Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 27 December 2004, 21:02   #1
lapfhjoe
Guest
 
Berichten: n/a
Question Wat moet ik doen ?

Een vriendin van mij is verliefd op iemand maar diegene is niet op haar, maar hij weet het wel. Hij heeft haar zelfs geblokt op msn terwijl ze daarvoor een best wel leuk gesprekje hadden en toenging zeop een andere msn en zei: hoi nog steeds alles goed? en toen blokte hij haar! Ik ken die jongen heel goed en ik vroeg waarom hij haar geblokt had en hij zei dat ze zeurde... Maar ik vind dat niet echt zeuren dus ik deed dat ook expres bij hem en raad eens,,,! Hij blokte mij niet en ik weet niet wat ik moet zeggen om te zorgen dat hij mijn vriendin ontblokt, want ik wil niet dat ze boos op mij word! Weet iemand raad? Alvast heel erg bedankt ,,!
  Met citaat antwoorden
Oud 27 December 2004, 21:08   #2
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Op msn icon klikken en vervolgens delete knop... Waarom stapt ze niet in het echt naar hem toe en moet het over msn oid? Ik zou ook iemand blokken die op msn lastig kwam doen over liefde oid. Laat dat maar irl gebeuren, msn is om lol te hebben met vrienden/ouwehoeren/kloten of wat dan ook...
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2004, 12:56   #3
lapfhjoe
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat is hem nou juist want ze durft niet op hem af te stappen zo te zien wel om msn. Maar weten jullie nog meer goed advies want op www.desims2.nl hebben ze me advies gegeven om mijn vraag hier te gaan stellen
  Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2004, 19:26   #4
natasie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Wat moet ik doen ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lapfhjoe
Een vriendin van mij is verliefd op iemand maar diegene is niet op haar, maar hij weet het wel. Hij heeft haar zelfs geblokt op msn terwijl ze daarvoor een best wel leuk gesprekje hadden en toenging zeop een andere msn en zei: hoi nog steeds alles goed? en toen blokte hij haar! Ik ken die jongen heel goed en ik vroeg waarom hij haar geblokt had en hij zei dat ze zeurde... Maar ik vind dat niet echt zeuren dus ik deed dat ook expres bij hem en raad eens,,,! Hij blokte mij niet en ik weet niet wat ik moet zeggen om te zorgen dat hij mijn vriendin ontblokt, want ik wil niet dat ze boos op mij word! Weet iemand raad? Alvast heel erg bedankt ,,!
hey

het lijkt er op dat hij op jou valt inplaats van je vriendin anders had hij jou ook wel geblokt
  Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2004, 23:08   #5
Fuzzle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Wat moet ik doen ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door natasie
hey

het lijkt er op dat hij op jou valt inplaats van je vriendin anders had hij jou ook wel geblokt
Hoe kan jij dat nu weten?? het kan toch ook zijn dat hij haar graag als gewone vriendin heeft??

maar idd: volges mij is het ook het beste om irl naar hem toe te stappen en het rechuit te vragen..dan kan hij niet beginnen zeveren van "ze zaagde teveel" enzoverder
  Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2004, 09:57   #6
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

http://www.britain-herold.de/blockedme.html

sorry kon het niet laten
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:44.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.