Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 20 May 2007, 16:44   #1
Christalijsje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard ik wist niet dat het zo erg zou kunnen zijn

Hallo everyone hier

Ik weet niet wat ik precies wil opschrijven, maar ik hoop dat jullie me toch kunnen helpen.
Ik heb verschillende trauma's en daarom veel moeite me dingen. Deze week is er iets geknapt en dat heb ik ook aan een vriendin verteld. Zij heeft met me gepraat, maar ik voel me nu alleen nog maar slechter en slechter.
Ik kan niks meer, al mijn energie is op, ik heb geen idee hoe ik weer vrolijk kan worden.
Mijn eetlust is weg, mijn energie, ik wil op bed liggen en de hele maand niet meer gestoord worden. Ik snap niet wat er gebeurd met me, heeft iemand misschien een tip? Asjb, wat ik weet het echt niet meer, ik red het niet
  Met citaat antwoorden
Oud 20 May 2007, 20:36   #2
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Dat is geen trauma maar een depressie. Zoek iets leuks om te doen, een hobby een sport of wat dan ook.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 May 2007, 22:45   #3
Leh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dat zijn gevaarlijke vizueuse ( je weet wel wat ik bedoel) circels waarin je terecht kan komen.
Wat je meot doen is hulp zoeken... als het echt is wat je zegt!
als je geen hulp zoekt, wordt het erger. je zou langs de huisarts moeten gaan. hoe eerder je erbij bent, hoe beter.
think happy thoughts, probeer waardering te hebben voor alles om je heen, neem een hamstertje!
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:35.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.