Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Bekijk resultaten enquête: Plaatjes niet meer toestaan in Foto's?
Ja 12 48,00%
Nee 10 40,00%
Geen Mening 3 12,00%
Stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 30 December 2003, 13:21   #1
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Wink Foto en Plaatjes Forum -> Foto Forum?

Na het totaal onzinnige topic van wh00t (foto en plaatjes forum. ) dacht ik dat het misschien wel niet leuker was om het plaatjes gedeelte weg te halen bij dat forum.

Volgens mij was het in het begin ooit de bedoeling dat er foto's en plaatjes werden gepost omdat er anders te weinig in werd gepost. Plaatjes waren er toen namelijk genoeg, en plaatjes zoals op http://lach.nu waren toen nog 'leuk'. Nu Miss Oizo daar echter post weten we allemaal onderhand dat we dat niet meer leuk vinden.

Aangezien het forum eigenlijk toch echt wel tot een succes gerekend mag worden waar we toen nog niet eens op mochten hopen, vind ik het nu wel tijd om het alleen onder Foto's te plaatsen. Het grootste gedeelte van het forum is nu toch wel al Foto's en dat is ook het enige waar we volgens mij allemaal voor komen.

De plaatjes mogen voor mij part in ADB, aangezien die toch het niveau naar beneden halen van het forum, en de rest past vast wel ergens anders: Het kunst()forum bijvoorbeeld.

Ik vind het Foto forum een van de leukere onderdelen op het forum, en het is ook het enige forum wat ik zo frequent bezoek als ADB Wat vind de rest?
Youssef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2003, 13:41   #2
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

ik ben het met je eens.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2003, 14:57   #3
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tja, uit traditioneel en nostalgisch oogpunt zou de naam Foto en Plaatjes forum misschien instand gehouden moeten worden, maar aan de andere kant is dit misschien inderdaad een idee om irritante 'humorplaatjes' te weren. Het F&P forum is ook groot dankzij de foto's en bestaat dankzij de foto's, dus wat mij betreft is het een aardig idee. Ik stem ja.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2003, 15:11   #4
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

waarom? ik vind dat de mogelijkheid om plaatjes te blijven posten wel mag blijven bestaan.. dat met missoizo was meer omdat dat mens zo irritant was.. de plaatjes waren wel leuk

ik stem nee
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2003, 15:51   #5
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by AmbyPur
waarom? ik vind dat de mogelijkheid om plaatjes te blijven posten wel mag blijven bestaan.. dat met missoizo was meer omdat dat mens zo irritant was.. de plaatjes waren wel leuk

ik stem nee
Dat kan dus op ADB.. Die plaatjes en de discussie er over zijn toch meer van ADB niveau..
En vaak heb je dat een plaatje van ondersteunende waarde is voor de tekst, maar dat hij toch naar F&P gemoved wordt.

Ik ben voor.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2003, 15:59   #6
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Dat kan dus op ADB.. Die plaatjes en de discussie er over zijn toch meer van ADB niveau..
En vaak heb je dat een plaatje van ondersteunende waarde is voor de tekst, maar dat hij toch naar F&P gemoved wordt.

Ik ben voor.
zou je dan niet problemen krijgen met waar de grens gelegd moet worden wat wel en niet in adb mag? je kan wel zeggen ja foto's in fotoforum plaatjes in adb maar ze zijn veel te creatief tegenwoordig zoals dat topic van.. deze > http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=40973 < dat vind ik toch ook aardig adb niveau (no offence )
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2003, 16:06   #7
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ligt natuurlijk aan de manier van presentatie..
Dit zijn volgens mij gewoon foto's, dus kan het op het Foto-forum... Maar je zou het ook als kunst kunnen presenteren...
Maar dat gaat dus niet op voor de manier van PFP "tatatataaa".

En zo'n MissOizo-topic (een topic met een 'grappig' plaatje dus) is gewoon duidelijk meer het niveau van ADB. Een plaatje en daarna veel 'lol' om dat plaatje... Als er nu een topic geopend werd met als onderwerp het posten van 'grappige' plaatjes, dan zou het daadwerkelijk passen binnen het concept van F&P, maar een plaatje en daarna veel geblaat is gewoon meer ADB.

Die grens is dus helemaal niet zo moeilijk te trekken, maar het vereist wel goed en vooral doordacht beheer van met name Randy.


Edit: Slecht voorbeeld, maar in feite is dit ook een topic met een plaatje, dus voor F&P: http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=41259

Zou je dat willen?
__________________
"Groetjes terug."

Laatst aangepast door Tyskie : 30 December 2003 om 16:10
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2003, 16:07   #8
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

ik vind van niet, omdat F&P nu een succes is geworden omdat er meer foto's worden gepost dan plaatjes, moet plaatjes nu gedumpt worden?

aan de andere kant ben ik t ook wel mee eens omdat er al eens is afgesproken dat plaatjes, tot een bepaalde grens, naar kunst zouden gaan

edit: naar ADB zou ook kunnen voor humorplaatjes
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2003, 16:12   #9
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf

edit: naar ADB zou ook kunnen voor humorplaatjes
Kunstzinnige plaatjes => kunst
Humoristische plaatjes => ADB

Hebben we nog meer soorten plaatjes? Propaganda-plaatjes zullen hier wel niet geplaatst worden huh?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2003, 17:16   #10
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie


Hebben we nog meer soorten plaatjes? Propaganda-plaatjes zullen hier wel niet geplaatst worden huh?
die van miss oizo huh
die hebben allemaal een url erop
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2003, 19:38   #11
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Even voor de duidelijkheid. Ik vind dat het foto forum gewoon een forum moet worden voor eigen foto's. Dat kan dus eigenlijk voor alles zijn. Meer foto's die je dus presenteert. Zoals: Dit is mijn kamer, of ik heb een nieuwe auto gekocht, kijk wat voor PC ik heb etc. etc. VOor de rest natuurlijk alle foto's van feestjes, scholen, personen.

Dát vind ik leuk aan Foto en Plaatjes. De Plaatjes zijn, zosals Tyskie zegt gewoon van het ADB niveau. En als het dan toch van het ADB niveau is, kan het netzogoed in ADB worden geplaatst.
Youssef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2003, 19:41   #12
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

optieven met die miss oizo en dr shit.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 January 2004, 21:49   #13
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Geen mening.

Ten eerste vind ik dat artuur gelijk heeft, en gewoon om nostalgische waarde zo moet blijven. Ik ben het nu gewoon om het als F&P af te korten

Oké, stél dat het dan veranderd word in het Foto-forum. Dan is het toch ook helemaal niet de bedoeling dat alle stomme, lompe grapjes in ADB terecht gaan komen hé. Dit gaat inderdaad veel inspanning vragen voor RandyJC, want men moet niet gaan overdrijven in ADB. Ik denk ook dat ADB een pak minder gezellig gaat worden als er per dag 10 mensen hun 'grappige' plaatjes gaan plaatsen die ze die dag in hun mailbox ontvangen hebben, of ze tegengekomen zijn op hun dagelijkse rondrit op de humorsite. ADB moet zowiso zijn oorspronkelijke functie behouden.

Verder moet de mogelijkheid nog steeds blijven om zelfgemaakte creaties zoals Photoshop ergens neer te zetten. Waar of hoe speelt me geen rol, maar die mogelijkheid moet er wel blijven
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2004, 09:51   #14
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Verder moet de mogelijkheid nog steeds blijven om zelfgemaakte creaties zoals Photoshop ergens neer te zetten. Waar of hoe speelt me geen rol, maar die mogelijkheid moet er wel blijven
wat dat betreft: die zouden toch naar kunst moeten. vind ik
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2004, 10:05   #15
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

dat zei ik al eerder dus, die horen op Kunst sinds een tijdje
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2004, 10:24   #16
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

en trouwens, het is allemaal wel leuk en aardig..

maar het is toch goed zo naar mijn idee? dat forum wordt echt niet verneukt door die plaatjes ofzo (want die zijn er nauwelijks )
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2004, 10:45   #17
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

volgens mij is in het belgisch een plaatje een foto, dus staat er eigenlijk al 2x foto forum

voor de rest maakt het mij niet veel uit, het is maar een naam en als iemand opeens denkt, van he, ik wil een plaatje posten, dan mag die dat toch gewoon doen in het F&P forum

geen mening dus
  Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2004, 11:25   #18
RandyJC
Lid
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Zwolle
Berichten: 3.569
Stuur een bericht via MSN naar RandyJC Send a message via Skype™ to RandyJC
Standaard

ik ben van mening dat de plaatjes blijven.

ik vind het mooi en netjes staan.

en eerlijk gezegd erger ik me niet aan die miss oizo. iig mijn mening is dat het gewoon moet blijven
__________________
skeflau!
RandyJC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2004, 11:29   #19
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
volgens mij is in het belgisch een plaatje een foto, dus staat er eigenlijk al 2x foto forum

voor de rest maakt het mij niet veel uit, het is maar een naam en als iemand opeens denkt, van he, ik wil een plaatje posten, dan mag die dat toch gewoon doen in het F&P forum

geen mening dus
Nee hoor, wij noemen een foto ook gewoon een foto

Een plaat is toch een LP hier

En verder,laten zoals 't is...
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:33.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.