Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 25 December 2003, 16:08   #1
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard Is LoeLoe een potentiele beheerder?

Ik vraag me eigenlijk af hoe het zit met de relatie tussen Koelkast en de rest. Ik bedoel, de boel is nu in de doofpot gestopt, maar volgens mij heeft Koelkast er niet altijd even zin in.

Ik vroeg me dan ook af, omdat LoeLoe dat zelf ooit heeft gezegd, of LoeLoe na Koelkast beheerder zal worden?
Youssef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 December 2003, 16:14   #2
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ze zou't zeker niet slecht doen,maar van mij mag Koelkast nog wel tijdje beheerder blijven
  Met citaat antwoorden
Oud 25 December 2003, 16:33   #3
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Wat ik van KK vind laat zich raden, maar Loeloe kan absoluut niet objectief zijn Dextor is een betere optie
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 December 2003, 16:43   #4
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Koelkast lijkt gewoon te blijven ondanks dat boven water is gekomen dat hij fraudeert met screenshots en ondanks het feit dat hij meerdere malen heeft gezegd te stoppen, dus deze vraag lijkt me niet aan de orde.
Maar om toch een antwoord te geven: absoluut ongeschikt.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 December 2003, 17:30   #5
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Ooit toen jij nog beheerder was heb ik dat idd gezegd. Maar da's al een HEEEEEEEEEEEL tijdje terug. Denk je niet

En neej ik vind mezelf er absoluut ongeschikt voor daar ik niet de tijd heb om dingen te doen die Tijn en KK nu doen. Dadelijk heb ik een half jaar stage en dan heb ik wel andere dingen aan me hoofd dan ook nog een heel forum te onderhouden.

Dus of mensen mij nu nutteloos vinden of niet, ik geef zelf al aan dat ik dit niet wil, en dat is het belangrijkste denk ik dat telt of niet. Of ik het zelf wel wil. En ik wil het niet.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:56.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.