Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 10 December 2007, 18:44   #1
kawashi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard in love or not ??

HEEEEEELP !!! Ik ben goed bevriend met een jongen. Hij wilde me een tijd geleden koppelen aan zijn beste vriend. Dus ik die jongen ontmoeten en het wordt steeds gezelliger op msn je kent het wel.. En nu heb ik dat ik heel de tijd aan hem denk. Soms stuurt hij me ook allemaal emoticons ( , (K), (L), , enz..). Dan wordt ik helemaal gek en ben ik zo verliefd, dan begin ik te blozen en luister ik allemaal liefdesliedjes.. Maar soms heb ik ook dat ik wel aan hem denk maar dat ik geen verliefd gevoel heb.. dat is best wel irritant, want zondag wil hij me waarschijnlijk gaan vragen.. En wat moet ik dan zeggen als ik het niet weet.. Daarom vraag ik dus hier even om hulp..
Dus weten jullie misschien of ik verliefd ben of niet.. Of hebben jullie een manier waarmee ik te weten kan komen of ik hem leuk vind of niet??

Alvast heel erg bedankt ik denk dat ik al met een heel klein beetje hulp al heel ver kom
  Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2007, 12:30   #2
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

Gewoon eerlijk tegen hem zijn. Dat je hem leuk vindt, maar nog niet zeker weet of je ook verliefd bent en dat je hem dus beter wil leren kennen.

Om nou gewoon een relatie met hem te beginnen is niet echt eerlijk, vind ik.
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2007, 16:52   #3
kawashi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja weet ik, dat zou ik zelf ook niet leuk vinden.. Maar ik ben ook best wel bang dat als ik hem te lang laat wachten, en ik wil dan toch uiteindelijk wat met 'm, dat ie dan zegt dat ie me niet meer wil omdat ik hem een soort van aan het lijntje hield :S
  Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2007, 16:54   #4
kawashi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door RawrImADinosawr Bekijk Bericht
Vraag of hij je een kringspiermassage wil geven. Zo ja: Echte liefde
Hij vindt me ook leuk, t gaat erom dat ik niet weet of ik hem leuk vind xp Maar in ieder geval thank you, weet k wat k moet vragen als he lijkt of hij me niet meer boeiend vindt
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:15.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.