Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 22 November 2007, 14:31   #1
Lady of emotion
Lid
 
Geregistreerd op: 22 November 2007
Berichten: 25
Exclamation wat moet ik doen?

hallo,

Ik ben 16 jaar en heb nu al 8 maanden een vriend. Allen ik zit nu met iets,

Eerst was het echt heel erg leuk en gezellig maar nu na een tijdje is hij zich anders tegen over me gaan gedragen. Het lijkt net of hij me niet meer wil maar aan de ene kant ook weer wel. Iedergeval elke keer als ik wat tegen hem zeg valt hij tegen me uit en doet erg gemeen tegen me. Ook heb ik gevraagt wat hem dwars zat en ik bleek hem dus dwars te zitten. Ik moet veranderen van hem en hij heeft ook gezegt tegen me dat hij nog hij nog wel van me houd maar dat ik eerst aardiger en liever was en het liefste wil hij weer dat ik zo word. Oke ik zag niet dat ik onaardiger deed maar let er nu op en doe alles eraan om het gezelliger enzo te maken maar hij blijft zo tegen me doen. Ik kan het niet blijven vol houden op deze manier zo lief tegen hem blijven doen, ik heb hem ok gezegt dat hij weer een beetje rustiger moet doen en niet altijd meer bij af te katten en tegen me schelden. Ook praat hij ook altijd tegenwoordig door me heen en nergeert me.

Alles wat hier staat heb ik ook met hem besproken maar hij luistert gewoon niet en anders tja doet hij er niks mee hij word allen maar bozer.

Plz reageer ik moet het echt gewoon met iemand bespereken em heb advies nodig. Weten jullie misschien waarom hij zo tegen me kan doen??

Alvast bedankt,
Lady of emotion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 November 2007, 14:57   #2
Vlinder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dumpen?
  Met citaat antwoorden
Oud 22 November 2007, 14:59   #3
Lady of emotion
Lid
 
Geregistreerd op: 22 November 2007
Berichten: 25
Standaard

dat wil ik niet gelijk in 1 keer doen er moet toch een reden zijn
Lady of emotion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 November 2007, 18:18   #4
Vlinder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

reden om et niet te doen?
  Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2007, 09:33   #5
RockNRoll
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Vraag wat er scheelt, n als ie zegt dat t is omdat je nt lief gnoeg doet ofzo, zeg dan dat hij het is die de irritante uithangt, jij moet je niet inhouden wnnr hij dat ook niet doet..
  Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2007, 13:33   #6
Denathy
Lid
 
Geregistreerd op: 7 April 2007
Berichten: 277
Standaard

tsja dit moeten jullie samen uitpraten. Heeft hij voorbeelden van waarom hij jou niet meer zo lief vind?

Ik denk dat hier meer aan de hand is... Je hebt vast een keer iets gezegd dat hem nu nog steeds dwars zit... Maar als hij zich vervelend blijft gedragen moet je er mischien aan denken (om te dreigen) bij hem weg te gaan. Mischien maakt dat wel indruk op hem. Of juist helemaal niet maar dan weet je ook genoeg
Denathy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 November 2007, 18:32   #7
Lady of emotion
Lid
 
Geregistreerd op: 22 November 2007
Berichten: 25
Standaard

We hebben het een en ander nu besproken en het gaat al een stuk beter. Hoop dat het goed blijft gaan maar daar heb ik nu wel vertrouwen in

Bedankt voor al het advies
Lady of emotion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 November 2007, 18:34   #8
Vlinder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

pfft vertrouwen :S
  Met citaat antwoorden
Oud 28 November 2007, 20:06   #9
Iessie
Stopwoordjesverslaafde
 
Iessie's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 October 2003
Berichten: 1.219
Standaard

ik vertrouw er niet in ^^
__________________
Ik ben blond. Wat is jouw excuus?
Iessie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 November 2007, 20:19   #10
Lady of emotion
Lid
 
Geregistreerd op: 22 November 2007
Berichten: 25
Standaard

Nee maar hij is echt aardiger gaan doen enzo veel meer van hoe hij eerst was en het belangrijgste is al hij en ik er maar vertrouwen er in hebben
Lady of emotion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 December 2007, 13:46   #11
Samm_
Lid
 
Geregistreerd op: 6 December 2007
Locatie: R.
Berichten: 39
Stuur een bericht via ICQ naar Samm_ Send a message via Skype™ to Samm_
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Lady of emotion Bekijk Bericht
hallo,

Ik ben 16 jaar en heb nu al 8 maanden een vriend. Allen ik zit nu met iets,

Eerst was het echt heel erg leuk en gezellig maar nu na een tijdje is hij zich anders tegen over me gaan gedragen. Het lijkt net of hij me niet meer wil maar aan de ene kant ook weer wel. Iedergeval elke keer als ik wat tegen hem zeg valt hij tegen me uit en doet erg gemeen tegen me. Ook heb ik gevraagt wat hem dwars zat en ik bleek hem dus dwars te zitten. Ik moet veranderen van hem en hij heeft ook gezegt tegen me dat hij nog hij nog wel van me houd maar dat ik eerst aardiger en liever was en het liefste wil hij weer dat ik zo word. Oke ik zag niet dat ik onaardiger deed maar let er nu op en doe alles eraan om het gezelliger enzo te maken maar hij blijft zo tegen me doen. Ik kan het niet blijven vol houden op deze manier zo lief tegen hem blijven doen, ik heb hem ok gezegt dat hij weer een beetje rustiger moet doen en niet altijd meer bij af te katten en tegen me schelden. Ook praat hij ook altijd tegenwoordig door me heen en nergeert me.

Alles wat hier staat heb ik ook met hem besproken maar hij luistert gewoon niet en anders tja doet hij er niks mee hij word allen maar bozer.

Plz reageer ik moet het echt gewoon met iemand bespereken em heb advies nodig. Weten jullie misschien waarom hij zo tegen me kan doen??

Alvast bedankt,
************************************************

je bent te lief.. je moet je niet soo laten behandele als jij alles probeer.. xxx
__________________
S.ammy
Samm_ is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:41.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.