Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 27 November 2003, 21:44   #1
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Thumbs down Oneindig lange topics.

Wordt het niet eens tijd om daar wat aan te doen? Een topic met 5000 reply's slaat naar mijn idee nergens op. Bijvoorbeeld het Slowchat topic in ADB.

Het liefst zie ik het geunsticked en om de 500, 250 of 1000 reply's een nieuw topic geopend worden. Dat lijkt me veel logischer en ook makkelijker te volgen.

Zeg iets liefs over degene boven je lijkt me ook zo een topic dat wel baat zou hebben bij wat nieuwe deeltjes. Ik vind het zo een onzin om topics te laten verzanden in pagina nummers...
Youssef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 November 2003, 21:44   #2
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Wink

Maar das mijn mening... whehehehe

Youssef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 November 2003, 21:46   #3
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Je vind het onzin, oke...

Maar wat is nu precies van het nut van een nieuw deel?? Beter te volgen is blablabla, want dan kun je zo'n topic beter om de pagina sluiten. En de logica zie ik er ook niet van in...

Krijg je net zoals op Fok dat je je ellendig moet zoeken als je deel 5 van een leuk topic aan het lezen bent, en je deel 4 ook wilt lezen, maar er weer geen link staat.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 November 2003, 21:53   #4
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

ik vind het opzich een goed idee..

ik kan persoonlijk in de slowchat moeilijk modden..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 November 2003, 21:54   #5
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

gewoon onzin, je leest toch meestal de eerste paar post en dan de laatste paar, iig bij lange topic's
en zulke lange topic's met inhoud zijn der toch nooit
  Met citaat antwoorden
Oud 27 November 2003, 22:06   #6
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Prima. Maar het WJD topic is heilig
  Met citaat antwoorden
Oud 27 November 2003, 22:26   #7
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind de koran oneindig lang
  Met citaat antwoorden
Oud 28 November 2003, 07:38   #8
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Als je het slowchattopic elke dag een keertje doorleest vanaf het stuk waar je was gebleven valt het modden wel mee vind ik. Maar je moet het dan wel proberen bij te houden!
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 November 2003, 12:06   #9
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Prima. Maar het WJD topic is heilig
Precies :respect:
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 November 2003, 13:07   #10
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Prima. Maar het WJD topic is heilig
idd, daar van af blijven
  Met citaat antwoorden
Oud 28 November 2003, 15:15   #11
Kastanje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Vind ik wel een goed idee van dat slowchat topic, om de 1000 posts ofzo een nieuwe openen..
  Met citaat antwoorden
Oud 28 November 2003, 16:16   #12
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Is er dan werkelijk iemand die dat hele slowchat-topic leest Tis toch niet voor niets CHAT?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 November 2003, 16:58   #13
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Thumbs down

Ik kan er eigenlijk niet veel meer over zeggen. Hooguit dat ik prefereer dat een topic om de zoveel posts het liefts gesloten zie worden. Waarom dan minstens niet dat topic unsticken? Doordat ie gesticked is heb ik telkens niet het idee om het te checken, op de een of andere manier merk je dan niet op dat erin wordt gereageerd.

Maargoed, als de meerderheid liever 1 topic zit met 5000 reply's... dan moet het maar zo zijn.

Wel weer erg apart dat een paar Sporter kennelijk willen weergeven dat de rest van het forum bij voorbaat op nul medewerking van hen kant kan rekenen. Start dan een eigen forum, zou ik zeggen...
Youssef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 November 2003, 18:33   #14
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

bij elke ... weet ik veel 500 reply's de eerste 100 verwijderen ofzo
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 November 2003, 20:46   #15
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Youssef

Wel weer erg apart dat een paar Sporter kennelijk willen weergeven dat de rest van het forum bij voorbaat op nul medewerking van hen kant kan rekenen. Start dan een eigen forum, zou ik zeggen...
Jezus man, stel je niet aan Sport heeft al jaren dat topic, en dat ga je dan niet ineens sluiten omdat een slowchattopic jou irriteert
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 November 2003, 20:54   #16
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Jezus man, stel je niet aan Sport heeft al jaren dat topic, en dat ga je dan niet ineens sluiten omdat een slowchattopic jou irriteert
Dat heeft helemaal niets met sluiten te maken. Ik zeg namelijk dat het om het verdelen in meerdere topics gaat. Overigens, hebben jullie een "Deel X..." markering in het topic staan dus ik neem aan dat het al gebeurd.

Ik irritereerde me hooguit om eht feit dat Sport zich weer eventjes verheven voelde boven de rest zonder dat er ook maar iets was gebeurd.
Youssef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 November 2003, 22:03   #17
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Youssef
Dat heeft helemaal niets met sluiten te maken. Ik zeg namelijk dat het om het verdelen in meerdere topics gaat. Overigens, hebben jullie een "Deel X..." markering in het topic staan dus ik neem aan dat het al gebeurd.

Ik irritereerde me hooguit om eht feit dat Sport zich weer eventjes verheven voelde boven de rest zonder dat er ook maar iets was gebeurd.
Weer? Heb jij sport de afgelopen 2 jaar nog maar één keer ergens gehoord? Precies, ik dus ook niet!

Arthur maakt met een duidelijke smily duidelijk dat hij bij wijze van grap melding maakt van het feit dat het wat hem betreft alles best is, als ze maar van het heilige WJD-topic afblijven; oftewel, hem kan het geen zak schelen, want het WJD-topic verdwijnt toch niet, hij is immers mod op Sport. Bovendien staat het topic helemaal niemand in de weg.

Dat er staat deel XII (geloof ik ) komt omdat ene snotneus genaamd Plankje ooit dacht dat topic steeds te moeten sluiten, tot woede van de vele 'sporters'. Toen ooit de toenmalige Il Capitano (AntiKezman) FB werd kwam dat topic, en dat is tot op heden nog steeds dezelfde, en staat ook niemand in de weg. Een slowchattopic bereikt in een paar weken net zoveel posts, en dat staat jou blijkbaar tegen. Nou, dan vernieuw je dat topic zo af en toe. Het WJD-topic staat boordevol leuke herinneringen, of discussies, en is leuk om terug te lezen, als je dara behoefte aan hebt. Hoe dat voor het slowchat-topic geldt weet ik niet, anders laat je hem gewoon zakken. Sticky-af maken en een nieuwe openen, heel eenvoudig. Heeft verder niets met verheven voelen te maken, zou alleen aardig zijn als je er misschien de humor van in kon zien
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 November 2003, 22:46   #18
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Als je het slowchattopic elke dag een keertje doorleest vanaf het stuk waar je was gebleven valt het modden wel mee vind ik. Maar je moet het dan wel proberen bij te houden!
Voor mij dus niet.. en dat heb ik al vaker aan gegeven
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 November 2003, 23:25   #19
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Gelukkig verwoordt Bart al wat ik denk. Oh wacht, of moet ik dan met hem een eigen forum starten?
  Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2003, 00:21   #20
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Van mij mogen ze zo lang blijven...
Hoewel het idd veel zoekwerk is,
en als je een tragere pc hebt, slaat ie wel eens vast
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2003, 10:46   #21
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Citaat:
Originally posted by Kampie
Voor mij dus niet.. en dat heb ik al vaker aan gegeven
Nah dan sluit je hem toch en o[en je een nieuwere...
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2003, 11:11   #22
wetering12
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind het wel best zo... meestal begint er bij slow chat om de 2 paginaas een nieuw onderwerp die ook nerges over gaat dusss
  Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2003, 11:20   #23
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Unhappy

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Nah dan sluit je hem toch en o[en je een nieuwere...
Doe niet zo dom LoeLoe! Aargh, wat irriteer je me. Je bent een soort van team, je werkt samen en je zoekt samen naar oplossingen. Het is niet de bedoeling dat ieder op eigen houtje gaat werken, of dat Kampie zo een reply van jou krijgt.

Hiermee geef je namelijk enigszins aan dat je het er kennelijk niet mee eens bent, waarmee Kampie waarschijnlijk toch niet zijn ideeën zal uitvoeren.

Wat is er in hemelsnaam mis met samen een oplossing zoeken? Dat werkt toch veel fijner?

Citaat:
Originally posted by bartje518
Weer? Heb jij sport de afgelopen 2 jaar nog maar één keer ergens gehoord? Precies, ik dus ook niet!
Nounou, 2 jaar lijkt me ook wel een erg hoge schatting. Maargoed, ik had het ook over 'weer eventjes'. Bovendien is er in de tussentijd weinig veranderd op het forum, dus het lijkt me nogal logisch dat de sporters zich een tijdje gedeisd hielden. (nadat ze een paar eisen hadden doorgedrukt) ...

Citaat:
Arthur maakt met een duidelijke smily duidelijk dat hij bij wijze van grap melding maakt van het feit dat het wat hem betreft alles best is, als ze maar van het heilige WJD-topic afblijven;


Die smiley is helemaal niet duidelijk, de kan namelijk heel goed betekenen dat ze niet moeten sollen met Ar-Tuur en Sport, maar dat Ar-Tuur het niet echt zo wil brengen omdat ie toch forumbaas is. (als in Forza zegt tegen een beheerder: Ik maak je dood ) En ga nou asjeblieft niet in op bovenstaande argumentering, omdat ik het slechts bedoel als voorbeeld.

Citaat:
oftewel, hem kan het geen zak schelen, want het WJD-topic verdwijnt toch niet, hij is immers mod op Sport. Bovendien staat het topic helemaal niemand in de weg.
Nogmaals zeg ik: Ik opper een idee die ten eerste helemaal niet gaat over het verwijderden van topics en ten tweede nog helemaal niet helemaal uitgelegd is of er doorheen gedrukt is. Oftewel, jullie zeggen bij voorbaat al dat jullie onaanraakbaar zijn, terwijl er net zo goed een heel goed systeem kon worden bedacht voor dit soort topics.

Maar nee, bij voorbaat schuiven jullie alle plannen van tafel.


Citaat:
snotneus genaamd Plankje
eensch

Citaat:
tot woede van de vele 'sporters'. Toen ooit de toenmalige Il Capitano (AntiKezman) FB werd kwam dat topic, en dat is tot op heden nog steeds dezelfde, en staat ook niemand in de weg.
Het WJD topic lees ik heeeeel sporadisch door en het ziet er wel leuk uit. Ik heb ook helemaal geen oordeel gevelt over dat topic, het ging me namelijk meer om het Sporters gedeelte

Citaat:
Een slowchattopic bereikt in een paar weken net zoveel posts, en dat staat jou blijkbaar tegen. Nou, dan vernieuw je dat topic zo af en toe. Het WJD-topic staat boordevol leuke herinneringen, of discussies, en is leuk om terug te lezen,
Wat is er mis met het teruglezen van gesloten topics? Ik blijf erbij dat het veel leuker is om een topic van rond de tien pagina's te lezen, en dan meerdere delen. Ik weet niet hoeveel pagina's dat WJD topic heeft, maar als dat er meer dan 40 zijn, is het sowieso lastig. Het forum geeft namelijk alleen eerste en laatste pagina's weer, en de rest zijn stipjes/punten. (...)

Meerdere delen met 10 pagina's lijkt me dan ook makkelijk terug lezen en je hebt een grens. Je leest 1 topic en klaar, de volgende keren lees je weer de vervolgtopics. Dit geldt voor mij overigens ook alleen voor de WJD topics, het slowchattopic is helemaal niets aan om terug te lezen

Citaat:
als je dara behoefte aan hebt. Hoe dat voor het slowchat-topic geldt weet ik niet, anders laat je hem gewoon zakken. Sticky-af maken en een nieuwe openen, heel eenvoudig. Heeft verder niets met verheven voelen te maken, zou alleen aardig zijn als je er misschien de humor van in kon zien
Dat heeft er inderdaad niets mee te maken, gezien ik dat nergens heb gezegd.

Laatst aangepast door Youssef : 29 November 2003 om 11:22
Youssef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2003, 12:25   #24
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Citaat:
Originally posted by Youssef
Doe niet zo dom LoeLoe! Aargh, wat irriteer je me. Je bent een soort van team, je werkt samen en je zoekt samen naar oplossingen. Het is niet de bedoeling dat ieder op eigen houtje gaat werken, of dat Kampie zo een reply van jou krijgt.

Hiermee geef je namelijk enigszins aan dat je het er kennelijk niet mee eens bent, waarmee Kampie waarschijnlijk toch niet zijn ideeën zal uitvoeren.

Wat is er in hemelsnaam mis met samen een oplossing zoeken? Dat werkt toch veel fijner?

Nu pas krijg ik te horen dat hij het niet zo fijn vindt dat die topics zo lang open blijven. Dat lees ik nu voor het eerst hoor..als hij nu een PM had gestuurd en het 'probleem' even had voorgelegd, dan hadden we erover kunnen praten.

Nu heb ik zoiets: Nou..je maakt het 'probleem' niet kenbaar aan mij, dus hoe moet ik daar in godsnaam vanaf weten?

Anyway..het maakt mij niet uit of hij nu open blijft, of dat er een nieuw chattopic wordt gestart. Als mensen niet tevreden zijn met de manier zoals het nu gebeurt, dan veranderen we het toch. Wa's dan nog het probleem?
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2003, 12:34   #25
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Youssef
Nounou, 2 jaar lijkt me ook wel een erg hoge schatting. Maargoed, ik had het ook over 'weer eventjes'. Bovendien is er in de tussentijd weinig veranderd op het forum, dus het lijkt me nogal logisch dat de sporters zich een tijdje gedeisd hielden. (nadat ze een paar eisen hadden doorgedrukt) ...
Er is anders meer dan voldoende mis gegaan hoor. Neem schelden door Plankje, ban's voor Forza, Arie, Joy enzovoorts. Of neem de belachelijke aanstellingen van FB's. Ik heb niemand van sport verder daarover gehoord. 2 jaar is welicht wat veel, maar we gaan zeker richting de anderhalf. Sinds Arthur er is is er geloof ik niets meer voorgevallen verder. Die paar 'eisen' zoals jij dat noemt waren om het forum aantrekkelijker te maken voor de gebruiker. Aangezien toen wij op sport kwamen dit een dood forum was kan niemand zeggen dat hij daar zo vreselijk veel last van heeft.


Citaat:
Originally posted by Youssef
Die smiley is helemaal niet duidelijk, de kan namelijk heel goed betekenen dat ze niet moeten sollen met Ar-Tuur en Sport, maar dat Ar-Tuur het niet echt zo wil brengen omdat ie toch forumbaas is. (als in Forza zegt tegen een beheerder: Ik maak je dood ) En ga nou asjeblieft niet in op bovenstaande argumentering, omdat ik het slechts bedoel als voorbeeld.
Ja, zo lust ik er ook nog wel een paar Dan kun je beter geen smilies gebruiken, ze kunnen toch altijd verkeerd uitgelegd worden. Overigens lijkt het me niet relevant om Tuur met Forza te vergelijken (om toch even en beagrumentering onderuit te halen ). Maargoed, het punt lijkt me duidelijk, die smily was bij wijze van grap bedoelt dunkt mij.

Citaat:
Originally posted by Youssef
Nogmaals zeg ik: Ik opper een idee die ten eerste helemaal niet gaat over het verwijderden van topics en ten tweede nog helemaal niet helemaal uitgelegd is of er doorheen gedrukt is. Oftewel, jullie zeggen bij voorbaat al dat jullie onaanraakbaar zijn, terwijl er net zo goed een heel goed systeem kon worden bedacht voor dit soort topics.

Maar nee, bij voorbaat schuiven jullie alle plannen van tafel.
Dat komt omdat men bij voorbaat vast aangeeft het niet eens te zijn met je plan, als het ook om het WJD-topic gaat. Wat is daar mis mee? Op een oriënterende vergadering mag jij je plan uitleggen, en wij zeggen vast dat het wat ons betreft niet bespreekbaar is. Dan kun je 2 dingen doen: het er toch doorheen proberen te drukken; met alle gevolgen van dien (aangezien de gebruiker van het topic het simpelweg niet wil), of je erbij neerleggen en je richten op het slowchat-topic en andere topics die volgens jou ervoor in aanmerking komen.

Citaat:
Originally posted by Youssef
Wat is er mis met het teruglezen van gesloten topics? Ik blijf erbij dat het veel leuker is om een topic van rond de tien pagina's te lezen, en dan meerdere delen. Ik weet niet hoeveel pagina's dat WJD topic heeft, maar als dat er meer dan 40 zijn, is het sowieso lastig. Het forum geeft namelijk alleen eerste en laatste pagina's weer, en de rest zijn stipjes/punten. (...)

Meerdere delen met 10 pagina's lijkt me dan ook makkelijk terug lezen en je hebt een grens. Je leest 1 topic en klaar, de volgende keren lees je weer de vervolgtopics. Dit geldt voor mij overigens ook alleen voor de WJD topics, het slowchattopic is helemaal niets aan om terug te lezen
Ja, leuk die voordelen, maar wij hebben er geen last van. Het is een soort topic van de vaste users van sport. Noem het traditie, noem het een gewoonte. Gesloten topics zakken toch verder weg, en raken in de vergetelheid. Het WJD-topic staat altijd prominent en hoog. Mochten de gebruikers van dat topic zelf graag een nieuwe willen, dan openen zij hem wel. Zij zijn tegen, en het forum is er voor de gebruiker, en niet voor de keiharde regel. Je kunt de regel van topicgrote invoeren, maar hem wel zo toepassen dat de gebruiker het ermee eens is.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2003, 14:49   #26
wetering12
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Maar juist als je een topic sluit, snij je door het onderwerp heen en moet je as nog moeilijk en irritant gaan zoeken waar het ook alweer over ging... vind wel best zo, vinkwel
  Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2003, 16:18   #27
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Smile

Citaat:
Originally posted by bartje518
Er is anders meer dan voldoende mis gegaan hoor. Neem schelden door Plankje, ban's voor Forza, Arie, Joy enzovoorts. Of neem de belachelijke aanstellingen van FB's. Ik heb niemand van sport verder daarover gehoord. 2 jaar is welicht wat veel, maar we gaan zeker richting de anderhalf. Sinds Arthur er is is er geloof ik niets meer voorgevallen verder. Die paar 'eisen' zoals jij dat noemt waren om het forum aantrekkelijker te maken voor de gebruiker. Aangezien toen wij op sport kwamen dit een dood forum was kan niemand zeggen dat hij daar zo vreselijk veel last van heeft.
Maar 'jullie' hebben wel je eisen doorgedrukt. Dus bij deze... beetje nutteloze discussie. Het forum had kennelijk wat tijd om te stabiliseren en dat hebben jullie na wat gerel wel kunnen regelen.

Citaat:
Ja, zo lust ik er ook nog wel een paar Dan kun je beter geen smilies gebruiken, ze kunnen toch altijd verkeerd uitgelegd worden. Overigens lijkt het me niet relevant om Tuur met Forza te vergelijken (om toch even en beagrumentering onderuit te halen ). Maargoed, het punt lijkt me duidelijk, die smily was bij wijze van grap bedoelt dunkt mij.
Bij wijze van grap? Maar je verdedigt verder wel het standpunt?

Citaat:
t omdat men bij voorbaat vast aangeeft het niet eens te zijn met je plan, als het ook om het WJD-topic gaat. Wat is daar mis mee? Op een oriënterende vergadering mag jij je plan uitleggen, en wij zeggen vast dat het wat ons betreft niet bespreekbaar is. Dan kun je 2 dingen doen: het er toch doorheen proberen te drukken; met alle gevolgen van dien (aangezien de gebruiker van het topic het simpelweg niet wil), of je erbij neerleggen en je richten op het slowchat-topic en andere topics die volgens jou ervoor in aanmerking komen.
Wat een onzin weer Bartje. Waarom kon Ar-Tuur niet gewoon meegaan met Tyskie of zelf een bepaalde argumentering verzinnen? Dan had hij maar anders moeten overkomen, dat jij en Phitje zoiets zeggen mag van mij best, maar Ar-Tuur heeft een bepaalde taak te vervullen en het is ook aan hem users te woord te staan en op een of andere manier tevreden te stellen, of in ieder geval te overtuigen.

Zo kwam dat jammergenoeg niet over.

Citaat:
e voordelen, maar wij hebben er geen last van. Het is een soort topic van de vaste users van sport. Noem het traditie, noem het een gewoonte. Gesloten topics zakken toch verder weg, en raken in de vergetelheid. Het WJD-topic staat altijd prominent en hoog. Mochten de gebruikers van dat topic zelf graag een nieuwe willen, dan openen zij hem wel. Zij zijn tegen, en het forum is er voor de gebruiker, en niet voor de keiharde regel. Je kunt de regel van topicgrote invoeren, maar hem wel zo toepassen dat de gebruiker het ermee eens is.
Nou, bedankt voor je 'overtuigen', als je dat nou meteen had gepost dan was er geen enkel probleem geweest.
Youssef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2003, 16:49   #28
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Nu pas krijg ik te horen dat hij het niet zo fijn vindt dat die topics zo lang open blijven. Dat lees ik nu voor het eerst hoor..als hij nu een PM had gestuurd en het 'probleem' even had voorgelegd, dan hadden we erover kunnen praten.
Nu pas? Dan is de communicatie tussen de crew zeker weer op zijn opperste best. Bovendien lijkt het me niet per se via PM te hoeven, dat is iets wat je als crew samen of met users bespreekt lijkt me. (en wat kennelijk na bespreking in jouw 'voordeel' uitpakt)

Citaat:
Nu heb ik zoiets: Nou..je maakt het 'probleem' niet kenbaar aan mij, dus hoe moet ik daar in godsnaam vanaf weten?
Door eens te ondernemen in STAFF! Wat dacht je daarvan? Probeer eens altijd up to date te blijven en altijd naar leuke en betere oplossingen te vinden voor op het forum. En zorg ervoor dat Staff eens actief is ipv dat irritante lichtje wat telkens uit staat voor dat forum.

Citaat:
Anyway..het maakt mij niet uit of hij nu open blijft, of dat er een nieuw chattopic wordt gestart. Als mensen niet tevreden zijn met de manier zoals het nu gebeurt, dan veranderen we het toch. Wa's dan nog het probleem?
Dat je je misschien eens in de discussies moet mengen ipv mensen een afzeikerige mening toe te delen Geweldige medewerking zeg...

Oh, misschien wat duidelijker voor jou: Zie het als jij en je 'vriendje' die praten over naar welke tent jullie gezellig zullen uitgaan. Jij zegt dat je naar A wil gaan en Riddler zegt even tussendoor dat hij naar B wil. Als jullie onderweg zijn zegt Riddler nog even tussen neus en lippen door dat hij het ook wel leuker had gevonden in B en jij kat hem af: Nou, dan gaan je toch naar B!

Youssef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2003, 17:33   #29
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Nou toevallig kwam dat gisteren dus nog voor...en ik zal je meteen vertellen hoe dat ging:

Ik gaf aan dat we eerst naar een tent zouden gaan, en dat ik wel dacht dat het iets voor hem was. Later bleek het ook zo dus te zijjn. Vreinden vroege me of ik nog mee ging naar een andere tent, maar overlegde met hem en ik gaf al aandat ik dacht dat hij die tent juist niet leuk zou vindne...wato ok zo was.

Dus wat dat communiceren met elkaar ..dat zit wel goed
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2003, 18:02   #30
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Youssef
Maar 'jullie' hebben wel je eisen doorgedrukt. Dus bij deze... beetje nutteloze discussie. Het forum had kennelijk wat tijd om te stabiliseren en dat hebben jullie na wat gerel wel kunnen regelen.

Bij wijze van grap? Maar je verdedigt verder wel het standpunt?

Wat een onzin weer Bartje. Waarom kon Ar-Tuur niet gewoon meegaan met Tyskie of zelf een bepaalde argumentering verzinnen? Dan had hij maar anders moeten overkomen, dat jij en Phitje zoiets zeggen mag van mij best, maar Ar-Tuur heeft een bepaalde taak te vervullen en het is ook aan hem users te woord te staan en op een of andere manier tevreden te stellen, of in ieder geval te overtuigen.

Zo kwam dat jammergenoeg niet over.

Nou, bedankt voor je 'overtuigen', als je dat nou meteen had gepost dan was er geen enkel probleem geweest.
Na wat 'gerel'? Wij kwamen hier en er was bijna nog geen hond destijds Overigens heb ik geen enkel lid echt horen klagen over ons, het waren meer de mods. Op Sport kwam toch al geen hond

Nou, als je goed kijkt reageer ook ik met een smily hoor Jij was de eerste die er serieus een punt van maakte.
Arthur bedoelde het in eerste instantie in de vorm van grap, daarna pas ben ik zijn gedachtegang gaan reageren. Of hij het serieus bedoelt weet ik niet, daar kan ik enkel naar gissen. Kan niet in zijn kop kijken natuurlijk Inderdaad zou hij als hij het serieus meent dat even toe kunnen lichten, maar das mijn verantwoording verder niet

Het is nu dus toegelicht, bij deze Geen dank
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2003, 18:20   #31
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

waar gaat het hier nou over dan :s oneindig lange topics, over het het hoge 'wij-zijn-zo-speciaal'-gehalte van de sportforummers, over commucatie tussen de staff..

*help*
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2003, 18:24   #32
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Na wat 'gerel'? Wij kwamen hier en er was bijna nog geen hond destijds Overigens heb ik geen enkel lid echt horen klagen over ons, het waren meer de mods. Op Sport kwam toch al geen hond
Lijkt me logisch, leden kwamen er amper en mods zijn bang dat ze teveel toelaten. Er moet toch een bepaalde machtsverdeling zijn, en die raak je kwijt als je alles maar toelaat

Citaat:
Nou, als je goed kijkt reageer ook ik met een smily hoor Jij was de eerste die er serieus een punt van maakte.
Duidelijkheid voor alles ()

Citaat:
Arthur bedoelde het in eerste instantie in de vorm van grap, daarna pas ben ik zijn gedachtegang gaan reageren. Of hij het serieus bedoelt weet ik niet, daar kan ik enkel naar gissen. Kan niet in zijn kop kijken natuurlijk Inderdaad zou hij als hij het serieus meent dat even toe kunnen lichten, maar das mijn verantwoording verder niet
Nou, Ar-Tuur was het verder eens met de woordvoerder ik bedoel, bartje, maar ik vraag me ook af of dat de werkelijke intentie was

Citaat:
Het is nu dus toegelicht, bij deze Geen dank
Youssef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2003, 18:24   #33
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb weinig gelezen, maar ben het eens met de sporters



  Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2003, 18:25   #34
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman
ik heb weinig gelezen, maar ben het eens met de sporters



Nou nou, zoveel smilies... Dat kan leiden tot veel misinterpretaties, kun je ze toelichten?
Youssef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2003, 18:26   #35
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Nou toevallig kwam dat gisteren dus nog voor...en ik zal je meteen vertellen hoe dat ging:

Ik gaf aan dat we eerst naar een tent zouden gaan, en dat ik wel dacht dat het iets voor hem was. Later bleek het ook zo dus te zijjn. Vreinden vroege me of ik nog mee ging naar een andere tent, maar overlegde met hem en ik gaf al aandat ik dacht dat hij die tent juist niet leuk zou vindne...wato ok zo was.

Dus wat dat communiceren met elkaar ..dat zit wel goed
Je slaat de plank weer geheel mis. Maargoed, voor jou is het slechts aftellen.

Youssef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2003, 18:31   #36
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard Re: Oneindig lange topics.

Citaat:
Originally posted by Youssef
Wordt het niet eens tijd om daar wat aan te doen? Een topic met 5000 reply's slaat naar mijn idee nergens op. Bijvoorbeeld het Slowchat topic in ADB.

Het liefst zie ik het geunsticked en om de 500, 250 of 1000 reply's een nieuw topic geopend worden. Dat lijkt me veel logischer en ook makkelijker te volgen.

Zeg iets liefs over degene boven je lijkt me ook zo een topic dat wel baat zou hebben bij wat nieuwe deeltjes. Ik vind het zo een onzin om topics te laten verzanden in pagina nummers...
je bent niet verplicht om van dat soort topics te lezen alle posts te lezen. toegegeven, t is moeilijk om in een topic van ondertussen meer dan 100 pagina's iets te vinden als je t met de hand doet maar daarvoor heb je de handige zoekfunctie
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 November 2003, 13:34   #37
wetering12
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Oneindig lange topics.

Nog ff en dit topic heeft ook meer dan 100paginaas
  Met citaat antwoorden
Oud 5 December 2003, 09:28   #38
Bobba.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb niet alles gelezen ... maar vind Bartje en Youssef nogal kinderachtig bezig door sport er weer bij te betrekken. Ik heb geen last van het WJD topic. En voor de sporters is het blijkbaar heilig. Voor mij is Slowchat heilig omdat ik waarschijnlijk de eerste ben die 1000 posts in 1 topic heeft. Zonder daar in te flamen, te spammen, of andere onnodige dingen te doen. Overigens ben ik het ook met wetering eens. Als je een topic sluit, maak je het er echt nie overzichtelijker op. Dan moet je in andere topics terug gaan kijken. Ook ben ik van mening dat Slowchat het chatten in andere topics vermindert. En ADB een beetje opfleurt. Dus helemaal verwijderen zie ik niet als een optie. En kun je rebelse acties van mij verwachten wanneer je dat wel doet. Maar dat is geloof ik niet aan de orde.

@ Youssef: Leg me even uit dan wat je erg vind aan slowchat en (eventueel aan WJD) Zoals ik al zei, nieuwere delen is moeilijker om terug te lezen. Ik heb net even bij de postaantallen van de users in slowchat gekeken en ik constateer dat jij er niet 1x gepost hebt. Hoe weet jij dan, of je het nog goed kan volgen of niet? Ik kan niet oordelen of je het daadwerkelijk wel leest maar dat lijkt me dan ook niet. Want jou kennende zul je dan wel reageren. Snap ook niet waarom je er nu opeens mee komt. En waarom er zo'n heisa over is. Laat het toch gewoon staan. Het is sticky dus kijk gewoon niet naar het eerste topic in ADB. Dan heb jij net zo min last van Slowchat als ik van het WJD topic heb.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:02.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.