Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 7 May 2002, 22:36   #1
suuzke
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy Ik ben ten einde raad!! HELP!! :'(

Hallo mensen, daar ben ik weer!!

Voor degene die mijn eerste berichtje niet gelezen hebben:
Ik ben 18 jaar oud en zit op het mbo. Ik ben verliefd op mijn leraar van 31.
Ik weet niet wat ik moet doen en voel me niet goed.
Hij is niet getrouwd of hij een vriendin heeft dat weet ik niet.
Ik heb geen les meer van hem alleen nog bijles.

Nou ik voel me dus nog steeds onwijs klote en zie het niet langer zitten.
Ik heb een leraar al anoniem om advies gevraagt op een website op het internet.
Hij weet niet wie ik ben en ik weet niet wie hij is.
Hij vertelde me dat mijn leraar op twee manieren kon reageren:
manier 1) hij zou rustig uitleggen dat het niet kon
manier 2) hij zou me kunnen gaan negeren en ontlopen

Ik weet dus echt niet wat ik moet doen!!
Ik ben nu afslankpillen gaan slikken omdat ik bang ben dat hij me te dik vindt.
Ik wil na alles wat ik gegeten heb het liefst mijn vingers in mijn keel steken omdat ik daar dik van wordt.
Ik wil niet leven als hij niet voor mij voelt als wat ik voor hem voel!

Ik lig nachten wakker aan wat hij zal zeggen als ik het hem zou vertellen.
Ik lig nachten wakker omdat ik wil weten wat hij zou doen!

Moet ik het hem niet vertellen en gewoon mijn leven beeindigen??
Is het niet zinvol om hem eerst te vertellen en af te wachten wat hij zal zeggen en doen??

Ik ben ten einde raad en ben bang dat ik mezelf dadelijk iets aan ga doen omdat ik zo bang ben voor zijn reactie op mijn verliefdheid!!


Ik hoop door dit bericht graag op hulp!!!
Ik ben echt hopeloos en weet het niet meer, iedere minuut van de dag denk ik aan hem ook al probeer ik andere dingen te doen zodat ik niet aan hem hoef te denken!!

Dat ik niet meer wil leven heeft niet alleen met hem te maken, maar ik kan zelf op dit moment niet goed lopen en heb vaak problemen met mijn knieen.

HELP!!!!!!!!!!!!
Suuzke
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2002, 23:08   #2
Irene!!!!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat denk je wat hij van jou vind? Het is namelijk niet niets, jij bent 18, en hij 31. Jij bent de leerling, hij de leraar.. Ik weet niet wat hij van jou vind, misschien vind ie je wel leuk, maar verwacht er niet te veel van want hij is veel ouder dan jou..
Als je weet dat ie jou nie leuk vind, dan kun je beter iemand van je eigen leeftijd zoeken waar je veel meer kans mee maakt

iig heel veel succes en sterkte!!
  Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2002, 00:55   #3
Melch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Suus, je had mijn reply al gehad (pm) dus veel zal ik niet zeggen...

Maar succes er mee, I know you'll need it
  Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2002, 21:57   #4
suuzke
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy HELP!!

PLEASE!!!

Als meer mensen hier alsjeblieft een mening over willen geven!!
Ik weet echt niet wat ik wel of niet moet doen!!

Ik ben de weg kwijt!!!!!!

Ik zag hem vandaag lopen op een boerenmarkt hier in de omgeving en ben huilend weggerend omdat ik het niet weet!!


PLEASE MENEN HELP ME!!!!
IK MOET MAANDAG WEER NAAR SCHOOL!!!!!!!!!!


een wanhopige
Suuzke
  Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2002, 22:56   #5
Melch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Bel hem gewoon op girl, that's all.......

And tell him how you feel!
  Met citaat antwoorden
Oud 12 May 2002, 15:05   #6
girltje155
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hee suuzke,

Ik denk dat het het beste is om het gewoon tegen die leraar te zeggen.
Die leraar van i-net heeft wel gelijk, hij zal of rustig reageren (dat heeft de meeste kans denk ik) of hij zal schrikken dat kan natuurlijk ook. Maar ontlopen zou niet veel zin hebben denk ik hoor.

Je hoeft heus niet af te gaan slanken ofzo. Als ik het zo lees heeft die leraar nooit gezegd dat hij van magere vrouwen houdt.
Hij is een leraar en jij leerling, dat is niet zo heel erg handig.
Vergeet niet dat het verliefdheid is. Er zijn nog duizenden andere jongens op de wereld, en om nou om 1 persoon je leven te beeindigen is ook wel een beetje rigoreus denk je niet?

Stel dat hij ook jou leuk vindt, en jij vertelt het niet aan hem en je dood jezelf, dan schiet het helemaal niets op denk je niet?

Zeggen tegen die leraar is gewoon de beste oplossing en dan zie je vast wel hoe het verder gaat.

sterkte en doe geen domme dingen, Girltje155
  Met citaat antwoorden
Oud 12 May 2002, 17:09   #7
miss hutspot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tell him, er is geen andere oplossing (volgensmij)
want ik denk dat jij ook wel weten wat hij van jou vindt ofniet?
en hij is veeeeel ouder, vindt je dat niet erg??
je moet het hem gewoon vertellen. of vertel het een "vriendin?"
je moet al helemaal niet gaan afslanken voor hem, mischien heeft hij het al wel door........................
-x-x-jes me
en heeeeeeeel veeeeeel sterkte
en luister naar girltje 155 (doe geen domme dingen)
  Met citaat antwoorden
Oud 12 May 2002, 18:36   #8
Mr.Master
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ten eerste, doe inderdaad geen domme dingen. Je bent 18 en staat aan het begin van je leven. Wat je kan doen aan de situatie...hmmm...het is wel alstig, maar ik denk dat je het wel aan hem kan vertellen. Er niets aan doen helpt ook niet, dan ga je je alleen maar vervelender voelen. Ik denk dat hij in de eerste instantie wel zal schrikken maar hij zal je er wel mee helpen. Als hij weet hoeveel moeite je ermee hebt zal hij heus vriendelijk blijven.

Laat ons weten hoe het verder gaat ok?

Ton
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2002, 15:53   #9
suuzke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik weer naar school geweest en ja ik heb hem gezien.

Ik kreeg natuurlijk een knalrode kop, maar kon niet onder hem uit.

Nu heeft hij mij ertoe gekregen dat ik morgen een lesuur op hem wacht en dan bijles van hem krijg.
Ik moet echt iets verzinnen om hieronder uit te komen want ik heb het gevoel dat ik misbruik van hem maak.
Vertellen durf ik niet echt omdat ik zo bang ben voor zijn reactie.
Ik weet natuurlijk dat ik hem moet vertellen, dat heeft iedereen als advies gegeven, maar zo snel??!!

Ik voel me nu nog echt zwaar klote!!
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2002, 20:03   #10
miss hutspot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

he! KOP OP!!
ik vindt dat je wel heen moet gaan, en als je durft TELL HIM!!
oke?? laat je het ons wel ff weten?
je moet het toch vertellen hoor!!
-x-x-jes me
enne sterkte he??
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2002, 20:38   #11
girltje155
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik wil ook zeker weten hoe het verder gaat. Ik ben benieuwd.
Vertellen is nog steeds het beste idee denk ik.
En precies als wat Mr. Master zegt "als je niets doet voel je je alleen maar rottiger".

sterkte he!! Girltje155
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2002, 20:55   #12
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

*** neem anders eerst anoniem contact met m op en vertel hem dan de situatie en vraag m hoe hij daarop zou reageren. Hotmail is een goed portal voor anoniemiteit denk ik
  Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2002, 16:37   #13
Mr.Master
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hem vertellen wat je voor hem voelt is inderdaad erg moeilijk. Ik heb laatst ook aan het meisje waar ik heeel erg van hou verteld wat ik voor haar voel. Zij vatte het heel erg goed op. Denk je dat die leraar echt helemaal niet goed reageert? Ik denk dat dat niet zo zal zijn, ik denk dus dat hij wel begripvol zal zijn. Geloof me maar, ke zult je erg opgelucht voelen als dit achter de rug is.

Heel veel sterkte
  Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2002, 17:21   #14
suuzke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard NU WEET IK HET HELEMAAL NIET MEER

Hallo allemaal,

Ik zou vandaag dus bijles hebben he van die leraar! Nou dan kan je lachen want hij was het vergeten!!!
Ik had maandag met hem een bijles afgesproken en de toets had ik voor vrijdag afgesproken (dat is bij een andere leraar).
Nou kwam ik vandaag dus bij dat lokaal en hij was er niet. Toen ik hem in de lerarenwerkruimte vond vroeg hij of ik morgen kon komen!!

Nou dat moet dan maar!!
Ik weet hierdoor zeker dat hij me niks vindt, alhoewel mijn vriendin zegt dat hij hierna als hij me niks vindt ook niet meer mij hoop moet geven.
Zij zegt namelijk dat hij in de gang als we elkaar tegenkomen dan lacht hij altijd en begint hij meestal wel te praten enz.

HELP!!!

NU WEET IK HET HELEMAAL NIET MEER!!!!!!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2002, 20:44   #15
Mr.Master
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Denk je dan dat die leraar iets in de gaten heeft? Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat het een aardige leraar is die altijd wel in is voor een babbel. Ik denk niet dat hij bewust seintjes aan het afgeven is.

Haal rustig adem en denk goed na. Hé, dit bedenk ik me nu pas...op mijn middelbare school hadden we een vertrouwens-persoon. Iemand waarmee je kan praten zonder dat iemand anders het te weten kwam. Zo'n persoon lijkt mij de ideale uitkomst voor jou. Als jullie die niet hebben op jullie school dan lijkt mij toch het beste om het hem te vragen zodra je genoeg moed hebt verzameld.

Kop op! Er is altijd wel iemand hier die je kan helpen (of een poging daartoe wilt maken )

Ton
  Met citaat antwoorden
Oud 15 May 2002, 09:30   #16
miss hutspot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: NU WEET IK HET HELEMAAL NIET MEER

Nou dat moet dan maar!!
Ik weet hierdoor zeker dat hij me niks vindt, alhoewel mijn vriendin zegt dat hij hierna als hij me niks vindt ook niet meer mij hoop moet geven.
Zij zegt namelijk dat hij in de gang als we elkaar tegenkomen dan lacht hij altijd en begint hij meestal wel te praten enz.

ja, maar mischien heeft hij het helemaal NIET door, en lacht altijd naar iedereen? mischien heeft het helemaal geen reden dat hij jou geen steunles had gegeven, maar GEWOON vergeten?! en HOE kan hij jou hoop geven? als jij helemaal niet doorheeft dat jij op hem valt?
ik weet niet als je hier wat aan hebt maar echt, de beste oplossing is vertellen. dan voel je je ook wel opgelucht denk ik......
-x-me
  Met citaat antwoorden
Oud 15 May 2002, 19:22   #17
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Sorry hoor maar die lelaar die je dus gesproken geeft wel goeie redenen maar het kan ook zijn dat die kerel (de lelaar waar je verliefd op bent) MET JE NEEMT.. TOCH.?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2002, 16:47   #18
suuzke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hallo allemaal!!

Even de stand van zaken weer opnieuw.
Ik heb er nu bijna een week op school opzitten en heb zelfs al een bijles van hem gehad.

Maandag:
Op maandag heb ik hem gezien en liep hij met een wietplant, we hebben een afspraak gemaakt voor een bijles de volgende dag.

Dinsdag:
Ik heb een uur gewacht voor die bijles en hij was het vergeten waardoor het niet door ging.

Woensdag:
Vandaag had ik de bijles die voor dinsdag gepland stond. Ik durfde niks te zeggen en zijn stagaire zat er steeds bij.
Ook heb ik het wel vandaag een andere leraar op school verteld.

Donderdag:
Vandaag ben ik hem heel vaak tegengekomen en heb ik met die andere leraar afgesproken dat hij gaat kijken hoe hij op zoiets zou reageren.

Vrijdag:
Morgen hoef ik hem niet te zien omdat ik vrij ben.


NOu zo ging mijn week dus en ik voel me nog steeds klote, ik wil niet meer afslanken maar heb wel freetbuien en kan me niet meer concentreren op school. Een vak is 2,5 punt gedaald gemiddeld.


als iemand nog oplossingen heeft graag!!

Kiss
Suuzke
  Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2002, 20:17   #19
Mr.Master
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ben weer ff onlijn, drukke dagen...

Kei goed dat je het een andere leraar hebt verteld!!! Heel erg dapper van je! Die leraar kan je nu goed helpen.

Wel balen dat je cijfers er nu niet bepaald op vooruitgaan...een beter advies dan dit kan ik je niet geven: probeer er nu even niet aan te denken, stort je op huiswerk ofzo. Ik kan me goed voorstellen dat dat niet lukt. Probeer het vol te houden.

Ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen. Veel sterkte meis!

Big hug,

Ton
  Met citaat antwoorden
Oud 19 May 2002, 19:18   #20
suuzke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hoi,

Ben ik weer ff.

Ik heb echt een groot probleem!!
Zit iemand hier op het MBO en doet die detailhandel niveau 3/4.
Reageer dan ff.
Ik heb namelijk bij de bijles ff vergeten op te letten op de lesstof.
Het gevolg is dat ik het nu niet snap en vrijdag toets heb.
Ik durf het echt niet nog een keer te vragen.

Kiss
Suuzke

Ps.
Gaat over consumentenbehandeling
  Met citaat antwoorden
Oud 21 May 2002, 14:49   #21
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 June 2001
Berichten: 653
Standaard

vraagje: waarom laat je hem dit stuk wat je als eerst heb geschrevenb niet lezen?
Print t uit en doe t in zn postvakje of meel t em!
En als ie weet dat je dr zo mee zit zal ie je wel niet gaan ontlopen denk ik...
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 May 2002, 22:28   #22
suuzke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hoi Anouk,

Ik durf hem dit echt niet te laten lezen.
Ik weet ook niet precies wat ik wil.
Hij komt het wel te weten dus de raad van iedereen is niet voor niks geweest.
Ik ben echt superverliefd nog steeds en mijn schoolwerk lijdt hier erg onder, misschien blijf ik hierdoor zitten.

Kiss
Suuzke
  Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2002, 00:29   #23
Joost
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Probeer zo snel mogelijk van dit probleem af te komen, ik denk dat er 2 oplossingen zijn.

1. vragen op je na school even met hem kan praten gewoon zonder andere mensen erbij.
2. naar zoveel mogelijk disco's gaan en een andere (leukere) jongen zoeken.

ik ben het met vele andere eens dat oplossing 1 toch de beste is. misschien denk je teveel na over de kleinste signalen die hij misschien afgeeft, zoals het vergeten van die bijles, die is hij niet vergeten omdat hij jou niet mag oid. hij is het gewoon vergeten, een mens vergeet wel eens wat. als je nu gaat nadenken over hetgene dat je naar het toe moet lopen en tegen hem zegt dat je even met hem wil praten is geen signaal waardoor hij kan denken dat je hem leuk vind. Denk daar ook niet teveel over naa, ik bedoel, misschien denkt hij wel dat je met hem wil praten over je cijfers ofzo. vraag gewoon even na de les aan hem of je hem kan spreken na schooltijd, als hij dezelfde dag geen tijd heeft, goeft dat ook niet te komen omdat ie je niet mag. vraag dan gewoon of het die dag daarnaa kan ofzo. stap er gewoon op af, en denk er niet teveel over naa, daar ga je alleen maar van twijfelen, waardoor je je nog weer kutter gaat voelen. Probeer ook echt zo snel mogelijk dit te doen, anders blijf je er misschien wel een jaar mee rondlopen, en dat is echt kut, om een jaar lang te denken: vind ie me leuk of niet? ik durf het niet te vragen. ik zou zeggen ga erop af.

Joost
  Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2002, 21:34   #24
suuzke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hey mensen,

Het gaat superslecht op dit moment.
Ik kat iedereen af en das niet zo gunstig als je in een winkel werkt.
De baas komt morgen en ik hoop dat ik dan wel vrolijk kan doen anders wordt ik dadelijk ontslagen .
Ook heb ik vandaag een toets diep onvoldoende gemaakt doordat ik me gewoonweg niet kan concentreren wat zal hij nu wel niet zeggen zeker nadat hij me bijles heeft gegeven.

Ik voel me zwaar klote!!

kiss
Suuzke
  Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2002, 22:05   #25
miss hutspot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

he suuske!
ik wil niet lullig zijn hoor! maar ik kan aleen maar bedenken dat je het hem moet gaan vertellen, het gaat nu ook nog slecht met je. en dat allemaal door een leraar. straks raak je mensen kwijt waarvan je eigenlijk veel meer houd! omdat je iedereen afkat.
he sterkte he? en morgen s6. je wilt toch ook niet je baantje kwijt? je bent al kilos kwijt, goeie cijfers kwijt. je raakt mensen kwijt (als je echt zo kat) je moet het het vertellen.
he sterkte en s6
-x- me
  Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2002, 20:30   #26
Mr.Master
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hey Suuz

Hopelijk gaat het inmiddels al wat beter, heb je al wat gehoord van die vertrouwens persoon?

Ik wou echt dat ik meer voor je kon doen...

Sterkte

Kus&knuf

Ton
  Met citaat antwoorden
Oud 28 May 2002, 23:42   #27
suuzke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hallo!

Ik ben vandaag bij de vertrouwenspersoon geweest en die heeft het nu verteld.
Hij reageerde niet negatief maar vroeg zich af wat hij er mee aanmoest. Nu kan hij er natuurlijk niks mee doordat hij niet weet wie dat meisje is en het nogal een blunder zou zijn als hij het verkeerde meisje benaderde!
Ik weet nog steeds niet wat ik moet doen en zit nog steeds diep in de put.
Het heeft dus niet geholpen dat hij het weet, verdenkt hij mij wel dat ik het ben??

Ik weet niet meer wat ik moet doen.
Ik voel me de hele dag door gewoon klote en tja weet het niet meer!!

HELP!!

Suuzke
  Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2002, 00:24   #28
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

kan je nie overgeplaatst worden ofzo? zo ga je m wel makkelijker en sneller vergeten
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2002, 14:48   #29
suuzke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hoi!

Tja twee dagen achter elkaar maar dat komt dan ook omdat er nieuws is!
Ik heb weer met de vertrouwenspersoon gesproken en hij vindt het erg klote voor me.
Mijn punten gaan omlaag en we hebben afgesproken de mentor te waarschuwen dat mijn resultaten kunnen dalen.
Verder hebben we afgesproken dat ik met hem ga praten.
Dat was het voor nu

Kis
me
  Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2002, 19:37   #30
miss hutspot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

thats oke! je bent al verder! heej goed zow! en sterkte als je met hem gaat praten.!
sterkte!
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2002, 17:31   #31
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Ik ben ten einde raad!! HELP!! :'(

Citaat:
Originally posted by suuzke
knip
hijs 31 dat wordt niks, als die leraar een beetje decent is.
en je moet ook niks met hem willen, ik bedoel get a grip hijs zoveel ouder, wat op zich geen probleem hoeft te zijn maar als ik jou post lees, lees ik eerder iemand die niet tevreden is met zichzelf dan een verlieft meisje.
als je helemaal af wil gaan slankem om betur te lijken ik bedoel het is zinloos..
doe iets aan jezelf (positief bedoelt) voordat je bevestiging zoekt bij anderen.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2002, 20:34   #32
Mr.Master
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Oke Dan!

Goed zo, zodra je alles hebt uitgepraat zul je je een stuk beter voelen dan nu. Laat ons weten hoe het gaat, we zijn erg geinteresseert.

Sterkte!

Knuf

Ton
  Met citaat antwoorden
Oud 1 June 2002, 17:33   #33
suuzke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hoi allemaal,

Nou ik heb met die leraar gepraat.
Het viel me eigenlijk heel erg tegen en er is geen echte oplossing uit gekomen.
Ik moet me meer op mijn studie richten dat is alles.
Zo hopen we dan dat het overgaat.

Geen echte opluchting dus.
Wel een kutgevoel

Kus
Suuzke


Ps
Iedereen heel erg bedankt voor de hulp!!
  Met citaat antwoorden
Oud 2 June 2002, 12:55   #34
Mr.Master
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Strot je op school. Dat klinkt wel als een goed idee. Dat kutgevoel blijft wel even, maar gaat uiteindelijk wel weg, geen zorgen. Veel sterkte voor waar je dat nodig hebt

Take Care

Ton
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:39.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.