Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 16 April 2003, 14:57   #51
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ancalagon


Ik noem dat hele gebeuren maar gewoon de Hut daar..
Maar in de lazarus (boven) ist dan weer zo da je bijna nie kan praten door de muziek
Ik noem het ook gewoon de Hut.

Citaat:
maar ontopic ik vinddat je eigenlijk niet echt kan zeggen of je gothics mag of niet aangezien het begrip gothic niets zegt over de mentaliteit van zo'n hele groep..
Dat ligt eigenlijk meer aan de omgeving. Als iemand alleen maar stomme goths kent, zal hij/zij later ook niet zo positief zijn over die groep. Mensen denken te snel dat iedereen het zelfde is.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2003, 15:25   #52
Chatty
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by 0Vera
Een breezerslet TyPt MeT IrRi HoOfDlEtTeRs enzo, drinkt breezer, is een jaar of 12/13/14 en doet alsof ze alles weet van sex en opschept en rookt en denkt dat ze stoer is, en ontzettend blote kleding aanheeft die haar nog niet eens staat en naja val me maar bij
Ahaaa bedoeld je zulke meiden, tja ik noem hun gewoon samengevat erg TRIEST dat ze bang zijn dat als ze zichzelf zijn, niet worden geaccepteerd op school, dus maar met de groep meedoen enzo.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2003, 14:48   #53
Ancalagon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Xero


Dat ligt eigenlijk meer aan de omgeving. Als iemand alleen maar stomme goths kent, zal hij/zij later ook niet zo positief zijn over die groep. Mensen denken te snel dat iedereen het zelfde is.
maar dat heeft nix te maken met het feit dat het gothics zijn dan
  Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2003, 15:26   #54
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dat kan net zo goed slaan op elke andere groep dan ook.

als je bijvoorbeeld een negatief beeld hebt van kakkers, dan ga je ook denken van alle kakkers zijn stom.
wat trouwens dom is, want iedereen is anders.. ook al kleed je volgens een 'groep' of 'stijl' dat wil niet zeggen dan iedereen uit diezelfde stijl precies hetzelfde is als jijzelf.

Citaat:
Ahaaa bedoeld je zulke meiden, tja ik noem hun gewoon samengevat erg TRIEST dat ze bang zijn dat als ze zichzelf zijn, niet worden geaccepteerd op school, dus maar met de groep meedoen enzo.
Dat meedoen met de groep is echt niet alleen bij breezersletjes hoor. Dat heeft elke groep wel, mensen die erbij willen horen en zich dus maar compleet aanpassen aan die groep. toch jammer, dat ze niet genoeg zelfvertrouwen hebben om zichzelf gewoon te zijn.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:52.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.