Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 16 June 2012, 19:20   #1
clin
Lid
 
Geregistreerd op: 16 June 2012
Berichten: 5
Unhappy [Vingeren] Het geeft me geen stimulatie

Goeiedag,

Ik ben een meisje van 18. Ik heb me hier een account op aangemaakt want ik ben hopeloos. Na 4 jaar al proberen me te masturberen, geef ik het op om zelf een oplossing te vinden en wou ik mijn verhaal met anderen delen.

Ik heb namelijk een groot probleem met het vingeren. Ik kan door gedachten echt opgewonden geraken, hartkloppingen daar beneden voelen en moest er dan een jongen bij me liggen

Maar dan neem ik de stap om mijn hand naar beneden te brengen en over mijn clitoris te wrijven, rondjes, alle bewegingen mogelijk die ik al gelezen heb. Maar ik vind het niet aangenaam, 't geeft namelijk een raar gevoel waar ik niet van geniet. En het voelt gewoon als een vinger aan. Speeksel, glijmiddel, alles al geprobeerd. Niets stimuleert hem. Dus dacht ik dat ik misschien in de zones rond mijn vagina-opening kon proberen. Niets van genot aan. Voelt aan alsof iemand gewoon wrijft en dat is het. Het gaatje wordt dus niet wijd genoeg om nog maar 1 vinger erin te krijgen aangezien ik mij niet kan stimuleren. Ik heb echt alles geprobeerd, eerst aaien op de borsten, buik enzovoort. Maakt geen steek uit...

Ik ga bijna verkeren en ik vrees dat ik erg veel schrik heb om het te proberen met mijn toekomstig vriendje aangezien ik hem niet kan zeggen wat ik graag heb en hem dus niet kan leiden in het proces..

Ik zie al die meisjes klaarkomen en genieten van die 'simpele' rondjes op hun clitoris enzovoort met grote jaloezie. Ik kan met niemand over 'het genot' meespreken. En God, wat zou ik graag eens een orgasme meemaken. 'k Heb echt een probleem waar ik nergens mee terecht kan aangezien ik nergens iemand heb gevonden die hetzelfde meemaakt als mij. Andere vriendinnen snappen me niet als ik zeg dat ik er niet van geniet. Zij kunnen het allemaal.

Douchekop werkt ook niet. Vibrator misschien, weet het nog niet. Maar ik moet toch een beetje stimulatie krijgen van een vinger? Dat kan toch niet anders... ? Ik kan echt opgewonden zijn, dan actie ondernemen, en op 5 seconden weer normaal zijn. Niet normaal als je het mij vraagt..

Ben ik verkeerd ontwikkeld?
clin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 June 2012, 02:30   #2
Chitesel
Super Lid
 
Geregistreerd op: 20 May 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10.355
Standaard

Je noemt je clit "hem" terwijl het gewoon een deel van jou is. Daar ligt het probleem.
Chitesel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 June 2012, 13:49   #3
Baloe
Cool
 
Baloe's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 February 2010
Locatie: Arnhem
Berichten: 6.897
Standaard

maar wacht ff, je kan wel echt opgewonden raken, dus ook nat enzo.. maar niet jezelf kunnen vingeren? of snap ik t nou niet
__________________
Life is spontaneous

Don't take it too seriously
Baloe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 June 2012, 16:30   #4
JasonD2000
Lid
 
Geregistreerd op: 17 June 2012
Berichten: 3
Standaard

Het kan dus zo zijn dat je jezelf niet tot een hoogtepunt kunt brengen. Een vriendin van mij heeft dat ook. Als ze sex heeft of als iemand het bij haar doet dan vindt ze dat wel fijn. Ook als ze er over praat en het met speelgoed doet (dildo, stift, borstel of zo) dan lukt het wel.

Volgens haar weet ze dan wat haar vingers gaan doen en hoe het aanvoelt, dat vind ze dus niet zo opwindend. Het gaat dus om het idee en niet om het feit dat je iets verkeerd doet!
JasonD2000 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 June 2012, 17:11   #5
Baloe
Cool
 
Baloe's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 February 2010
Locatie: Arnhem
Berichten: 6.897
Standaard

speelgoed juist

ga toch fietsen kerel
__________________
Life is spontaneous

Don't take it too seriously
Baloe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2012, 12:28   #6
Spa-f_fr3ak
Lid
 
Geregistreerd op: 16 May 2010
Berichten: 121
Standaard

Citaat:
Het gaatje wordt dus niet wijd genoeg om nog maar 1 vinger erin te krijgen aangezien ik mij niet kan stimuleren.
verkeerde gaatje?
__________________
Beginnende Troller :) (Wannabe @ the moment)
Spa-f_fr3ak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2012, 15:24   #7
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

Als dit een serieus probleem is zal ze echt wel tot het gaatje gegaan zijn
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:28.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.