Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 10 September 2004, 23:22   #51
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Red face

Arthur, zijn voetbalkwaliteiten staan denk ik bij bijna niemand ter discussie. Alleen, tja, hij laat het gewoon niet zien. En niet een maandje, maar al meer dan een jaar. Dan is het volkomen terecht dat wanneer er andere topspitsen voor handen zijn dat zij nu de voorkeur genieten.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2004, 11:18   #52
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
ik heb kluivert maar 1x iets goeds zien doen.. en dat was op 24 mei 1995
3 doelpunten in een kwartfinale van een Ek zijn niet goed of een doelpunt in een halve finale van een WK?
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2004, 12:13   #53
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Unhappy

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nickchange
3 doelpunten in een kwartfinale van een Ek zijn niet goed of een doelpunt in een halve finale van een WK?
Precies, destijds deedie nog wel eens iets goed, maar dat gaat dus allemaal terug tot 2000, en we leven inmiddels al in 2004
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2004, 15:41   #54
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Precies, destijds deedie nog wel eens iets goed, maar dat gaat dus allemaal terug tot 2000, en we leven inmiddels al in 2004
Ik hoef Kluivert ook niet meer in het Nederlands elftal hoor, maar zeggen dat hij 1 keer in zijn leven iets goed deed slaat nergens op.
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2004, 15:58   #55
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

kluivert is het aan t verneuken bij Newcastle
Had hem graag een mooie comback zien maken
  Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2004, 16:01   #56
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phitje
kluivert is het aan t verneuken bij Newcastle
Had hem graag een mooie comback zien maken
nee maja ... dit zat er dik in he ... die man is gewoon uitgerangeerd ... over zijn top ... en Overmars zegt dat: ik stop en wil niet nog ergens doorgaan mijn zakken te vullen, terwijl Kluivert dat wel doet ... triest
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2004, 16:09   #57
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
nee maja ... dit zat er dik in he ... die man is gewoon uitgerangeerd ... over zijn top ... en Overmars zegt dat: ik stop en wil niet nog ergens doorgaan mijn zakken te vullen, terwijl Kluivert dat wel doet ... triest
kluivert is nog maar net 28, terwijl Overmars 31 is.
Dus is het echt niet zo raar dat Kluivert nog niet stopt.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2004, 17:33   #58
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phitje
kluivert is nog maar net 28, terwijl Overmars 31 is.
Dus is het echt niet zo raar dat Kluivert nog niet stopt.
en daarbij komt, overmars kwakkelde al een decenium lang met een steeds slechter wordende knie, terwijl kluivert op papier gewoon fit is
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2004, 17:42   #59
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja jongens, laten we doen alsof Kluivert al afgeschreven is!
Als Kluivert in een goede omgeving weer aan het spelen toekomt (na dat '2e-elftal incident' en het dubieuze beleid zie ik dat in Newcastle niet echt gebeuren) dan kan hij echt nog geweldige dingen laten zien hoor. Hij is pas net 28, het cliché wil zelfs dat rond die leeftijd de 'gouden jaren' voor een voetballer zijn. Nou dreigt de carrière van Kluivert wat in het slop te raken, maar ik snap niet waar dat overdreven negativisme vandaan komt. Z'n kwaliteiten is hij echt niet ineens kwijt.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2004, 23:38   #60
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik weet niet meer wie het zei, maar het beste voor de carriere van Kluivert zou toch echt zijn om lekker een 'stapje terug' te doen en weer bij Ajax te gaan spelen... Als het tot de winterstop niets is (wat wel waarschijnlijk lijkt met al die perikelen daar), lekker naar Ajax komen. Daar hebben ze toch een nieuwe spits nodig (tenzij Yannis iedereen muv Bartje gaat verrassen) en kunnen beide partijen er beter van worden...

Moet PK wel flink salaris inleveren... Dat lijkt toch het grootste probleem te worden denk ik, want Patje zal niet zomaar een paar miljoen willen inleveren op jaarbasis (waar aan de ene kant natuurlijk ook wel wat voor valt te zeggen).
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2004, 01:32   #61
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat was mijn idee inderdaad, maar is dat praktisch wel mogelijk (ivm einde transferperiode?), kan een internationale transfer niet pas weer in de winterstop plaatshebben?
  Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2004, 11:47   #62
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Dat was mijn idee inderdaad, maar is dat praktisch wel mogelijk (ivm einde transferperiode?), kan een internationale transfer niet pas weer in de winterstop plaatshebben?
ja ... Maar Ajax zal nooit het jaarsalaris kunnen betalen dat Patrick Kluivert vraagt ... dus maak je geen illusies ...
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2004, 14:17   #63
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Dat was mijn idee inderdaad, maar is dat praktisch wel mogelijk (ivm einde transferperiode?), kan een internationale transfer niet pas weer in de winterstop plaatshebben?
Lees dan eens wat ik typte.
En zoiets hangt natuurlijk niet van Ajax af, maar geheel van Kluivert zelf... En ik denk niet dat hij de mentaliteit heeft om een flink deel van zijn jaarsalaris in te leveren om sportief gezien zijn carriere te redden.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 October 2004, 08:36   #64
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Maar even een schopje voor dit topic met het oog op de kwalificatiewedstrijden deze week.

Van het getoonde werd ik zaterdag niet echt vrolijk, spijtig en onnodig puntverlies tegen Macedonië, waardoor de knappe overwinning op Tsjechië niet meer zoveel betekent. D'r schortte veel aan zaterdag, maar zo'n slechte wedstrijd moet je dan op zn minst maar op een lelijke manier met 2-1 winnen, zoals in het verleden.

Ik denk dat types als Van Nistelrooy en Robben behoorlijk gemist werden. Nu woensdag tegen Finland, een betere ploeg dan Macedonië lijkt me. Krijgen we het weer moeilijk, kan deze groep gewoon niet beter of was het afgelopen zaterdag een tegenvallende uitzondering?
  Met citaat antwoorden
Oud 11 October 2004, 10:40   #65
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

lucius in oranje
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 October 2004, 11:51   #66
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
lucius in oranje
Onderschatte speler. Maar ook geen echte verdediger...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 October 2004, 13:42   #67
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Zelfs in je eentje Ajax vernederen is blijkbaar nog niet genoeg om een veredelde vrijetrappennemer uit de basis te krijgen.. Zal Makaay soms weer niet scherp genoeg getraing hebben?

Voor het eerst sinds zeer lange tijd ben ik weer eens echt gaan zitten om het Nederlands Elftal, gezien alle positieve geluiden en zelfs een Davids die me in de media kon bevallen. Bovendien was het uit, waardoor dat onnozele oranje-gedoe even naar de achtergrond verdrongen is. Al gauw kreeg ik spijt toen ik de opstelling onder ogen kreeg, maargoed. Macedonië had nog verdiend te winnen ook, dat zegt eigenlijk alles. Alleen Kuijt kon me bevallen, voor de rest was het he-le-maal niets! Ik moet nog zien of men zich gaat plaatsen voor Duitsland
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 October 2004, 14:21   #68
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

ik snapte ook niet waarom makaay er niet in stond terwijl ik wel geruchten hoorde dat hij erin zou staan. makaay in de basis en evt. van hooijdonk al pinchitter is toch veel beter? en hij had sowieso castelen eruit moeten halen, niet v hooijdonk. castelen raakte geen pepernoot, en ik vond sneijder en v bommel ook bar slecht.

lucius speelde een aardige wedstrijd tegen panathinaikos, maar dat was zijn EERSTE wedstrijd van het seizoen!! okee, ooijer en melchiot zijn niet beschikbaar maar ik kan wel meer opties verzinnen dan lucius hoor? spelers die ook niet beter zijn als lucius maar wél elke week spelen: oude kamphuis, kromkamp of gewoon nigel de jong als rechtsback en dan schut als extra centrale verdediger selecteren? vind ik betere oplossingen als een middenvelder die bij psv amper speelt
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 October 2004, 15:10   #69
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Met Lucius selecteer je wel een speler die voldoende ervaring heeft op het hoogste niveau (en dat is niet de HCE) en die de laatste wedstrijden goed speelt als rechtsback.. Lucius is gewoon een speler die er staat als je hem nodig hebt. En aangezien spelers als Melchiot en Ooijer ook al geblesseerd zijn, moet je iets.
Je kunt wel weer een Kromkamp of Schut selecteren, maar dat is de zoveelste onervaren HCE-speler.. Schut doet het idd alleraardigst de laatste tijd, maar uberhaupt beter dan Lucius? Ik denk het niet. Laat een speler als Schut zich maar eens over langere tijd bewijzen bij een subtopper en liever bij een echte topper... Al die spelers van subtoppers voegen toch net niet dat extra's toe, wat nodig is. Dan liever een Lucius, die er wel zal staan en op Europees niveau (het niveau dat gevraagd wordt voor Oranje) ervaring heeft. Wtf heb je aan een speler die niet meer ervaring heeft dan RBC-uit?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 October 2004, 15:30   #70
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Hiermee verloochend Van Basten wel al binnen 2 maanden zijn filosofie waarmee hij zo pronkte. Een speler moet op zijn minst spelen, anders riep hij gewoon de 4e, 5e of 6e keus op voor die positie!

Maargoed, beter fouten toegeven dan ze niet herstellen en op de oude voet doorgaan..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 October 2004, 19:24   #71
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Nouja, op het moment speelt Lucius.
En hij speelt goed, al zijn het dan maar een paar wedstrijden.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 October 2004, 20:02   #72
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tja, ik kijk nu weer Voetbal Insite en ik ben het eigenlijk wel met sommige kritieken op Van Basten eens, maar kan ook z'n keuzes wel begrijpen.

De alternatieven voor de rechtsbackpositie waren gewoon niet in ruime mate aanwezig. Maar als ik Van Basten was, had ik gewoon De Jong of Heitinga op rechts gezet, Van Bronckhorst op linksback en dan anderen in het centrum (iemand extra eventueel oproepen of improviseren). Is Oude Kamphuis trouwens geen back? Of is dat een centrale verdediger?

Verder heeft Van Basten ook de pech dat enkele spelers geblesseerd of geschorst zijn of niet aanwezig. Melchiot was op rechtsback ideaal geweest, Robben op linksbuiten ook en een Van der Meyde in vorm op rechts ook wat mij betreft. Als Van Nistelrooy weer beschikbaar is ook, en als Kluivert zijn stijgende vorm en scoringsdrift voortzet ook. Dan ontstaat er zeker geen slecht eftal.

Een puntje van kritiek is wel dat sommige spelers misschien nog niet het niveau hebben en dat er misschien iets te lang en iets te idealistisch vastgehouden wordt aan één systeem. Als er geen links- of rechtsbuiten van niveau beschikbaar is, dan zijn de mogelijkheden in de selectie daar ook om iets anders te spelen, met een soort variant op 4-3-3, waarbij je niet op béide flanken spelers moet neerzetten die het niet gewend zijn daar te spelen.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 October 2004, 13:49   #73
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Red face

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur

Een puntje van kritiek is wel dat sommige spelers misschien nog niet het niveau hebben en dat er misschien iets te lang en iets te idealistisch vastgehouden wordt aan één systeem. Als er geen links- of rechtsbuiten van niveau beschikbaar is, dan zijn de mogelijkheden in de selectie daar ook om iets anders te spelen, met een soort variant op 4-3-3, waarbij je niet op béide flanken spelers moet neerzetten die het niet gewend zijn daar te spelen.
Een puntje van kritiek? Het is gewoon een terminale blunder en getuigt van halstarrige koppigheid om daar aan vast te houden.. Je hebt met Makaay en Van Nisteltelrooij 2 topspitsen in huis die bij hun clubs ook 4-4-2 spelen, en daar juist in floreren!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 October 2004, 15:25   #74
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Die variant zou ik wel eens willen zien inderdaad, het koppel Makaay - Van Nistelrooy voorin, met Robben op links als ie weer fit is, Van Bommel en Davids voor wat controle op het middenveld en dan nog een type als Sneijder voor de passing. Klinkt zeker niet slecht. Maar helaas zie ik het niet gebeuren omdat Van Basten gekozen heeft voor een systeem waar hij vervolgens de spelers bij kiest. Als het aan mij had gelegen, is het zo nu en dan verstandig om eens te kiezen voor een ander systeem als bepaalde spelers niet beschikbaar of voor handen zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 October 2004, 16:46   #75
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Precies, Van Basten verklaart zijn eigen evangelie heilig. Enige verschil met Van Gaal is dat hij zelf topvoetballer geweest is, verder zie ik wat dat betreft geen verschil. De media zien dat nu toch niet, aangezien ze slaafs achter Marco aanlopen, maar ik heb het nu alweer bijna gehad ermee. Waarom daaraan blijven vasthouden terwijl hooguit Ajax nog wel eens in dat systeem speelt? Speler functioneren veel beter in het systeem dat ze gewend zijn te spelen. Sneijder en Van Nistelrooij kan hetzelfde succes hebben als Beckham met Van Nistelrooij. En dan Makaay in de rol van Rooney.. Maar nee, we zullen het moeten doen met Kuijt op links, waar hij helemaal niet hoort, omdat we de spelers aanpassen aan een achterhaald systeem..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 October 2004, 20:05   #76
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nou, dat het systeem achterhaald is lijkt me niet, maar als de spelers ervoor niet beschikbaar zijn dan moet je flexibel zijn. En dat ben je niet als je geforceerd aan een systeem blijft vasthouden en spelers op de voor hun onnatuurlijke vleugel neerzet. Als Robben terug is dan verandert de zaak al, en als Van der Meyde in vorm komt en als Van Persie aan spelen toekomt. Dan heb je al wat meer opties aan voor aan de buitenkant.
Maar Castelen komt gewoon (nog) tekort, dat blijkt al een paar wedstrijden en vanavond weer. Die moet eerst maar eens een tijd in de top spelen.

Gaat lekker trouwens, 1-0 achter
  Met citaat antwoorden
Oud 13 October 2004, 20:39   #77
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik ben het wel gedeeltelijk met Bart eens. Als je met drie spitsen speelt en dan ook nog eens met drie van dergelijke flegmatieke middenvelders plus nog eens twee middenvelders in de verdediging dan vraag je erom dat je organisatie niet goed staat.

Die Finse goal kun je verwijten aan Cocu (door het kopduel makkelijk te verliezen), Davids (door slecht te dekken) of aan ????* (door drie meter achter zijn man aan te lopen), maar ik denk dat je beter de zwarte piet kunt leggen bij van Basten door Davids als linksback op te stellen (die staat herhaaldelijk fout te dekken, maakt wel het een en ander goed door zijn klasse, maar staat gewoon op de verkeerde positie). Cocu als centrale verdediger kan wel, vooral in aanvallend opzicht is dat een meerwaarde, mar in zo'n soort situaties zie je toch dat dat niet zijn positie is. Met mooie spelers als Sneijder, Vaart en Landzaat op het middenveld krijg je ook dit soort situaties, omdat zij gewoon verdedigend steken laten vallen..
* geen idee wie het was, volgens mij Landzaat.

Gelukkkig twee van die mazzelgoals in feite (hoewel dat ook uit te leggen is als gevolg van het tactisch plaatje van van Basten).

Maar ik zie dus ook liever een reëler systeem, maar het ajax-systeem is heilig voor van Basten en zijn adepten.

Van Nistelrooy laat wel zien dat hij de aangewezen man is in een dergelijk systeem, maar 442 met Makaay als 'onzichtbare' scherpschutter en van Nistelrooy als werkende, kaatser lijkt me niet verkeerd om eens te proberen.
Daarachter een middenveld met meer balans (voetballers als Landzaat/ Sneijder en Vaart en meer controlerende spelers als Cocu, Davids, Bommel).
Maar denk niet dat van Basten van zijn filosofie zal afwijken.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 October 2004, 22:41   #78
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het was een leuke wedstrijd om te zien.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 October 2004, 23:27   #79
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik vrees dat er dan toch gekozen gaat worden voor Kluivert/Van Nistelrooij

Alles goed en wel, op rechts is er vooralsnog geen serieus alternatief. Van der Meijde is op het EK door de mand gevallen, en ook de middenvelders met name weten zich geen raad met dit systeem. Van Bommel, Davids, Landzaat en vaak ook de Ajacieden spelen niet in een 4-3-3 systeem en weten zich zichtbaar geen raad hiermee. Kuijt compenseert het met knokken en sleuren, maar oogt ongelukkig. Waarom er dan toch aan vasthouden?! Maargoed, we zullen zien..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:14.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.