Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 23 August 2010, 20:37   #1
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard VM's.

Geachte staff,

In de tijd dat ik op vakantie was zijn zoals ik heb gezien de vm's uitgeschakeld. Ik heb ook de reden gelezen. Ik heb desbetreffende topics over dit voorval terug gelezen, en begrepen dat ze verwijderd zijn om drie redenen;

1. De meerwaarde van vm's tenopzichte van pm's wordt door de staff als nihil beschouwen.

2. Er is een (klein) aantal mensen geweest die zich hebben misdragen via de pm.

3. De vm's zijn lastig te controleren voor de staff.

Nu zou ik hier graag op reageren, omdat ik (en ik ben vast niet de enige) de vm's graag terug zou willen zien.

1. Misschien is het correct dat het meerendeel van de staff de meerwaarde van de vm's niet ziet, maar de leden zeker wel. Eerder was er al flink wat ophef over de opheffing van destijds, en dit laat dus zeker zien dat er baat bij is. Ook ik vind dat vm's een meerwaarde hebben. Het kan wel wezen dat de staff dit niet vindt, maar ik ben ervan overtuigd dat het meerendeel van de leden de vm's graag terug ziet, en alleen dit bewijst al dat er baat bij is, en het dus een meerwaarde heeft. Tenslotte moet een forum voor zoveel mogelijk mensen een fijne plek zijn.

2. Ik vind het werkelijk kinderachtig dat alle forumleden onder het gedrag van slechts een aantal forumbezoekers lijdt. Dit is niet terecht, het zou eerder terecht zijn als de rechten van die specifieke personen ontnomen zouden worden.

3. Er zit niet voor niets een report knop bij de vm berichtjes. Zodra iemand op wat voor manier dan ook het idee heeft dat een vm een regel overschrijdt, duldt hij/zij de knop in te drukken. Hierdoor wordt het controleren makkelijker. Als een persoon die knop niet indrukt is het zijn/haar eigen verantwoordelijkheid. Daarbij zijn PM's net zo lastig te controleren. Zelfs lastiger.

Ik hoop op een open antwoord waarin normale beredeneert wordt, in plaats van slechts standpunten herhalen, of een directe afsluiting van het onderwerp.

Bij voorbaat dank,

Deegbal.
__________________
Luxus ductus a curiu crato.

Laatst aangepast door Deegbal : 23 August 2010 om 20:59
Deegbal is offline   Met citaat antwoorden
 

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:51.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.