Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Games
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2?

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 16 March 2003, 22:47   #1
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard Battle Field 1942

Wie speelt het nog? Zitten jullie al in clan ofzow?

ik speel het nog steeds het is gewoon zwaar coel. heb de addon ook gekocht. Het is gewoon uber coel geworden. Was vandaag bij een vriend die had de demo maar ze FPS was gewoon veel te laag maar zag er tering geil uit. Jammer dat geen 9700 pro heb, die kan ik echt wel goed gebruiken... eigenlijk wel een helem nieuwe pc want deze begint een beetje over tijd te komen alleen heb ik geen geld meer
voor clan ben ik al tevaak gevraagd, heb er echt geen zin in. Ken het uit me q3 tijd. Heb niet genoeg dedicated tijd om in clans te spelen. ik vind RL belangrijker, heb dus een tag voor me naam gezet zodat ik niet meer gevraagd word. Heb gewoon me eerste en echte q3 clan naam gebruikt: .ELITE.^.Groovy heet ik, dus als je mij tegen komt naai me maar inde ronte. Ik kloot trouwens wel es wat aan dus heb niet altijd medailes.
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 March 2003, 23:09   #2
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

wat zijn eigenlijk de normale systeemeisen en de aanbevolen systeemeisen van dat spel?
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 March 2003, 06:51   #3
aarsch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Battle Field 1942

Citaat:
Originally posted by TheGroovMaster
Wie speelt het nog? Zitten jullie al in clan ofzow?

ik speel het nog steeds het is gewoon zwaar coel. heb de addon ook gekocht. Het is gewoon uber coel geworden. Was vandaag bij een vriend die had de demo maar ze FPS was gewoon veel te laag maar zag er tering geil uit. Jammer dat geen 9700 pro heb, die kan ik echt wel goed gebruiken... eigenlijk wel een helem nieuwe pc want deze begint een beetje over tijd te komen alleen heb ik geen geld meer
voor clan ben ik al tevaak gevraagd, heb er echt geen zin in. Ken het uit me q3 tijd. Heb niet genoeg dedicated tijd om in clans te spelen. ik vind RL belangrijker, heb dus een tag voor me naam gezet zodat ik niet meer gevraagd word. Heb gewoon me eerste en echte q3 clan naam gebruikt: .ELITE.^.Groovy heet ik, dus als je mij tegen komt naai me maar inde ronte. Ik kloot trouwens wel es wat aan dus heb niet altijd medailes.
ik speel het dagelijks ik zit in een clan maar we hetten niks voor niks 5*dolla whores we kloten gewoon wat aan we zijn niet echt een serieuse clan. als je zin hebt ik een keertje te spelen ga dan maar naar 128.40.90.130 of filter op naam:babylon bitchslapped whore

mijn naam is {5*doll@}aarsch*whore
  Met citaat antwoorden
Oud 17 March 2003, 09:00   #4
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
ik zit in een clan maar we hetten niks voor niks 5*dolla whores we kloten gewoon wat aan
LoL
  Met citaat antwoorden
Oud 17 March 2003, 09:33   #5
FunFair
.
 
Geregistreerd op: 1 March 2001
Berichten: 8.845
Standaard

het spel draait neit bij me.. sluit meteen af als ik het opstart.. even een flikkerbeeld.. en dat was het dan

deed hij bij de demo ook al.. ook na een fresh install van windows en het spel....

kan me ook geen zak meer schelen ga et niet voor de 4e keer downloaden
__________________
hardstikke doooooood
FunFair is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 March 2003, 10:16   #6
aarsch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by FunFair
het spel draait neit bij me.. sluit meteen af als ik het opstart.. even een flikkerbeeld.. en dat was het dan

deed hij bij de demo ook al.. ook na een fresh install van windows en het spel....

kan me ook geen zak meer schelen ga et niet voor de 4e keer downloaden
ow dit heeft te maken met een refresh rate dingie optie moet ik ff voor je opzoeken hoe dit verholpen kan worden?
  Met citaat antwoorden
Oud 11 April 2003, 13:43   #7
infamous
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

briljant spel inderdaad
moet een deel 2 komen met golfoorlog en afghanistan missies
  Met citaat antwoorden
Oud 11 April 2003, 15:02   #8
aarsch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by infamous
briljant spel inderdaad
moet een deel 2 komen met golfoorlog en afghanistan missies
*kcuh* desert combat
link

bf met f16,migs e.d neiuwe tanks nieuwe classes, aplha 0.3 can je op verschilende server downe
  Met citaat antwoorden
Oud 11 April 2003, 16:23   #9
FunFair
.
 
Geregistreerd op: 1 March 2001
Berichten: 8.845
Standaard

Citaat:
Originally posted by aarsch


ow dit heeft te maken met een refresh rate dingie optie moet ik ff voor je opzoeken hoe dit verholpen kan worden?
vertel maar, misschien is het ook wel van toepassing op andere spellen die het niet doen
__________________
hardstikke doooooood
FunFair is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 April 2003, 19:00   #10
aarsch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by FunFair


vertel maar, misschien is het ook wel van toepassing op andere spellen die het niet doen
ik lees net dat het met de nieuwste patch (1.3) verholpen is. maar als je een illegale versie hebt en dus geen patches kan instaleren

E:\1942\Mods\bf1942\Settings\VideoDefault.con


the contents look like THIS

rem * TEMP *
renderer.setFullScreen 1
renderer.fieldOfView 1
renderer.globalLodRadius 1
renderer.globalLodRadiusScaleFactor 5
console.showStats 0
renderer.allowAllRefreshRates 1



the last line is the one you need to change
from renderer.allowAllRefreshRates 0
to renderer.allowAllRefreshRates 1

thsi will allow you to set a referesh rate as well as a resolution

ie instead of 1024x768
you can have

1024 x 768 @ 85hz

etc
  Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2003, 22:53   #11
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jep, ik speel het best vaak en ik zit in een Nederlandse clan, sQ (Sequitur Legionnaires ). Zie hier. We doen ook mee op de clanbase conquest ladder.

Ohja, je kunt me tegenkomen als sQ.Major Arthur
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:33.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.