Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 28 April 2003, 21:13   #1
Irene!!!!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Vandaaaaaaaaag....

was er een Nederlandse militairen band bij mij op school zij zijn 1 van de 2 enige militairen bands in nederland dus was het echt heel erg unique.. al helemaal omdat ze op mijn school waren hier in amerika kunnen jullie je natuurlijk niet voorstellen (denk k) maar kijk: je woont in een vreemd land, spreekt wel es met nederlanders maar niet erg vaak, dan kom je op een dag op school en is er een nederlandse band die voor je komt optreden.. dat is toch raar?
ik heb ook ff met ze gepraat nadat ik moest van een vriendin van me.. ik durfde eerst niet want dan sta je daar "hoi ik ben ook nederlands" maar dat heb ik dus echt gezegd en ze waren juist heel erg geinterresseert ze vroegen hoe lang ik hier nog woonde, waarom, waar ik woonde in NL, waar ik naar toe ging verhuizen enzow.. uiteindelijk was ik te laat voor wiskunde maarja
maar nu heb ik er spijt van dat ik niet eerder met ze ging praten, en dat ik niet met meerdere heb gepraat... ik wist dat dat zou gebeuren


naja dat was mijn belevenis voor de dag, dat wou ik ff melden
  Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2003, 21:15   #2
MarkNMGN
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Vandaaaaaaaaag....

lache
  Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2003, 21:20   #3
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard Re: Vandaaaaaaaaag....

Citaat:
Originally posted by Irene!!!!
.. uiteindelijk was ik te laat voor wiskunde maarja
dat doet et echt he

vet coel man!!!! is wel een belevenis. zouk ook vet vinden (zaten er nog lekkere gozers tussen?
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2003, 21:35   #4
Irene!!!!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Vandaaaaaaaaag....

Citaat:
Originally posted by TheGroovMaster
dat doet et echt he

vet coel man!!!! is wel een belevenis. zouk ook vet vinden (zaten er nog lekkere gozers tussen?
dr ws dr 1tje op het drumstel maar drummers rulen gewoon
  Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2003, 22:01   #5
Karma-Killer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Militaire band? Wat moet ik me voorstellen bij een militaire band? Ik ken wel de militaire kapel Maar dat zal wel komen omdat ik uit het fanfarewereldje kom, ze zullen daar ook heus wel bands hebben

Anyway, VET!
  Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2003, 22:04   #6
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Unhappy

Tsjah, je moet toch wat met de defensiebegroting doen hè
Youssef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2003, 22:27   #7
Jochemmm
jocking
 
Jochemmm's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 March 2002
Locatie: EnschedeHengelo
Berichten: 2.745
Stuur een bericht via ICQ naar Jochemmm Stuur een bericht via AIM naar Jochemmm
Standaard

Citaat:
Originally posted by Youssef
Tsjah, je moet toch wat met de defensiebegroting doen hè
lol

ach, je kan er beter Irene blij mee maken dan naar Irak gaan om mensen neer te schieten toch?

Maarm, leuk, die lui zullen ook wel even raar op hebben gekeken toen je opeens Nederlands tegen hun ging praten
Jochemmm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2003, 00:39   #8
Irene!!!!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Jochemmm

lol

ach, je kan er beter Irene blij mee maken dan naar Irak gaan om mensen neer te schieten toch?

Maarm, leuk, die lui zullen ook wel even raar op hebben gekeken toen je opeens Nederlands tegen hun ging praten
ja ze waren net zo verbaasd als toen ik er achterkwam dat ze op school kwamen en dat was HEEL erg verbaasd

Citaat:
Originally posted by Karma-Killer
Militaire band? Wat moet ik me voorstellen bij een militaire band? Ik ken wel de militaire kapel Maar dat zal wel komen omdat ik uit het fanfarewereldje kom, ze zullen daar ook heus wel bands hebben

Anyway, VET!
ja t was eigenlijk een fanfare.. maar ze liepen niet ofzo dus leek het daar niet op
  Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2003, 09:53   #9
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het is toch leuk als je weer mensen tegen komt die uit dat zelfde kikkerlandje komen als dat je zelf komt
  Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2003, 10:54   #10
Karma-Killer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Irene!!!!


ja ze waren net zo verbaasd als toen ik er achterkwam dat ze op school kwamen en dat was HEEL erg verbaasd



ja t was eigenlijk een fanfare.. maar ze liepen niet ofzo dus leek het daar niet op
Vet misschien ken ik daar wel mensen uit Mijn dirigent speelt/speelde daar, dat weet ik dus eigenlijk niet En een trompetist uit het orkest speelt in de marinierskapel
  Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2003, 10:58   #11
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Originally posted by Jochemmm
lol

ach, je kan er beter Irene blij mee maken dan naar Irak gaan om mensen neer te schieten toch?
!
Leuk meissiej!!!
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:23.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.