Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 25 July 2003, 21:53   #1
CharmedOne
Lid
 
CharmedOne's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8.304
Stuur een bericht via MSN naar CharmedOne
Standaard Help Me!!!

Ik ben deze maand op vakantie geweest samen met me broer en het was echt heel leuk enzo..
We kwamen dinsdag aan, en hij had daar een groepje jongens leren kennen, ze waren echt heel aardig enzo.
Maar die zaterdag kwamen er ook 2 meisjes bij, ze waren ook wel aardig enzo en 1 van hun vond me broer echt helemaal tegek enzo.
Me broer heeft me 1 of andere verhaal verteld, dat zij hem heel erg leuk vond en 1 van die jongens hen probeerde te koppelen en dat ze toen ze in 1 of andere disco waren gingen dansen en zij hem begon te zoenen.
Maar me broer zei tegen mij dat hij haar echt heel lief en aardig vond maar niks met haar wilt beginnen, want ze is niet echt superknap.
Ik geloofde echt alles wat me broer zei maar toen ze een week later weg ging zoende me broer haar zelf en ik zag het .
Ok dat kan dan wel, want ze is echt hopeloos in love op me broer.


Maar net had ik per ongeluk iets gelezen van me broer dat hij haar heeft gestuurd dat ze wat hadden gedaan op het stranddde laatste dag voordat ze wegging en dat maakt mij echt kots en kots misselijk.
Ik verwacht dat helemaal niet van me broer.
Me broer zegt zelf dat hij niks met haar wilt tegen mij en daar in dat mailtje stonden de liefste dingen en dat ene ding wat mij echt kots en kots misselijk maakt.
Ik walg nu gewoon een beetje van me eigen broer...

Wat moet ik nu gaan doen ik had dit echt helemaal niet verwacht van hem.
CharmedOne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 July 2003, 21:59   #2
dupke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

je niet met zijn liefdes leven bemoeien...
het is zijn leven zijn vriendin...
en als je zijn meeltjes leest dan maakt je eigenlijk inbreuk op zijn prive berichten... niet doen dus....
oke perongeluk kan.. maar ik zou het gewoon laten rusten.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 July 2003, 22:04   #3
CharmedOne
Lid
 
CharmedOne's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8.304
Stuur een bericht via MSN naar CharmedOne
Standaard

Mijn broer en ik hebben elkaar echt altijd alles verteld. We hebben echt de moeilijkste dingen samen meegemaakt, maar samen hebben we het doorstaan. Daarom vertellen we elkaar ook alles. Maar het is me broers vriendin helemaal niet, mijn broer wilt amper iets met haar. En me broer vind het niet erg dat ik zijn mailtjes lees, hij leest die van mij ook zo vaak.
CharmedOne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 July 2003, 09:33   #4
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by CharmedOne
Mijn broer en ik hebben elkaar echt altijd alles verteld. We hebben echt de moeilijkste dingen samen meegemaakt, maar samen hebben we het doorstaan. Daarom vertellen we elkaar ook alles. Maar het is me broers vriendin helemaal niet, mijn broer wilt amper iets met haar. En me broer vind het niet erg dat ik zijn mailtjes lees, hij leest die van mij ook zo vaak.
Sommige dingen horen tussen twee personen te blijven. En daar heb jij gewoon geen zaken mee
Het is heel goed dat jullie zoveel aan elkaar hebben, maar je moet elkaar wel vrijheid blijven geven, en een eigen leven laten leiden, zonder daar in elkaars zaken te gaan bemoeien.
Misschien heeft je broer gewoon gezegd dat hij met haar nx wou, om jij bijvoorbeeld niet te kwetsen, of omdat hij het niet dierf zeggen... Daar al eens over nagedacht?
Gun elkaar wat privacy. Het feit dat je je slecht voelt, heb je alleen maar aan jezelf te danken
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 July 2003, 12:04   #5
dupke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18


Sommige dingen horen tussen twee personen te blijven. En daar heb jij gewoon geen zaken mee
Het is heel goed dat jullie zoveel aan elkaar hebben, maar je moet elkaar wel vrijheid blijven geven, en een eigen leven laten leiden, zonder daar in elkaars zaken te gaan bemoeien.
Misschien heeft je broer gewoon gezegd dat hij met haar nx wou, om jij bijvoorbeeld niet te kwetsen, of omdat hij het niet dierf zeggen... Daar al eens over nagedacht?
Gun elkaar wat privacy. Het feit dat je je slecht voelt, heb je alleen maar aan jezelf te danken
hiermee ben ik 't voledig eens
  Met citaat antwoorden
Oud 26 July 2003, 14:12   #6
raxhel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jazeker...
  Met citaat antwoorden
Oud 26 July 2003, 19:14   #7
CharmedOne
Lid
 
CharmedOne's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8.304
Stuur een bericht via MSN naar CharmedOne
Standaard

Ok
CharmedOne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 October 2003, 18:15   #8
Floris17
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Misschien vond hij haar wel leuk maar durfde hij dat niet te zeggen omdat dat meisje niet echt doorsnee leuk was. Dus hield hij het maar voor zichzelf om er niet mee gefokt te worden.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 October 2003, 12:06   #9
BasHeR
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Gewoon niks van aantrekken, u got ur life, he got his life...
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:04.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.