Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 2 December 2013, 19:26   #1
Autistboy
Lid
 
Geregistreerd op: 2 December 2013
Berichten: 12
Question Hoe kan ik het haar laten weten?

Ik ben verliefd op een meisje die 2 jaar jonger is dan mij.
Ze zit bij mij op school dus ik zie haar best vaak.
Ik ben erg verlegen en stil, zowel als ik haar zie en normaal gesproken, dus ik praat vaak via Facebook met haar.
Ik heb ook nog nooit verkering met een meisje gehad, dus weet niet echt wat en hoe ik het moet vragen.
Ik zou het liefst het een beetje duidelijk aan haar maken via FB niet per se dat ik het zo zeg, maar dat ze het wel een beetje kan bedenken.
Misschien dat ik het wel gewoon zeg in het echte leven.
Hoe kan ik deze dingen dus het beste aanpakken?

- Duidelijk maken via FB

- Het zeggen in het echte leven

Zou iemand mij willen en kunnen helpen?

Bedankt,

Autistboy
Autistboy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 December 2013, 19:30   #2
LoveToLoveMusic
Lid
 
Geregistreerd op: 5 November 2013
Berichten: 20
Standaard

ik denk dat je het in het echte leven moet zeggen... via FB is een beetje... tja ehm weetjewel.... in real life kan je gevoelens tonen en komt het misschien beter over dan op FB.
succes!!
LoveToLoveMusic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 December 2013, 16:18   #3
Autistboy
Lid
 
Geregistreerd op: 2 December 2013
Berichten: 12
Standaard

Ok.
Hoe kan ik dat het beste aanpakken?
Autistboy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2013, 10:21   #4
Mistamasta
Lid
 
Geregistreerd op: 31 October 2013
Berichten: 23
Standaard

Vraag bijvoorbeeld aan haar, Hé, kan ik je heel even spreken? Natuurlijk wel op een vriendelijke manier zodat dat ook duidelijk overkomt. Als zij met jou meegaat dan kan je rustig beginnen met wat jij precies wilt vertellen aan haar. Als jij haar leuk vindt dan kan je gerust zeggen dat jij al een tijdje naar haar opkijkt misschien omdat je haar leuk vindt.

Of misschien kun je vragen, Hé, wat zou je er van vinden als ik vertel dat ik je leuk vindt? Dan is het afwachten op haar reactie!

Succes!

Greetz,

Mistamasta
Mistamasta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2013, 13:37   #5
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

Over het algemeen vertonen meisjes op de middelbare extreem groepsgedrag, en eentje van een groep losweken is een kunst op zich.
Iets vragen in de trant van of je haar alleen kan spreken is het verbale equivalent van die jongen met een kernbom in zijn handen naar dat meisje toesturen.
Dat wordt waarschijnlijk een enorme lach- en giechelbende, hij staat daar met een rood hoofd, en draait zich of schutterig om en loopt weg, of de meisjeskudde gaat er vandoor, meisje dat hij wil spreken incluis.
Desalniettemin heeft het zeggen in het echte leven de voorkeur over FB.
FB is een grote neppe bende die vooral draait om je hoeveelheid "vrienden" en je hoeveelheid "likes".
Iedereen die op een online openbaar medium hints of liefdesverklaringen serieus neemt is een idioot.
Henkus heeft echter wel een punt dat je lef moet tonen.
Je zegt dat je via FB wel met haar praat, dus de eerste horde is genomen, ze weet van je bestaan.
Nu moet je het lef opbrengen om te gaan doen wat je ook op FB doet: met haar praten.
Begin simpel, gewoon hoi zeggen bijvoorbeeld, en werk verder vanaf daar, telkens meer.
Als je eenmaal gewoon met haar kunt praten, dan kun je voorstellen om een keer iets gaan doen of te chillen, en als het dan echt klikt kun je gaan aangeven dat jij wel wat meer wilt dan vrienden zijn.
Maar zolang jij stil in een hoekje zit en alleen via FB je aanwezigheid kenbaar maakt gaat er niets gebeuren.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2013, 15:30   #6
Autistboy
Lid
 
Geregistreerd op: 2 December 2013
Berichten: 12
Standaard

Bedankt allemaal.

The darkness, ik zit op een school met alleen maar autisten en over het algemeen zijn er maar weinig meisjes met autisme.
Dus ze is echt niet in een grote groep meisjes, maar 3 meisjes en een paar jongens.
En ik praat ook gewoon met haar, alleen weinig.
Autistboy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:40.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.