Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 8 March 2010, 20:17   #1
Sharoo
Lid
 
Geregistreerd op: 8 March 2010
Berichten: 2
Standaard Maken ze me jaloers of is het echt waar?

Een lang verhaal heb ik maar zal het zo kort mogelijk houden.

Oktober vorig jaar zei een collega tegen mij dat ze me leuk vond. Dit deed ze niet direct maar na een antwoord van mij, toen zei ze dat plots. Ik schrok hier best van, en toen lette ik er meer op en idd. Ze keek vaak naar mij zei enthousiast gedag, lachde etc. In elk geval ontweek ik haar toen aangezien ik toch aardig verlegen ben, kan me nu me voor de kop slaan en dat hoeven jullie me ook niet te vertellen.

Het heeft maanden geduurd en sindsdien ben ik ook wat voor haar gaan voelen en vond ik haar meer dan leuk, in eerste instantie had ik hier nog niet echt last van maar toen wel.. Ze gaf wel soort hints bijv, toen ze met een andere collega na het werk over de liefde had zei ze dat ze nog vrijgezel was en vond dat niet erg en zei toen ''Of niet (mijn naam)??''

Die collega zit ook bij haar in de klas en ze zijn dus wel goede vriendinnen. NIet hartsvriendinnen maar kennen elkaar dus wel aardig goed, in de pauzes op school zie ik ze vaak niet bijelkaar en zie ik diegene vaak met andere meiden lopen, waar dat meisje waar ik een oogje op heb dan is heb ik geen idee van en zie haar ook zelden.

In elk geval in de kerstvakantie hadden ze het er weer over, we hadden toen weer met z'n 3en gewerkt(niet meer mensen daarnaast op de 'baas' na dan) en toen ging het er weer over, echter toen werd er gezegd door dat ene meisje dat ze graag met andere jongens dansde, echter dat dat niet kon omdat ze een vriend had, diegene waar ik een oogje wat op had zei : Daa rheb ik geen last van waarop die andere weer antwoorde: ja jij hebt ook geen vaste relatie maar een open relatie. Nog niks aan de hand zou je zeggen maar er was nog meer:

Eerder op een andere dag daarvoor hadden zeiden ze bij het weggaan. 'vriendin: Veel plezier he' vanavond. Ja als ie komt antwoordde het meisje wat ik leuk vind daarop. Later was er weer zo'n geval als het eerste wat ik noemde. Dit allemaal was in een paar weken tijd.

Natuurlijk kan dit allemaal waar zijn, wil ik best geloven, maar een paar weken geleden vroegen ze op een personeelsfeest weer aan mij of ik een vriendin had, dit keer was het in een grotere groep en ik zei gewoon weer nee. Waarop zij niet veel later(voor het idee, het was zo'n 3 sec later, omdat iedereen moest lachen op de manier hoe i het zei) weer zei dat ze ook nog vrijgezel was.

Nou wil ik best geloven dat het allemaal waar is hoor, dat ze met een andere jongen bezig was/is. Maar er spookt ook door mijn hoofd heen dat ze dit expres doen, om mij jaloers te maken zodat ik wat zou doen omdat het toch al vijf maanden duurt. Wat denken jullie? Natuurlijk zou dit kunnen, maar kunnen jullie het voorstellen? En zouden jullie het dan ook doen?

Graag jullie antwoorden, word er namelijk nogal onzeker van
Sharoo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 March 2010, 20:23   #2
Baloe
Cool
 
Baloe's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 February 2010
Locatie: Arnhem
Berichten: 6.897
Standaard

Pfoe, lastig verhaaltje..ehm..ja.

Ik denk dat je een keer iets moet uitproberen waardoor zij denkt dat je dr echt leuk vind, weet zo ff niet wat, dan kan je aan haar reactie ook wel zien of ze jou wel/niet leuk vind. Klinkt misschien wat cryptisch. Maar ik bedoel nodig haar wat met dr te gaan drinken, flirt een beetje met dr enzo.. je merkt (als t goed is) vanzelf hoe ze reageert
__________________
Life is spontaneous

Don't take it too seriously
Baloe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 March 2010, 20:24   #3
Chitesel
Super Lid
 
Geregistreerd op: 20 May 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10.355
Standaard

man man man, niet zeiken gewoon gaan met die banaan. . wat is nou je probleem, ze zegt dat ze jou leuk vindt en jij vind haar nu ook leuk. Ga dan niet nog 5 maanden wachten totdat het allemaal voorbij is.
Chitesel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 March 2010, 20:26   #4
tommy almighty
pastafari
 
tommy almighty's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 March 2009
Locatie: ken je toch niet
Berichten: 1.593
Standaard

doe nou maar wat als je haar leuk vind en anders zeg je gewoon dat 't niet zo is....
__________________
just because i'm losing, doesnt mean i'm lost.
I will be what I set out to be, without a doubt undoubtely!
tommy almighty is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 March 2010, 22:09   #5
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

tl dr.

Ga ervoorrr!
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2010, 10:19   #6
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Bok 'm erop!
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2010, 11:51   #7
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Er voor gaan.
__________________
Luxus ductus a curiu crato.
Deegbal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2010, 22:08   #8
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Ballen, in 1 keer knallen.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2010, 01:14   #9
smiley D
Wegens zeiken gewijzigt
 
smiley D's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 February 2010
Locatie: op je lip
Berichten: 1.298
Standaard

vraag haar gewoon mee uit.
__________________
Luctor et emergo.Veritas aéquitas.
Grootste prutser - forumawards 2010
favoriete newbie - forumawards 2010
smiley D is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:01.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.