Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 18 June 2004, 13:10   #1
martino
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Vakantieliefde! Maar dan wel in Oost-Europa, op Cyprus of Malta...

Hoi,

ik ben student journalistiek in Tilburg en momenteel ben ik met een aantal medestudenten bezig een bijlage over de Europese Unie te maken. Deze bijlage verschijnt in september bij het Brabants Dagblad.

We hebben er uitdrukkelijk voor gekozen om niet al te politiek te worden, maar een beetje aan te sluiten bij de belevingswereld van 'echte' mensen.

enter vakantieliefdes

Met het oog op de uitbreiding van de Europese Unie: heb jij weleens een vakantieliefde uit een van de nieuwe lidstaten gehad? Heb je daar wat interessants over te vertellen en lijkt het je leuk om daar over geinterviewd te worden? Woon je bij voorkeur in (Midden)-Brabant? Neem dan contact met me op: martijn_van_best@hotmail.com

Nog even ter verduidelijking: de nieuwe lidstaten van de Europese Unie zijn Estland, Letland, Litouwen, Polen, Tsjechie, Slowakije, Slovenie, Hongarije, Cyprus en Malta.

Laat wat van je horen, je krijgt altijd antwoord!

Vriendelijke groeten,
Martijn
  Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2004, 13:28   #2
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Brabants Dagblad, is dat een serieuze krant of zoiets als de Flair bij ons en de Fancy in Nederland. Want als je zo'n vragen zal gaan stellen met de bedoeling iets over de Europese Unie te maken, zal het wellicht niet van een hoog niveau zijn.
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden