Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 7 March 2004, 11:12   #1
ViveLaFète
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard vuile dieven..

Pff gisterenavond een geweldig feestje gehad , lekkere muziek , heel de nacht dansen...Rond vijf uur ging ik naar huis , dus ging ik naar de vestiare om mijn jas te gaan halen..geven ze mijn jas terug en ik kijk in mijn zakken..mijn gsm , identiteitskaart , siskaart , huissleutel en mijn brommerrijbewijs waren gestolen..aaargh:@
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2004, 11:14   #2
Shanna89
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Uhhh hoe kunnen ze dat stelen als je je jas daar af geeft? Daar staat toch altijd iemand bij of ben ik nou dom bezig???
Maare... Idd wel erg klote!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2004, 11:16   #3
ViveLaFète
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja het was een bewaakte vestiaire (zogezegd ) maar toen ik het ging zeggen , zeiden ze dat zij daar niet verantwoordelijk voor waren...
argh ik begrijp dat echt niet hoor
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2004, 11:19   #4
Jochemmm
jocking
 
Jochemmm's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 March 2002
Locatie: EnschedeHengelo
Berichten: 2.745
Stuur een bericht via ICQ naar Jochemmm Stuur een bericht via AIM naar Jochemmm
Standaard

hangt idd altijd wel een bordje met "wij zijn niet aansprakelijk voor blablablabla"
Maarja, als je het daar ophangt ga je er toch vanuit dat het juist veilig hangt. En als echt alles uit je jas is gejat heeft die dief wel even de tijd gekregen om alle zaken na te gaan
__________________
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
Jochemmm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2004, 11:24   #5
FunFair
.
 
Geregistreerd op: 1 March 2001
Berichten: 8.845
Standaard

mwah ik ga er niet van uit dat mijn mobiel veilig hangt bij die gasten hoor er zijn heus wel gasten die het leuk vinden om de jassen leeg te vissen enzow
__________________
hardstikke doooooood
FunFair is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2004, 11:27   #6
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Damn.. Das echt knap lullig.

wat is een sis-kaart trouwens?
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2004, 12:04   #7
JEANUS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat ik altijd doe als ik uitga. Ik doe gewoon een soort buideltasje om. Het ziet er heel zuur uit maar
a) het is erg dansbaar
b) het is veilig
c) het is handig qua spulletjes

ik maak hem wel altijd nog ff aan me riemlus vast zodat niemand hem eraf kan halen. Echt een aanrader hoor , als je een hippe neemt kan het best hip zijn
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2004, 14:58   #8
w00t
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hmm wat kut!
huissleutel is nog het ergste zekerin combinatie met die pasjes.. ze hebben zo je adres. :/
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2004, 15:01   #9
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

daarom heb ik dus altijd gewoon alles op me lijf..

naja..sleutels wil ik nog wel eens wegstoppen in een tas ofzo..

balen meissie
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2004, 16:13   #10
Lampie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Aaaah Balen!!!

Maar ik zou zowiezo niet zoveel spullen in me jas achterlaten, vertrouw bij dat soort dingen niemand. Ook al is het beveiligd. Zo zie je nu ook weer.

K.l.o.t.e.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 March 2004, 09:29   #11
meiske
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zoui ook nooit spullen achter laten in me jas :S
  Met citaat antwoorden
Oud 8 March 2004, 16:30   #12
ViveLaFète
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nuja , we hebben de sloten hier thuis al laten veranderen , en ik heb ook meteen gebeld om mijn abonnement van m'n gsm te laten blokkeren..
  Met citaat antwoorden
Oud 8 March 2004, 23:17   #13
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

1 ding.. was de gardarobbe betaald dus moest je er voor betalen om er gebruik van te maken?

Indien er geld gevraagd voor is zijn elke bordjes met het management is niet aansprakelijk waardeloos. (ik kan ook een bord in mijn tuin neerzetten met er op als je op mijn gras loopt moet je 100 euro betalen of ik mag je neerschieten maar dat mag ik ook niet doen en betalen hoef je ook niet) Bord neerzetten mag ik wel mag je ook om die 100 euro vragen


Indien je betaald hebt voor ophangen van je jas kun je ze dus aansprakelijk stellen. je kon immers aan nemen dat je spullen beveiligd werden echter dit bleek niet het geval.

Alleen je moet kunnen aantonen dat je de spullen die nu weg zijn bij inleveren in de jas zaten.

Je gsm wordt moeilijk dit valt onder risico nemen. je kunt niet verwachten dat een gardarobbe verantwoording neemt voor zulks dure apparaten en of objecten.

Sloten vervangen is idd goede stap, gsm blocken natuurlijk ook. vergeet geen aangifte te doen ivm gestolen id papieren
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2004, 10:04   #14
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Wow... Da's best wel een dure grap dan. Als je al die dingen opnieuw moet aanvragen/kopen.

Meestal als ik uitga neem ik net zoals jeanie een klein tasje mee waar mijn geld, paspoort, sis-kaart en gsm in zit. De rest geef ik af aan vestiaire ...
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2004, 10:08   #15
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Als ik uit ga dan neem ik niet eens een telefoon mee.
Ik vind dat zo stom he, al die mensen die half dronken naar elkaar zitten te bellen.

Mijn geld kan altijd in mijn zakken, en als het even kan laat ik mijn pasjes gewoon thuis liggen.

En ik laat al helemaal nooit iets in mijn jas zitten.
__________________
six is afraid of seven. because 7 8 9
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2004, 12:33   #16
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Helemaal volgens het boekje koelkast, goed opgelet
  Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2004, 14:34   #17
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Post

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Helemaal volgens het boekje koelkast, goed opgelet
Dat heeft Moszkowicz pasgeleden uitgelegd in dat programma van Beau van Erven Dorens... Koelkast heeft dus wel goed opgelet...
Zo'n bordje waarin die organisatie zegt niet verantwoordelijk te zijn voor schade of diefstal heeft in juridische termen een exoneratieclausule. Zo'n clausule staat in ons wetboek op de zogenaamde grijze lijst van clausules die worden vermoed onredelijk bezwarend te zijn (artikel weet ik zo niet, kan opgezocht worden). Dit houdt in dat zo'n clausule niet gesteld mag worden, tenzij de organistatie kan aanvoeren dat de clausule niet onredelijk bezwarend is.
In de praktijk zal dat voor garderobes waarschijnlijk niet opgaan. Je kunt dus bij diefstal of schade aan de jas gewoon de garderobe verantwoordelijk stellen....


Maar... ik weet niet hoe het zit als je veel waardevolle spullen in je jas laat zitten... In dat geval heb je natuurlijk ook je eigen verantwoordelijkheid om enigzins met beleid om te gaan met je dure spullen.

Mocht dat niet uit maken, dan kun je natuurlijk ook gewoon een schadevergoeding eisen voor het verlies van je telefoon. In dat geval zijn ze verantwoordelijk voor alle inhoud...
Maar zoals ik al zei: hier twijfel ik enigzins over, omdat het vrij onverantwoordelijk is zoveel dure spullen in je jas te laten zitten.

NB: dit geldt dus voor Nederland. Ik neem aan dat Belgenland ook zoiets zal kennen, maar dat zou je moeten nazoeken.

Mocht Belgie ook zoiets kennen, dan zou ik als ik jou was zo snel mogelijk een brief opstellen, waarin je vergoeding van de schade eist. Dan heb je tenminste de kans dat je wat terugkrijgt...
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2004, 14:46   #18
supergirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja Koelkast heeft gelijk.Dat soort dingen zijn we nu aan het behandelen op school....Dus ik zou erachteraan gaan hoor!!Is toch belachelijk?!
  Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2004, 15:36   #19
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Tja, het lijkt me sterk dat ze ook maar iets vergoeden wat in je jas zat, aangezien je niet in staat bent om aan te tonen wat er in zat.
__________________
six is afraid of seven. because 7 8 9
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2004, 18:18   #20
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sander0201
Tja, het lijkt me sterk dat ze ook maar iets vergoeden wat in je jas zat, aangezien je niet in staat bent om aan te tonen wat er in zat.
het moet aannemelijk te maken zijn dat je bijvoorbeeld een mapje met je brommer certificaat in je jas had zitten en sleutels. gsm is al een stuk minder aanemelijk te maken.

Ook gaat het niet werken om te claimen dat er een gouden horloge met diamanten in de zak zat
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:28.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.