Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 18 January 2008, 14:28   #1
nina16
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Ben jarloers.

Ik heb sinds kort een jongen ontmoet via een vriend van me.. we konden het op het begin erg goed met elkaar vinden op msn en moeste ook telkens aan elkaar denken enz,, we hebben vrij snel wat afgesproken en t was erg gezellig samen naar een café geweest.. het mindere was dat ik erg verlegen en terughoudend was.. voor rest hebben we gezoend en hij vertelde me ook die dag nog dat hij me net zo leuk vind! Op msn hebben we verder gepraat ik merk wel dat hij met bepaalde dingen erg snel wil op seksgebied. ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik dat veelste snel vind kom op ik kreeg vannacht een smsje van hem Dat hij me leuk lief en echt super vind en dat hij niet lang van me kan afblijven omdat ik een mooi lichaam heb. en dat hij dat hij me het liefste overal wil kussen om me dat te laten weten\voelen.. ik vond het echt ontzettend lief en snap het ook wel.. wil het gewoon leuk met hem hebben! alleen ik ben best jarloers merk ik hij heeft boel vriendinnen en ook veel berichtjes op de hyve's hij is bv vandaag jarig en zet ie in ze msn naam dat hij wel zoenen van mooie vrouwen wilt. ik weet niet echt wat ik van hem moet denken.. meent hij het echt? vind ie me echt zo leuk?? hij zei ook dat wanneer hij moest kieze voor altijd samen of nooit.. dat hij voor altijd samen wilde zijn.. denken jullie??
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2008, 15:15   #2
rarejopie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

BEGIN EERST MET WAT MEER RUIMTE!

dit is onleesbaar!
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2008, 16:19   #3
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Ik ben Pakspul
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2008, 17:24   #4
-GameGirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

neem een cursus nederlands man..
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2008, 17:25   #5
!!understood!!
You And Me Is.....DONE!
 
!!understood!!'s Avatar
 
Geregistreerd op: 7 January 2008
Locatie: Zaandam
Berichten: 817
Standaard

Jullie zijn toch niet blind!!

Dat ken je toch wel lezen...
__________________
What the Fuck... Do You Have A Problem......
!!understood!! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2008, 17:41   #6
sandraatje
Girlpower!!
 
sandraatje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 April 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 1.418
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door nina16 Bekijk Bericht
Ik heb sinds kort een jongen ontmoet via een vriend van me.. we konden het op het begin erg goed met elkaar vinden op msn en moeste ook telkens aan elkaar denken enz,, we hebben vrij snel wat afgesproken en t was erg gezellig samen naar een café geweest.. het mindere was dat ik erg verlegen en terughoudend was.. voor rest hebben we gezoend en hij vertelde me ook die dag nog dat hij me net zo leuk vind! Op msn hebben we verder gepraat ik merk wel dat hij met bepaalde dingen erg snel wil op seksgebied. ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik dat veelste snel vind kom op ik kreeg vannacht een smsje van hem Dat hij me leuk lief en echt super vind en dat hij niet lang van me kan afblijven omdat ik een mooi lichaam heb. en dat hij dat hij me het liefste overal wil kussen om me dat te laten weten\voelen.. ik vond het echt ontzettend lief en snap het ook wel.. wil het gewoon leuk met hem hebben! alleen ik ben best jarloers merk ik hij heeft boel vriendinnen en ook veel berichtjes op de hyve's hij is bv vandaag jarig en zet ie in ze msn naam dat hij wel zoenen van mooie vrouwen wilt. ik weet niet echt wat ik van hem moet denken.. meent hij het echt? vind ie me echt zo leuk?? hij zei ook dat wanneer hij moest kieze voor altijd samen of nooit.. dat hij voor altijd samen wilde zijn.. denken jullie??
Als je hem niet vertrouwd moet je er gewoon naar vragen.
En ik denk dat je niet sneller moet gaan dan jij wilt, doe het niet voor hem, doe alleen wat je zelf wilt!
__________________
Tot over een poosje :).
sandraatje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2008, 11:48   #7
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...
 
Suepahfly's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 September 2002
Locatie: Belgie
Berichten: 3.784
Standaard

tegewoordig is iedereen zo snel jaloers
__________________
I'm THE Bomb Disposal Expert

If you see me running...try to keep up
Suepahfly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2008, 17:11   #8
Moi et Toi
Lid
 
Geregistreerd op: 20 October 2007
Berichten: 170
Standaard

Mijn vriend zegt voortdurend van die dingen! Hij zegt bv als hij bij vrienden staat en er passeerd een meisje 'die moet met mij vrijen'.
Dat wil wel niet zeggen dat hij dat ook zal doen hé! Dat is gewoon om stoer te doen en om te lachen dat hij zo een dingen zegt. En dat weet ik ook wel dat hij zo is.
Ik ben dan soms ook wel wat jaloers, maar een gezonde partie jaloezie is toch niet erg. Zolang je maar niet overdrijft!
En dannog mijn vriend vind het super dat ik wat jalours ben! Dan weet hij tenminste dat ik hem nog wil!

En als je nog niet zo snel wil gaan op seksueel vlak dan moet je dat niet! Das heel verstandig trouwens. Als hij je echt leuk vind dan zal hij dat ook wel aanvaarden.
Moi et Toi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2008, 22:45   #9
Denathy
Lid
 
Geregistreerd op: 7 April 2007
Berichten: 277
Standaard

tsja... jongens willen nog wel is ouwehoeren. ik zeg ook wel zo vaak van oew daar zou ik wel mee naar bed willen ofzo... hoeft niks te betekenen. Ligt er maar net aan wat hij tegen jou zegt. Met zn vrienden erbij is de kans groot dat hij er niks van meent.

Verder niet verder gaan op seksueel vlak als jij dat niet wil
Denathy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:54.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.