Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 18 June 2004, 13:10   #1
martino
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Vakantieliefde! Maar dan wel in Oost-Europa, op Cyprus of Malta...

Hoi,

ik ben student journalistiek in Tilburg en momenteel ben ik met een aantal medestudenten bezig een bijlage over de Europese Unie te maken. Deze bijlage verschijnt in september bij het Brabants Dagblad.

We hebben er uitdrukkelijk voor gekozen om niet al te politiek te worden, maar een beetje aan te sluiten bij de belevingswereld van 'echte' mensen.

enter vakantieliefdes

Met het oog op de uitbreiding van de Europese Unie: heb jij weleens een vakantieliefde uit een van de nieuwe lidstaten gehad? Heb je daar wat interessants over te vertellen en lijkt het je leuk om daar over geinterviewd te worden? Woon je bij voorkeur in (Midden)-Brabant? Neem dan contact met me op: martijn_van_best@hotmail.com

Nog even ter verduidelijking: de nieuwe lidstaten van de Europese Unie zijn Estland, Letland, Litouwen, Polen, Tsjechie, Slowakije, Slovenie, Hongarije, Cyprus en Malta.

Laat wat van je horen, je krijgt altijd antwoord!

Vriendelijke groeten,
Martijn
  Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2004, 13:28   #2
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Brabants Dagblad, is dat een serieuze krant of zoiets als de Flair bij ons en de Fancy in Nederland. Want als je zo'n vragen zal gaan stellen met de bedoeling iets over de Europese Unie te maken, zal het wellicht niet van een hoog niveau zijn.
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2004, 13:37   #3
martino
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re:

Heel vaak als je over de Europese Unie leest, gaat het over politiek, regeltjes, besluiten en meer onderwerpen die voor veel mensen abstract zijn.

Wanneer komen de meeste mensen in aanraking met Europa? Als ze op vakantie gaan. Vakantieliefdes in het buitenland staan daarom dichter bij mensen dan regeltjes over hoe krom een banaan mag zijn. (die regel bestaat dus echt)

Brabants Dagblad is gewoon een goede regionale krant btw. Ik weet niet precies wat jij 'hoog niveau' vindt?
  Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2004, 15:58   #4
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Het lijkt me gewoon dat je daar als student zelf niet veel aan wil doen. Een tekst met inhoud over de EU neemt al heel wat tijd in, dus waarom dan geen mensen interviewen...Gaat een pak sneller en je hebt er zelf minder moeite mee. Misschien eens informatie over landen op een leuke manier aanbrengen en geen subjectieve meningen vragen. Dat abstrate, moeilijke eenvoudiger maken, zodat de lezer wat anders krijgt dan: Ik vond die Italiaan wel lekker, maar hij (is nu geen veralgemening, louter een voorbeeld over wat je zou kunnen krijgen) was niet erg intelligent. Verhaaltjes als "We hebben daar de tijd van ons leven beleefd, hebben dit en dit en dit bezocht", kan je ook lezen in reisverslagen en zien in soaps. Is ook maar mijn mening hoor.
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2004, 16:35   #5
martino
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re:

Okee....als je niet mee wil doen, hoef je ook niet per se iets te posten hoor.

Ik wil geen discussie aangaan over hoe zinvol het allemaal wel of niet is...en hoe weet jij nou wat er gevraagd gaat worden en hoe we 't brengen?
  Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2004, 17:29   #6
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

ik zal zelf wel bepalen wat ik post. en als je niet kan openstaan voor wat kritiek, zal je het nog moeilijk krijgen in de journalistiek.
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2004, 18:22   #7
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

bootje, op zich had je dit per pm ook kunnen doen, en kritiek is niet erg, maar je moet ook geen aanstootgevende regels posten waar martino ongetwijfeld weer op gaat reageren. En dat hoort niet.
Jij bent het er niet mee eens en zou die bijlage een andere invulling geven, en hij niet

@martino: ik weet eerlijk gezegd niet of je hier op de goeie plek bent, maar ik kan je iig niet helpen
in principe is reclame voor een site verboden maargoed, je emailadres laat ik wel staan. En veel succes met je artikel

[edit]heej kun je de studentenvereniging AEGEE niet benaderen? die zijn erg van de Europese contacten, misschien kun je daar een paar mooie verhalen opduiken?
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)

Laatst aangepast door 0Vera : 18 June 2004 om 18:25
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 June 2004, 15:51   #8
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bootje
ik zal zelf wel bepalen wat ik post. en als je niet kan openstaan voor wat kritiek, zal je het nog moeilijk krijgen in de journalistiek.
Jezus wat kan jij zeiken
  Met citaat antwoorden
Oud 21 June 2004, 08:51   #9
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Jezus wat kan jij zeiken

my thoughts

als je zo'n zeikerd ben kan je het nog moeilijk krijgen in je leven
  Met citaat antwoorden
Oud 21 June 2004, 11:26   #10
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

niet zo offtopic aub heren
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:57.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.