Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 17 December 2006, 12:26   #1
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard Games forum verneuqt

Wii, PS3 en... Weerwolvenspel??? Wat de negerin? Doe es heel snel fixen.

Games met Computer en Internet samen voegen, apart forum voor kansloze spelletjes als 'Laatste letter' of 'Weerwolvenspel'

ben ik ook eens gelukkig NU!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2006, 12:38   #2
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Eensch.. een topspel het Weerwolfspel moet niet in dat kansloze gamesforum...

En ik mag hopen dat ze 'spelletjes' als Laatste Letter ook niet in Games gaan plaatsen.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2006, 12:46   #3
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Een apart forum voor spelletjes als het Weerwolfspel? En je denkt dat dat een actief forum wordt? We vonden het weerwolfspel als staff niet erg passend op AdB, en als poging om Games wat nieuw leven in te blazen hebben we het spel daarom naar Games verplaatst. En waarom niet? Games hoeft toch niet persé alleen over computerspelletjes te gaan?
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2006, 12:57   #4
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door AMF Bekijk Bericht
Een apart forum voor spelletjes als het Weerwolfspel? En je denkt dat dat een actief forum wordt? We vonden het weerwolfspel als staff niet erg passend op AdB, en als poging om Games wat nieuw leven in te blazen hebben we het spel daarom naar Games verplaatst. En waarom niet? Games hoeft toch niet persé alleen over computerspelletjes te gaan?
Volgens mij bestaat de helft uit ADB uit kansloze spelletjes, verplaatst dan alles naar games

Games beschrijft iets heeeeeeel anders dan een kansloos rollenspelltje. Omdat Computers en Games toch wat clozer bij elkaar staat lijkt t me zeer logisch

En ja, ik denk dat het een actief forum wordt.
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2006, 13:34   #5
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Banaan Bekijk Bericht
Volgens mij bestaat de helft uit ADB uit kansloze spelletjes, verplaatst dan alles naar games

Games beschrijft iets heeeeeeel anders dan een kansloos rollenspelltje. Omdat Computers en Games toch wat clozer bij elkaar staat lijkt t me zeer logisch

En ja, ik denk dat het een actief forum wordt.
Er staan nu op Games toch niet alleen 'kansloze rollenspelletjes'? Ik wil best op Staff overleggen over een samenvoeging van Games en C&I, maar wat ik een beetje vervelend vind is dat een groot deel zeurt dat het forum zo dood is, en zodra Staff dan iets probeert te doen die poging al wordt afgekapt voordat er iets heeft kunnen gebeuren.
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2006, 13:38   #6
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Maar Anne, door het weerwolfspel naar Games te verplaatsen maak je dat forum toch niet levendiger?
Integendeel denk ik. In 99% van de tijd zal dit topic bovenaan staan. Dus iedereen klikt van de index direct door naar de laatste reactie in het topic.

Laat dit soort losse spelletjes lekker op ADB staan, of in the Lounge (dat forum kan ook wel weer een 'boost' gebruiken).
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2006, 13:49   #7
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door AMF Bekijk Bericht
Er staan nu op Games toch niet alleen 'kansloze rollenspelletjes'? Ik wil best op Staff overleggen over een samenvoeging van Games en C&I, maar wat ik een beetje vervelend vind is dat een groot deel zeurt dat het forum zo dood is, en zodra Staff dan iets probeert te doen die poging al wordt afgekapt voordat er iets heeft kunnen gebeuren.
Wat tyskie al zegt, je maakt het games forum nog dooier, check ADB, genoeg spelletjes om een apart forum te maken ervoor, waardoor je games met Computers samenvoegd, en het huidige games veranderd in een forum voor verveel-spelletjes.

een topic verplaatsen is ook een hele grote poging om leven te maken ja ....
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2006, 13:59   #8
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Een apart forum lijkt me helemaal niets, sorry Banana.
Dat soort kansloze spelletjes zijn gewoon typisch ADB! En het weerwolfspel is natuurlijk niet kansloos, maar hoort echt niet op Games.

Samenvoegen met C&I lijkt me oke. Je merkt dat bordspellen en dergelijke nauwelijks aanslaan op Games, dus daar hoef je het niet om te laten.


Met je laatste cynische opmerking sla je de spijker echt op z'n kop. Als enkel een topic te verplaatsen jullie poging is om een bepaald onderdeel te verlevendigen, dan is het wel erg sneu.
Verder zie ik nauwelijks tot geen dingen die deze staff onderneemt om de serieuzere onderdelen te verlevendigen.
Echt HELEMAAL NIETS.

Waardeloos.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2006, 14:06   #9
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie Bekijk Bericht
Een apart forum lijkt me helemaal niets, sorry Banana.
Dat soort kansloze spelletjes zijn gewoon typisch ADB! En het weerwolfspel is natuurlijk niet kansloos, maar hoort echt niet op Games.
Typisch Aan de bar is gebrabbel over nutteloze dingen lijkt me? sinds wij een zeer streng spam beleid hebben, en een topic genaamd slowchat, wordt het beeld van ADB (in my opinion) helemaal verkeerd begrepen.. nu het zo overgenomen is door verveel-spelletjes vind ik dat het een beetje 'gefixed' mag worden. die spelletjes zijn sowieso een succes en kan een succesvol forum vormen (met bijvoorbeeld een combi van hersenkrakers??)

aan de bar is geen speelplaats.
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2006, 14:14   #10
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Ik zeg ook niet dat 1 topic verplaatsen als doel heeft het hele forum te verlevendigen. Maar het lijkt mij dat als er op ieder subforum meerdere goedlopende topics zijn, dit wel zeker een boost voor het forum als geheel vormt.

Ik ben het met je/jullie eens dat er de afgelopen tijd niets tot nauwelijks gedaan is om wat meer leven te blazen in ll.com, maar we zijn er momenteel wel degelijk mee bezig. Op Staff zijn we bezig met wat ideeën uitwerken, die o.a. ook bedoeld zijn om de nieuwe staffleden beter in te werken.
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2006, 14:19   #11
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

mag ik dan een reden waarom er in godsnaam een feestdagen forum aangemaakt is, als je toch andere fora wil laten opleven? feestdagen passen prima in the lounge. dit is geen fok ofzo dat we een apart forum daarvoor nodig hebben. maar das natuurlijk weer mijn mening..

anyway, even lief doen; succes met de ideeën enzo..
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2006, 14:43   #12
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Je haalt twee zaken door de war, Banaan.
Een Feestdagen-forum kan bezoekers van buitenaf opleveren, wat meer traffic geneneren.
Het past slechts deels in the Lounge, deels ook in andere subfora zoals Eten&Drinken, Party en Foto's&Plaatjes. Daarom worden voor dit soort onderwerpen (bv ook Vakantie-forum) aparte tijdelijke fora aangemaakt om alles te centraliseren. En ik denk ook dat het per saldo meer topics oplevert dan alles over kerst versnippert over het hele forum.

@ Anne. Een goedlopend topic kan een forumonderdeel verlevendigen. Mits het goed onderhouden wordt en bezoekers van dat topic ook uitgedaagd worden om in andere topics te reageren. Dat zal geenszins het geval zijn door het Weerwolfspel te verplaatsen naar Games. Tenzij de FB op dat forum een aantal prikkelende topics weet te openen, waardoor ik en anderen uitgedaagd worden om daar te reageren.
Dat zie ik niet gebeuren eerlijk gezegd. Ten eerste omdat ik twijfel aan het feit dat de FB of staff als geheel dat plan bedenkt of uitvoert. Ten tweede omdat het publiek dat het Weerwolfspel speelt slechts zeer minimaal geďnteresseerd is in de typische Games-onderwerpen.
Conclusie: slecht plan.

Kun je beter het Weerwolfspel in de Lounge zetten. Weerwolfspel is een serieus spel. De Lounge is de serieuze variant van ADB. De Lounge is de laatste tijd behoorlijk suf (typisch voorbeeld van een FB die de boel niet weet op te leuken ofzo), dus een combinatie van weerwolfspel + actieve FB zou daar de boel wel een boost kunnen geven.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2006, 14:46   #13
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Anne, is het nu ook de bedoeling dat die topics die Stevie vandaag heeft geopend op ADB wel of niet worden verplaatst naar games?

(raad wie de volgende poster is, verander een letter etc)
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2006, 15:01   #14
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Laten we maar afwachten of het feestdagen forum verder komt dan 5 topics (go go forumbazen!!!!!) met alleen een vaste groep die erop reageert.
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2006, 15:04   #15
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Banaan Bekijk Bericht
Laten we maar afwachten of het feestdagen forum verder komt dan 5 topics (go go forumbazen!!!!!) met alleen een vaste groep die erop reageert.

Dat het geen gigantisch succes zal worden is inherent aan het onderwerp en de staat van dit forum.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2006, 15:28   #16
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

haha is dit een grap
  Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2006, 17:18   #17
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie Bekijk Bericht
Anne, is het nu ook de bedoeling dat die topics die Stevie vandaag heeft geopend op ADB wel of niet worden verplaatst naar games?

(raad wie de volgende poster is, verander een letter etc)
ben ik ook heel benieuwd naar, ik heb die topics niet voor niets geopend maar het duurt nogal lang. misschien dat ze hebben ingezien dat deze beleidswijziging toch niet zo'n succes is
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2006, 22:29   #18
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Dat dacht ik al..
Maar dat zou helemaal misplaatst zijn.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2006, 22:52   #19
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

maar dat had tenminste wel consequent geweest
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:28.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.