Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 14 September 2006, 17:07   #1
Melissa =)
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Zomaar!

Heejj ik vraag me nou af als jullie een leuke jongen/meisje op straat zien ofzo die je echt aansrpreekt verzamel je dan al je moed op op hem/haar af te stappen? Of hou je het bij kijken ..? en hoe zouden jullie het vinden als iemand dat zomaar bij jou doet op je afstapt ?
  Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2006, 18:27   #2
Prestige
Lid
 
Prestige's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 August 2006
Locatie: Haarlem
Berichten: 1.954
Standaard

Hoef ik geen moed voor te verzamelen, gewoon opaf stappen en een complimentje of een grapje maken.
Prestige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2006, 19:31   #3
Me_AD
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zou er niet opafstappen... Tjah hoe zou ik me voelen in zo'n situatie? ... Nog nooit meegemaakt... ik zou niet weten wat te zeggen
  Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2006, 20:33   #4
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Prestige
Hoef ik geen moed voor te verzamelen, gewoon opaf stappen en een complimentje of een grapje maken.
Als iemand dat bij mij zou doen dan zou ik echt met mn bek vol tanden staan
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2006, 22:16   #5
Prestige
Lid
 
Prestige's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 August 2006
Locatie: Haarlem
Berichten: 1.954
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door frox
Als iemand dat bij mij zou doen dan zou ik echt met mn bek vol tanden staan
Hoezo? Is toch juist leuk bedoeld?
Prestige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2006, 22:53   #6
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Als iemand dat bij mij zou doen..haha dat hangt heel erg van de persoon af, maar ik zou geloof ik echt in lachen uitbarsten Zelf zou ik op straat niet zomaar naar iemand toelopen, lijkt me heel raar.
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2006, 22:57   #7
Prestige
Lid
 
Prestige's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 August 2006
Locatie: Haarlem
Berichten: 1.954
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door AMF
Als iemand dat bij mij zou doen..haha dat hangt heel erg van de persoon af, maar ik zou geloof ik echt in lachen uitbarsten Zelf zou ik op straat niet zomaar naar iemand toelopen, lijkt me heel raar.
Als iemand naar jou toeloopt en zegt: Wat een geweldige laarzen heb jij aan zeg! vraag ik me echt af waarom je dan zou lachen.. Dan is er denk ik iets mis met je sociale vaardigheden of misschien komt het doordat ik mn hele leven in Amsterdam heb gewoond.
Prestige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2006, 23:04   #8
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Prestige
Als iemand naar jou toeloopt en zegt: Wat een geweldige laarzen heb jij aan zeg! vraag ik me echt af waarom je dan zou lachen.. Dan is er denk ik iets mis met je sociale vaardigheden of misschien komt het doordat ik mn hele leven in Amsterdam heb gewoond.
Ja maar dat is iets anders dan wanneer iemand op je afstapt om met je te flirten/je te versieren terwijl je diegene niet kent. Het hangt van de persoon en van het soort opmerking af.
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 September 2006, 09:00   #9
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind het echt stoer als iemand dat doet, dus ik reageer er ook niet onaardig op. Ik vind het wel een leuke spontane manier om contact te leggen. Waarom zou dat alleen mogen in een kroeg ofzo? Je kunt net zo goed iemand aanspreken bij de metro als je daar zin in hebt toch?
Alleen als iemand echt opdringerig is (me heel duidelijk wil versieren) of me echt bang maakt reageer ik bot en ben ik heel snel weg.
Zelf doe ik het ook wel eens, al kan ik me ook wel situaties indenken waarin ik het echt niet durf. Als diegene echt totaal geen interesse in mij toont (door langs me heen te kijken oid) durf ik het duidelijk niet.

Het heeft voor mij verder niks met versieren te maken, aangezien ik al heel lang een vriend heb. Het is gewoon leuk om nieuwe leuke mensen te leren kennen.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 September 2006, 09:35   #10
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Ik zelf zou niet zo makkelijk op iemand af stappen op straat.
Als iemand mij aanspreekt dan zal ik er rustig een praatje mee houden en dan zien we wel wat er uit komt.
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 September 2006, 10:40   #11
SjaakB
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Prestige
Als iemand naar jou toeloopt en zegt: Wat een geweldige laarzen heb jij aan zeg! vraag ik me echt af waarom je dan zou lachen.. Dan is er denk ik iets mis met je sociale vaardigheden of misschien komt het doordat ik mn hele leven in Amsterdam heb gewoond.
Jij bent wel heel stoer he! Je zal vast wel heel veel vriendinnetjes hebben gehad!

Ergens heb je wel gelijk. Ik zouhet dan alleen doen als je duidelijk oogcontact hebt gehad. Dan is het niet zo moielijk meer. er is bijna niemand die niks terug zegt als je leuk oogcontact hebt gehad.
Wat ook een leuke is, eerst oogcontact maken en net voordat je de trein/tram/bus uitstapt of elkaar passeert, je kaartje geven (of iets anders waar je nummer op staat) en dan wachten op de reactie. Vaak komt er toch iets terug!
  Met citaat antwoorden
Oud 15 September 2006, 11:59   #12
Prestige
Lid
 
Prestige's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 August 2006
Locatie: Haarlem
Berichten: 1.954
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door SjaakB
Jij bent wel heel stoer he! Je zal vast wel heel veel vriendinnetjes hebben gehad!

Ergens heb je wel gelijk. Ik zouhet dan alleen doen als je duidelijk oogcontact hebt gehad. Dan is het niet zo moielijk meer. er is bijna niemand die niks terug zegt als je leuk oogcontact hebt gehad.
Wat ook een leuke is, eerst oogcontact maken en net voordat je de trein/tram/bus uitstapt of elkaar passeert, je kaartje geven (of iets anders waar je nummer op staat) en dan wachten op de reactie. Vaak komt er toch iets terug!
Waar slaat dat nou weer op? Ik vind het gewoon raar dat iedereen gelijk negatief zou reageren als ze gewoon worden aangesproken. Pff echt een vijandige k.tsfeer hangt hier
Prestige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 September 2006, 14:48   #13
Sabrine
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik zou het lef niet hebben
  Met citaat antwoorden
Oud 15 September 2006, 15:33   #14
DarkThoughts
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb nu bijna een jaar met mn vriend, hij was heel verlegen maar vond me wel leuk.. Ik ben toen op gegeven moment naar m toe gegaan op school, wat afgesproken en van 't 1 kwam 't ander.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 September 2006, 15:52   #15
little girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Als ik iemand tegen kom op straat waar ik echt van denk wow zou ik het miss wel doen. ben dus echt niet verlegen. Maar vind het makkelijker als je naast elkaar zit in de bus, met elkaar in een rij staat. je weet wel als je je verveeld en moet wachten. Nu praat ik altijd met iedereen overal. Dus een leuke jongen zou het niet veel moeilijker maken. maarja kom eigenlijk niet zo snel een persoon tegen waar ik nou van denk die vink leuk daar wil ik wel wat mee. Eerst oogcontact maken is altijd makkelijk. Ik zou het wel gezellig vindden als er iemand op me afstapt. tenzij het iemand is die ik absoluut niet leuk vind of ontzettend opdringerig is of veel ouder.(met het doel om te flirten dan) als ze me gewoon aanspreken vink het wel okej.
laast had ik wel wat raars. Fietste met een vriendin door de stad gaat een man van 35 ofzoiets naast ons fietsen en vraag of hij onze schoenen mag over kopen als we ze een tijdje gedragen hebben zodat ze naar onze stinkvoeten ruiken. wisten neit hoe snel we hem krijt wouden raken.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 September 2006, 18:11   #16
Melissa =)
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wtf! wahaha wat raar volgens mij was hij niet goed in zn hoofd ofzo of hij wou gewoon wat lol hebben wel rare gast dan hahaha
  Met citaat antwoorden
Oud 15 September 2006, 19:10   #17
little girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

die was echt niet goed snik. We raakte hem pas kwijt toen die zijn telefoon nummer had gegeven die wij gingen onthouden met ons foto grafies geheugen niet dus.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:18.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.