Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 21 August 2003, 20:32   #1
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard actualiteiten en discussie forum

Om weer even een oude koe uit de sloot te halen, voeg deze 2 alsjeblieft samen. Ik zie werkelijk geen nadeel. Op het actualiteiten forum zijn maar 3 onderwerpen geplaatst in een paar maanden tijd. Dat is toch gewoon triest.

http://forum.leerlingen.com/vbb/foru...s=&forumid=126

Voor de kleine algemenere discussies is er al Cyber talk. In discussie staan nu onderwerpen als: Israel conflict en koningshuis dit zijn onderwerpen die ook in actualiteiten politiek en economie zouden passen.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 August 2003, 20:33   #2
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind het een aanfluiting als er mensen hiernaar toe komen en dan zo'n actualiteiten forum zien. Het moet worden omgevormd net zoals ze op andere fora hebben.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 August 2003, 20:39   #3
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Neen, doen we maar niet!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 August 2003, 20:46   #4
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

  Met citaat antwoorden
Oud 21 August 2003, 22:56   #5
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik voel er op zich wel wat voor en PFP heeft ergens gelijk. Actualiteiten loopt niet echt en de discussieonderwerpen zijn ongeveer hetzelfde. Een topic over een actualiteit loopt al gauw uit op een discussie, anders is het niet erg interessant.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 August 2003, 22:58   #6
weirdo1
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Ik voel er op zich wel wat voor en PFP heeft ergens gelijk. Actualiteiten loopt niet echt en de discussieonderwerpen zijn ongeveer hetzelfde. Een topic over een actualiteit loopt al gauw uit op een discussie, anders is het niet erg interessant.

dat vinnik ook wel waar
  Met citaat antwoorden
Oud 21 August 2003, 23:08   #7
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

artuur spreekt hier wijze woorden, een tegen argument zal ik ook niet gauw geven..
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 August 2003, 23:16   #8
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Omdat we dan nóg minder forums overhouden
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 August 2003, 23:48   #9
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat argument vind ik alleen hout snijden als we maar een handvol forums (fora) over zouden houden. Maar in dit geval gaat het om een kleine samenvoeging die de overzichtelijkheid en duidelijkheid wel ten goede komt.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 August 2003, 23:51   #10
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Dat argument vind ik alleen hout snijden als we maar een handvol forums (fora) over zouden houden. Maar in dit geval gaat het om een kleine samenvoeging die de overzichtelijkheid en duidelijkheid wel ten goede komt.
Maar discussie en nieuws hebben minder met elkaar te maken dan jullie zo voorspiegelen vind ik. Dat er bij een nieuwsfeit een discussie op gang komt is wat anders. Kijk, op discussie post ik nu een onderwerp over het koningshuis. Er loopt er eentje over dat meiden in eerste instantie naar het uiterlijk van een jongen kijken. Allemaal dingen die niets met nieuws van doen hebben dunkt mij! Als het over een nieuws-feit gaat, zoals Irak, en PFP is de enige die aan Bush zijn kant staat, dan volgt daar een discussie op. Maar die is in mijn visie niet te vergelijken met het wel/geen nut hebben van een koningshuis
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 August 2003, 23:54   #11
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Je zou dan een discussieforum kunnen maken met ruime voor actualiteiten onderwerpen die iets meer hebben dan het kaliber "grappig feitje X", als je begrijpt wat ik bedoel Oftewel, één forum voor discussie en inhoudelijke actualiteitentopics. Andersoortige topics kunnen dan in Cyber Talk, of ADB.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 August 2003, 10:54   #12
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zou er dan iets geregeld kunnen worden op dit gebied?
  Met citaat antwoorden
Oud 22 August 2003, 12:40   #13
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zal het eens in de groep (staff) gooien
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:19.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.