Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Kunst
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Kunst Leuke cabaretier gezien? Of spannende expositie in een museum? Schrijf je recensie hier! Mooi verhaal, gedicht of kunstig plaatje? Deel het hier met anderen!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 13 May 2004, 12:02   #1
MarvinV
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Comedy Night!

Arnhem
De 5th avenue, een nieuw cafe in Arnhem deed gister zijn deuren open met een nieuw idee, de comedynight. Het gaat hierbij om een soort stand-up comedy waar door verschillende mensen het publiek vermaakt wordt.

Ietwat onwennig ik achter de meute aan de trap op ,verbaast om me heen kijkend naar de totaal verschillende mensen die ik daar aantrof.

Bovenaan de trap kom ik in een ruimte met leuke verlichting en een klein podium in het midden. Eromheen staan stoelen opgesteld en achteraan wat staantafels, waar uiteindelijk een plaatsje vind.

De host van de avond een Engelsman bijt het spits af met leuke grappen over de droogheid van het nederlandse volk en warmt naar eigen zeggen zo het publiek een beetje op...

De eerste stand up is van een lange neger met de naam Terrence. Een rustige jongen maar zijn grappen liegen er niet om. ze zijn gevat en nemen een loopje met alle bevolkingsgroepen in Nederland. Toch moeilijk om als eerste je grappen te doen en helemaal voor zo'n stug publiek als de Arnhemmers.

De tweede jongen, eveneens zo lang heet Patrick. Hij verteld over zijn werkweek die uit 1 dag blijkt te bestaan en wat hij dus in zijn weekend doet. Hij blijkt alles achterstevoren te kunnen zeggen. Het publiek mag woorden verzinnen en hij zegt ze dan achterstevoren op. Erg leuk Erg leuk. Woorden als Hottentottententententoonstelling, lantaarnpaal en regenpijp doen de ronde. Hij sluit af met een liedje van andre hazes achterstevoren natuurlijk. Waarbij hij de zin "Dit is de duivel vermoord je moeder" toevoegd als erg geslaagde grap.

Na de pauze komt er een limburgse jongen die volgens de host die avond voor de tweede keer op het podium staat. Dit is zeker te merken en het lachen blijft dan ook vaak uit. Toch krijgt hij een daverend applaus voor het lef om op zo'n podium te staan.

De laatste jongen is zeker niet de minste. Het is eigenlijk gewoon de beste. Hij is sterk, druk, gevat. Zijn grappen kloppen en lopen goed in elkaar over. Zijn interpretatie van een dronken koningin en prins claus zijn uitmuntend. Politiek correcte en incorrecte grappen waar hij zelf ook nog eens om moet lachen zijn de kern van zijn optreden. Deze jongen mag vaker komen!

Kortom een zeer geslaagde avond. Op 2 juni is de volgende en ik ben zeker weer van de partij.

Laatst aangepast door MarvinV : 13 May 2004 om 13:11
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2004, 13:12   #2
MarvinV
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja ik weet het lang verhaal maar het is 2 minuten lezen ofzo
  Met citaat antwoorden
Oud 15 May 2004, 00:39   #3
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

heb et gelezen. Leuk!! Ken et wel van t comedy cafe achter t leidscheplein, ben ik ook weleens geweest. In Arnhem kom ik ni zo vaak heb veel in Utrecht en in Leiden ook wel maar Arnhem, nee srry
wel leuk verhaaltje
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:45.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.