Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 21 December 2003, 19:36   #1
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard Nieuwe FB'en...

De staff heeft vers bloed nodig, maar ik heb het gevoel dat ze het weer intern willen houden...

Daarom open ik dit topic, wie zouden jullie als FB willen zien?
Of wil je jezelf nomineren als FB? Roep het dan hier!

Beschikbare fora:
- ledenstaff
- cybertalk
- klaagcorner

En eventueel nog wat fora, maar dat weet ik niet zo.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 21 December 2003, 19:43   #2
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Mijn mening:

• Amby-Pur.. Staff kan wel een vrouw gebruiken. Ik kan haar betrappen op een mening zo nu en dan.. Probleem, ze heeft geen internet op de kamer, maar volgens een ingewijde bron schijnt daar binnenkort verandering in te komen.

Haar geef ik een goede kans (mijn bronnen bevestigen dat de staff haar idd ook als een goede kandidaat ziet )

• Stapper.. Niet echt populair, maar wil zelf erg graag FB worden en ik denk dat hij een forum ook onder controle kan houden. Beleidsmatig houdt het niet over, maar wie weet verrast hij.

Hem geef ik geen goede kans, hij ligt niet lekker bij een aantal staff-leden. En aangezien zij uiteindelijk beslissen.

• Bartje. Geen staff-lid die zoveel betrokkenheid bij de staff heeft getoond als dit persoon. Veel fouten gemaakt in het verleden, maar dat hoeft geen belemmering te zijn is vaker aangetoond.

Hem geef ik geen kans, aangezien de helft van de Staff hem absoluut niet in staff wil hebben.

• Youssef. Trollt veel, maar ik heb er alle vertrouwen in dat hij dat nalaat als Stafflid. Heeft een visie en is niet te flauw die uit te dragen. Wilt/ wilde ook beheerder worden, maar laat hem maar als FB weer terugkeren.

Zijn kansen kan ik niet goed inschatten.


Verder zie ik weinig tot geen goede kandidaten meer.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 21 December 2003, 19:48   #3
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

PFP wordt het, die heeft genoeg lopen slijmen in het topic over mijn ban jegens Koelkast ineens. Mocht die man eerst niet, maar rook zijn kans, en nog ongegeneerd ook. Das al 1. Dan AmbyPur en nog iemand. Ik denk niet dat ze iemand anders zelf aandragen, die niet echt goed ligt, wat je zelf al zei, Tijs. Maargoed, ik moet mijn woorden terugnemen dat ik ooit zei dat men niet in staat is objectieve besluiten te nemen, want dat is gebleken dat dat onzin is Oprechte complimenten hiervoor, 1 uitzondering daargelaten. Wie weet blijk ik mij wel helemaal te vergissen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 21 December 2003, 19:53   #4
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Mijn mening:

• Amby-Pur
Het lijkt mij niet handig om iemand der in te gooien die een relatie met een andere FB heeft, is de kans op vriendjes politiek te groot. Al vind ik wel dat een vrouwlijke FB'er wel nodig is, "we" hebben nu alleen loeloe en 0vera waarvan de laatste weinig tot niets word vernomen
Citaat:
Originally posted by Tyskie
• Stapper..

Ik heb zo mijn voorgeschiedenis hiero, heb ook een paar keer kenbaar gemaakt dat ik wel FB wil zijn, maar heb der nu geen zin meer in, of het moet op school zijn, maarja, dat is zo simpel dat het eigenlijk geen FB nodig heeft
Citaat:
Originally posted by Tyskie
• Bartje.
Heeft een uitgesproken eigen mening. Zou alleen goed zijn op sport en leden staff, maar ik zou hem nooit aan nemen als FB, te onbetrouwbaar en zijn eigen mening moet naar mijn mening ook altijd de mening van iemand anders worden
Citaat:
Originally posted by Tyskie
• Youssef.
Heeft aan getoont dat hij het kan, maar sinds hij geen beheerder meer is, is het alleen maar berg af gegaan en is het niet verstandig om hem weer zijn positie terug te geven

Zelf denk ik dan PFP een kans zou kunnen krijgen
Hij is al een tijd op het juiste spoor en zou een goede FB voor discussie zijn
Voor de vrouwen zou ik lieve colafles naar voren schuiven, het is alleen jammer dat ze soms heel actief is en andere keren weer wat minder
 
Oud 21 December 2003, 19:55   #5
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Mijn mening:

• Amby-Pur.. : Staff lijkt me wat minder gepast voor haar... Maar ze lijkt me wel een goede FB. Niet partijdig en geeft van tijd tot tijd haar mening...

• Stapper.. Past vind ik goed bij computerforum,maar voor andere is hij,zoals je zegt niet geliefd genoeg bij de staff

• Bartje. Sja,dat kan iedereen al raden wat ik daarover denk..

• Youssef. Ga ik volledig mee akkoord,was vroeger al een heel goede fb..

 
Oud 21 December 2003, 19:56   #6
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

PFP

Tijdje terug vond ik hem nog wel een goede kandidaat, maar daar twijfel ik de laatste tijd over, wegens afnemende activiteit, getoonde afkeer van het forum en gedesinteresseerde uitlatingen.
__________________
"Groetjes terug."

Laatst aangepast door Tyskie : 21 December 2003 om 20:23
Tyskie is offline  
Oud 21 December 2003, 19:56   #7
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Lieve Colafles lijkt me ook een goeie, alleen niet zo heel vaak aanwezig Overigens, dat lulverhaal dat iedereen altijd mijn mening moet hebben is ooit de wereld ingeholpen en sindsdien nagepraat Niemand op dit forum geeft namelijk zovaak aan datie ernaast zit als ik
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 21 December 2003, 19:57   #8
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper

Zelf denk ik dan PFP een kans zou kunnen krijgen
Hij is al een tijd op het juiste spoor en zou een goede FB voor discussie zijn
Voor de vrouwen zou ik lieve colafles naar voren schuiven, het is alleen jammer dat ze soms heel actief is en andere keren weer wat minder


PFP is veel te partijdig...
 
Oud 21 December 2003, 19:59   #9
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Lieve Colafles lijkt me ook een goeie, alleen niet zo heel vaak aanwezig Overigens, dat lulverhaal dat iedereen altijd mijn mening moet hebben is ooit de wereld ingeholpen en sindsdien nagepraat Niemand op dit forum geeft namelijk zovaak aan datie ernaast zit als ik
ja, maar het heeft toch altijd een begin
en mensen zullen dat niet snel vergeten

maar dat je een eigen mening hebt en die sterk verdedigd, dat is een feit
 
Oud 21 December 2003, 20:04   #10
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
ja, maar het heeft toch altijd een begin
en mensen zullen dat niet snel vergeten

maar dat je een eigen mening hebt en die sterk verdedigd, dat is een feit
Nee, maar daar kan ik niks aan doen dat mensen dat napraten Ik verdedig m sterk, maar niet met een plaat voor mijn hoofd. Als ik ergens van overtuigt ben, dan zeg ik dat. Maar wanneer iemand anders kan aantonen dat dat niet zo is, ben ik de eerste die dat toegeeft. Overigens is het nog maar de vraag of ik wel wil. Daar zal, mits men mij als kandidaat ziet (wat mij ook sterk lijkt) over gesproken moeten worden.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 21 December 2003, 20:05   #11
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

meld zich aan
 
Oud 21 December 2003, 20:08   #12
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik word hier even de grond in getrapt, maar mijn sollicitatie is nog steeds van kracht.

Ik zaql maar niet verder ingaan op sommige verbitterde mensen hier
 
Oud 21 December 2003, 20:14   #13
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
dat is de grote vraag voor iedereen, want het klinkt allemaal wel leuk zo FB zijn, maar der komt meer bij kijken dan alleen maar topic's sluiten
je bent opeens een aanspreek punt voor mensen en men gaat je anders zien
je moet een voorbeeld functie waarmaken en opeens alles goed doen
en dat is nog maar het kleinste gedeelte van de dingen die gedaan moeten worden
het leven als staff member gaat niet over rozen

ik heb der dus ook geen zin in, vooral niet in grote fora, kost teveel tijd en die heb ik iig niet
Het gaat eerder om het verleden Daarin zijn nu wat dingen gebeurt waar ik niet echt heel blij mee was, laten we t zo uitdrukken
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 21 December 2003, 20:15   #14
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Het gaat eerder om het verleden Daarin zijn nu wat dingen gebeurt waar ik niet echt heel blij mee was, laten we t zo uitdrukken
ik ken het gevoel
het verleden speelt bij mij ook een grote rol, heb me in een maand tijd heel gelieft gemaakt bij een heleboel members
 
Oud 21 December 2003, 20:17   #15
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

trouwens ik ben best veel actief op het forum, nog meer zou niet gezond zijn
 
Oud 21 December 2003, 20:27   #16
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Ikke Ikke!!!

Neej ff serieus.. Wie zal een goede FB zijn, jah hoe weten we dat nou? Volgens mij kom je daar pas achter als de persoon een tijdje zit, maar ja..
Bazzemans is offline  
Oud 21 December 2003, 20:33   #17
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
trouwens ik ben best veel actief op het forum, nog meer zou niet gezond zijn
Ik zie idd dat je wel redelijk wat op het forum bent de laatste tijd.
Dan is mijn mening achterhaald wat dat betreft.. Meende enkele weken terug jou minder op het forum te zien, terwijl je ongeïnteresseerde uitspraken deed, alsof je het forum niet meer zag zitten.

Excuses.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 21 December 2003, 20:35   #18
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik hoop dat mijn aanmelding serieus wordt genomen en wordt besproken in staff.
 
Oud 21 December 2003, 20:58   #19
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Phitje
ik hoop dat mijn aanmelding serieus wordt genomen en wordt besproken in staff.
gok van niet
dat is een nadeel van sportforummers, die hebben allemaal ondanks of het terecht is of niet een negatief imago
 
Oud 21 December 2003, 21:04   #20
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
gok van niet
dat is een nadeel van sportforummers, die hebben allemaal ondanks of het terecht is of niet een negatief imago
Dat idee had ik ook en dus daarom ook mijn bevestiging dat het serieus is bedoeld, ik wil wel eens de taak als FB op me nemen, ik ben er (al zeg ik t zelf) oud en wijs genoeg voor.
 
Oud 21 December 2003, 21:06   #21
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
Het lijkt mij niet handig om iemand der in te gooien die een relatie met een andere FB heeft, is de kans op vriendjes politiek te groot.
volgens mij heeft een relatie hebben niets ermee te maken?
bovendien heb ik amber hier al verscheidene keren kritiek zien uiten over mij als fb,...

vriendjes politiek hoeft niet te bestaan wanneer je maar objectief genoeg bent.
ik denk dat amber daar hoge ogen scoort,...
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 21 December 2003, 21:44   #22
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Thumbs up

ik wil bij voorbaat geen forumbaas worden gezien de machteloosheid die je hebt daarbij.
Youssef is offline  
Oud 21 December 2003, 21:57   #23
2-D
The Consultant
 
2-D's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.927
Standaard

AmbyPur heeft wel een grote kans.
Stapper heeft zn imago tegen hem. Net als Bart en Youssef. Hoewel ze wel goede FBs zouden kunnen worden.

Amby maakt denk ik daarom t meeste kans op een stoeltje aan de directietafel.
Van de andere zie ik Bart wel als FB, maar die zal t denk ik niet worden.
2-D is offline  
Oud 21 December 2003, 21:59   #24
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Ik vind Amdy trouwens wel een goede kandidaat. Ook vooral om de reden dat er toch niet zoveel chickz in de crew zitten (geen )
Youssef is offline  
Oud 21 December 2003, 22:03   #25
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

wat ik begrepen heb van amber omtrend status internet op haar kamer
@home pakket ligt al klaar.. moet enkelt nog geinstalleerd worden..routertje aansluiten, kabeltje trekken
invoercode (o.i.d? wat @home hanteert aansluiten...) et voila zij hebt internet..
zal dus wel vanaf het nieuwe jaar zijn?

ik meen dat dit de status was...maarja..wijzigingen voorbehouden
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 21 December 2003, 22:19   #26
Riddler
Lid
 
Riddler's Avatar
 
Geregistreerd op: 20 July 2002
Berichten: 6.856
Standaard

hmm, iedereen wil wel, maar der zijn maar weinigen die het kunnen denk ik.
denk dat ambypur, en pfp de beste kandidaten zijn, en misschien mezelf, maar dat zullen we maar niet doen(het zogenaamde vriendjespolitiek gedoe)

verder zie ik niet goeie kandidaten voor het fbschap eigenlijk.
Riddler is offline  
Oud 22 December 2003, 11:09   #27
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Ik natuurlijk
Nickchange is offline  
Oud 22 December 2003, 11:52   #28
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

waarom zou ik volgens jullie een goede fb zijn dan? behalve dat ik een chick en dat jullie die nog niet zoveel hebben

ik zou het opzich wel willen.. denk ik.. vooral als men denkt dat het nut heeft
internet heb ik inderdaad bijna in mn kamertje dus daar hoeft het volgens mij niet vanaf te hangen.

verder vind ik youssef een goeie kandidaat! als het er op aan komt weet hij het donders goed waar ie het over heeft en als staff lid zal hij denk ík niet zo 'trollen' als hij nu (schijnt?) te doen

stapper lijkt me ook een hele goede! 1. hij heeft zich ondanks alle negatieve kritiek nooit weg laten jagen hier, 2.hij laat zich niet beïnvloeden door andermans meningen 3.hij is hier nu al een hele tijd en volgens mij heel regelmatig

verder.. bartje heeft het denk ik al te veel verknald, ik denk niet dat het uitmaakt dat hij nu op het 'rechte pad' is om het zo maar te zeggen.. enn pfp? nooit aan gedacht eigenlijk.
AmbyPur is offline  
Oud 22 December 2003, 12:56   #29
WhizzCat
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb wel interesse als FB voor de Cyber Talk.

Vraag Kampie maar om referenties
 
Oud 22 December 2003, 13:58   #30
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Als je Youssef neemt dan moet je die toch meteen terug voor beheerder nemen, wat heeft die jongen nu nog op een irrelevante positie als Fb te zoeken
En voor de rest bartje nee, amber ja, stapper ja, banaan nee en pfp nee.
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline  
Oud 22 December 2003, 14:43   #31
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Ik wil me best aanbieden

Maar wat moet je als FB eigelijk precies doen, behalve topics sluiten, OW's en bans schenken?
Impressions is offline  
Oud 22 December 2003, 14:48   #32
Riddler
Lid
 
Riddler's Avatar
 
Geregistreerd op: 20 July 2002
Berichten: 6.856
Standaard

Citaat:
Originally posted by elvenkindje
Ik wil me best aanbieden

Maar wat moet je als FB eigelijk precies doen, behalve topics sluiten, OW's en bans schenken?
normale fb's kunnen niet bannen. en ik denk neit dat jij een goeie keus zou zijn, aangezien je hier nog maar kort komt enzo.
Riddler is offline  
Oud 22 December 2003, 16:07   #33
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bazzemans
Goed onderbouwd BW
Ik ben geen beheerder meer, ik hoef geen onderbouwde mening te geven.
Ik hoef niks te doen, als ik dus mijn mening geef mogen ze al blij zijn dat ik dat doe, als dat nu onderbouwd is of niet.
Maar okay, speciaal voor jou dan

bartje: heeft het al genoeg verneukt, doet al een jaar niks anders dan de staff aan te vallen, af te kraken en te proberen ondermijnen, je zet Saddam toch ook niet in de amerikaanse regering ?

amber: serieus iemand, luistert naar de mensen, kan goed met iedereen overweg, heeft een objectieve mening en zal niks doen zonder over de consequenties na te denken.

stapper: volwassen persoon, heeft een eigen mening, ligt misschien niet zo goed met iedereen maar dat is zijn fout niet.

banaan: wisselt serieuze momenten te veel af met ongeinteresde onzinperiodes.
Zie ik wel voor aan om subjectieve beslissingen te nemen.

pfp: ik verander mijn nee in geen mening.


En in het vervolg ga enkel zeiken als je zelf ook iets nuttig aan de topic toegevoegd hebt
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline  
Oud 22 December 2003, 16:14   #34
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

stapper

Lijkt me vrij geschikt. Zit hier volgens mij al heel lang, vrijwel iedereen kent hem en hij kan bovendien tegen een grote dosis kritiek. Ik begrijp persoonlijk niet waarom veel mensen een hekel aan hem hebben. Kan soms echter wel wat raar uit de hoek komen.

Ambypur

Lijkt me geschikt. Is vrij neutraal, maar heeft een duidelijke mening. Als ze ook nog eens vaker online zou zijn dan is het perfect. Heeft goede kritiek en dat zelfs tegen dext0r, ik zie dat dan ook niet echt als een probleem.

Bartje

Zeer ongeschikt. De halve crew kan niet met hem door 1 deur. Hij is onbetrouwbaar, een troll en sensatie geil. Bovendien lijkt hij me zonder die aspecten ook niet erg geschikt. Hij denkt in hokjes van Sportforrumers en de rest.

Youssef

Ongeschikt. Hij mag dan een goede beheerder zijn geweest, de laatste tijd gedraagt hij zich als een echte troll. Hij heeft dan weliswaar 2 gezichten, die van beheerder en troll. Ik vind dat hij voor beide de verantwoordelijkheid moet dragen. Gewoon onacceptabel als hij zou terug keren naar de crew.

Phitje

Twijfelgeval. Hij is de laatste tijd wel erg serieus en goed bezig, maar volgens mij is het ook gewoon de handpop van bartje.

Bazzemans

Lijkt me eigenlijk best wel geschikt. Hij is gematigd met zijn uitlatingen, maar gaat geen discussie aan de kant. Ook zou hij dan wat vaker actief moeten zijn. Niet mijn 1e keus, maar ook niet ondenkbaar dat hij best weleens een goede zou kunnen zijn.

Riddler

Als persoon lijkt hij me wel geschikt, hij kan vaak goed zijn mening geven en is volgens mij heel eerlijk. De relatie met Loeloe is hetzelfde als ik heb gezegd bij ambypur, geen probleem. Ik denk echter niet dat hij een goede keus is en dat komt meer door de trollen die iedere kans aangrijpen om hem zwart te maken etc.

Whizzcat

twijfelgeval. Ik ken hem niet zo goed en met mij waarschijnlijk vele andere. Dat hoeft echter geen probleem te zijn als je naar de aanstelling van Randy JC kijkt. Dat was toen ook een betrekkelijke nieuweling, maar bleek best goed te zijn als FB. Ik heb echter liever een wat gevorderde forummer.

Elvenkindje

Twijfelgeval. Zelfde verhaaltje als bij Whizzcat, behalve dat hij wel veel actiever is, in de toekomst misschien wel geschikt, aangezien hij wel serieus en helder is, als het over serieuse zaken gaat.

PFP

vul zelf maar in
 
Oud 22 December 2003, 18:16   #35
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Ik wil ook wel FB worden , maar ja.. Ik ben ook weer een sportforummer, dus dat zal dan wel een probleem zijn . Maar goed, run zelf ook een forumpje over de RHCP en ook dat gaat wel redelijk (niet te vergelijken met hier, veel kleinschaliger dat wel).
Bazzemans is offline  
Oud 22 December 2003, 19:09   #36
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Originally posted by WhizzCat
Daarom wil ik geen FB tussen een stelletje kleutertjes worden...
Je laat je nu een beetje leiden door de situatie.. daar denk je morgen of overmorgen wel weer anders over...
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline  
Oud 22 December 2003, 19:19   #37
WhizzCat
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Kampie
Je laat je nu een beetje leiden door de situatie.. daar denk je morgen of overmorgen wel weer anders over...
Denk het niet though, het niveau is zo bedroevend laag, ik wil best FB worden van Psycho en Filo hoek ofzo, dat zei ik net ook tegen FB in spé elvenkindje, maar niet van iets als cybertalk. Dat is imho een veredelde ADB.

FB ja, maar niet van iets waar toch eigenlijk alleen maar onzin wordt gepost, daar heb ik geen zin aan eigenlijk, maar als er iets vrij komt dat serieus is, tja, dan wil ik best modden, maar dan wordt er ook streng gemod...
 
Oud 22 December 2003, 19:24   #38
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
is al sinds een paar dagen aan de gang
oki

en als ik nou een sportforum fb wordt?
AmbyPur is offline  
Oud 22 December 2003, 19:29   #39
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by AmbyPur
oki

en als ik nou een sportforum fb wordt?
Dan lust BW geen thee...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 22 December 2003, 19:53   #40
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

kan ik ook nog solliciteren?
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline  
Oud 22 December 2003, 21:42   #41
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Blijf eens ontopic...
Dext0r of NW, kunnen jullie wat geblaat verwijderen?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 22 December 2003, 22:10   #42
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Blijf eens ontopic...
Dext0r of NW, kunnen jullie wat geblaat verwijderen?
Of anders ik wel
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Oud 22 December 2003, 22:19   #43
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Dan lust BW geen thee...
kan deze post verwijderd worden, dank u
 
Oud 22 December 2003, 22:35   #44
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

( ontopic..: zou je mij er ook tussen kunnen plaatsen, want ik heb ook gesolliciteerd )
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline  
Oud 22 December 2003, 22:35   #45
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
(Puntje: hoe zit het met relaties binnen de staff en de geloofwaardigheid?)
dat vind ik dus ook raar, want je ziet vaak dat er toch kliekjes mensen ontstaan die samen buiten het forum ook veel met elkaar omgaan

grootste voorbeeld van de laatste tijd is linnea en 0vera, maar we hebben ook plankje en irene gehad en mandy en loeloe en zo zijn er nog wel wat voorbeelden te bedenken

maakt volgens mij het beleid een beetje partijdig
 
Oud 22 December 2003, 22:41   #46
2-D
The Consultant
 
2-D's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.927
Standaard

je kan t ze toch ook niet kwalijk nemen dat ze liever vrienden aannemen als vijanden (al betekent dit niet dat het allemaal goed is ).

Groepjesvorming is ook moeilijk tegen te gaan. JE hebt nou eenmaal mensen die jij aardiger dan anderen.

Maar ik wil wel iemand hebben die een beetje verstand van zaken heeft en niet iemand die van niks weet. Verder moeten de nieuwe FB's ook wel een beetje actief zijn op de desbetreffende forums. Ze moeten er niet als nieuweling worden aangesteld.
2-D is offline  
Oud 22 December 2003, 22:56   #47
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

ik heb helaas 2 posts weg moeten halen omdat het niet done is om informatie uit de staff room hier te gaan lopen posten ik dank u zeer voor uw medewerking.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Oud 22 December 2003, 23:25   #48
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
maar volgens mij is het ook gewoon de handpop van bartje.
wat een onzin toch weer, omdat ik hem gewoon goed ken en hem wel mag ben ik een handpop? Dan zou iedereen zowat een handpopje van elkaar moeten zijn. En wij hebben verder niet dezelfde vrienden. sterker nog, hij heeft een ontzettende hekel aan rempje en ik vind rempje een gave gast. als jij wat argumenten kan zoeken dat ik A zeg als hij A zegt, wil ik die bij deze van jou zien
 
Oud 22 December 2003, 23:27   #49
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hmjah, hierbij mijn bericht dat ik in de staffroom al gepost heb:

Citaat:
Amby-Pur Lijkt me geen slechte optie. Al ben ik het niet altijd met haar eens, het lijkt me een intelligent meisje met een mening.

Stapper Niet bij iedereen geliefd geloof ik, post wel overal en niet altijd onzinnig. Kan moeilijk inschatten of het een goede FB zou zijn, ligt aan het forum denk ik.

Bartje518 Tja, als het aan mij ligt wordt hij aangenomen. Bart is één van de weinigen op dit forum met gegronde kritiek waar we wat aan hebben. Verstand van zaken, maar vraag me af op welke forums hij dan zou moeten. Sport zou natuurlijk het beste zijn.

(hopelijk kijkt iedereen wat verder dan dat vage gezeik over 'trollen, rellen, e.d.' )

Youssef Als beheerder wil ik hem best terug. Ben ervan overtuigd dat hij dan zn wat irritante gedrag achterwege gaat laten. Dat is vooral geouwehoer, en als beheerder ligt hij er snel genoeg uit als hij dat blijft doen. Verder natuurlijk veel kennis en ervaring als beheerder, wat een groot voordeel is.

PFP Ik vind hem de laatste tijd erg weinig toevoegen, misschien doet hij wel zn best als FB, aangezien hij erg graag wil. Twijfelachtig, vind ik.

Phitje Ken ik aardig goed, zou misschien een goed FB kunnen worden, want kan als het moet ook serieus zijn.

Bazzemans Wat heeft deze man allemaal zoal verkeerd gedaan Koelkast? Waar relde hij? Het is waar dat hij niet zo actief is. Is overigens een van mijn betere vrienden IRL, heeft veel ervaring op het gebied van internet, webdesign, hard- en software en weet ik het niet allemaal. Ik beheer samen met hem forum.pepperfans.nl, de grootste Red Hot Chili Peppers fancommunity in Nederland. Dus kan zeker wel wat.

elvenkindje Ken ik onvoldoende voor een oordeel...

riddler Het enige wat ik me bij Riddler kan bedenken is dat ik me regelmatig stoor aan zijn posts, ook tegenover mij. Maar dat wil ik niet laten meespelen, ik ken hem verder niet goed genoeg om te weten of het een goede FB zou zijn. (Puntje: hoe zit het met relaties binnen de staff en de geloofwaardigheid?)
 
Oud 22 December 2003, 23:28   #50
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Originally posted by Phitje
wat een onzin toch weer, omdat ik hem gewoon goed ken en hem wel mag ben ik een handpop? Dan zou iedereen zowat een handpopje van elkaar moeten zijn. En wij hebben verder niet dezelfde vrienden. sterker nog, hij heeft een ontzettende hekel aan rempje en ik vind rempje een gave gast. als jij wat argumenten kan zoeken dat ik A zeg als hij A zegt, wil ik die bij deze van jou zien
Zelfs als jullie tegelijkertijd dezelfde mening hebben, zegt dat nog niks. Bijvoorbeeld, ik heb een tifushekel aan ene *** (geen naam ), ik noem hem ff meneer X. Meneer X en ik hebben altijd tegenstrijdige meningen, ik zeg A en hij B, meneer X en ik zijn dus geen vrienden. Meneer X heeft opeens een mening die overeenkomt met die van mij, wij zeggen allebei A. Zijn we dan elkaars handpop?
Impressions is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:03.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.