Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Computers & Internet
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Computers & Internet Problemen met je computer, of weet je niet welke router nu te moeten installeren voor je breedbandje? Dit, en andere zaken vind je hier!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 13 November 2003, 15:00   #1
ik_ben_de_man
www.funing.nl
 
ik_ben_de_man's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 February 2001
Locatie: Arnemuiden
Berichten: 1.475
Stuur een bericht via AIM naar ik_ben_de_man Stuur een bericht via Yahoo naar ik_ben_de_man
Standaard phpBB 2.0.6 tijdsfunctie.

de klok staat de hele tijd stil op mijn forum , zeg maar de berichten staan allemaal op dezelfde tijd en datum , check effe funing.tk , weet iemand hoe dit veranderd moet worden ?

en moet er voor dit forum toevallig betaald worden om het te gebruiken ( andere moderator zei van niet , terwijl ik dacht dat het wel zo was )

alvast bedankt
ik_ben_de_man is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 November 2003, 15:11   #2
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

als time neit doet is er iets goed fout in je forum, heb je al geprobeerd nieuwe versie te downloaden ? www.phpbb.com


en die forumsoftware is gratis
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 November 2003, 21:24   #3
ik_ben_de_man
www.funing.nl
 
ik_ben_de_man's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 February 2001
Locatie: Arnemuiden
Berichten: 1.475
Stuur een bericht via AIM naar ik_ben_de_man Stuur een bericht via Yahoo naar ik_ben_de_man
Standaard

is de nieuwste versie , daa ligt het niet aan , en verder heb ik er weinig last van ( topics staan goed enzo van nieuw naar oud ) maar het staat zo onprofesioneel ...
ik_ben_de_man is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2003, 21:48   #4
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik weet niet of ze nieuwe opties aan de tijdzone instelingen hebben veranderd sinds versie 2.0.4 maar als dat niet zo, neemt hij de tijd van de server waar hij op staat over.

ik zou deze vraag even stellen op phpbb.com dan is hij vast vrij snel beantwoord of hij staat al in de knowlegde base (www.phpbb/kb)

phpbb is volledig gratis te gebruiken.

als je dr niet uitkomt wil ik evt ook wel helpen, ik heb een behoorlijke tijd met phpbb forums gewerkt.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2003, 21:58   #5
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik zie dat het gaat om een bij lycos gestalde site, deze gebruiken php/mysql in safe mode.
waarschijnlijk ligt hier de oorzaak van het tijd zone probleem, maar dit ga ik nog even nakijken.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:42.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.