Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 18 December 2005, 16:34   #1
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard De mannenpil

Citaat:
Mannenpil kan binnen 2 jaar op de markt zijn.

Gisteren pakten Britse kranten uit met het goede nieuws dat de mannenpil binnen de 5 jaar op de markt kon zijn. Het onderzoek aan de universiteit van het Schotse Edinburgh zou immers vergevorderd zijn.
"Ons onderzoek aan de universiteit van Gent is afgerond", aldus Frank Comhaire. "We hebben een pil ontwikkeld die voor 7 op 10 Europese mannen werkt. Voor Aziaten is ze nog effectiever: tot 95%. Aziatische mannen hebben minder baardgroei en zijn meestal kleiner geschapen. Blijkbaar zijn ze dus ook minder bestand tegen een pil die hun vruchtbaarheid afblokt."
De pil van Comhaire bestaat uit 2 bestanddelen: "Er is een stof die de werking van de teelballen onderdrukt. 6 weken na het slikken van de pil valt de zaadproductie stil. Daarnaast bevat de pil ook mannelijke hormonen. In die zin werkt de mannenpil zoals de vrouwenpil. Ook in de pil voor vrouwen zitten vrouwelijke hormonen." De werking van de pil werd reeds door Comhaire en zijn ploeg onderzocht bij een beperkte groep proefpersonen.
"We hebben 7 mannen gedurende anderhalf jaar getest. Ook op nevenwerkingen en die zijn er niet. Bij andere prototypes van mannenpillen kreeg men te maken met gewichtstoename, vorming van borsten, vermindering van libido, prostaatproblemen, acné, haaruitval,... Bij onze pil zijn er alleen gunstige bijwerkingen: de cholesterol daalde. En 3 maanden na het stoppen van de pil werkte alles terug normaal."
Ben je ook zo blij met deze ontwikkelingen of vind je de mannenpil maar niks? Zou je 'm willen slikken (voor de mannen) of laat je dat liever aan ons, leuke vrouwen, over?
  Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2005, 17:32   #2
tieky
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

pfft nou ik weet t zo net nog niet hoor, deze geeft toch maar 70% zekerheid, dus dan zullen de vrouwen er toch altijd nog aan moeten geloven, om het zo maar even te zeggen.
Maar als er een pil komt die er voor zorgt voor 99% zekerheid, en zonder bijwerkingen, dan zou ik het zeker overwegen
  Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2005, 17:51   #3
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

lijkt me maar niks
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2005, 18:04   #4
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The6thgate
lijkt me maar niks
alsof het voor de vrouwen prettig is om elke dag aan hun pil te moeten denken...
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2005, 20:05   #5
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bootje
alsof het voor de vrouwen prettig is om elke dag aan hun pil te moeten denken...
daar heb je dan tegenwoordig ook ringen, spuiten, pleisters en staafjes voor
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2005, 21:14   #6
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tieky
pfft nou ik weet t zo net nog niet hoor, deze geeft toch maar 70% zekerheid, dus dan zullen de vrouwen er toch altijd nog aan moeten geloven, om het zo maar even te zeggen.
Maar als er een pil komt die er voor zorgt voor 99% zekerheid, en zonder bijwerkingen, dan zou ik het zeker overwegen
Volgens mij heb je dat verkeerd begrepen. Het geeft geen 70% zekerheid, maar het werkt maar bij 70% van de mannen. Helaas staat er niet bij of dit van te voren is te onderzoeken, maar als je behoort tot de 70% van de mannen geeft het lijkt me gewoon 99% zekerheid.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
Getest bij 7 mannen....waw wat een statistisch significante resultaten moet dat niet opleveren.

Ik neem aan dat dit een foutje in het stuk is, hoe kan je anders weten dat het op 7/10 (Europese) mannen werkt.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 December 2005, 20:43   #7
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saduf
daar gaat het toch niet om?

dit staat nu even los van vrouwen, willen mannen het slikken, en ik zou het niet doen. Ik heb er geen prettig gevoel bij dat ik bewust organen van me uitschakel.
Dat staat er toch niet los van? Dit is krak hetzelfde wij "schakelen" ook bewust delen van ons lichaam "uit" door de pil te slikken of gelijk welk ander anticonceptiemiddel.
Ik heb ze net allemaal geleerd voor biologie, als je een uiteenzetting wilt, geef ik ze wel .

De (éénfase)pil werkt op drie gebieden:
1. voorkomen ovulatie en rijping van follikel door het onderdrukken van de aanmaak van FSH en LH ten gevolge van de hormonen oestrogeen en progesteron in die pil
2. innestelling voorkomen doordat de baarmoederwand er zich niet op voorbereidt: hij wordt afgebroken door de progesteron
3. verdikken cervicaal baarmoederslijmvlies

Dusch.

Trouwens, er bestaat, naast de mannenpil nu, maar 1 anticonceptiemiddel voor mannen, al de rest is voor de vrouwen en geloof me, dat zijn er veel meer!


Ik vind dit trouwens meer een onderwerp voor seksualiteit.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 December 2005, 21:34   #8
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thali

Trouwens, er bestaat, naast de mannenpil nu, maar 1 anticonceptiemiddel voor mannen, al de rest is voor de vrouwen en geloof me, dat zijn er veel meer!
Dat komt ook doordat de mogelijkheden bij vrouwen gewoon groter zijn. Bij de mannen moet je iets afdekken en meer kan je niet.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2005, 22:21   #9
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Waarom in HEMELSNAAM hoort dit thuis in seksualiteit? Het heeft niks met vragen over de pil, seks of noem maar op te maken. Het is een discussiepunt. Het betreft hier toevallig een anticonceptiemiddel, maar om het dan meteen in seksualiteit te droppen? Sorry, maar ik zie die logica niet.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2005, 22:58   #10
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Waarom in HEMELSNAAM hoort dit thuis in seksualiteit? Het heeft niks met vragen over de pil, seks of noem maar op te maken. Het is een discussiepunt. Het betreft hier toevallig een anticonceptiemiddel, maar om het dan meteen in seksualiteit te droppen? Sorry, maar ik zie die logica niet.
Het onderwerp heeft direct met seksualiteit te maken, en ook op het Seksualiteit-forum mag je naar hartelust discussieren
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2005, 08:28   #11
Forza
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AMF
Het onderwerp heeft direct met seksualiteit te maken, en ook op het Seksualiteit-forum mag je naar hartelust discussieren

wat een gelul zeg
  Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2005, 14:15   #12
Cataclysm
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Forza
wat een gelul zeg
Natuurlijk niet.

Mannenpil > anti-conceptie > veilige seks > neuken > seksualiteit.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2005, 14:53   #13
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cataclysm
Natuurlijk niet.

Mannenpil > anti-conceptie > veilige seks > neuken > seksualiteit.
Veilige sex is nog maar de vraag aangezien er 70% voor beschermt bent, maar dan nog kun je soa's oplopen
  Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2005, 16:03   #14
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
Veilige sex is nog maar de vraag aangezien er 70% voor beschermt bent, maar dan nog kun je soa's oplopen
Waar the fuck haal je die 70% vandaan? Je bent wel voor 100% beschermd als uit onderzoek blijkt dat het bij jou werkt. Het werkt alleen maar bij 70% van de mannen. Als je dus bij die andere 30% hoort heb je gewoon pech en moet je het hele middel niet gebruiken..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2005, 16:11   #15
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Alsof jullie (vrouwen) gaan stoppen met de pil slikken als wij (mannen) die pil slikken
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2005, 17:14   #16
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
Alsof jullie (vrouwen) gaan stoppen met de pil slikken als wij (mannen) die pil slikken
idd, ik zou het voor geen meter vertrouwen dat mannen elke dag aan de pil zouden denken
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2005, 18:25   #17
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
idd, ik zou het voor geen meter vertrouwen dat mannen elke dag aan de pil zouden denken
Vooroordeel
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2005, 17:11   #18
bloon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
Vooroordeel
en terecht
  Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2005, 18:19   #19
Ti_Mu84
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

moet er niet aan denken!

vrouwen zijn gewend aan ongemakken... zittend plassen, tijd van de maand, zwanger worden, pil slikken, wij hebben die ongemakken niet... moesten we maar niet aan beginnen ook
  Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2005, 10:56   #20
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ti_Mu84
moet er niet aan denken!

vrouwen zijn gewend aan ongemakken... zittend plassen, tijd van de maand, zwanger worden, pil slikken, wij hebben die ongemakken niet... moesten we maar niet aan beginnen ook
  Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2005, 13:36   #21
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
inderdaad
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2005, 16:02   #22
Ti_Mu84
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:42.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.