Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 18 August 2003, 18:54   #1
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard Erg lastig.

Hey mensen. Ik heb een serieus groot probleem.

Ik vind al langere tijd een meisje leuk, simone, nouja leuk... we hadden een sex relatie en er kwam iets van een gevoel bij. Ik weet niet hoe ik het kan uitleggen. We groeien echt naar een realtie toe. Het is nog geheim zeg maar. Haast niemand weet ervan alleen me goeie vrienden en vriendinnen. Dit is totaal niet het probleem.

Ik ben 2 jaar geleden met janneke gegaan, een heel leuk meisje. We hadden toen een relatie van, welja zogeteld, 1.5 week. Echt nix dus. Maar we zijn erna heeeeeele goeie vrienden geworden. We zijn samen echt door dik en dun gegaan. De extreemste dingen die je niet voor mogelijk zou houden. Alleen is het probleem dus dat ik haar ook leuk ben gaan vinden. Zelf heel erg leuk, leuker als simone. Vorige week waren er een aantal dingen gebeurt die mij aan het denken brachten. We waren es naar de kroeg gegaan en toen hadden we een beetje gedronken met een vriend en zijn toen naar de cofee shop gegaan en hebben een sticky gerookt. Toen kwamen we op het id om ergens in onze favorite bosjes te gaan liggen chillen. Zo gezegd zo gedaan. Ik lag lekker die in de bosjes en niemand kon me zien. Janneke en Simon (me allerbeste maat) kwamen erbij liggen. Janneke met der hoofd op me buik en simon op me lul (geen gedachtes erbij hoor). Ik legde me hand om janneke heen en ze begon me te strelen. Op dat moment vond ik het gewoon super chill verder niks bij denkend. Simon zei ook dat hij het cool zou vinden als wij eens met elkaar zouden gaan. Wij allebei hard ontkennen en dat onze vriendschap gewoon veel belangrijker is dan weer een x met elkaar te zoenen. Nouja daar was het ook gewoon gebleven die avond.
En toen belde ze me die zondag op en hadden afgesproken om naar de ikea te gaan (slaap bed uitzoeken omdat ik me kamer ga ombouwen). Zo gezegd zo gedaan, en het was gewoon een te vette dag. Ik voelde me gewoon heel erg fijn bij haar. Ze vroeg toen ik er naar huis bracht of ik zin had donderdag meer te gaan naar MeerLife in Hoofddorp want Blof zou hier gaan optreden, ik vond het een prima id.
Donderdag was dus heel gezellig, lekker dansen en veel fun hebben. Het was zo gezellig dat ze me een zoen op me mond gaf.... dat doen we echt nooit, ik stond er toch ff verbaasd over dat ze dat deed. Maar het voelde gewoon vertrouwed en lekker aan. Het was echt een moment appart.
We hebben daarover gister over de telefoon gehad. na een 2u lang gesprek waren we tot de conclusie gekomen dat het toch niet verstandig was zoiets nog eens te doen. Met die zoen was ik gewoon helemaal verkocht voor haar. We kennen elkaar gewoon zo goed, en ik vind haar gewoon zo leuk!! zucht, maar ik vond onze vriendschap toch gewoon belangrijker dan 1 zo een kus en daar was ze het gewoon mee eens!

Okey volgende, ik heb dus 3 weken terug een meisje leren kennen petrianne. Ben met haar gegaan en we hebben ook wat meer gedaan dan alleen gezoend. Geen gevoelen verder maar toch een leuk meisje. Ik heb veel met haar gepraat maar ik vind haar toch niet zo leuk. Ze is mega lekker (kweet het is verkeerd om op uiterlijk af te gaan, doek normaal ook niet zo erg). Ik zou haar alleen zover krijgen dat ik haar es all the way neem ofzo. Ze is daar gewoon te lekker voor. Ik heb met haar vanavond dus afgesproken. Ik haal der op en dan gaan we hier film kijken.

Nu komt het probleem. Janneke voelt ook veel voor mij en ik ben vanmiddag met haar gegaan. Het komt er nu op neer dat we een relatie hebben. IK heb echt geen id hoe ik het moet gaan aanpakken.
Petrianne word niet zo lastig om te vertellen wat er is gebeurd. Maar simone is een heel ander verhaal! Ik heb haar ook niet verteld over janneke, omdat ik me gewoon niet meer zo intereseer in haar. Alleen er speelt wel veel tussen mij en simone.

Help, ik weet echt niet wat ik moet doen. Simone vind me namelijk ook super leuk. Maar hoe vertel ik haar nu dat ik een vriendin heb!!!

help me, dank je
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 August 2003, 19:04   #2
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

eerlijk zijn tegen haar,maar probeer haar zo weinig mogelijk te kwetsen. ze heeft zelf ook gekozen voor een sexrelatie,en dan weet je wat de gevolgen ervan kunnen zijn,en moet ze maar aanvaarden...
  Met citaat antwoorden
Oud 18 August 2003, 19:06   #3
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Gewoon op de harde manier aan simone vertellen lijkt me? Er is nooit een goed moment om zoiets te zeggen, en je kan het maar beter duidelijk zeggen, want anders heeft ze nog hoop.

En verder vind ik je een player
  Met citaat antwoorden
Oud 18 August 2003, 19:07   #4
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

ik snap niet dat je met een aantal meiden 'tegelijk' gaat en dat je ze dan niet wil kwetsen.. ofzo

maja. ik zal eerlijk zijn tegen hun allemaal. eerlijkheid is t beste ook al is dat fucked up moeilijk...
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 August 2003, 19:16   #5
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP

En verder vind ik je een player
voor 1 keertje geef ik je gelijk...
  Met citaat antwoorden
Oud 18 August 2003, 19:37   #6
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

hoe krijg je het voor elkaar
denk dat je beter de situatie kunt uitleggen
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 August 2003, 14:04   #7
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Simone had eerst gekozen voor een sexrelatie en niet meer dus dan had ze dat maar niet moeten doen, gewoon vertellen denk ik Wel op een normale manier natuurlijk..
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 August 2003, 19:12   #8
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...
 
Suepahfly's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 September 2002
Locatie: Belgie
Berichten: 3.784
Standaard

PFP heeft gelijk, je bent echt een player.
Maar je moet het zeggen tegen simone en haar gewoon laten.Als je je relatie van nu wilt behouden zou ik zwijgen tegen diegene waar je nu mee bent voor haar eigen best.Wat niet weet, niet deert tog?
__________________
I'm THE Bomb Disposal Expert

If you see me running...try to keep up
Suepahfly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 August 2003, 19:21   #9
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

ik heb simone vandaag nog ff gezien tijdens de training. ze wild filmpie kijken maar ik was met de fiets dus kon ze niet mee (ze was met der pa mee in de auto). Ik had er ook niet echt zin in.

Ik had janneke gister avond aan de telefoon. Die was er heel onzeker over en ik ook. Ik vind het echt kut gewoon dat ik mezelf niet heb kunnen bedwingen om niet met haar te zoenen. Sukkel die ik ben. Het er zo enorm veel spijt van ondanks dat ik haar het leukste van iedereen vind.
Ik wacht even dat ik goed gesproken heb met janneke.
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 August 2003, 19:25   #10
Queenie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hmzzzz je moet eerlijk zijn tegen jezelf tegen janneke en tegen simone. De waarheid kan voor sommigen van jullie hard aankomen, maar t is wel btr..........
  Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2003, 22:55   #11
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Pfoe, ja ik heb iets vernomen al van je via msn. Lastig idd. Ik ken je goed genoeg om te weten wat jij een beetje wil, en ik denk dat je eigenlijk het beste datgene met Janneke echt op een laag pitje zet. Geef haar, en jezelf, even de tijd om echt na te denken.
Zij is nog niet aan je toe, en het zou echt zonde zijn van jullie vriendschap!

Wat die andere meiden betreft: blijf vriendelijk maar hou ze wat af. En een sexrelatie is geen gebondenheid dus in principe kan dat meisje roepen wat ze wil, je hoefde niets, en als het gevoel ontbreekt, of niet genoeg is, dan houdt het sowieso op. Wees eerlijk daarover, dan hoeft ze zich niet al te afgewezen te voelen.

verder: take care!

kus
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 August 2003, 09:34   #12
Forza
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP

En verder vind ik je een player

ja zo wilt ie overkomen ja


maarja vind je het gek als je zegt

" we hadde een relatie....van 1,5 week"
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:52.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.