelt op de Duitse kritiek dat Nederlanders altijd de linker weghelft van de Autobahnen klokkeren omdat ze te langzaam inhalen. De afkorting NL wordt in Duitsland vaak als Nur Links (uitsluitend links) bespot.
De tegoedbon geldt ook voor auto's met caravans.

bron: www.ld.nl


was toch ook dat ze willen als DU kampioen wordt in 2006 , dat dan de Nederlanders de duitsers een bon moeten geven voor een cursus kuilen graven
  Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2004, 21:10   #109
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Bahh wordt dat laffe spel van die Tjechen nog zo beloond
  Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2004, 21:36   #110
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Ja idd. Verschrikkelijk! Ik erger me ook dood aan dat genaai van die Tsjechen. Ze gaan constant liggen en naaien de tegenstander een kaart aan. Verschrikkelijk!
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2004, 22:16   #111
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Red face

Zonder die 'pleuris-tsjechen' zat Nederland anders inmiddels alweer thuis..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2004, 22:34   #112
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Ik had er mijn geld dus idd gerust op kunnen zetten! Ik wist gewoon dat jij dit ging zeggen. Ik blijf de Tsjechen dankbaar voor het winnen van de Duitsers, maar dan blijft het een feit dat ze dit toernooi ook nog maar in één wedstrijd ècht goed voetbal hebben laten zien en dat is toevallig in de wedstrijd tegen Nederland. Zowel in de wedstrijd tegen Letland als tegen Denemarken hebben ze het spel niet gemaakt. Waar dit team toch echt wel de kwaliteiten voor heeft en dat is jammer voor een dusdanig toernooi. Overigens vind ik dat Nederland dat op dit moment ook nog te weinig heeft laten zien.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2004, 22:38   #113
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phitje
Bahh wordt dat laffe spel van die Tjechen nog zo beloond
Het zijn kennelijk de 'nieuwe italianen', maar idd... zonder die gasten waren we de poule niet eens doorgekomen en lachten de Duitsers ons uit.

Nu maar hopen dat de Grieken door kunnen blijven gaan met stunten, al denk ik dat het hier wel bij op houd.
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2004, 23:20   #114
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Ik had er mijn geld dus idd gerust op kunnen zetten! Ik wist gewoon dat jij dit ging zeggen. Ik blijf de Tsjechen dankbaar voor het winnen van de Duitsers, maar dan blijft het een feit dat ze dit toernooi ook nog maar in één wedstrijd ècht goed voetbal hebben laten zien en dat is toevallig in de wedstrijd tegen Nederland. Zowel in de wedstrijd tegen Letland als tegen Denemarken hebben ze het spel niet gemaakt. Waar dit team toch echt wel de kwaliteiten voor heeft en dat is jammer voor een dusdanig toernooi. Overigens vind ik dat Nederland dat op dit moment ook nog te weinig heeft laten zien.
Ja, maar het was dan ook zo Als ik het niet had gezegd had BoP het wel gezegd.

Balen dan dat Nederland door is joh! Zij hebben ook meer kwaliteiten en hebben dat toevallig alleen tegen de Tsjechen laten zien

Edit: ook op deze quote zul je vast wel geld hebben gezet
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2004, 23:51   #115
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Goed voetbal is iets anders dan aanvallend voetbal.
De Tjechen zijn op hun best vanuit de organisatie (en spelen zo dus ook) en scoren dit toernooi toch al ff 10 doelpunten, in vier wedstrijden.
Aan hoeveel zit Nederland? 6.. Portugal? ook 6.

Simpel feit is dat geen enkel land echt goed voetbal laat zien, zoals we allemaal zouden willen zien (is ook een illusie).. Maar Tjechie voetbalt wel verschrikkelijk goed vanuit een organisatie die staat, zonder veel wereldsterren. Nedved is een wereldspeler, maar bovenal een harde werker. Koller, modale spits, zou bij Nederland niet geselecteerd worden, maar in het Tjechische spel ijzersterk.

Porto bewees het al, je wordt geen kampioen met allemaal toppers op papier, een hecht team dat voetbal vanuit een sterke organisatie is veel belangrijker..

Zet maar eens de elftallen van Nederland en Tjechie naast elkaar.. Op papier heeft Nederland toch echt een sterker team. Nedved zou natuurlijk een welkome aanvulling zijn en Poborsky is ook een versterking tov vd Meijde.. Maar verder?
Jankulovski eventueel ipv van Bronckhorst.. Maar daar valt flink over te discussieren (Udinese vs Barcelona).

Toch sla ik Tjechie hoger aan.. en velen met mij.

Over dat naaigedrag.. Ach, zo zijn Robben en van Nistelrooy ook. Vergeleken met de Italianen (die je dus wel constant met de handen ziet wapperen) vind ik dat reuze meevallen.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2004, 18:16   #116
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Op zich zouden we Baros ook goed kunnen gebruiken .

Ik vind het allemaal een beetje ver gaan om de kwaliteiten van een speler op te hangen aan de club waar hij speelt. Veel belangrijker vind ik de prestaties bij die club, de rol, en de vorm van die speler. Van Bronckhorst doet het redelijk bij Barcelona, maar is geen onvervangbare speler. Nu weet ik niet hoe het met Jankulovski bij Udinese zit, maar wat ik wil zeggen is dat je het niet zo sek kunt zeggen. Chech speelt bij Stade Rennes ofzo, maar is één van 's werelds beste keepers..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2004, 13:02   #117
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik han juist niet alles aan de club op, maar opvallend is het wel dat Jankulovski in het Tjechische elftal een alleraardigste linksback is, die een aantal toch wel in Oranje zouden willen zien, terwijl hij bij Udinese speelt. En dat terwijl we zelfs een linksback hebben die net een 'contractverlenging' heeft gekregen bij een absolute topclub.
Maar feit is wel dat veel spelers uit het Tjechische basiselftal niet in onze selectie zouden zitten.. Maar als elftal doen ze niet onder voor Nederland.
Daar zit tegenwoordig meer kracht in dan in een verzameling leuke spelers. Kijk naar het WK02, kijk naar dit EK, kijk naar Porto. Natuurlijk hebben al die voorbeelden wel degelijk voetbalkwaliteiten, maar het hechte team, de organisatie geeft de doorslag.
Is ook het geval als je naar spelers individueel kijkt. Een Nedved wordt speler van het jaar, voornamelijk te danken aan zijn combinatie van instelling en kwaliteit. Deco wordt veel geprezen, maar hem zie je ook keihard werken op het middenveld.


Chech is trouwens volgend seizoen ook 'gewoon' Chelski hoor..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2004, 16:53   #118
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Het is denk ik geen toeval dat al die zogenoemde 'topspelers' van die clubs die voor 'topclub' moeten doorgaan er wel steeds meteen uitliggen, en in eigen land, op Barcelona en Arsenal na, ook bijzonder matig presteren.

Die voormalige toppers zijn over hun hoogtepunt heen, er staan nieuwe sterren op, en daar is niets mis mee!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2004, 00:18   #119
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Wil jij Gio of Jankulovski een topper of potentiele topper willen noemen dan?
En dat voormalige toppers over hun hoogtepunt heen zijn, dat insinueer je al door het woord 'voormalige'.. Maar zou de vroegtijdige uitschakeling van Frankrijk, Engeland, Spanje of Italie (toplanden?) niet eerder te wijten kunnen zijn aan een overvol speelprogramma? Spelers als Henry, Zidane, Totti, Raul brengen niet wat men van ze verwacht.. Maar zij spelen jaar in jaar uit enorm veel duels.
Spelers als Robben, Ronaldo (de nieuwe toppers?) hebben dit seizoen veel minder gespeeld en zijn dus frisser.

Om het verrassende verloop van dit toernooi af te doen als wisseling van generatie vind ik wat te simpel. Want teleurstellende spelers als Totti en Henry zijn zo oud nog niet.

Ik vind dat het hedendaagse voetbal dermate veranderd is, dat de nadruk is komen te liggen op een organisatorisch sterk staand elftal. De rol van de coach is dus groter aan het worden.

Nederland heeft enorm gezwijnd dit toernooi, maar bij Italie of Frankrijk kun je grote vraagtekens zetten bij de gehanteerde speelwijze. Ook zijn het duidelijk geen echte teams (wat Tjechie dus wel is), het zijn verzamelingen van individuele topspelers en dat is niet meer voldoende lijkt het (enige uitzondering zou Brazilie kunnen zijn, een ongekende verzameling geweldige spelers, maar ook met zichzelf wegcijferende spelers achterin).
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2004, 14:57   #120
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Maar zou de vroegtijdige uitschakeling van Frankrijk, Engeland, Spanje of Italie (toplanden?) niet eerder te wijten kunnen zijn aan een overvol speelprogramma? Spelers als Henry, Zidane, Totti, Raul brengen niet wat men van ze verwacht.. Maar zij spelen jaar in jaar uit enorm veel duels.
Spelers als Robben, Ronaldo (de nieuwe toppers?) hebben dit seizoen veel minder gespeeld en zijn dus frisser.
Dat zal natuurlijk wel wat meespelen, maar ik denk niet dat het alleen maar daaraan te wijten is. Dan zouden er naast Griekenland toch wel meer 'kleinere' voetballanden moeten zijn die het de grote voetballanden lastig hebben kunnen maken.

Driekwart van de spelers in Nederlands elftal speelt immers ook in de Premier League, Primera Division of Serie A. De Portugezen spelen veelal in de Spaanse hoofdklasse, naast die paar Portugezen die met Porto de Champions League gepakt hebben. En een hoop van de Tsjechen verdienen hun brood in de Serie A of Bundesliga.

Kortom: alle landen die getipt zijn voor de titel hebben veel spelers in hun team zitten die een zwaar programma af moeten leggen. Het komt er mijns inziens gewoon op neer hoe het met de vorm van een team gesteld is op het moment dat er een groot toernooi zoals het EK gehouden wordt. Spelers als Zidane, Totti, Figo, Raúl en Beckham hadden 4 jaar geleden ook een zwaar programma, maar toen presteerden zij beter op het EK dan dat ze nu gedaan hebben. Daarnaast kun je nou eenmaal ook niet zonder een stukje geluk.
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2004, 16:13   #121
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Daar zit wel iets in.. Maar fitheid zal zeker een rol spelen als je ziet dat Ronaldo, Baros en Robben kunnen excellereren dit toernooi, die hebben een relatief rustig jaar achter de rug..
Bij Tjechie zie je ook dat de meesten toch in kleinere competities spelen. Baros heeft dit jaar niet veel gespeeld, Galasek ook niet meer dan een gewone competitie achter de rug. Geldt voor veel spelers. Alleen in minder mate voor Nedved, maar die heeft een ijzeren conditie.
Portugal heeft het thuisvoordeel (plus wat mazzel, maar dat is in feite daarbij inbegrepen).
Nederland heeft enorme porties mazzel heeft gehad dit toernooi... Als je dat vergelijkt met Italie of Spanje.. Met iets meer mazzel hadden die landen net zo goed op 'onze' plaats kunnen staan... Daarbij zijn er gewoon veel spelers die dit seizoen niet meer in de echte absolute top spelen en dus minder wedstrijden meepakken. Ook niet veel (veld)spelers uit Engeland.. In feite alleen van Nistelrooy, die er ook een tijdje uit heeft gelegen met een blessure, plus een enorme drive heeft dit toernooi. Dat scheelt ook het een en ander aan belasting dit seizoen..

Dat in combinatie met het feit dat ploegen als Griekenland, Tjechie en in mindere mate Portugal organisatorisch erg goed staan geeft verklaringen voor hun goede optreden.

Kijk je naar Frankrijk dan zie je dat daar de bepalende spelers echt een enorm seizoen achter de rug hebben bij Arsenal, Chelsea en Real Madrid. Combineer je dat met het gegeven dat Frankrijk dwingend probeert te spelen met een spelmaker (Zidane) en voorin twee spitsen die op hun best zijn in een countersysteem... Dan is het matige spel en slechte resultaat verklaarbaar...

Italie dan. Geweldige spelers, maar de veldbezetting laat te wensen over... Als je achterover leunt en hoopt op dat ene moment van Totti, die alle vrijheden krijgt, krijg je niet alleen scheve gezichten bij del Piero en Vieri, maar ook een elftal dat afhankelijk is van de gril van Totti. Als die het dan niet waarmaakt, is er weinig tot niets om op terug te vallen. In combinatie met wat pech (zwe-den) ligt Italie er ook uit.

Spanje maakt het verder nooit waar op grote toernooien. Misschien toch te weinig echte kwaliteiten? Duitsland heeft een armoedig elftal, dat in het toernooi zou kunnen groeien, maar de pech had in een vrij sterke poule te komen en een groot gebrek aan scorend vermogen tegenkwam. Met een Makaay in de Duitse ploeg stond Nederland nu niet in de halve finale.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2004, 16:34   #122
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Wil jij Gio of Jankulovski een topper of potentiele topper willen noemen dan?
En dat voormalige toppers over hun hoogtepunt heen zijn, dat insinueer je al door het woord 'voormalige'.. Maar zou de vroegtijdige uitschakeling van Frankrijk, Engeland, Spanje of Italie (toplanden?) niet eerder te wijten kunnen zijn aan een overvol speelprogramma? Spelers als Henry, Zidane, Totti, Raul brengen niet wat men van ze verwacht.. Maar zij spelen jaar in jaar uit enorm veel duels.
Spelers als Robben, Ronaldo (de nieuwe toppers?) hebben dit seizoen veel minder gespeeld en zijn dus frisser.

Om het verrassende verloop van dit toernooi af te doen als wisseling van generatie vind ik wat te simpel. Want teleurstellende spelers als Totti en Henry zijn zo oud nog niet.

Ik vind dat het hedendaagse voetbal dermate veranderd is, dat de nadruk is komen te liggen op een organisatorisch sterk staand elftal. De rol van de coach is dus groter aan het worden.

Nederland heeft enorm gezwijnd dit toernooi, maar bij Italie of Frankrijk kun je grote vraagtekens zetten bij de gehanteerde speelwijze. Ook zijn het duidelijk geen echte teams (wat Tjechie dus wel is), het zijn verzamelingen van individuele topspelers en dat is niet meer voldoende lijkt het (enige uitzondering zou Brazilie kunnen zijn, een ongekende verzameling geweldige spelers, maar ook met zichzelf wegcijferende spelers achterin).
Als je goed leest dan zie je dat ik dat ook zeg, maar dat zij zélfs bij hun club al teleurstellen. Daaraan wijt ik de wisseling van de wacht. Henry is zo oud nog niet, maar speelt wél al jaren lang mee aan de top, net als Kluivert. Totti heeft natuurlijk maar 1 wedstrijd gespeeld
Feit is nu eenmaal dat Frankrijk, Nederland, Portugal, Italië en noem maar op nu afscheid gaan nemen van een generatie spelers. Andere teams, als Argentinië en Duitsland bijvoorbeeld hebben dit al gedaan, en komen er binnekort weer aan. Ik verheug me nu alweer op het WK in 2006
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2004, 16:43   #123
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Als je goed leest dan zie je dat ik dat ook zeg, maar dat zij zélfs bij hun club al teleurstellen. Daaraan wijt ik de wisseling van de wacht. Henry is zo oud nog niet, maar speelt wél al jaren lang mee aan de top, net als Kluivert. Totti heeft natuurlijk maar 1 wedstrijd gespeeld
Feit is nu eenmaal dat Frankrijk, Nederland, Portugal, Italië en noem maar op nu afscheid gaan nemen van een generatie spelers. Andere teams, als Argentinië en Duitsland bijvoorbeeld hebben dit al gedaan, en komen er binnekort weer aan. Ik verheug me nu alweer op het WK in 2006
Maar zoiets is toch gewoon een continue proces Bart?
Spelers stoppen (of worden gedumpt) en er komen nieuwe helden.
Een groot aantal landen gaat na dit toernooi afscheid nemen van spelers, maar dat komt toch regelmatig voor? En bij alle landen (muv Duitsland? ) staan weer een aantal spelers klaar die het stokje overnemen.. Maar ik probeer een verklaring te vinden voor het toernooi-verloop. En als ik naar bijvoorbeeld Henry kijk.. superseizoen gedraaid, maar nu helemaal niets.
In feite zie ik alleen bij Figo dat hij echt over zijn top is..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2004, 16:50   #124
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Maar zoiets is toch gewoon een continue proces Bart?
Spelers stoppen (of worden gedumpt) en er komen nieuwe helden.
Een groot aantal landen gaat na dit toernooi afscheid nemen van spelers, maar dat komt toch regelmatig voor? En bij alle landen (muv Duitsland? ) staan weer een aantal spelers klaar die het stokje overnemen.. Maar ik probeer een verklaring te vinden voor het toernooi-verloop. En als ik naar bijvoorbeeld Henry kijk.. superseizoen gedraaid, maar nu helemaal niets.
In feite zie ik alleen bij Figo dat hij echt over zijn top is..
Zidane heeft het ook nog maar bij vlagen anders Net als spelers als Fernando Couto, Rui Costa, Frank de Boer, Lilian Thuram, Bixente Lizerazu, Alessandro Del Piero..
Het is een continue proces, maar het gebeurt zelden zo massaal (mijns inziens dan ) tijdens een groot toernooi.
In Duitsland zit trouwens meer dan genoeg talent hoor.. Om Kahn over te nemen staat Timo Hildebrand al te trappelen om hem op te volgen. Philip Lahm wordt een topper, net als Schweinsteiger. Andreas Hinkel, Arne Friedrich zijn nog geen 24, Fabian Ernst heeft een zeer goed seizoen gehad bij Bremen, Frings en Ballack kunnen nog jaren de tandem op het middenveld vormen.
Maar, en dan kom je bij het grote probleem, een spits die scoort.. Was die er dit toernooi al geweest..
Maargoed, zelfs Tsjechië heeft spelers die na dit toernooi aan hun afscheid toe zijn. Ik ben benieuwd!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2004, 18:44   #125
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Maar, en dan kom je bij het grote probleem, een spits die scoort.. Was die er dit toernooi al geweest..
Die had Völler wel kunnen hebben, want Ailton was in de loop van het seizoen bereid zich te neutraliseren tot Duitser. Völler weigerde echter het aanbod puur omdat Ailton een Braziliaan is.

Dat is naar mijn idee sowieso krom, want in dat geval had hij spelers als Klose (Pool) en Bobic (Joegoslaaf/Sloveen) ook thuis kunnen laten, daar waar Neuville (Zwitser) en Dundee (Zuid-Afrikaan) al geen eens mee gingen. En dat zijn toch ook allemaal spitsen.

Het is dat Martin Max al op leeftijd is, anders had hij nog mee gekund. Max scoorde dit seizoen echter makkelijker dan de spitsen die geselecteerd waren voor Die Mannschaft voor dit EK...
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2004, 21:37   #126
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

het is voorbij
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2004, 21:42   #127
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

enige troost is dat ik 18 punten heb bij mijn toto..
hm nu ik daar aan denk. het is dus mijn schuld.

en ze hadden er helemaal niet uit hoeven liggen.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2004, 22:33   #128
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Persoonlijk vind ik dit zelfs frustrerender dan EK00 of WK98.
We (ze?) waren gewoon neit goed genoeg.. bah!

En helemaal ergerlijk zijn die sletjes die gelijk na het laatste fluitsignaal staan te feesten... Flikker gewoon op joh.
Dus maar weer vroegtijdig uit de kroeg vertrokken.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2004, 23:02   #129
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Persoonlijk vind ik dit zelfs frustrerender dan EK00 of WK98.
We (ze?) waren gewoon neit goed genoeg.. bah!

En helemaal ergerlijk zijn die sletjes die gelijk na het laatste fluitsignaal staan te feesten... Flikker gewoon op joh.
Dus maar weer vroegtijdig uit de kroeg vertrokken.


Ik vind het wel jammer, maar in 2000 en in 1996 heb ik gewoon echt moeten huilen en dat heb ik nu niet.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2004, 23:27   #130
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Helaas, zonde, weer een kans op de finale verspeeld
Het heeft er de hele wedstrijd niet ingezeten. Weinig gecreëerd, Robben die vooral irritant en gefrustreerd was, verdedigend bijzonder kwetsbaar en zwak, weinig tot geen opbouw van achteruit, veel balverlies en verloren duels. Alleen Van der Sar was weer fantastisch.
Maar wat me vooral opviel, het hele toernooi al, het gebrek aan voetballend vermogen als de Boer geblesseerd of gepasseerd is. Met Bouma heb je nu eigenlijk twee 'types-Stam' in het centrum. Wat dat betreft is het toekomstige blok Heitinga-Bouma meer complementair als de Boer-Stam was.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2004, 09:44   #131
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

reiziger speelde erg slecht...

ik had verwacht dat hij wat meer mee op zou komen... creer je gelijk ook een afspeelmogelijkheid voor seedorg dr bij
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2004, 10:29   #132
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vond Reiziger verdedigend z'n werk tenminste doen. Die Ronaldo kwam er nauwelijks langs. In tegenstelling tot Van Bronckhorst op de rechterkant, die had Figo helemaal niet onder controle. Daarnaast kwam Reizger toch regelmatig op hoor.. en daarnaast moet je natuurlijk wel de mogelijkheden hebben om op te komen. Nee, Reiziger vond ik niet zo slecht spelen.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2004, 10:35   #133
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mozzel
reiziger speelde erg slecht...

ik had verwacht dat hij wat meer mee op zou komen... creer je gelijk ook een afspeelmogelijkheid voor seedorg dr bij
Hij is 3 keer meegegaan en kreeg elke keer de bal van Seedorf niet, was zou jij de 5de en 6de keer doen? Nog een keer voor niets lopen?
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2004, 12:56   #134
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

ik moet zeggen dat ik er nu niet zo ziek van ben als in 2000 bijvoorbeeld.. misschien was het gewoon duidelijk dat ze niet goed genoeg waren..
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2004, 15:41   #135
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

It was fun while it lasted! Zoiets toch?

Ze hebben nooit kunnen overtuigen, maar toch de halve finale gehaald en dan ben je toch wel een klein beetje trots op je landje en hoop je dat het spel nog komt. Ze hebben jammergenoeg gisteren geen moment aanspraak kunnen maken op de winst en eigenlijk ook niet op een gelijkspel, verlenging en een penalty serie ofzo. Jammer, maar zoals al eerder gezegd niet zoals in 2000 toen er onterecht van die (klote) Italianen werd verloren..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2004, 16:11   #136
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mozzel
reiziger speelde erg slecht...

ik had verwacht dat hij wat meer mee op zou komen... creer je gelijk ook een afspeelmogelijkheid voor seedorg dr bij
Seedorf had van mij in de eerste plaats al geen eens hoeven spelen, al was het maar omdat Reiziger steeds voor spek en bonen mee op kwam als Seedorf eenmaal de bal had. Dan kun je wel fijn een extra afspeelpunt hebben, maar als dat afspeelpunt dan verder niks doet of niks kan, schiet het natuurlijk ook niet op.

Ook ik ben niet zo ziek van deze nederlaag. Het zat er de hele wedstrijd gewoon niet in, waar dat wel het geval was in 1998 en 2000. Het enige jammere was dat de scheids alle twijfelgevallen in het voordeel van de Portugezen floot, maar da's (uiteraard) geen excuus voor de nederlaag. Want dat heeft het Nederlands elftal helemaal aan zichzelf te danken.
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2004, 18:02   #137
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nickchange
Hij is 3 keer meegegaan en kreeg elke keer de bal van Seedorf niet, was zou jij de 5de en 6de keer doen? Nog een keer voor niets lopen?
een echte voetballer loopt 10x vrij en krijgt 1x de bal...
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2004, 20:27   #138
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Nedved geblesseerd van het veld
lijkt me toch wel sneu voor zo'n grote voetballer om misschien wel voor de 2e keer een grote finale te missen
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2004, 21:59   #139
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Zo zo.. Griekenland
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2004, 21:59   #140
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
Nedved geblesseerd van het veld
lijkt me toch wel sneu voor zo'n grote voetballer om misschien wel voor de 2e keer een grote finale te missen
Gelukkig mist hij niet voor de 2e keer een grote finale..

Netjes van Griekenland, zeer knap!
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2004, 23:56   #141
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Idd, en ik hoop nu eigenlijk zó dat Griekenland die Portugezen voor de 2e keer dit toernooi op hun broek gaan geven. Dat zou het Griekse verhaal wel helemaal compleet maken, nadat zij dus de 2 torenhoge favorieten (Frankrijk en Tsjechië) uit het toernooi knikkerde.

Ik ga zondag iig een blauw t-shirt aantrekken.
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 14:56   #142
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Persoonlijk vind ik dit zelfs frustrerender dan EK00 of WK98.
We (ze?) waren gewoon neit goed genoeg.. bah!

En helemaal ergerlijk zijn die sletjes die gelijk na het laatste fluitsignaal staan te feesten... Flikker gewoon op joh.
Dus maar weer vroegtijdig uit de kroeg vertrokken.

Das de Oranje-beleving, het voetbal interesseert ze geen tyfus als ze maar kunnen feesten. Las op teletekst dat de meegereisden Oranje-supporters gezellig samen met de portugezen aan het feesten waren...volgens mij heb je dan een steekje los zitten..
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 15:33   #143
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Het spel is inderdaad frustrerender, maar de uitslag niet. Hoe je het ook went of keert was ik in '00 en in '98 meer teleurgesteld dan nu.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 16:25   #144
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo tank
Das de Oranje-beleving, het voetbal interesseert ze geen tyfus als ze maar kunnen feesten. Las op teletekst dat de meegereisden Oranje-supporters gezellig samen met de portugezen aan het feesten waren...volgens mij heb je dan een steekje los zitten..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 22:49   #145
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Maar kan ik ook supporter zijn van mijn nationale elftal zónder die carnavaleske beleving die voor mij ook niet hoeft?
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 22:52   #146
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

De finaleplaats voor Griekenland vind leuk, maar ook weer niet .
Qua beleving (10000 sfeermakende Grieken en een enorm feest in het land zelf), strijd en het feit dat het niet weer een geijkt land is in de finale. Maar ook weer niet, want Griekenland is nou niet bepaald de meest spectaculaire en aanvallende ploeg van het toernooi.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 22:57   #147
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
De finaleplaats voor Griekenland vind leuk, maar ook weer niet .
Qua beleving (10000 sfeermakende Grieken en een enorm feest in het land zelf), strijd en het feit dat het niet weer een geijkt land is in de finale. Maar ook weer niet, want Griekenland is nou niet bepaald de meest spectaculaire en aanvallende ploeg van het toernooi.
De wedstrijden tegen Portugal, Spanje, Frankrijk en Tsjechië waren van Griekse kant het aanzien anders méér van waard.. Tsjechië heeft tegen Letland en Duitsland minder laten zien, alleen tegen Denemarken en Nederland was het goed. Tegen Griekenland waren beide partijen even sterk. Griekenland staat gewoon terecht in de finale als je t mij vraagt
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 23:06   #148
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
De wedstrijden tegen Portugal, Spanje, Frankrijk en Tsjechië waren van Griekse kant het aanzien anders méér van waard.. Tsjechië heeft tegen Letland en Duitsland minder laten zien, alleen tegen Denemarken en Nederland was het goed. Tegen Griekenland waren beide partijen even sterk. Griekenland staat gewoon terecht in de finale als je t mij vraagt
Het is ook niet enorm pauper afbraakvoetbal, maar het is afwachtend countervoetbal (countervoetbal kan overigens wel mooi zijn). Ik zie dan liever ploegen als Frankrijk, Engeland en Portugal spelen. Maar de presatie op zich is natuurlijk voortreffelijk. Mooi om te zien hoe zo'n team waarvan niemand iets verwacht te zien groeien in een toernooi.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 23:13   #149
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Frankrijk heeft gewoon pauper gespeeld dit toernooi. Tegen de Grieken kwamen ze er aanvallend absoluut niet aan te pas, en mochten ze nog blij wezen met een 1-0 nederlaag. Wat een inspiratieloos voetbal Portugal staat al in de finale, en Engeland.. Tja, als je zó afhankelijk bent van Rooney en als collectief dan minder kan brengen dan verdien je het ook niet. Ik ben voor niemand deze finale, de wedstrijd zal uitwijzen wie op mijn sympathie kan rekenen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2004, 23:15   #150
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Het spel is inderdaad frustrerender, maar de uitslag niet. Hoe je het ook went of keert was ik in '00 en in '98 meer teleurgesteld dan nu.
Het is een ander soort teleurstelling voor mij.. Toen baalde ik tot na de finale flink... Nu was het tijdens de wedstrijd een grote bron van frustratie, maar de volgende dagen al weer minder...

In 98 en 00 vond ik dat Nederland in de finale hoorde.. zoniet het toernooi hoorde te winnen. Ik vond ons de beste, maar toch eindigde het in de halve finales...
Nu zijn we er terecht uitgekegeld.. en dat zag je de hele wedstrijd al aankomen. En dat vond ik eigenlijk nog wel veel frustrerender...

Maar qua teleurstelling is het inderdaad minder.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:45.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.