Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 7 May 2002, 22:36   #1
suuzke
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy Ik ben ten einde raad!! HELP!! :'(

Hallo mensen, daar ben ik weer!!

Voor degene die mijn eerste berichtje niet gelezen hebben:
Ik ben 18 jaar oud en zit op het mbo. Ik ben verliefd op mijn leraar van 31.
Ik weet niet wat ik moet doen en voel me niet goed.
Hij is niet getrouwd of hij een vriendin heeft dat weet ik niet.
Ik heb geen les meer van hem alleen nog bijles.

Nou ik voel me dus nog steeds onwijs klote en zie het niet langer zitten.
Ik heb een leraar al anoniem om advies gevraagt op een website op het internet.
Hij weet niet wie ik ben en ik weet niet wie hij is.
Hij vertelde me dat mijn leraar op twee manieren kon reageren:
manier 1) hij zou rustig uitleggen dat het niet kon
manier 2) hij zou me kunnen gaan negeren en ontlopen

Ik weet dus echt niet wat ik moet doen!!
Ik ben nu afslankpillen gaan slikken omdat ik bang ben dat hij me te dik vindt.
Ik wil na alles wat ik gegeten heb het liefst mijn vingers in mijn keel steken omdat ik daar dik van wordt.
Ik wil niet leven als hij niet voor mij voelt als wat ik voor hem voel!

Ik lig nachten wakker aan wat hij zal zeggen als ik het hem zou vertellen.
Ik lig nachten wakker omdat ik wil weten wat hij zou doen!

Moet ik het hem niet vertellen en gewoon mijn leven beeindigen??
Is het niet zinvol om hem eerst te vertellen en af te wachten wat hij zal zeggen en doen??

Ik ben ten einde raad en ben bang dat ik mezelf dadelijk iets aan ga doen omdat ik zo bang ben voor zijn reactie op mijn verliefdheid!!


Ik hoop door dit bericht graag op hulp!!!