Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 5 May 2005, 21:38   #1
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up AZ - Sporting Lissabonn

Wie van jullie volgen allemaal de wedstrijd???
ik wel namelijk en momenteel is het 1-0 met aardig wat goeie
kansen voor AZ ik zelf denk dat zij ook de grootste kans maken
om door te gaan naar de voglende ronde wat is jullie mening hierover????
  Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2005, 23:43   #2
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

het is ook altijd hetzelfde. klote kk klote kut kut kut kut kut kut gvd gvd
mazzel portugezen. met die lijer van een liedson. die gast kan niet voetballen, weet niet wat buitenspel is maar scoort wel. intikker. een van de weinige kansen van sporting. az is dominant maar gaat gewoon niet door, net als psv. psv speelde ac milan twee keer van de mat af maar gaat ook niet door. het is zo oneerlijk. gvd.

het is ook altijd hetzelfde. of het nou fc den bosch, nederlands elftal, ek, wk, uefa cup, champions league. altijd een grote desillusie.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2005, 23:51   #3
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Zijn we van die penalties af.. krijgen we een laatste minuut-syndroom.

Man o man, wat een drama. Ze waren er nog dichterbij dan PSV... Moedig gestreden hoor, maar helemaal niets, behalve lof all over Europa.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2005, 23:54   #4
n0sf3ratu
Lid
 
Geregistreerd op: 27 November 2004
Locatie: jj
Berichten: 868
Standaard

godverdomme sorry maar ik meot ff schelden

WAAAAT EEN TYFUS BENDE VIESE SMERIGE RANZIGE KUTBENDE GODVERDOME WAAROM ZO?? WAAAROM EERST PSV 10000 KEER BETER

nu AZ niet beter maar gewoon in laatste tyfus minuuuuut


GODVERDOMME KLOTE VOETBAL
n0sf3ratu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2005, 00:23   #5
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Toch blijf ik erbij dat het maar een vreemde regel is dat de doelpunten gemaakt door de uit spelende ploeg ook in de verlenging dubbel tellen. Ze hebben dan toch aanzienlijk meer minuten gekregen om een uit doelpunt te maken. Kvind persoonlijk dat de verlenging weer gewoon 0-0 moet zijn.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2005, 00:38   #6
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

ja vind ik ook. ik dacht aanvankelijk ook dat dat zo was, omdat ik zoiets dacht gehoord te hebben toen psv verlengde tegen olympique lyon. maarja, zal wel niet dan.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2005, 00:54   #7
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

1 minuut voor tijd, echt te zielig gewoon. Dan liever 80 min opboksen tegen een onmogelijk goed te maken achterstand.

Iedereen rekende zich al rijk..en dan dit. DRAMA!!!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Toch blijf ik erbij dat het maar een vreemde regel is dat de doelpunten gemaakt door de uit spelende ploeg ook in de verlenging dubbel tellen. Ze hebben dan toch aanzienlijk meer minuten gekregen om een uit doelpunt te maken. Kvind persoonlijk dat de verlenging weer gewoon 0-0 moet zijn.
Dat zou het weer oneerlijk maken voor de ploeg die als laatst uit speelt, aangezien zij extra minuten maken, tijdens een verlening, in het uit-stadion. Door doelpunten dubbel te laten tellen in de extra tijd voor de uitspelende ploeg, heft het 1 de ander enigzins op.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2005, 00:59   #8
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maupstar
Dat zou het weer oneerlijk maken voor de ploeg die als laatst uit speelt, aangezien zij extra minuten maken, tijdens een verlening, in het uit-stadion. Door doelpunten dubbel te laten tellen in de extra tijd voor de uitspelende ploeg, heft het 1 de ander enigzins op.
Precies. Dat kan dan dus ook niet, die verlenging zou dan in een 'neutraal' stadion moeten plaatshebben. Gewoon verkassen naar de Heiloose Boys

Maargoed jongens, dit is de klasse van de Portugezen! Kijk de prijzenkast van Benfica, Sporting, Porto! Dat is toch niet voor niets! Al jaren staan ze aan de top en hebben ze topvoetballers. Je maakt mij niet wijs dat dat steeds toeval is!

Genoeg geleuterd, schiet mij maar lek!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2005, 02:00   #9
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

Jammer, Jammer, Jammer

Zonde dat AZ het zo heeft moeten verliezen

Maartog verdiend AZ respect van elk land, want als je Sportin g zo kan laten lijden, ben je gewoon goed bezig..

Jammer dat het de 2de Nederlandse club moet verliezen in de laatse secondes!
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2005, 04:59   #10
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Zijn we van die penalties af.. krijgen we een laatste minuut-syndroom.

Man o man, wat een drama. Ze waren er nog dichterbij dan PSV... Moedig gestreden hoor, maar helemaal niets, behalve lof all over Europa.
ja of niet heb je eindelijk een einde gemaakt aan het eindeloze penalty syndroom krijg je het volgende voor je kiezen ondanks dat PSV en AZ opper machtig waren toch weer die kut laatste minuut ik en een maat van mij hebben de hele buurt kutgescholden ondanks dat we eigelijk vast FC Groningen fans zijn maar dit is een buitenkansje voor Nederlands voetbal dus leven we automatisch mee maar wel respect voor beide PSV en AZ voor hun hoge eindiging in dit top toernooi
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2005, 10:34   #11
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

vaginazooi.
En die irritante klapkartonnen moeten ze ook afschaffen.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2005, 12:20   #12
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Die Liedson is inderdaad een lelijke, smerige voetballer met laffe maniertjes
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2005, 14:26   #13
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Maar check dat gezeik van die Portugezen dan ook op alles wat verkeerd gaat lopen ze gelijk te zeuren en te doen en in het rond te slaan en dan worden ze geirriteerd als Barry van Galen zo'n portugees eens een tik terug geeft

Laatst aangepast door bartje518 : 6 May 2005 om 14:29
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2005, 16:16   #14
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Die Liedson is inderdaad een lelijke, smerige voetballer met laffe maniertjes
Vind ik die Rochenbach nog wel ff wat erger .. Die doet het allemaal nog ff wat onopvallender (voor de scheids) en smeriger..

@ Bart: toeval zal het idd wel niet zijn.. Het is ook een kwaliteit om op zo'n belangrijk moment te scoren. Lullig is het voor AZ natuurlijk wel (of voor welke club dan ook die ze op zo'n moment zo beslissend om de oren krijgt). We moeten echter niet vergeten dat AZ in Lissabon best wel van de mat gespeeld werd en gisteren hadden ze het op bepaalde momenten ook moeilijk.. Alleen als je er als club zo dichtbij bent is het altijd zuur als je het -net- niet red..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2005, 17:20   #15
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs down

Ik vind deze frommelgoal dus wel gewoon puur toeval..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2005, 18:00   #16
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Regels FIFA: blessuretijd in verlenging mag niet

Sporting Lissabon wist gisteravond in de 122ste minuut van de wedstrijd het doelpunt te maken die ze uiteindelijk naar de finale van de UEFA Cup bracht. Heel Nederland dompelde in diepe rouw, zeker nu blijkt dat het volgens de regels van de FIFA ook nog eens niet geldig blijkt te zijn.

Op 28 februari 2004 heeft de International Football Association Board (IFAB, bestuursorgaan van de FIFA) besloten om de volgende regel in te voeren:

Law 10 - Method of Scoring: Very applicable to playoffs and Cup Qualifiers With regard to the method for determining the winner of a match, the IFAB ruled in favour of extra-time, consisting of two periods of no more than 15 minutes each, followed by kicks from the penalty mark. As a result, matches will no longer be decided by "golden goal" or "silver goal".

All of the changes to the Laws of the Game shall come into force worldwide on 1 July 2004.

Uit deze regel blijkt dat de arbitrage gisteravond de wedstrijd na precies 120 minuten zou hebben moeten beëindigen, waardoor theoretisch AZ in de finale van de UEFA Cup zou zitten. De praktijk zorgt er echter voor dat Sporting de finale mag spelen.
kan az geen protest aantekenen dan?
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2005, 18:20   #17
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nee want kwam nog 2 minuten blessure tijd bji en dat was al aangezegd dat er 2 minuten nog moesten gespeeld worden
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2005, 18:28   #18
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
nee want kwam nog 2 minuten blessure tijd bji en dat was al aangezegd dat er 2 minuten nog moesten gespeeld worden
ja, maar dat mag dus officieel niet. er mag helemaal geen blessuretijd bij worden getrokken. (dan heb ik het er niet eens over dat het al belachelijk was dat er 2 minuten bijkwamen, op een kwartier spelen!)
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2005, 18:56   #19
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
ja, maar dat mag dus officieel niet. er mag helemaal geen blessuretijd bij worden getrokken. (dan heb ik het er niet eens over dat het al belachelijk was dat er 2 minuten bijkwamen, op een kwartier spelen!)
ja oke ik snap je woede maar officieel mag het toch en ik weet het dan toevallig omdat ik zelf ook al tijden voetbal speel en die twee minuten dat is gewoon puur vanwege dat gezeik en aanstellerij van die portugezen en tijdrekken van de AZ spelers wat later dus tegen hun gewerkt heeft
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2005, 19:18   #20
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Ik heb er eigenlijk geen woorden meer voor
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2005, 19:43   #21
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Banaan
Ik heb er eigenlijk geen woorden meer voor
ik nu ook niet meer maar heb alles er ook wel over gezegd nu onderhand
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2005, 20:52   #22
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
ja oke ik snap je woede maar officieel mag het toch en ik weet het dan toevallig omdat ik zelf ook al tijden voetbal speel en die twee minuten dat is gewoon puur vanwege dat gezeik en aanstellerij van die portugezen en tijdrekken van de AZ spelers wat later dus tegen hun gewerkt heeft
ja ja, maar een doelpunt in blessuretijd na 90 minuten telt wel, maar deze officieel niet is wat ik bedoel
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2005, 17:25   #23
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Wat vinden jullie eigenlijk van de uitspraken van Adriaanse na de wedstrijd tegen ADO?

Ik vind Adriaanse als coach een absolute vakman, maar dit soort rare acties (kinderklasje, weglopen van persconferentie, een wedstrijd voor het einde ontslag nemen) vind ik zo typisch.
Als hij wint dan komt hij weer aanzetten met een hele show, bedenkt-ie weer tig nieuwe uitdrukkingen waardoor hij bij alle voetbaltalkshows weer breeduit in beeld komt en is het helemaal het mannetje.
Maar als hij verliest dan begint hij wild om zich heen te slaan en is het een vat vol frustraties.
Het is toch maar een eng mannetje die Adriaanse. Op basis van zijn vakmanschap is het een topper, maar dit soort acties maken hem gewoon ongeschikt voor de top.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2005, 17:29   #24
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Precies. Ik hoop voor hem dat hij al een nieuwe club heeft.Ik dacht dat hij geleerd had maar er is blijkbaar weinig voor nodig om hem weer zijn ware gezicht te laten zien. Jammer, want topclubs zitten niet op dit soort pseudopersoonlijkheden te wachten....
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2005, 17:36   #25
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Dat hij bij Ajax er uit geschopt is had dan ook met name te maken met zijn presentatie... Zoiets moet hij echt niet bij Porto proberen hoor.

Helaas voor Co. In zijn zoektocht naar erkenning zal blijken dat hij een topper is voor clubs in de subtop en tekort komt voor de echte top.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2005, 17:37   #26
Red_Scorpion
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Eigenlijk zou Aachen in de finale moeten staan
  Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2005, 17:40   #27
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Red_Scorpion
Eigenlijk zou Aachen in de finale moeten staan
Dat hebie nu al een paar keer gezegd, Arie!

Enne, ik ga met je mee hoor, Tijs. Daarnaast vraag ik me af hoezeer zijn werkwijze geschikt is voor vedetten die al wat bereikt hebben. Met de 'vedette' voor zover je erover kunt spreken bij AZ (lees: Barry van Galen) lag hij al eens overhoop..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2005, 18:57   #28
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Wat vinden jullie eigenlijk van de uitspraken van Adriaanse na de wedstrijd tegen ADO?

Ik vind Adriaanse als coach een absolute vakman, maar dit soort rare acties (kinderklasje, weglopen van persconferentie, een wedstrijd voor het einde ontslag nemen) vind ik zo typisch.
Als hij wint dan komt hij weer aanzetten met een hele show, bedenkt-ie weer tig nieuwe uitdrukkingen waardoor hij bij alle voetbaltalkshows weer breeduit in beeld komt en is het helemaal het mannetje.
Maar als hij verliest dan begint hij wild om zich heen te slaan en is het een vat vol frustraties.
Het is toch maar een eng mannetje die Adriaanse. Op basis van zijn vakmanschap is het een topper, maar dit soort acties maken hem gewoon ongeschikt voor de top.
als je het mij vraagt doet die dat puur omdat hij graag in de belangstelling staat is net zoals in de krant stond na de wedstrijd AZ-FCGroningen dat Ron Jans eindelijk de reeks van Co Adriaanse verbroken had omdat die normaal bij deze praatgesprekken in de belangstelling staat met die uitspraken en toen was het Ron Jans die de show stal toen d8 die vast jah maar nu moet ik wel weer gelijk volgende keer de show stelen

Maar verder wel goeie trainers zowel Co Adriaanse als Ron Jans
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:14.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.